SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:06 schreef speknek het volgende:
Hoi EscobarMC,
Ik zou graag met je willen webcam-chatting over de MSN. Ik ben een lief meisje van 11 jaren oud. Mijn hobbies zijn ponies, lezen en nieuwe tonen mijn lingerie over cam. Lijkt dit jou leuk, misschien kunnen wij afspreken op de chat en wie weet irl.
Greetz,
ponygirl99@fbi.gov
@fbi, dus het is een FBI agent. En .gov betekent dat het een regerings-adres is.quote:
Nee,echt niet! Ik snapte hem echt nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
@fbi, dus het is een FBI agent. En .gov betekent dat het een regerings-adres is.
Waarschijnlijk ben je gewoon een troll....
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Nee,echt niet! Ik snapte hem echt nietSorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij ff geluk dat hij niks zegt over obesitas patiëntenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef IndianRose87 het volgende:
Jammer van die 1.85 anders had ik wel gewild hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |