Weer jaloersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik jaloers word op mensen van het web.
Breaking bad kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lol, op dat moment ging er iemand dood bij breaking bad.
Denken dat ik het nog nooit gezien heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ergens over oordelen terwijl je het nog nooit gezien hebt
Impliceren dat ik bejaard ben, terwijl ik 18 ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Aangezien je zo bejaard bent dat je niet eens weet hoe downloaden werkt neem ik aan van wel.
Aangezien je je zo bejaard gedraagt*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik bejaard ben, terwijl ik 18 ben.
Hier schijnt het zonnetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef Ezell het volgende:
Ik wilde net naar buiten, maar het regent nu.
Ik heb ook geen paraplu thuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier ook een beetje. Ze hebben hier niet eens paraplu's.
Tot 9.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot hoelaat moet je?
Grote jongen. Morgen moet ik van 8-5.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met werken![]()
Om 7u begonnen, dus toch nog een hele dag
Zondag is dubbel betaald, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 9.
[..]
Grote jongen. Morgen moet ik van 8-5.En zondag 10-6.
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Zondag is dubbel betaald, dus niet zeuren
Ik werk al drie jaar elke vrijdag avond van 17-21quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
KB, eigenlijk heb ik zo'n hekel aan de vrijdagavond.Tot 9 uur werken enzo, lijkt altijd zo lang enzo.
Heb jij dat niet?
Ik al 2 jaar ofzo, maar begin laatste tijd gewoon een hekel aan te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk al drie jaar elke vrijdag avond van 17-21
17-19 is het vreselijkstquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik al 2 jaar ofzo, maar begin laatste tijd gewoon een hekel aan te krijgen.
Als ik van 7 tot 1 ofzo moet werken, dan ben ik voor de rest van de dag dood.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'S morgens op zaterdag is juist fijner dan 17-21 op zaterdag. Zo heb ik tenminste Wat aan mn zaterdag. Helaas moet ik nog best vaak de avonden draaien.
Lekker. Ik wil ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op kermissen verkopen ze in de zomer ook gewoon oliebollen hoor..
Oliebollen, zonder krenten, met poedersuiker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
Wacht, Ezell, je bent toch wel voor normale oliebollen? Dus zonder krenten...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oliebollen, zonder krenten, met poedersuiker.
Logisch, als je ze op hebt gegeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.Ik heb nu trouwens geen oliebollen hoor..
Jaa...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
Zelfgemaakte oliebollen
Oliebollen van Albert Heijn
Ranzige troep
Liever van een echte oliebollenman.
Niet zo gek doen.quote:
quote:
Sorry jongens. Dat meende ik niet. Het was niet mijn bedoeling. Ik smeek jullie om mijn excuses aan te nemen..quote:
Anderhalf literfles maar? Vijf dozijnen minstens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, neem op 1 augustus een anderhalf literfles van Spa Blauw mee naar Limburg.
Kom je met de vrachtwagen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anderhalf literfles maar? Vijf dozijnen minstens.
Doe maar. Vries ze in en stop ze, als Jordy niet oplet, in zijn bed. Dan gaat hij 's nachts lekker slapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anderhalf literfles maar? Vijf dozijnen minstens.
Niet allemaal. Als Jordy slaapt, moet ik ook wat Spa blauw in hem gieten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe maar. Vries ze in en stop ze, als Jordy niet oplet, in zijn bed. Dan gaat hij 's nachts lekker slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan jij inderdaad niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik 5 dozijnen Spa Blauw niet kan dragen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet allemaal. Als Jordy slaapt, moet ik ook wat Spa blauw in hem gieten.Giet maar wat water in zijn neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verzint vast wel iets met die blauwe hersenen van je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dat had je niet moeten zeggen hier, nu weet Jordy wat ik wil/ga doenNu moet ik iets anders verzinnen
Shit. Ik ga dood.quote:
Je bent geen krachtpatser gr gr.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een ukkie van 16 jaarHij stelt niet zoveel voor. Ik bescherm wel.
Hij is veel langer dan ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een ukkie van 16 jaarHij stelt niet zoveel voor. Ik bescherm wel.
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien wat puddingspierballen zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
Eén klein klapje met mijn pink, en je valt al achterover.
Niet als het bevroren is nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter.
PUDDING. PUH-DING. PUUUUUUUUUUUUUH-DING.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1679890/2/25#http://i.fokzine.net/temp(...).png99205925]vrijdag 8 juli 2011 16:26[/url] schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken. Ezelltje, spreek je vanavond vast nog wel
KB, succes vanavond.
Jordy... Aan jou maak ik geen woorden vuil.Mijn status is te hoog om nog verder om te gaan met simpele zielen als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien wat puddingspierballen zijn.
Ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
We hebben al een tijdje last van muizen enzo, en vanavond hebben we er een gevangendat beest was razend snel, zowat hele broodafdeling op z'n kop gezet en uiteindelijk had ik z'n staart vast met een bezem
toen heeft een collega hem KO geslagen en een andere collega hem gedood met een emmer
vind ik best zielig
maar weinig keus. Een van de zwartste dagen in mijn carrière bij de Appie
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga aan 't werk ipv hier op FOK! te zitten!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Er was niks meer te doen, dus ik mocht nu al gaan
Heroes, here I come
Ik heb het niet verzonnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Wat?!Wat een rare manier om van een dood beest af te komen.
Geld thuislaten, kan je niks kopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Ezell het volgende:
Ik ook, alleen heb ik dat de laatste tijd al te vaak gedaan. Volgende week ga ik weer naar Amsterdam. Eens zien of het lukt om thuis te komen zonder een aankoop...
Arme KB. Als ze je echt sloegen, had je hard 'ETSUUUUUUUUUUUUUUUU' moeten roepen, kwam ik ze terug dubbelslaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een collega ging hamburgers met korting zingen en toen kwam vamos a la playa in mn hoofd en toen ging ik dat de hele tijd zingen en toen werden ze boos en gingen ze dreigen met slaan.
'ZALIGHEEEEEEEEID'.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme KB. Als ze je echt sloegen, had je hard 'ETSUUUUUUUUUUUUUUUU' moeten roepen, kwam ik ze terug dubbelslaan.
Hihi lief, zal het onthouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme KB. Als ze je echt sloegen, had je hard 'ETSUUUUUUUUUUUUUUUU' moeten roepen, kwam ik ze terug dubbelslaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi lief, zal het onthouden.
Een collega was an het klagen en toen zei ik: meid toch.
En toen gingen ze allemaal lachen
Is dat een probleem?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat Ezell dus zegt, maar dan voor jullie alle 3........
Al mijn vrienden zijn op vakantie atm.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort wordt het minder. Dan hebben al mijn vrienden (EINDELIJK) vakantie.
Mja, ik heb ook vrienden die aan de andere kant van het land wonen, dus 'even' langsgaan gaat ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook stom. Die van mij hebben zo'n beetje allemaal toetsweken..
O ja, jij was vet vaak verhuisd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook vrienden die aan de andere kant van het land wonen, dus 'even' langsgaan gaat ook niet
Inderdaad, ik vet blij smsen dat ik die kuttoets gehaald heb, niks geen reactie, zelfs niet op Facebook. Kutwijfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
En 'vrienden' die niet op je smsjes reageren___! Heb ik ook geen reet aan.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vet blij smsen dat ik die kuttoets gehaald heb, niks geen reactie, zelfs niet op Facebook. Kutwijf
Impliceren dat ik onzin praatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om al die pagina's met onzin door te lezen
Jij wil zeggen dat je alleen maar nuttige comments plaatst?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik onzin praat______________________________!
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je alleen maar nuttige comments plaatst?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
En is aan het spelen met ducktape.Maar ik bevestig wat Etsu zei.
Mocht ik ooit bezoek krijgen dan ga ik mijn kamer opruimen ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ruim jij je kamer alleen op als je bezoek krijgt?
* xCore gaat huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
En is aan het spelen met ducktape.Maar ik bevestig wat Etsu zei.
Gelukkig krijg ik nooit bezoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Alleen je kamer opruimen wanneer je bezoek krijgt.
Wie zou moeten weten hoe ik woon? Ik heb geen mattiesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
Alsof mensen niet mogen weten hoe jij woont en wat voor een sloddervos jij bent.
Ha, een echte FOK!ker gespot.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Wie zou moeten weten hoe ik woon? Ik heb geen matties
Nee, ik was in mijn eentje zielig en alleen aan het werkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
Nick, heb je gezien wat Ezell voor mij gemaakt heeft?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, ik was in mijn eentje zielig en alleen aan het werk
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Ze heeft speciaal voor jou haar nagels gedaan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.En op haar duimnagel zie je een hartje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Goed man!
Niet zien dat het een dolfijnenbeeldje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOOOOOOOOOOOH, ze heeft jouw naam gemaakt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Voordat ik me aanmeldde hier, wist ik dat iemand zoiets voor mij zou maken. Daarom heb ik voor 'Etsu' gekozen, niet voor een andere, langere naam.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef xCore het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH, ze heeft jouw naam gemaakt!
Hoaxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef strontboer het volgende:
Waarom staat er bij de spoiler "spoiler is leeg"?
JE HEBT EEN MOEDERVLEK OP JE HANDVLAK, we komen steeds meer over jou te weten...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagellak.. Het ziet is niet erg mooi uit..
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe armband..
Is dat die combi?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagellak.. Het ziet er niet erg mooi uit..
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe armband..
Jup.quote:
Je weet niet eens of dat een moedervlek is. Een kluns zoals ik heeft vaak pen op haar hand..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
JE HEBT EEN MOEDERVLEK OP JE HANDVLAK, we komen steeds meer over jou te weten...
Best lelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Je weet niet eens of dat een moedervlek is. Een kluns zoals ik heeft vaak pen op haar hand..
Nouen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Je weet niet eens of dat een moedervlek is. Een kluns zoals ik heeft vaak pen op haar hand..
Is het ook. Toch loop ik er al bijna 24 uur mee rond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Best lelijk![]()
![]()
Maar natuurlijk heb je het er nog opzitten en pronk je er de hele dag al mee?!
Doe je goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het ook. Toch loop ik er al bijna 24 uur mee rond.
Gemerkt aan wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook gemerkt dat Ezell zwart haar heeft
Jooo dat snap ik bijdehand ventje. Maar welke foto? Ik zit niet hele dagen kansloos en vriendloos op Fok! zoals jij doet....quote:
niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jooo dat snap ik bijdehand ventje. Maar welke foto? Ik zit niet hele dagen kansloos en vriendloos op Fok! zoals jij doet....
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je zei dat je aan Jordy zou gaan likken. Ik verwacht bewijs als je terugkomt van de meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |