abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100001510
Had ik laatst ook. Omdat ik zat te klooien met de koppeling wilde ik zeker weten of mijn stoel etc wel goed stond, vroeg ik dat zegt hij zoiets van ja je hebt nu al zoveel lessen gehad dat moet je nu wel weten ;(

Hier trouwens ook ff een break. Vorige keer alleen maar geoefend (en gefaald) met parkeren. Zie het echt niet zitten om daar nu weer 100 lessen aan te besteden :')> Mijn geldig excuus is dat het best een lange lesauto is. :6
pi_100002098
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in wat voor auto jullie lessen. Ik rijd in dit lompe bakbeest :P

Soms heb ik liever een wat kleinere auto.
pi_100002204

Opel Astra :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:22:57 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_100002218
Ik les normaliter in een Nissan Micra, alleen laatste les was in een Hyundai nogiets. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100002922
Ik les in een Ford Focus. Lekker klein dieseltje.
Vandaag ging het wel aardig. In plaats van mijn instructeur leste ik vandaag met een stagiair. Dat had mijn instructeur vorige keer gevraagd of ik daar geen bezwaar tegen zou hebben, maar het leek mij juist prima omdat ik nogal ga stressen als er op me gelet wordt dus da's een goeie oefening.

Hele aardige bedaarde man, gaf regelmatig complimentjes als ik iets goed had afgerond en zag ook mijn zwakke punten goed (gelukkig niks nieuws, dus dat heeft mijn instructeur gewoon goed in de gaatjes). Had ook goed door wat ik miste ("Schrok je?" toen ik heel flink deed alsof ik die fietser best wel gezien had :') )

Enige moment dat ik merkte dat hij nog geen prof was, was toen ik per ongeluk in zijn 2 probeerde file te rijden, de motor afsloeg en hij nogal zenuwachtig in begon te grijpen zonder dat het nodig was. Ik had de motor net weer aan, wil hij hem "aan" zetten en zet hem weer uit. Ik wil de versnelling goed zetten, zit hij op de koppeling te hengsten. Is eindelijk die versnelling in zijn 1 gewurgd en wil ik de koppeling langzaam op laten komen, zit hij er nog steeds mee te "helpen" en gaat het al stotterend voorwaarts _O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:18:09 #206
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_100011362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef WG1122 het volgende:

[..]

Lekker motiverend :') Jouw instructeur zou juist de foutjes die je maakt moeten analyseren en ervoor zorgen (door middel van uitleggen o.i.d.) dat je ze in het vervolg niet maakt. Ik weet niet wat voor fouten je maakt, maar ik voel mij ook niet 100% op mijn gemak bij mijn instructeur, waardoor ik merk dat ik bij bepaalde situaties waarvan ik weet dat hij daarover gaat zeiken als ik het fout doe, dan juist ga stressen en zodoende fouten maak. Het voordeel bij mijn instructeur is wel dat hij meteen goed uitlegt wat ik wel en niet had moeten doen i.p.v. alleen zeiken. Is dat een beetje waar jij te maken mee hebt bij je instructeur?

Op hoeveel lessen zit je trouwens nu?
Ik zit op 60 lessen, heb al een maand niet gelest. De laate les zou begin juli zijn, maar hij heeft de les afgezegd een uur voor aanvang 'wegens prive-omstandigheden'. En ja, als ik dat zou gaan doen wordt de les gewoon verrekend.

Mijn instructuer legt wel uit, maar pas bij de nabespreking aan het eind van de les. Tegen het einde van de les gaat wel mijn concentratie weg. Ik ga dan bijv. bij de verkeerde strook voorsorteren, dan zegt hij: WAAR GA JE HEEN MAN?!

En als ik bijv. vergeet terug te schakeln naar zijn 2 bij bochten en rondes zegt hij heel sarcastisch: Goed zo! Bochten nemen in zijn 3! of hij zegt: Sinds wanneer nemen we bochten in zijn 3?!

Hij staat iig op repeat met zijn opmerkingen. ik ben nu helemaal verzadigd met zijn opmerkingen.

O ja, ik les trouwens in een Volvo S40

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_100011797
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
...

En als ik bijv. vergeet terug te schakeln naar zijn 2 bij bochten en rondes zegt hij heel sarcastisch: Goed zo! Bochten nemen in zijn 3! of hij zegt: Sinds wanneer nemen we bochten in zijn 3?!

...
"Sinds ik geen reet meer van jouw lessen opsteek..."
Echt, klinkt als een lomp type jouw leraar. Denk dat je even moet gaan nadenken of je richting 80 lessen wilt en dan zonder al teveel zelfvertrouwen eens proberen af te rijden of richting 80 lessen met iemand waar je je prettig bij voelt en dan afrijden met een beter gevoel...Hoe dan ook succes!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:42:35 #208
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_100012161
^ Bedankt voor je steun. Ik ga dan ook stoppen met deze instructeur. We kunnen gewoon neit met elkaar overweg, vooral de laatste tijd. er was een periode dat het goed ging, maar de laatste 3-4 lessen waren een ramp. Ik denk dat ik bij 200 lessen nog niet kan slagen als ik verder met hem lest. Het hoge aantal lesen is ook een betje te wijten aan het feit dat ik een maandje eerder dit jaar neit heb gelst wegens een toetsperiode en een zware griep erachteraan.
Uw ADH vitamine Worst
pi_100012326
Lijkt me verstandig joh, zo ga je toch nooit lekker in de auto stappen? Ik heb trouwens ook wel een paar keer een paar weken niet gelest hoor, men gaat toch op vakantie etc. Merk dan wel dat de les erna echt wennen is dus ik wil in de komende weken intensief gaan lessen, wie weet komt het dan toch nog goed met dat examen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:06:51 #210
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_100012926
Nou Hemarookworst, lijkt me dat je die instructeur moet ditchen, asap. Van die lompe opmerkingen, puhlease :')

En Mwanatabu, het komt wel goed! ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:50:43 #211
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_100014507
Ik les in een Toyota Yaris, kleiner worden ze zo ongeveer niet :'). Gewoon benzine trouwens.

Het ene moment denk ik dat het een vrachtwagen is, het andere moment verwar ik het met een fiets. Daar heb ik wel last van, extremen. Eerst zit ik enorm nerveus te rijden en op alles te letten, het andere moment voel ik me wat meer ontspannen en ga dan ook roekeloos rijden.
Als ik een weg op rijd probeer ik hem ergens tussen te gooien waar het echt niet gaat (ingreep) of ik sta een kwartier te wachten terwijl ik er al 10 keer tussen had gepast... Gulden middenweg zou leuk zijn -O- .
Maargoed, heb weer een weekje vrij van les, instructeur is op vakantie.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_100016423
Jullie rijden allemaal wel in leuke auto's. Tenminste wat compacter, wat me wel fijn lijkt.

@ hemarookworst : Terecht dat je hem wilt dumpen. Vooral zulke sarcastische opmerkingen maken is naaierij :{.

Morgen ben ik weer aan de beurt voor een les (14:30). Ik heb 3 weken geen les gehad i.v.m met de vakantie van mijn instructeur. Nu maar hopen dat alles nog soepel gaat en niets verleerd ben :P Het wordt trouwens mijn 13e les en tot nu toe gaat het wel redelijk.

Helaas (nou ja, voor het lessen dan) heb ik na deze les 4 weken vakantie, dus moet ik weer zo lang wachten voor de volgende les. Het gaat errug traag, vooral als je dan ook maar 1x in de week lest. Zucht...
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:59:20 #213
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_100017245
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef WG1122 het volgende:
Jullie rijden allemaal wel in leuke auto's. Tenminste wat compacter, wat me wel fijn lijkt.

Morgen ben ik weer aan de beurt voor een les (14:30). Ik heb 3 weken geen les gehad i.v.m met de vakantie van mijn instructeur. Nu maar hopen dat alles nog soepel gaat en niets verleerd ben :P Het wordt trouwens mijn 13e les en tot nu toe gaat het wel redelijk.

Helaas (nou ja, voor het lessen dan) heb ik na deze les 4 weken vakantie, dus moet ik weer zo lang wachten voor de volgende les. Het gaat errug traag, vooral als je dan ook maar 1x in de week lest. Zucht...
Les je bij een grote rijschool of een kleine. Bij een grote zou ik tijdelijk een andere instructeur nemen. Want nu ben je het slachtoffer van zijn vakantie. Je loopt het risico alles te verleren door zijn schuld.
Uw ADH vitamine Worst
pi_100019432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Les je bij een grote rijschool of een kleine. Bij een grote zou ik tijdelijk een andere instructeur nemen. Want nu ben je het slachtoffer van zijn vakantie. Je loopt het risico alles te verleren door zijn schuld.
Ik les bij een grote rijschool (9-10 instructeurs dacht ik), dus dat had gekund ja. Ik heb er zelf ook aan gedacht, maar ja, financieel zat ik er 3 weken geleden ook niet echt goed bij. 46 euro per uur voel je echt wel snel in je portemonnee.

Andere keus dan 3 weken wachten had ik dus eigenlijk niet. Het 'leed' is in ieder geval al geschied, en ik zie wel hoe het morgen gaat.
pi_100024751
Meh. Even een klaagpost..
Begin er echt gek van te worden dat ik de ene keer foutloos rij en de andere keer weer tig beginnersfouten maak.

Baal dat ik mn theorie te laat heb gehaald, heb nu nog ongeveer 10 lessen over van mijn pakket van 36 en ik haal het verder niet binnen dat pakket. :/ Binnenkort weer nieuwe afspraken maken en gaan rijden, maar men.. Niet tof.

Ik rij overigens in een Peugeot 3008 (Diesel).
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:38 #216
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_100038140
Vanmiddag theorie examen. Zou wel goed moeten komen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:26:32 #217
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_100042182
Zķ erg is het toch niet, een paar weekjes niet lessen? Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik erg veel negatiefs eraan heb gemerkt. Sterker nog, meestal rij ik na een iets langere tijd geen les ontzettend lekker. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100051242
Zo rijles zit er weer op! Het was weer even wennen (een keer af laten slaan) na drie weken gereden te hebben maar verders ging het wel goed. Paar stomme foutjes, maar die waren te overzien en heb ik meteen opgelost/verder in de les weer goed gemaakt.

Over 4 weken de volgende les :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:35:35 #219
182531 Megaman
Gewoon mega, man.
pi_100069963
zaterdagochtend rijexamen :o De vorige 3 lessen gingen allemaal lekker, behalve de laatste; toen ging het gewoon kut. Ik wil nu eindelijk dat dure tyfusrijbewijs wel eens.
pi_100071784
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef Editeur het volgende:
Vanmiddag theorie examen. Zou wel goed moeten komen :P

SPOILER
En..?? ;) Hoe lang duurt dat aanvragen ongeveer? Als ik vandaag aanvraag - wanneer is dan ongeveer 't theorie-examen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 29 juli 2011 @ 00:19:00 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_100071905
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef Apotheose het volgende:

[..]

En..?? ;) Hoe lang duurt dat aanvragen ongeveer? Als ik vandaag aanvraag - wanneer is dan ongeveer 't theorie-examen?
Aanvragen zelf duurt 5 minuutjes, kan je doen via de CBR-site (Alleen nu niet, want hij gaat 's nachts "dicht" :')). Voor het aanvragen heb je je Digi-D en Ideal nodig. Verder verschilt het een beetje per regio denk ik, maar voor mij (Alkmaar) kon ik pas na 4 weken terecht. (Je kan zelf een datum en tijdstip uitkiezen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 29 juli 2011 @ 00:19:13 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_100071915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Megaman het volgende:
zaterdagochtend rijexamen :o De vorige 3 lessen gingen allemaal lekker, behalve de laatste; toen ging het gewoon kut. Ik wil nu eindelijk dat dure tyfusrijbewijs wel eens.
Heel veel succes alvast!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:41:45 #223
351248 Groentje28
Mama, KookGek, z.o!
pi_100080124
Zo,

Ik heb gelukkig ook afgelopen dinsdag in 1 keer mijn theorie gehaald. Blij, en opgelucht dat ik was.
Nu mag mijn praktijk worden aangevraagd. Dit zouden ze dinsdag al doen, helaas tot op heden nog niks gehoord. Ik les nu 1 x in de week. Kleine puntjes zijn nog, de na controle na het afslaan, schakelen, gas opvoeren etc. Daar moet ik echt even op letten.

Ik les trouwens in een Citroen C1, gewoon benzine. Kleiner kan het niet, maar ik vind het een erg makkelijk autootje.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:43:13 #224
351248 Groentje28
Mama, KookGek, z.o!
pi_100080169
Ik heb ook theorie in Alkmaar gedaan, en bij mij was de wachtijd 4,5 week.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:31:46 #225
182531 Megaman
Gewoon mega, man.
pi_100128062
hoera, geslaagd :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')