SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
dankjequote:
/carequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat het niet de bedoeling is dat je de OP aanpast?
hoe bedoel je dan OP aanpassen? alleen dat liedje?quote:
http://www.t-mobile.nl/Gl(...)ciaalvoorwaarden.pdfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb 110 t-mobile punten wat kan ik hiermee doen.
Ja dat weet ik wel, maar wat zal ik kiezen bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/Gl(...)ciaalvoorwaarden.pdf
artikel 5
Wat zijn die andere speciale aanbiedingen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar wat zal ik kiezen bedoel ik.
Ik zie hier staan, voor jou geselecteerd:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zijn die andere speciale aanbiedingen?
Doe die koffiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zie hier staan, voor jou geselecteerd:
Venster- en deurstopper 111 punten
Koffie en echte Limburgse vlaai 90 punten
Kaartje sturen 80 punten
Daar ga ik dus niet heenquote:In het Townhouse Designhotel, om de hoek van het Centraal Station van Maastricht, kun je in huiselijke sfeer genieten van de lekkerste Limburgse vlaai, met een kopje originele, versgemalen Maastrichtse Blanche Dahl koffie. Heerlijk genieten een krantje erbij of samen met een vriendin na een dagje shoppen in Maastricht.
Als jij ook een treinkaartje voor mij betaald is het goed.quote:
Je bent meer geld kwijt aan het treinkaartje dan je die aan je punten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Even naar Limburg voor een vlaai, wat ondoordacht van T-mobile. Stel je woont in Groningen
Kan je nog beter koffie en taart bij de starbucks halen, ben je nog goedkoper uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als jij ook een treinkaartje voor mij betaald is het goed.
[..]
Je bent meer geld kwijt aan het treinkaartje dan je die aan je punten.
En dan gaan wij daar samen rebels zitten met onze Samsungs en windows laptops.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je nog beter koffie en taart bij de starbucks halen, ben je nog goedkoper uit.
Oh yesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan gaan wij daar samen rebels zitten met onze Samsungs en windows laptops.
Is Cosje ook een student?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of je reist met Cosje, Cosje wilde ook mee.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Technische natuurkunde op de UvA met Wiskunde minor
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Technische natuurkunde op de UvA met Wiskunde minor
Door Flippiee geloof ik het niet meer.quote:
Sorry Cosjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Door Flippiee geloof ik het niet meer.
Ik studeer Oud-Germaanse talenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Door Flippiee geloof ik het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |