quote:
Een verhuisdoos?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
dat lijkt me ook redelijk pittig!
Ik ben erg blij met de pindakaas met stukjes van de Lidl! Hebben er een verhuisdoos van meegenomen
Ga zo maar wat op een roggebroodje (laten) smeren
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben erg blij met de pindakaas met stukjes van de Lidl! Hebben er een verhuisdoos van meegenomen
Meh, 15 potten ofzo? Eet 't elke dag wel. En ze hebben hier alleen die zoete amerikaansequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een verhuisdoos?Misschien een import-winkeltje beginnen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
een kaasbroodje, 1/2 meloen, verse jus en thee
recept ziet er goed uit maar het is zo lang geleden dat ik een keer linzen heb gegeten dat ik niet eens meer weet hoe dat smaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:03 schreef Bluezz het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527704
Dit eten we vandaag (maar dan met rode linzen uit een pakje wat we nog hadden liggen)
oh laat even weten hoe je het vondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook![]()
Vandaar dus. En omdat ik dat halve pakje rode linzen in het keukenkastje vond
door het keukenkastje op te ruimen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh laat even weten hoe je het vond
Ah, ja, dan zal het wel gesmaakt hebben ja! Ben nu in Xanten, bij Wesel. Lekker beetje wandelen en biertjes drinken. Straks lekker naar een restaurantje. Morgen naar het archeologisch park hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Na een drukke nachtdienst is het wel lekker.Waar ga je heen in Schland?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
door het keukenkastje op te ruimen?
Eet smakelijkquote:
(l)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Wij eten dingetjes van de marokkaan op de markt. Olijfjes, tapenade, aioli, tomatenbrood etc. Daarbij een gegrild kippetje en carpaccio.
Het was te zoutquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:03 schreef Bluezz het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527704
Dit eten we vandaag (maar dan met rode linzen uit een pakje wat we nog hadden liggen)
Ik kom bij jou etenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:29 schreef lies1947 het volgende:
Ik zit nu aan mijn tweede glas chileense merlot reserva.
Terwijl mijn witlof met ham, kaas en tomaten in de oven staat, heb ik een tomaat-komkommer-salade met peper, zout, olijfolie, oregano, olijfjes en wijn azijn voor me staan. smaakt erg goed!
een hele zak?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
300 gram aan aardappels, vet en zout.
ik koop express ff geen chips meer de komende eh... week ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
300 gram aan aardappels, vet en zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |