Ik PM je zo het wachtwoordquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zet jij je eigen ustream op, whewhehehehehehehehehe.
[/open deur]
Ik lachte hardopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef hondenfokker het volgende:
Vanavond op SBS6 bij Shownieuws:
HOER rijd fiets plat.
Jij bent Turks, dus hebt geen kans in de maatschappijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Gulmez het volgende:
ze kijkt 3 sec, pakt de fiets op en gaat de auto in..
En daar kijken 550 mensen naar,![]()
![]()
![]()
spannend leven hebben jullie
rijdt welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef hondenfokker het volgende:
Vanavond op SBS6 bij Shownieuws:
HOER rijd fiets plat.
Als ik tijd teveel had, dan had ik je alle posts gequote waar dat ook al in gezegd is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Gulmez het volgende:
ze kijkt 3 sec, pakt de fiets op en gaat de auto in..
En daar kijken 550 mensen naar,![]()
![]()
![]()
spannend leven hebben jullie
En een bord "gefopt"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
Zou wel leuk zijn als Syd even met zijn smoel vlak voor de cam komt staan met een big smile
Wauw erg interessant, meer pics gaarnequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Tomatosalaat het volgende:
Als dat wijf van het weekend nog niet weg is wordt dat een bijzonder slecht cijfer voor m'n her!
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet dat mensen niet door hebben dat dit één grote troll is. Zometeen gaan ze echt haten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Hydrogeny het volgende:
Dit is misschien TS zijn eigen auto en hij dacht laat ik eens leuk doen en niet erbij vertellen dat ik eigenlijk mijn sleutel was vergeten...
geFOK!tquote:
NIEMAND GEEFT EEN NEUK OM JE GARE DESKTOP GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Tomatosalaat het volgende:
Als dat wijf van het weekend nog niet weg is wordt dat een bijzonder slecht cijfer voor m'n her!
[ afbeelding ]
Denk om je bloeddruk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:11 schreef o.us het volgende:
[..]
NIEMAND GEEFT EEN NEUK OM JE GARE DESKTOP GODVERDOMME
muchachoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:11 schreef Gemaskerde het volgende:
GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE! GEMASKERDE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |