De App Store-prijzen zijn in euro's momenteel iets lager dan de Amerikanen omgerekend betalen, exclusief BTW natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)al-app-store-prices/
Dat zijn koerscorrecties. Wij hebben gewoon de dollar=euro, dat corrigeren ze nog steeds niet
Toen ik laatst keek nog niet, maar ik kan nu toch niet op de apple sites. Nee, ze zijn niet down, ik heb een firewallprobleem op het werkquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De App Store-prijzen zijn in euro's momenteel iets lager dan de Amerikanen omgerekend betalen, exclusief BTW natuurlijk.
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/quote:OS X Lion up-to-date programma
De OS X Lion-upgrade in het kader van het Up-to-Date-programma is zonder extra kosten verkrijgbaar via de Mac App Store voor alle klanten die op of na 6 juni 2011 een in aanmerking komende nieuwe Mac hebben gekocht bij Apple of bij een erkende Apple reseller. Klanten moeten hun Up-to-Date-upgrade binnen 30 dagen na aankoop van hun Mac aanvragen. Klanten die tussen 6 juni 2011 en de datum waarop Lion in de Mac App Store verkrijgbaar is een in aanmerking komende Mac hebben gekocht, kunnen hun aanvraag indienen tot 30 dagen na de officiële releasedatum van Lion.
Zodra Lion in juli verkrijgbaar is, kun je op deze pagina lezen hoe je je exemplaar van Lion aanvraagt.
Oh, ik had het over de apparatenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
App Store prijzen hè, niet Apple Store prijzen. $ 0.99 = ¤ 0,70, en als je daar 19% BTW bij doet kom je op ¤ 0,83. Dat is iets meer dan de ¤ 0,79 die je hier betaalt.
Ik vermoed idd een redeem code.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/
Ben wel benieuwd hoe dit gaat worden geregeld.
Zal je dan een code worden gemaild?
Worden die subs dan ook in iTunes weergegeven?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eenvoudig met MKVs.
1. Mkv extractor downloaden en subtitles extracten.
2. Subler downloaden.
3. .mp4 in Subler openen en .srt uit 1. toevoegen.
4. Opslaan.
Ja, want zonder iOS 5 is hij natuurlijk onbruikbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:58 schreef obsama het volgende:
Jammer, kan niet wachten op de update ! Enigste wat m'n ipad nu doet is stof bijten.
Nee zo bedoel ik het niet, maar ben er een beetje op uitgekeken. Enigste waar ik hem nu voor gebruik is patience en agenda bijhouden. Een een beetje internetten in bed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want zonder iOS 5 is hij natuurlijk onbruikbaar.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:13 schreef NJ het volgende:
En wat zit er dan in iOS5 dat je hem weer volledig gaat gebruiken?
Ben nogal gadget geil, vind het dan wel weer leuk om te spelen met de ipad. Plus denk dat ik de functie voor het streamen op de PC VEEL ga gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En hoe gaat iOS 5 dat gebruik veranderen?
Bedoel je dat je spul van je pc naar je iPad wil streamen? Dat kan nu toch ook al?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:57 schreef obsama het volgende:
[..]
[..]
Ben nogal gadget geil, vind het dan wel weer leuk om te spelen met de ipad. Plus denk dat ik de functie voor het streamen op de PC VEEL ga gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |