Ik zit op 60 lessen, heb al een maand niet gelest. De laate les zou begin juli zijn, maar hij heeft de les afgezegd een uur voor aanvang 'wegens prive-omstandigheden'. En ja, als ik dat zou gaan doen wordt de les gewoon verrekend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef WG1122 het volgende:
[..]
Lekker motiverendJouw instructeur zou juist de foutjes die je maakt moeten analyseren en ervoor zorgen (door middel van uitleggen o.i.d.) dat je ze in het vervolg niet maakt. Ik weet niet wat voor fouten je maakt, maar ik voel mij ook niet 100% op mijn gemak bij mijn instructeur, waardoor ik merk dat ik bij bepaalde situaties waarvan ik weet dat hij daarover gaat zeiken als ik het fout doe, dan juist ga stressen en zodoende fouten maak. Het voordeel bij mijn instructeur is wel dat hij meteen goed uitlegt wat ik wel en niet had moeten doen i.p.v. alleen zeiken. Is dat een beetje waar jij te maken mee hebt bij je instructeur?
Op hoeveel lessen zit je trouwens nu?
"Sinds ik geen reet meer van jouw lessen opsteek..."quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
...
En als ik bijv. vergeet terug te schakeln naar zijn 2 bij bochten en rondes zegt hij heel sarcastisch: Goed zo! Bochten nemen in zijn 3! of hij zegt: Sinds wanneer nemen we bochten in zijn 3?!
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Les je bij een grote rijschool of een kleine. Bij een grote zou ik tijdelijk een andere instructeur nemen. Want nu ben je het slachtoffer van zijn vakantie. Je loopt het risico alles te verleren door zijn schuld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef WG1122 het volgende:
Jullie rijden allemaal wel in leuke auto's. Tenminste wat compacter, wat me wel fijn lijkt.
Morgen ben ik weer aan de beurt voor een les (14:30). Ik heb 3 weken geen les gehad i.v.m met de vakantie van mijn instructeur. Nu maar hopen dat alles nog soepel gaat en niets verleerd benHet wordt trouwens mijn 13e les en tot nu toe gaat het wel redelijk.
Helaas (nou ja, voor het lessen dan) heb ik na deze les 4 weken vakantie, dus moet ik weer zo lang wachten voor de volgende les. Het gaat errug traag, vooral als je dan ook maar 1x in de week lest. Zucht...
Ik les bij een grote rijschool (9-10 instructeurs dacht ik), dus dat had gekund ja. Ik heb er zelf ook aan gedacht, maar ja, financieel zat ik er 3 weken geleden ook niet echt goed bij. 46 euro per uur voel je echt wel snel in je portemonnee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Les je bij een grote rijschool of een kleine. Bij een grote zou ik tijdelijk een andere instructeur nemen. Want nu ben je het slachtoffer van zijn vakantie. Je loopt het risico alles te verleren door zijn schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef Editeur het volgende:
Vanmiddag theorie examen. Zou wel goed moeten komenEn..??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt dat aanvragen ongeveer? Als ik vandaag aanvraag - wanneer is dan ongeveer 't theorie-examen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
Aanvragen zelf duurt 5 minuutjes, kan je doen via de CBR-site (Alleen nu niet, want hij gaat 's nachts "dicht"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
En..??Hoe lang duurt dat aanvragen ongeveer? Als ik vandaag aanvraag - wanneer is dan ongeveer 't theorie-examen?
Heel veel succes alvast!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Megaman het volgende:
zaterdagochtend rijexamenDe vorige 3 lessen gingen allemaal lekker, behalve de laatste; toen ging het gewoon kut. Ik wil nu eindelijk dat dure tyfusrijbewijs wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |