van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardagquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:35 schreef Lief-visje het volgende:
Straks taart want ik ben jarig![]()
! En vanavond uit eten
![]()
Tsssssk, luie vrouwquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vandaag op het menu: gemarineerde kipvleugeltjes, merguez, souvlaki, tzaziki, puree van rode en gele linzen met griekse yoghurt, humus, couscoussalade, tomatensalade met rode ui, zwarte olijven en schapenkaas, gebakken aardappeltjes met griekse kruiden, saffraanrijst, olijven gemarineerd in knoflook en koriander. Alleen nog even turkse broodjes halen, geen zin meer om zelf te bakken
tis wel weer voor zuurkool ja... Ik had nog 2 beschuitjes kaas, kersen en een zakje chips. Vnv waarschijnlijk AGV.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tsssssk, luie vrouw![]()
Klinkt heerlijk!
Gefeliciteerd Visje
Waar gaan jullie uit eten?
Wij eten zuurkoolovenschotel met gehakt en gebakken ui, zuurkool, rookworst en aardappelschijfjes.
Daarna een bak vol met kwark, vla en rabarber.
Nu een blokje chocolade en een hertog jan.
@ Futurefairytale en Uniekhoorn bedankt voor de felicitaties !quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tsssssk, luie vrouw![]()
Klinkt heerlijk!
Gefeliciteerd Visje
Waar gaan jullie uit eten?
Wij eten zuurkoolovenschotel met gehakt en gebakken ui, zuurkool, rookworst en aardappelschijfjes.
Daarna een bak vol met kwark, vla en rabarber.
Nu een blokje chocolade en een hertog jan.
En bedankt...het was net uit mijn hoofd. La la la la la pasta...quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef Trusten het volgende:
Pasta (met korting) met ham, champignons en roomsaus
Zuurkool!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel weer voor zuurkool ja... Ik had nog 2 beschuitjes kaas, kersen en een zakje chips. Vnv waarschijnlijk AGV.
Daar is het idd weer voor,quote:
ja, 1 bestond voor de helft uit gruis dus die helft weggegooid.quote:
dat ja, lekker zeg! Ik had een Italian Special van de McDonalds en nog een beschuitje kaas.quote:
Iew.quote:
lust jij geen mergpijpjes?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iew.
Ik lust geen mergpijpjes.![]()
Ik heb net bosvruchtenyoghurt op.
Nope.quote:
Ah tof, luist ook geen mergpijpjes.. brrrquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iew.
Ik lust geen mergpijpjes.![]()
Ik heb net bosvruchtenyoghurt op.
crememergpijpjes vind ik niet lekker, de variant met cake daarentegenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope.
Nooit gelust ook.
Vooral dat spul dat er in zit, vind ik vies.
Wat ik ga eten? Geen idee .... even denken.
aardig wat mensen lusten ook geen marsepein (quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah tof, luist ook geen mergpijpjes.. brrr
en dat lust ik weer nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Die met cake erin vind ik nog viezer. Ik lust ook geen cake.
Maar ik lust wel marsepein.
Ik heb net aardappelpuree gegeten ... uit een pakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |