Radio wat??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Rivalo het volgende:
Iedereen vergeet de Radio ONZ topics in het begin toen ze dit het snelste topic vonden.

Dit, en er was ook nog een 3FM Serious request topic wat in 4 minuten tijd vol zatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Rivalo het volgende:
Iedereen vergeet de Radio ONZ topics in het begin toen ze dit het snelste topic vonden.

Het is inderdaad absoluut niet het snelste topic, maar wel verdomd snel voor zo'n kansloos onderwerpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, en er was ook nog een 3FM Serious request topic wat in 4 minuten tijd vol zat

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.htmlquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Heeft iemand de nasa stream voor mij?

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.htmlquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Haarlemmerrr het volgende:

Streamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Haarlemmerrr het volgende:

NASA streamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Haarlemmerrr het volgende:
 Dit is toch veel spannender
 Dit is toch veel spannender  

Was dit topic: [SR @ 3FM #2686] I think I like it; Wat gaat dat hard!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, en er was ook nog een 3FM Serious request topic wat in 4 minuten tijd vol zat

brb
 brb  

Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef ThaKiller het volgende:
Crisis, ik kan er niet tegen scrollen joh

Dat weer wel jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het is inderdaad absoluut niet het snelste topic, maar wel verdomd snel voor zo'n kansloos onderwerp

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |