Niks mis met je imago....quote:
Bedoel je deze? Die is van mij nl...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Merlijn het volgende:
Wiebel! Bij die roltrap foto heb je aangegeven dat je daar een stelletje zag en die weg hebt gepoetst met 20 stops. Ik vraag me al een hele tijd af wat je nou daarmee bedoelde....
Vergeef me.... het is vrijdag en ik probeer te multitaskenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Die is van mij nl...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Merlijn het volgende:
WiebelDoodkapje!! Bij die roltrap foto heb je aangegeven dat je daar een stelletje zag en die weg hebt gepoetst met 20 stops. Ik vraag me al een hele tijd af wat je nou daarmee bedoelde....
Principe is simpel... alles wat beweegt is onderbelicht en wordt onderbelicht... maar omdat je zulke lange sluitertijden hanteert worden deze gaten weer opgevuld door statische objecten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Kijk! DAT wilde ik dus al een week wetennooit geweten dat je dat op die manier kunt doen.
Haha. Ik dacht al!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vergeef me.... het is vrijdag en ik probeer te multitasken
[..]
110 euro oid toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze week is zo snel gegaan vanwege de drukte. Ik had vandaag echt het idee dat het pas woensdag was ofzo.
En een ND filter staat ook nog op mijn verlanglijstje. Vind ze alleen een beetje duur voor een filter. Kom op zeg.
Ik ook. Maar het is wel tof.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja. Vind ik veel geld voor zo een klein simpel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |