Ja die kwam net thuis urrtje terugquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. dat heb ik gemist. Let's hope so.
BOM OP DIE AUTOquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Syd het volgende:
Nog niks gebeurt pffffff, weet zeker dat het 1 van de juffen van het schooltje is
Is van de buurman, ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. dat heb ik gemist. Let's hope so.
Uh ja? Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef RIGGER het volgende:
[..]
Vergadering... juf... vrijdagmiddag... ambtenaar.... really?
Ik heb hier een snackbar tegenover zitten met hangjongeren, is ook vaak leuk! (incluis nektasjes enzo!)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie bedenkt een leuke live-stream voor volgende week vrijdag?
Welke kerel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef Insomnium het volgende:
Als die kerel echt deze auto komt klemzetten dan is het helemaal geweldig
Doe ik ook altijd als ik mijn auto ergens neerzet, is handigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft ze straks gewoon de bus naar huis genomen..
Sluit ff alle vrouwen buitenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef LangeJan het volgende:
Met zijn allen er heen en dan fap flashmobben, komt ze er zo aan, staan er 100den fokkers te rukken.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier een snackbar tegenover zitten met hangjongeren, is ook vaak leuk! (incluis nektasjes enzo!)
Er moet een auto achter die auto staanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat fietsje is zo weg natuurlijk. Ik weet dat het niet kan op zo'n korte termijn maar zo'n mooie betonnen bloembak, gevuld met planten op de hoek zodat nog net die deur open kan maar dat autootje nooit meer wegkomt bijvoorbeeld.
dudequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Newbie114 het volgende:
gogosweden, veel plezier met je eikelpiercing, post wel even pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |