SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
dankjequote:
/carequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat het niet de bedoeling is dat je de OP aanpast?
hoe bedoel je dan OP aanpassen? alleen dat liedje?quote:
http://www.t-mobile.nl/Gl(...)ciaalvoorwaarden.pdfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb 110 t-mobile punten wat kan ik hiermee doen.
Ja dat weet ik wel, maar wat zal ik kiezen bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/Gl(...)ciaalvoorwaarden.pdf
artikel 5
Wat zijn die andere speciale aanbiedingen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar wat zal ik kiezen bedoel ik.
Ik zie hier staan, voor jou geselecteerd:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zijn die andere speciale aanbiedingen?
Doe die koffiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zie hier staan, voor jou geselecteerd:
Venster- en deurstopper 111 punten
Koffie en echte Limburgse vlaai 90 punten
Kaartje sturen 80 punten
Daar ga ik dus niet heenquote:In het Townhouse Designhotel, om de hoek van het Centraal Station van Maastricht, kun je in huiselijke sfeer genieten van de lekkerste Limburgse vlaai, met een kopje originele, versgemalen Maastrichtse Blanche Dahl koffie. Heerlijk genieten een krantje erbij of samen met een vriendin na een dagje shoppen in Maastricht.
Als jij ook een treinkaartje voor mij betaald is het goed.quote:
Je bent meer geld kwijt aan het treinkaartje dan je die aan je punten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Even naar Limburg voor een vlaai, wat ondoordacht van T-mobile. Stel je woont in Groningen
Kan je nog beter koffie en taart bij de starbucks halen, ben je nog goedkoper uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als jij ook een treinkaartje voor mij betaald is het goed.
[..]
Je bent meer geld kwijt aan het treinkaartje dan je die aan je punten.
En dan gaan wij daar samen rebels zitten met onze Samsungs en windows laptops.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je nog beter koffie en taart bij de starbucks halen, ben je nog goedkoper uit.
Oh yesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan gaan wij daar samen rebels zitten met onze Samsungs en windows laptops.
Is Cosje ook een student?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of je reist met Cosje, Cosje wilde ook mee.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Technische natuurkunde op de UvA met Wiskunde minor
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Technische natuurkunde op de UvA met Wiskunde minor
Door Flippiee geloof ik het niet meer.quote:
Sorry Cosjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Door Flippiee geloof ik het niet meer.
Ik studeer Oud-Germaanse talenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Door Flippiee geloof ik het niet meer.
Beterschapquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ziek zwak misselijk en een beetje verliefd
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ziek zwak misselijk en een beetje verliefd
Een beetje op haar en een kleiner beetje op jou. Jij mag mijn back-up wel zijn. Beledug ik je als ik dat zeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
FreezePop is een beetje verliefd op mij
Mij beledug je niet met zo'n complimentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een beetje op haar en een kleiner beetje op jou. Jij mag mijn back-up wel zijn. Beledug ik je als ik dat zeg?
Vertel ons alles over 'haar'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een beetje op haar en een kleiner beetje op jou. Jij mag mijn back-up wel zijn. Beledug ik je als ik dat zeg?
Sorry, verstuurd vanaf mijn iPod 2Gquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mij beledug je niet met zo'n compliment
Dat is ook goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat gaat te ver. Ik vertel je wel over een zekere jongen op een forum.
Jij had toch al een relatie met mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
FreezePop is een beetje verliefd op mij
Ja ik weet hetquote:
Hoi SVquote:
Sssssttttquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij had toch al een relatie met mij
[..]
Ja ik weet het
[..]
Hoi SV
Jij hebt geen gebroken hart en ben je niet over dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet nog niet wat erger voelt, een gebroken hart of niet over zijn.
ze brak mijn hart ik brak haar arm.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben niet over man, ik voel me belabberd en ik zeik alles en iedereen afquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ssssstttt![]()
Helemaal vergeten te vragen hoe het met jou is?
Misschien allebei tegelijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Niet over neeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij hebt geen gebroken hart en ben je niet over dan?
ik breek je voetquote:
Das wel afschuwelijk jaquote:
Shit man shit mannn shiitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet over man, ik voel me belabberd en ik zeik alles en iedereen af
Geen idee wat er gaat gebeuren , moet afwachten tot augustus. Wilde vandaag ook al niet naar inzage, aan een kant stom andere kant niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Shit man shit mannn shiitecht kut voor je
. Je had zo hard gewerkt
. Wat gaat er nu gebeuren? Opnieuw studieadvies oid toch?
Ik weet dat jij er zeker wel komt, dat heb ik vaak genoeg gezegd. Nu even geen stress meer en nu je tijd steken in leuke dingen en nieuwe keuzesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee wat er gaat gebeuren , moet afwachten tot augustus. Wilde vandaag ook al niet naar inzage, aan een kant stom andere kant niet.
Jammer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet over man, ik voel me belabberd en ik zeik alles en iedereen af
arme jij toch ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jammer.Ik weet het nou nog steeds niet zeker, ik dacht eerst dat ik goed zat maar nu weet ik het niet meer. Ik werd vandaag volgens mij gebeld door school maar toen sliep ik nog.
Ja, ik weet niet of ze het gemiddelde met afgeronde cijfers berekenen of niet. En van mensen hoor ik verschillende verhalen dus ik zie wel.quote:
Sims 3quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er zeker wel komt, dat heb ik vaak genoeg gezegd. Nu even geen stress meer en nu je tijd steken in leuke dingen en nieuwe keuzes
Jaloersquote:
Jeeetje, en dan bellen ze neit terug of spreken ze voicemail inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jammer.Ik weet het nou nog steeds niet zeker, ik dacht eerst dat ik goed zat maar nu weet ik het niet meer. Ik werd vandaag volgens mij gebeld door school maar toen sliep ik nog.
Eindrapport is altijd afgerond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ze het gemiddelde met afgeronde cijfers berekenen of niet. En van mensen hoor ik verschillende verhalen dus ik zie wel.
6 gemiste oproepen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sims 3Series kijken
Sporten
Vriendin meesleuren naar de mcdonalds
[..]
Jaloers
[..]
Jeeetje, en dan bellen ze neit terug of spreken ze voicemail in
Maar ze moeten iedereen gaan bellen, dus ik denk dat ze dan in gesprek zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dutch_nyan_cat.html
Even afwachten dan nog maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar ze moeten iedereen gaan bellen, dus ik denk dat ze dan in gesprek zijn.en het zijn 2 verschillende nummers die gebeld hebben, dus ik weet niet welke ik moet hebben.
Achja, ze zullen vast nog wel een keer bellen.
Komt goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even afwachten dan nog maarWel even melden he, en als ik niet op le forum ben, wil ik een pm
Was jij een keer met OV naar de bioscoop geweest en had ie toen z'n popcorn laten vallen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haal alvast popcorn, dan valt het niet om
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef FreezePop het volgende:
Mag ik mee naar de bioscoop voor verbaal vermaak?
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Was jij een keer met OV naar de bioscoop geweest en had ie toen z'n popcorn laten vallen?
Leuk dat het was, topgozerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Was jij een keer met OV naar de bioscoop geweest en had ie toen z'n popcorn laten vallen?
Haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Ja![]()
Maar pest hem niet te veel, heeft Floxie al gedaan en het is lang terug
Zie jullie daar!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Ja![]()
Maar pest hem niet te veel, heeft Floxie al gedaan en het is lang terug
We maken wel wat leuke fotos.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt een date tussen jou en OV he. Want ik moet de puppy uitlaten, kusje
Hij is weer baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef FreezePop het volgende:
Daar gaat mijn gedachtegang van vandaag. Alleen nog maar Pasta met korting in mn kop
Je praat toch nooit tegen me dus ja dat weet iki niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hallo, waar stress ik al een week voor?!?!!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik Miss J Alexander worden
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik Miss J Alexander worden
Wat kan ik zoal bij jou kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Flippiee het volgende:
Als ik later groot ben, dan ben ik CEO van mijn eigen onderneming.
Welke markt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Flippiee het volgende:
Als ik later groot ben, dan ben ik CEO van mijn eigen succesvolle, multinationale onderneming.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik vind ze leuk
Weet ik niet.quote:
Primark(t)quote:
Doe maar die eerste dan wil ik daar wel werken als proever.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik twijfel tussen alcolische versnaperingen, voedsel en dergelijke of kleding
[..]
Primarkt
Ik wil graag COO worden, kan dat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik twijfel tussen alcolische versnaperingen, voedsel en dergelijke of kleding
[..]
Primarkt
Prima, primaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Doe maar die eerste dan wil ik daar wel werken als proever.
Hoge rang wel.quote:
Ja, maar, toen was ik 8. Toen gaf ik een spicegirl feestje.quote:
Ja en het verschil met morgen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, toen was ik 8. Toen gaf ik een spicegirl feestje.
aw cutecutequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, tofIk wil alleen niet baby spice zijn. Die moest ik altijd zijn
Om je beter te voelen of watquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef HappyBob het volgende:
Fokker zoekt fokker met laag zelfbeeld. Sms FOK AAN naar 2929.
Hoeveel voorbeelden zal ik noemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef HappyBob het volgende:
Fokker zoekt fokker met laag zelfbeeld. Sms FOK AAN naar 2929.
Arme jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek liefde. Ben het allemaal kwijt.
well i dont know.quote:
Verbeter je omschrijving.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek liefde. Ben het allemaal kwijt.
Ik zoek iets vrouwelijkersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbeter je omschrijving.
Fokker zoekt Fokker met laagzelfbeeld en liefde. Ik verwijs je dan door naar het homotopic of Cosje
Ik win het vandaag wel in bitchier zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
meisje als je vechten wil kom maar op
hahahahah ja hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik win het vandaag wel in bitchier zijn
Hier heb ik niets op tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga mensen beledigen als ik het hier post.
Grapje toch meteen boos.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
meer man dan jij ooit zult zijn.
Gniffelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dit ligt toch redelijk ter discussie.
Als ik een slok melk zou nemen zou dat nu uit mijn neusgaten lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahahahaha echt wel.
[..]
Excuses dan
Dat doet zeer altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik een slok melk zou nemen zou dat nu uit mijn neusgaten lopen.
Moet je maar tampons in je neus stoppenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik een slok melk zou nemen zou dat nu uit mijn neusgaten lopen.
Supertampons natuurlijk, te koop bij de Hema.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je maar tampons in je neus stoppen
De hema verkoopt geen haaknaalden. Dat vond ik heel gemeen, want iemand had me vertelt dat ze dat wel verkopen en toen stond ik daar diep teleurgesteld te wezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Supertampons natuurlijk, te koop bij de Hema.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dit ligt toch redelijk ter discussie.
Heb jij wel nodig jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Supertampons natuurlijk, te koop bij de Hema.
Nee de verhoudingen kloppen dan niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga je nu jezelf op mij projecteren?
Ligt eraan of je genoeg pixels hebt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga je nu jezelf op mij projecteren?
Ik zal nog snel 50kg erbij etenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de verhoudingen kloppen dan niet.
Had ik wel al begrepen dat je het niet zo bedoeldequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Aaaaaaaahhhh..
EDIT:
Damnit.. ik wou gewoon in de wilde weg ''Aaaaaaaahhhh'' zeggen, maar nu lijkt het of ik jouw puppy lief vind..![]()
Dat bedoel ik dus die verhoudingenquote:
Cup 75A?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik wel al begrepen dat je het niet zo bedoelde, een reactie 5 seconde na de mijne is bijna onmogelijk als reactie
[..]
Dat bedoel ik dus die verhoudingenDaarnaast moet je ook een grotere cup kweken
Dan is het niet mijn wrat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan niet, jouw wrat zit niet op mijn neus
Je topic heeft geen eind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee jij en ik spammen mijn topic vol.
Ben ik blauw?quote:
ik hoorde van controlequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik blauw?
Tevens moest ik heel hard lachen omdat controle bij CS en vriend van mij, zijn auto is in beslag genomen
Wat is je baan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
zo, offertes de deur uit, opdrachten binnen, baas tevreden..
HET IS WEEKEND!!!
Even bekijken op nasaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef FreezePop het volgende:
4000 mijl per uur. Zo mooi. Die bolling van de aarde kunnen zien
Vergeet lesbische stelletjes nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
Een man speelt sims om de denkwijze van vrouwen te achterhalen.
Ga dan 7 Sins spelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
Een man speelt sims om de denkwijze van vrouwen te achterhalen.
Wat is dat dan ik ben nog maar 12 en heb allemaal enge dingen gezien in dat vilmpje.quote:
Niet echt mijn ding.quote:
Weet ik, House hier kan ik echt helemaal wild van worden of helemaal van ontspannen.quote:
Geloof me dit is niet mijn favoriete muziek maar dat nummer ik ken het al jaren en als ik het luister helemaal blij man helemaal blij./quote:
Was jij niet van de Jazz?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geloof me dit is niet mijn favoriete muziek maar dat nummer ik ken het al jaren en als ik het luister helemaal blij man helemaal blij./
Hall & Oatesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
Your musical compatibility with Beachview is Very Low
Music you have in common includes Hall & Oates, Swedish House Mafia, Keane and The Script.
Luister teveel Nik Kershaw de laatste tijd wel
Ja, 21 keer volgens je last FMquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hall & Oates, was dat van Sara Smile ofzoiets?
The Script heb ik nooit geluisterd.
quote:Your musical compatibility with FreezePop is Super
Music you have in common includes Nik Kershaw, Cliff Richard, The Outfield, Joe Jackson and Dean Martin.
Doe je goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Oceanview het volgende:
Sjezus, schroef je dat hele ding dicht ben je vergeten kabeltje van hardeeschijf erin te stoppen en moet ik hem nu weer helemaal open doen.
Welk spel (neem aan dat het een spel is) heb je het dan over?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef FreezePop het volgende:
Kutupdate schiet op ik wil je weer eens spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |