das goorquote:
Ik begin de 22e Augusts ook aan een Weekcursus en moet 1 September afrijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Leuke en handige verhalen hier
Ik ben nog voor m'n theorie aan het leren en moet even kijken wanneer ik dat examen ga maken, maar daarna snelcursus
Ik heb echt het gevoel dat het niet zo moeilijk zal zijn, maar door die verhalen hier kijk ik er wel iets anders tegenaan
Succesquote:Op zondag 24 juli 2011 04:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik begin de 22e Augusts ook aan een Weekcursus en moet 1 September afrijden.
Heb voor de zekerheid al even 4 lessen genomen, zodat ik alvast heel iets ervaring heb op de weg.
Heb zelf ook niet het gevoel dat het super moeilijk is, als je kijkt hoeveel mensen er op de wegrijden
Ik had dat theorieboek + cdrom van de ANWB gekocht, met die cd kon je wel fijn oefenen. Alleen is dat theorieboek echt slechtquote:Op zondag 24 juli 2011 12:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb nu 8 rijlessen gehad en deze week theorie-examen. Gaat wel goed opzich. Theorie-boek nu bijna doorgelezen en op volkswagenrijbewijs.nl theorie-examens gemaakt. Maar de vraag is waar kan ik nog meer gratis examens oefenen?
Met daarbij de aantekening dat die CDrom het niet doet op een mac, ook al staat op de verpakking van wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik had dat theorieboek + cdrom van de ANWB gekocht, met die cd kon je wel fijn oefenen. Alleen is dat theorieboek echt slechtzou je aanraden die andere te kopen.
Ja daarom had ik al vast 4 normale lessen genomen, en dat ging volgens mijn instructrice goed, Ik pakte dingen goed op, en wanneer dingen extra wilde oefenen gaf ik dat ook zelf aan.. dat hoorde ze niet vaak zei ze.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
SuccesZelf ook een weekcursus gedaan eerste dagen zijn wel iets zwaarder omdat je alles nog een beetje moet leren.
NVMquote:Op maandag 25 juli 2011 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja daarom had ik al vast 4 normale lessen genomen, en dat ging volgens mijn instructrice goed, Ik pakte dingen goed op, en wanneer dingen extra wilde oefenen gaf ik dat ook zelf aan.. dat hoorde ze niet vaak zei ze.
Ik moest alleen meer oefenen met terug schakelen .. en vaker tot stilstand komen. Omdat andere mensen anders niet wisten wat ik ging doen als ze bijv van rechts komen en ik laat hem rollen. ( Mijn idee is dat ze dan met een beetje gas er makkelijk voor kunnen .. maar vooral met zo'n grote L van Loser op het dak gaan ze staan wachten)
Jup, ben zo op msn wacht ffquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zit je bij Hartemink en heb je toevallig Petra? Achjaa ik had ook 3/4 lessen van te voren en het ging mij redelijk gemakkelijk af alleen de TTT is wel redelijk snel als hij in het pakket zit.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:06 schreef MissSpooky het volgende:
Jaaaaaaaa ik heb Theorie in één keer gehaaldKom er net van terug. /izhappy
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:06 schreef MissSpooky het volgende:
Gefeliciteeeerrddd!quote:
quote:
Mooi mooi!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:06 schreef MissSpooky het volgende:
Wat is er loos dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik faal zo'n beetje mijn hele rijopleiding. Effekes een grote pauze genomen, mijn huidge instructeur dumpen (heb ik al sinds mijn eerste rijles najaar vorig jaar.) En eeven nadenken of ik nog wil rijden en heo ik verder ga.
Lekker motiverendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Instructeur doet verneukt. Voel me niet goed meer bij zijn lessen. Hij doet ongelooflijk irritant als ik een foutje maak. En zegt hele tijd: Kijk hoeveel lessen je hebt en je kan blablabal nog niet goed? Ondertussen zit ik op veels te veel lessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |