SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Recentelijk onderzoek is niet mooi, maar weet niet of je t echt fout mag rekenen, hr, voorkomen dat niet...
Verder wat hierboven genoemd wordt en dan heb ik t niet uitgebreid bestudeerd.
Is het expres zó geschreven?
Wanneer heb je voor het laatst gereboot? Als dat recentelijk is, dan moet je even kijken welk proces zoveel CPU pakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
@Huppel, helpt helemaal niks. Computer heeft ook een CPU van 95-100
Even via taakbeheer je browser afsluiten (proces stoppen) dat helpt ook wel vaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Have you tried turning it off and on againquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Meh, het is een computer van 't werk en ik wil geen gekke dingen doen... Straks zijn er stukken kwijt of wat dan ook...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gereboot? Als dat recentelijk is, dan moet je even kijken welk proces zoveel CPU pakt.
Ik ben niet gek, dan begint 't feest weer opnieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again
Oeh feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, dan begint 't feest weer opnieuw![]()
Over dat procentteken heb ik mijn twijfels. Volgens de SI-richtlijnen moet hij los van het getal staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zien
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.quote:
Wat zeg je dat.. Euhm... Charmantquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.
Ik lees er ook wel overheen, er zijn maar weinig fouten die me echt storen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zien
Hoi Klutsie!quote:
Ja hè! Laatst werd ik trouwens in eenzelfde setting verrast door een christelijk meisje dat vertelde dat poep lekker was omdat het zo lekker zacht en warm was.quote:
Het is niet echt een vlotte film nee, maar die suspense.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar val ik structureel bij in slaap.
De miniserie of de film?quote:
Efkes een pijp oud eten uit munne rug douwe!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.
De film. Ik heb de miniserie ook ooit wel eens gezien, maar kan me daar niet echt meer van herinneren wat ik daarvan vond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De miniserie of de film?
Ik vond zelf de miniserie leuker eigenlijk (Stephen King zelf ook geloof ik)
Die heb ik geloof ik nog ergens op een dubbele videobandquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De film. Ik heb de miniserie ook ooit wel eens gezien, maar kan me daar niet echt meer van herinneren wat ik daarvan vond.
Bij de miniserie ben ik bij de eerste aflevering afgehaakt. Ik ben niet zo van de miniseriesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De film. Ik heb de miniserie ook ooit wel eens gezien, maar kan me daar niet echt meer van herinneren wat ik daarvan vond.
Hij schrijft nog als een tierelier, komt elk jaar wel een boek van hem uit. Ik lees ze nog steeds trouw, sla alleen de Dark Tower-meuk over. Under the Dome vond ik wel goed, en Duma Key ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nog ergens op een dubbele videoband
Was met Rebecca Demornay (van The hand that rocks the cradle)
Stephen King.... ik weet 't niet. Vond veel films leuk vroeger, maar de boeken kwam ik echt never nooit doorheen. Daarna ging 't met de films best wel bergafwaarts (vond ik) en nu is het vrij stil. Waar is ie heen?
Ik heb Carrie en The Green Mile wel aardig uit kunnen lezen maar door It kwam ik niet heen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stephen King.... ik weet 't niet. Vond veel films leuk vroeger, maar de boeken kwam ik echt never nooit doorheen. Daarna ging 't met de films best wel bergafwaarts (vond ik) en nu is het vrij stil. Waar is ie heen?
Snap precies wat je bedoeld. Heb vroeger zijn films verslonden. Heb me zelfs door de 6 uur durende The Stand gewerkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dark Tower is zo'n fantasy reeks, toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schrijft nog als een tierelier, komt elk jaar wel een boek van hem uit. Ik lees ze nog steeds trouw, sla alleen de Dark Tower-meuk over. Under the Dome vond ik wel goed, en Duma Key ook.
Heb IT meerdere keren gelezen, geweldig boekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb Carrie en The Green Mile wel aardig uit kunnen lezen maar door It kwam ik niet heen.
Ik kon die miniserie van The Stand niet uitstaan. Halverwege de eerste aflevering uitgezet. het boek daarentegenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoeld. Heb vroeger zijn films verslonden. Heb me zelfs door de 6 uur durende The Stand gewerkt.Die boeken kwam ik niet doorheen, en ik ben wel gek op lezen op zich. En later kreeg je films als Rose Red enzo.
Ik vond Rose Red op zich nog wel redelijk, maar die films.... Dreamcatcher en zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoeld. Heb vroeger zijn films verslonden. Heb me zelfs door de 6 uur durende The Stand gewerkt.Die boeken kwam ik niet doorheen, en ik ben wel gek op lezen op zich. En later kreeg je films als Rose Red enzo.
Ik heb driekwart uitgelezen. Toen was ik het beu. Het is allemaal zo uitgebreid en gedetailleerd omschreven, dat hoeft voor mij niet zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb IT meerdere keren gelezen, geweldig boek
Ik heb thuis Dreamcatcher, Green Mile en Shawshank/Apt Pupil. Prachtige boeken, en 2 ervan prachtfilms. En allemaal geen horror. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Driekwart is toch genoeg? Kan me van de film/miniserie herinneren dat het stom werd tegen het einde aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb driekwart uitgelezen. Toen was ik het beu. Het is allemaal zo uitgebreid en gedetailleerd omschreven, dat hoeft voor mij niet zo.
Alles wordt wel vrij rap vertaald. Soms zie ik ook nog een of andere nieuwe verhalenbundel liggen die ik niet ken, dus er komt nog vaak wat uit. Ik heb er nog een stel liggen die ik nog moet lezen, zoals Cell. En z'n zoon schijnt ook leuke boeken te schrijven, heb een tijdje terug een boek van hem gekocht maar nog niet gelezen. Enquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dark Tower is zo'n fantasy reeks, toch?
Ja ik hoor er hier in NL niet zo heel veel meer over, over meneer King. Kan ook aan mij liggen hoor, ik luister ook niet meer zo goedHeb er wel veel films van gezien.
Dreamcatcher is toch wel horror? (of sci-fi, weet ik 't)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis Dreamcatcher, Green Mile en Shawshank/Apt Pupil. Prachtige boeken, en 2 ervan prachtfilms. En allemaal geen horror. Heerlijk
Different Seasonsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis Dreamcatcher, Green Mile en Shawshank/Apt Pupil. Prachtige boeken, en 2 ervan prachtfilms. En allemaal geen horror. Heerlijk
Ja maar het gaat echt nergens over. Ik heb het boek niet gelezen omdat die film zo dom was. Heb me kapot gelachen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamcatcher is toch wel horror? (of sci-fi, weet ik 't)
Sci-Fi met een licht horror laagje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamcatcher is toch wel horror? (of sci-fi, weet ik 't)
Ik moest juist m'n moeder waarschuwen. Maar die kwam niet eens zo ver, die haalt de openingscredits niet eens bij spannende films.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
Ik keek vroeger met mijn mams altijd King-films, Carrie, Christine, It, noem maar op.
Dan zat ik als klein meisje Carrie te kijken en waarschuwde ze even dat na de aftiteling die hand nog uit het graf kwam.
Shawshank Redemption, Apt Pupil, The Breathing Method geloof ik en The Body.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die bundel. Weet even niet meer uit het hoofd wat de andere twee verhalen zijn.
Nou ja, het waren tenminste geen aliens die de aarde gingen veroveren terwijl ze niet tegen water kunnen. Ehrm, hallo, 80% water!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het gaat echt nergens over. Ik heb het boek niet gelezen omdat die film zo dom was. Heb me kapot gelachen.
Mijn moeder nam horrorfilms voor me op en dan mocht ik stukjes kijken toen ik al op de kleuterschool zat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest juist m'n moeder waarschuwen. Maar die kwam niet eens zo ver, die haalt de openingscredits niet eens bij spannende films.
Heb je dat stuk van Lebbis daarover gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het waren tenminste geen aliens die de aarde gingen veroveren terwijl ze niet tegen water kunnen. Ehrm, hallo, 80% water!!
Jaaa, dat is waar. Heb nog even naar de laatste pagina's doorgebladerd om het einde nog even te lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Driekwart is toch genoeg? Kan me van de film/miniserie herinneren dat het stom werd tegen het einde aan
Jaa...volgens mij wel. Over een man die steeds dunner en dunner werd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
Je had toch ook zo'n film, Thinner, was die niet ook van King?
Ja, die vond ik toen ook wel aardig. Maar dat zal nu wel niks zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa...volgens mij wel. Over een man die steeds dunner en dunner werd.
They're all gonna laugh at you!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
Ik keek vroeger met mijn mams altijd King-films, Carrie, Christine, It, noem maar op.
Dan zat ik als klein meisje Carrie te kijken en waarschuwde ze even dat na de aftiteling die hand nog uit het graf kwam.
Signs vind ik echt een geweldige filmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het waren tenminste geen aliens die de aarde gingen veroveren terwijl ze niet tegen water kunnen. Ehrm, hallo, 80% water!!
Welke cover?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles wordt wel vrij rap vertaald. Soms zie ik ook nog een of andere nieuwe verhalenbundel liggen die ik niet ken, dus er komt nog vaak wat uit. Ik heb er nog een stel liggen die ik nog moet lezen, zoals Cell. En z'n zoon schijnt ook leuke boeken te schrijven, heb een tijdje terug een boek van hem gekocht maar nog niet gelezen. EnIt
Ik kreeg hem vroeger niet mee bij de bieb omdat ik te jong was, mocht m'n broer hem steeds halen/verlengen. Echt, als ze die versie nog ergens hebben liggen met die cover, dan moet ik hem hebben. Jeugdsentiment
![]()
M'n eerste King-boek was De Schnabbel, allemaal kleine verhalen met o.a. De Aap en Dichte Mist
Ja die had een vloek of zo toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa...volgens mij wel. Over een man die steeds dunner en dunner werd.
Daar had ik m'n broer voor die zeven jaar ouder was en doodleuk 's middags horrorfilms zat te kijken als m'n ouders aan het werk waren. Videotheek zat letterlijk om de hoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder nam horrorfilms voor me op en dan mocht ik stukjes kijken toen ik al op de kleuterschool zat.
De Vervloeking, heb het boek ervan. Vervloekt door een of andere oude zigeunerheks.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
Je had toch ook zo'n film, Thinner, was die niet ook van King?
Ik heb Sings toen in het openluchttheater in Apeldoorn gezien. DAT was supertof, was het ook een geschikte film voor. Op dvd vond ik 'm om te janken eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Signs vind ik echt een geweldige filmMeer door de spanning en Mel Gibson en dat lieve kindje en
Joaquin
Gewoon alles. Alleen dat stukje was een beetje jammer ja, maar je moet gewoon niet te veel nadenken, net als ik.
Ik heb nu een pocket met de clown uit de film erop en van die circusletters. De biebversie was zo'n grote uit de jaren 80, met een papieren bootje in een gootje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke cover?
Ik heb hem voor het eerst gelezen toen ik 11 of 12 was, was de cover van de film zeg maar.
En heb in de bieb een hele oude hardcover zien staan
nee, maar dat ga ik nu doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dat stuk van Lebbis daarover gezien?
You finally broke its spiritquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
Yessss! Eindelijk doet het logo wat ik wil.
Maar uiteindelijk gingen (vind ik) de films van Shyamalan echt rap naar beneden qua kwaliteitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Signs vind ik echt een geweldige filmMeer door de spanning en Mel Gibson en dat lieve kindje en
Joaquin
Gewoon alles. Alleen dat stukje was een beetje jammer ja, maar je moet gewoon niet te veel nadenken, net als ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een pocket met de clown uit de film erop en van die circusletters. De biebversie was zo'n grote uit de jaren 80, met een papieren bootje in een gootje.
Ja dat was volgens mij degene die ik als eerste gelezen heb dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een pocket met de clown uit de film erop en van die circusletters. De biebversie was zo'n grote uit de jaren 80, met een papieren bootje in een gootje.
Hij begon goed. Maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen (vind ik) de films van Shyamalan echt rap naar beneden qua kwaliteit
Ik vond DEVIL nog wel leuk, maar daarvan was hij alleen de producent, niet de regisseur.
Signs was, net als veel andere films van M. Knight Smahahahamamalayanananan, tot de laatste scene kickequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joaquin
Lady in the Water, daar ben ik wel vier keer bij in slaap gevallen toen ik hem had gehuurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen (vind ik) de films van Shyamalan echt rap naar beneden qua kwaliteit
Ik vond DEVIL nog wel leuk, maar daarvan was hij alleen de producent, niet de regisseur.
MissB, was dat niet die film die wij gekeken hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen bal aan, zijn films. Bij die ene film met Bruce Willis had ik binnen een kwartier al door dat Bruce eigenlijk dood was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Signs was, net als veel andere films van M. Knight Smahahahamamalayanananan, tot de laatste scene kicke
Zitten ze in die kelder en we trokken het niet meer in de bios. M'n nicht zat naast me van 'ja nou kappen hoor!'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Signs was, net als veel andere films van M. Knight Smahahahamamalayanananan, tot de laatste scene kicke
Mijn eerste was denk ik wel IT. Die was op tv toen ik op de basisschool zat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder nam horrorfilms voor me op en dan mocht ik stukjes kijken toen ik al op de kleuterschool zat.
Ik vond het eind wel een deceptie, hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, sixth sense.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen bal aan, zijn films. Bij die ene film met Bruce Willis had ik binnen een kwartier al door dat Bruce eigenlijk dood was.
Er waren twee shyamalalananana films met Brucequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen bal aan, zijn films. Bij die ene film met Bruce Willis had ik binnen een kwartier al door dat Bruce eigenlijk dood was.
Ja ik was ook heel jong toen ik die zag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste was denk ik wel IT. Die was op tv toen ik op de basisschool zat.
Dan keek ik hem op mijn slaapkamer, op bed... met de deur open zodat ik kon gillen als het te eng werd en mama mee moest komen kijken
En de volgende dag op school er allemaal over praten.
Echt iedereen van mijn leeftijd heeft wel een cloantrauma geloof ik
Ik zag voorstukjes van IT bij Rene Mioch op tv toen. Ik was denk ik een jaar of 7 ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste was denk ik wel IT. Die was op tv toen ik op de basisschool zat.
Dan keek ik hem op mijn slaapkamer, op bed... met de deur open zodat ik kon gillen als het te eng werd en mama mee moest komen kijken
En de volgende dag op school er allemaal over praten.
Echt iedereen van mijn leeftijd heeft wel een cloantrauma geloof ik
Heb die film ook gezien toen ik jaar of 8 was. SLECHT IDEE!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik was ook heel jong toen ik die zag.
Doodsbang voor clowns toen.
En no way dat ik in de buurt van een afvoerput kwam.
Ik ben 1 van de weinigen die het sprookje van Lady in the water wel leuk vind geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lady in the Water, daar ben ik wel vier keer bij in slaap gevallen toen ik hem had gehuurd.
The Happening was een leuk idee, een goed begin, maar dat ging ook nergens over. EnMark Wahlberg
Die vond ik toen wel goed. Maar ja, Samuel L. Jackson.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Unbreakable vond ik onprettigMaar wel supermooie muziek.
Ik had hem vorig jaar op dvd gekocht (kutkwaliteit trouwens, alsof het bij de Kruidvat van video op dvd was gezet) en wat een verrotte special effectsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag voorstukjes van IT bij Rene Mioch op tv toen. Ik was denk ik een jaar of 7 ofzo.
Zag je het stukje dat hij uit die badkamerput kwam en met dat putje bij straat.
Ik ben jarenlang een beetje creeped out geweest door putjes.
Toen ik de film ging kijken op mijn 12e ofzo kwam ik erachter dat het 1 grote deceptie was. Seriously, het is een spin?!?
De serie is zó leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die het sprookje van Lady in the water wel leuk vind geloof ik
The Happening niet eens meer gekeken, die leek me zo bagger slecht.
Sixt Sense vind ik leuk, Unbreakable niet, Signs wel oke, The Village leuk.
Last airbender was een aanfluiting richting de serie
Oja, The Village. Die vond ik alleen de eerste keer spannend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die het sprookje van Lady in the water wel leuk vind geloof ik
The Happening niet eens meer gekeken, die leek me zo bagger slecht.
Sixt Sense vind ik leuk, Unbreakable niet, Signs wel oke, The Village leuk.
Last airbender was een aanfluiting richting de serie
Ik vond Michael Bay best leuke films makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ach, alles beter dan Michael Bay of Uwe Boll films
Ja, maar de film was echt stoooooooooomquote:
ALs ik het nu kijk vind ik het stiekem nog wel creepy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem vorig jaar op dvd gekocht (kutkwaliteit trouwens, alsof het bij de Kruidvat van video op dvd was gezet) en wat een verrotte special effectsMaar daar let je als 10-jarige niet zo op.
Komt die remake trouwens nog?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALs ik het nu kijk vind ik het stiekem nog wel creepy.
Die man is net een kleuter. Groot budget... en het wordt knallen, ontploffingen, hele flauwe seksgrapjes en inzoomen op dikke tietenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Michael Bay best leuke films maken
Megan Fox, in slow-motion, met explosies op de achtergrond... Alleen een homo kan een hekel aan Micheal Bay hebben (ja ok, en hetero-vrouwen).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ach, alles beter dan Michael Bay of Uwe Boll films
Precies! Geweldigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die man is net een kleuter. Groot budget... en het wordt knallen, ontploffingen, hele flauwe seksgrapjes en inzoomen op dikke tieten
Niks meer over gehoord uiteindelijkquote:
Er zitten hele creepy scenes tussen. De sfeer is tijdens de hele film zo grimmig enzo. Overigens zijn er plannen (weet niet hoe concreet) om It opnieuw te verfilmen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALs ik het nu kijk vind ik het stiekem nog wel creepy.
En 9 van de 10 recensentenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Megan Fox, in slow-motion, met explosies op de achtergrond... Alleen een homo kan een hekel aan Micheal Bay hebben (ja ok, en hetero-vrouwen).
Ik vond The Rock, The Island, Armageddon, Con Air enzo wel leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die man is net een kleuter. Groot budget... en het wordt knallen, ontploffingen, hele flauwe seksgrapjes en inzoomen op dikke tieten
De sfeer is inderdaad best eng, en die clown blijft op 1 of andere manier toch creepy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zitten hele creepy scenes tussen. De sfeer is tijdens de hele film zo grimmig enzo. Overigens zijn er plannen (weet niet hoe concreet) om It opnieuw te verfilmen.
Yup, mocht er een remake komen, dan kan het qua sfeer nooit zo griezelig worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De sfeer is inderdaad best eng, en die clown blijft op 1 of andere manier toch creepy.
Chainsaw Massacre vond ik best goorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
Daar Michael Bay onwijs slechte remakes van horrorklassiekers maakt, mag hij van mij aan het gas.
Het origineel is zoveel beter. Zonder een I Know what you did last summer-vibe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En The Texas Chainsaw MassacreLeuk avondje vermaak
En niemand kan Tim Curry evenarenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, mocht er een remake komen, dan kan het qua sfeer nooit zo griezelig worden.
Het origineel is zo lekker jaren zeventigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het origineel is zoveel beter. Zonder een I Know what you did last summer-vibe.
Uhuh, hij begon leuk idd. Beetje anticlimax was het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MissB, was dat niet die film die wij gekeken hebben?
Die was nou niet echt hoogstaand
Ik vind het origineel helemaal niet zo goed. De remake trouwens ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het origineel is zoveel beter. Zonder een I Know what you did last summer-vibe.
Er komt nog een 3D-versiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het origineel helemaal niet zo goed. De remake trouwens ook niet
Ja inderdaad, dan was die andere leuker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hij begon leuk idd. Beetje anticlimax was het.
Ik wilde net zeggen " O de texas chainsaw remake vond ik idd wel leuk" ... maar daravan was hij niet de regisseur, alleen producent. Dus nu snap ik mezelf gelukkig weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond The Rock, The Island, Armageddon, Con Air enzo wel leukEn The Texas Chainsaw Massacre
Leuk avondje vermaak
Transformers heb ik niet gezien, ben in slaap gevallen bij deel 1.
Ik hou van jaren 70/80 horror. Het smoezelige, foute, clichématige en vol jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het origineel is zo lekker jaren zeventig
Ojaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen " O de texas chainsaw remake vond ik idd wel leuk" ... maar daravan was hij niet de regisseur, alleen producent. Dus nu snap ik mezelf gelukkig weer
Spunquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan was die andere leuker.
Als je het origineel anno nu voor het eerst ziet kan ik me voorstellen dat het wat gedateerd aandoet. Maar voor liefhebbers van dat genre is dat wel een klassieker hoor. Ook al vind ik persoonlijk deel 2 van het origineel nog leuker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het origineel helemaal niet zo goed. De remake trouwens ook niet
Vond de eerste Amityville ook beter dan de remake.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het origineel anno nu voor het eerst ziet kan ik me voorstellen dat het wat gedateerd aandoet. Maar voor liefhebbers van dat genre is dat wel een klassieker hoor. Ook al vind ik persoonlijk deel 2 van het origineel nog leuker.
Ja die ook, slecht dat ik die nog nooit gezien had.quote:
Hij mag het zo weer spelen hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niemand kan Tim Curry evenarenAls It dan.
Oh ja, Dead Girl, die was leuk ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die ook, slecht dat ik die nog nooit gezien had.
Maar bedoelde die andere, met dat dode meisje
Nee is al lang geleden dat ik hem zag, maar deed me niet zoveel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het origineel anno nu voor het eerst ziet kan ik me voorstellen dat het wat gedateerd aandoet. Maar voor liefhebbers van dat genre is dat wel een klassieker hoor. Ook al vind ik persoonlijk deel 2 van het origineel nog leuker.
wat is er mis met inzoomen op tieten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zes ziljard lichtjaar onderweg van de planeet Oekieboekie...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dat stuk van Lebbis daarover gezien?
Daarvan vond ik het boek beter dan de film. Net als the Omen trouwens.quote:
Is dat die met Rene Zellweger?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Herinner me nu dat ik Martyrs ook nog moet kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, Dead Girl, die was leuk ja.
Die zoek ik even opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarvan vond ik het boek beter dan de film. Net als the Omen trouwens.
Wat ook een heel gaaf boek is trouwens, Audrey Rose. Is zelfs ooit verfilmd met Antony Hopkins.
Dat een half uur rondrennen met een ronkende kettingzaag zó leuk kan zijn... je verwacht het niet...quote:
Die films van Rob Zombie vind zelfs ik te raar. Dat gaat gewoon nergens meer over, dat is meer de zieke geest van Rob Zombie op doek. Vond beide films echt niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met Rene Zellweger?
Heb je de Rob zombie films A house of a 1000 corpses en The devil's rejects ooit gezien?
Vind die wel een beetje teruggaan naar dat genre
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met Rene Zellweger?
Heb je de Rob zombie films A house of a 1000 corpses en The devil's rejects ooit gezien?
Vind die wel een beetje teruggaan naar dat genre
Dat kind loopt echt anderhalf uur lang alleen maar hysterisch te krijsen. Zou ik ook doen hoor, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat een half uur rondrennen met een ronkende kettingzaag zó leuk kan zijn... je verwacht het niet...
Uiteraard in een witte tanktop zonder beha, die uiteraard nat wordt tijdens de achtervolging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kind loopt echt anderhalf uur lang alleen maar hysterisch te krijsen. Zou ik ook doen hoor, maar toch.
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard in een witte tanktop zonder beha, die uiteraard nat wordt tijdens de achtervolging.
Zoals het hoort!
Maria sharapova in de film?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kind loopt echt anderhalf uur lang alleen maar hysterisch te krijsen. Zou ik ook doen hoor, maar toch.
Dan kijk ik wel naar playboy-channel met op de achtergrond het nieuws of zo voor de ontploffingen.quote:
Die film is te traag, ik heb m. Maar dat boek heb ik vroeger wel tig keer gelezen, denk dat je dat wel wat vind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)rose&urlrefer=search
Ziet er al gezellig uit.
Ik moet nog naar 3 maar er wil niemand mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel naar playboy-channel met op de achtergrond het nieuws of zo voor de ontploffingen.
Transfgormers 2 was echt een dieptepunt in de biosgeschiedenis. Die grappen waren echt zo enorm puberaal (een robot met sloopkogels als ballen) plus het was gewoon dik 2 uur lang aan ontploffingen en een verkrachting van de transformers..... Gelukkig geeft ie het zelf ook toe. Pech is alleen dat die films aanslaan...Nou ja ... pech... ik HOEF er niet heen, dus wat dat betreft veel plezier voor de mensen die het wel leuk vinden hoor
Niks mis met popcornfilms verder ... maar Michael Bay vind ik echt een stap te ver.
Ik vond die tweede wel echt freaky eng... die Captain Spaulding *ril*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die films van Rob Zombie vind zelfs ik te raar. Dat gaat gewoon nergens meer over, dat is meer de zieke geest van Rob Zombie op doek. Vond beide films echt niet mijn ding.
Beetman gaat ook met een vriend van 'm daarheen. Ik ben heel flexibel, maar die film hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar 3 maar er wil niemand mee.
Vrienden vinden Transformers nep, eikels.
Ja, ik vond het allemaal een beetje te maf zegmaar. Niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die tweede wel echt freaky eng... die Captain Spaulding *ril*
De eerste vond ik te raar, zat echt geen verhaal meer in.
Mijn vriend is er ook helemaal gek van. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman gaat ook met een vriend van 'm daarheen. Ik ben heel flexibel, maar die film hoef ik niet te zien.
Ik ben wel bang dat hij tegenvalt, maar ja, het blijft Transformers he, dus ik moet hem zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman gaat ook met een vriend van 'm daarheen. Ik ben heel flexibel, maar die film hoef ik niet te zien.
Ik neig zelf ook meer naar griezel/thriller dna echt horror-horror.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, horror-horror heb ik vrij weinig mee. Zo enorm voorspelbaar en naar mijn mening echt niet eng. Nee dan een goede thriller, daar kan ik pas echt lekker bij griezelen.
Jeugdsentiment. Ik hou de herinnering aan de leuke tekenfilm liever in stand.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vriend is er ook helemaal gek van. Ik snap het niet.
Ik kan het boek nog niet vinden, maar is de film gebaseerd op het boek of is het boek geschreven naar aanleiding van de film?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die film is te traag, ik heb m. Maar dat boek heb ik vroeger wel tig keer gelezen, denk dat je dat wel wat vind.
Nee dat was alleen maar zo veel mogelijk hakken, zagen en trekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die tweede wel echt freaky eng... die Captain Spaulding *ril*
De eerste vond ik te raar, zat echt geen verhaal meer in.
Dat hele Transformers gedoe heeft me nooit kunnen boeien eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben wel bang dat hij tegenvalt, maar ja, het blijft Transformers he, dus ik moet hem zien.
Ik vond deel 1 een verkrachting van de serie maar als film nog best oke.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Transformers films zijn ook nep. Echt een verkrachting van de old skool tekenfilms.....![]()
Maar ja, de generatie van toen adoreert het ivm sentimentele waarde ipv daadwerkelijk de film te beoordelen
Horrorfilms kijk ik ook niet omdat het eng is, de laatste keer dat ik bang werd van een film kan ik me niet eens herinneren. Ik lach me alleen altijd dood om de cliché's, originele manieren van doodgaan en zulks. Hostel was ook geen zak aan nee. Overhyped.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neig zelf ook meer naar griezel/thriller dna echt horror-horror.
Het rondvliegen van ledematen en darmen werkt eerder op mijn lachspieren dan dat ik het echt eng vind. De schrikeffecten en suspense daarentegen....Dus het is meer het splatter-genre (heet dat zo?) wat ik niet zo heel boeiend vind. Zo'n Hostel of zo. Niks engs aan, alleen smerig.
Ik keek met altijd horrorfils, want we vonden ze spannend. Maar die darmen en zo mogen ze skippen.
Ik heb dat nooit gekeken, vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Ik hou de herinnering aan de leuke tekenfilm liever in stand.
Soms zijn films echt te maf............. DOGTOOTH.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vond het allemaal een beetje te maf zegmaar. Niet zo mijn ding.
Er gaat niks boven de originele G1quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 een verkrachting van de serie maar als film nog best oke.
Deel 2 daarentegen.... als ik die los van jeugdsentiment op film beoordeel... vind ik hem nog steeds ultieme bagger.
Mij ook niet. Doe mij maar een willekeurige episode van Nils Holgersson op de zondagmorgen. Liggend op de bank met een espresso en een sigaretje... heerlijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hele Transformers gedoe heeft me nooit kunnen boeien eigenlijk.
FInal Destination 5quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Horrorfilms kijk ik ook niet omdat het eng is, de laatste keer dat ik bang werd van een film kan ik me niet eens herinneren. Ik lach me alleen altijd dood om de cliché's, originele manieren van doodgaan en zulks. Hostel was ook geen zak aan nee. Overhyped.
Kindernetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij ook niet. Doe mij maar een willekeurige episode van Nils Holgersson op de zondagmorgen. Liggend op de bank met een espresso en een sigaretje... heerlijk...
Ik vind sommige horrors nog wel echt eng, maar dat moet ik er wel "in" zitten zegmaar. Mezelf bang maken een beetjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Horrorfilms kijk ik ook niet omdat het eng is, de laatste keer dat ik bang werd van een film kan ik me niet eens herinneren. Ik lach me alleen altijd dood om de cliché's, originele manieren van doodgaan en zulks. Hostel was ook geen zak aan nee. Overhyped.
Zo durf ik deze niet te kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zijn films echt te maf............. DOGTOOTH.
What. The. Fuck?! Griekse arthouse film.
Erg verontrustend, dat dan weer wel.
Of ENTER THE VOID. Menselieve... dat is 1 grote paddotrip onderhand....![]()
*ril*
Dogtooth was wel leuk, alleen dat einde..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zijn films echt te maf............. DOGTOOTH.
What. The. Fuck?! Griekse arthouse film.
Erg verontrustend, dat dan weer wel.
Of ENTER THE VOID. Menselieve... dat is 1 grote paddotrip onderhand....![]()
*ril*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die vertik ik te kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo durf ik deze niet te kijken.
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
REC! Ik ging 'm huren bij de videotheek, die vrouw achter de balie helemaal enthousiast, want hij was wel heel erg eng! NOT. Wat een saaie film was dat zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sommige horrors nog wel echt eng, maar dat moet ik er wel "in" zitten zegmaar. Mezelf bang maken een beetjeDan kan ik echt wel met klappend hart naar een film als [REC] kijken. Heerlijk.
Ik vind Eden Lake trouwens een verrassend goede horror/thriller. Die stond bij een aantal recensenten in hun top 10 van het jaar als ondergeschoven maar toch sterke film en dus gekeken. DAMN! Ik zie best wel de zwaktes van die film... maar ik vond hem wel teringspannend zo nu en dan ... en boy o boy wat ga je kineren haten na het kijken van die film!
iets voor Babs en Sammz dus
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo durf ik deze niet te kijken.
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind The Descent heel beklemmendIk kan dat geluid heel goed na doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jahquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dogtooth was wel leuk, alleen dat einde..
En ik vind The Descent heel beklemmendM'n zus had hem gehuurd, ik zet hem 's middags aan. Dacht dat het over spelonkende mutsen ging. Ik zit lekker m'n broodje met hagelslag te eten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stikte zowat.
Dus eigenlijk is het het leukst als je zonder verwachtingen ofzo zo'n film aanzet.Tap tap tap
Ik kan gremlins nadoenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan dat geluid heel goed na doen.
Ja maar haar wel meppen als ze porno vindt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Maar ik vond hem soms iets TE raar. Alleen het idee van ouders die hun kinderen zo enorm isoleren van de buitenwereld vond ik wel erg interressant. En hoe ze ze wilden beschermen van al het kwaad en aagressie en geweld. Woorden als oorlog e.d. vermijden. "Oorlog? Dat is dat gele bloempje in de tuin".
En ik vind The Descent heel beklemmendDie heb ik nog steeds niet gezien, heb echt te weinig tijd om films te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde meteen reageren met "Echt?! Vervelend?! Ik vind hem juist heel goed..." en toen las ik verder waarom je hem vervelend vond. Ja. Snap ik. Dat was ook exact zijn bedoeling. Wat een nare nare naaaaare film was dat zeg. Dat gevoel. *ril*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
Een van de vervelendste films die ik heb gezien was Antichrist van Lars von Trier. Die heb ik afgezet omdat ik er oprecht een naar gevoel van kreeg.
Wat hij wel goed gedaan heeft trouwens, maar ik kon er niet tegen.
Ja, echt heel goed gemaakt hoor, absoluut. Maar wat een sfeer, onbehaaglijk gevoel, verdriet en narigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde meteen reageren met "Echt?! Vervelend?! Ik vind hem juist heel goed..." en toen las ik verder waarom je hem vervelend vond. Ja. Snap ik. Dat was ook exact zijn bedoeling. Wat een nare nare naaaaare film was dat zeg. Dat gevoel. *ril*
Ik heb hem op dvd gekocht ... en het is echt zo'n film waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden, goed of slecht. Apart, dat zekerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar haar wel meppen als ze porno vindt...
Maar ik was serieus boos om dat einde. Ik begon zelfs te denken dat ik iets gemist had ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd gekocht ... en het is echt zo'n film waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden, goed of slecht. Apart, dat zeker
Maar goed, ik heb dan ook wel sowieso heul veul op dvd... zit aan de 720 stuks of zo
Lars von Trier is al niet de meest vrolijke filmmaker (Dancer in the dark!) maar deze was ook nog eens gemaakt tijdens 1 van zijn heftige depressies. En man wat is dat te merken zegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt heel goed gemaakt hoor, absoluut. Maar wat een sfeer, onbehaaglijk gevoel, verdriet en narigheid.Ik was wel even van mijn abrikoos toen ik die film zag. En dat heb ik op zich niet vaak.
Ja idd, maar toch een van mijn favoriete films datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Requiem for a dream word ik ook zo depri van![]()
Maar erg mooi/
Little Miss Sunshinequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
onverwachte eindes zijn altijd leuk... Miss little sunshine was een enorme buttfilm, maar dat einde vond ik geniaal
Ik moet ff denken...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik was serieus boos om dat einde. Ik begon zelfs te denken dat ik iets gemist had ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet ff denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Mjah, als moeder trek ik die helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt zo ziek, dat is geen eens een uitdaging om uit te zitten.
Hoe lang ga je hem nog hetero noemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Little Miss Sunshine
![]()
Briljante mix van fijne sarcastische humor, een lach en een traan.
Ik heb hem laatst ana hetero laten zien en die vond 'm ook heel fijn
Hij begint op iemand te lijken...quote:
Die muziek! Zo haunting.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar erg mooi/
Qua sfeer een van de beste films die ooit is gemaakt, maar heel zwaar idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lars von Trier is al niet de meest vrolijke filmmaker (Dancer in the dark!) maar deze was ook nog eens gemaakt tijdens 1 van zijn heftige depressies. En man wat is dat te merken zegDie moet je echt niet kijken omdat de film zo fijn is nee
Pffffffffff.
Maar erg mooi/
De eerste keer werd ik echt meegezogen in die film. Ik had geen ondertiteling en dacht gewoon deze 'ff' op een middag te gaan kijken. Zonder ondertiteling word ik altijd wat minder meegetrokken maar dit keer ging het mij steeds meer boeien. Was compleet onder de indruk van die film. Enkele dagen later met broertje nog eens gekeken. Die was ook zo onder de indruk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, maar toch een van mijn favoriete films dat
Tot het eidne der tijden... of relatiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang ga je hem nog hetero noemen?
Dat is net zoiets als naar de Titanic refereren als 'dat ene onzinkbare schip'.
Daar vind ik dan echt geen hol aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
En ik moet Fear & Loathing ook maar weer eens gaan kijken
Clint Mansell is meesterlijk.quote:
Ja, de muziek van The Fountainquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Clint Mansell is meesterlijk.
De soundtracks van Moon, The Fountain en Black Swan zijn ook al zo fijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
Requiem for a dream vond ik dus eigenlijk maar een 13 in een dozijn film. Het pakte me totaal niet.
quote:
Ik snap het ook niet!quote:
Ja sorry, heb de film op dvd, heb het boek, maar eigenlijk vind ik er niet zo veel aanquote:
Ik ook nietquote:
Ik ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar dat komt omdat ik ook geen enkele link heb met het onderwerp.
das boel vlot.. ik heb 'm laatste week van maart ingediend en vorige week bijgeschreven gekregenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef vencodark het volgende:
Wow, 2 weken geleden Belastingaangifte gedaan van 2010...en het staat nu al op mijn rekening. Dat had ik niet verwacht!![]()
![]()
Ja, ik begrijp het ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef clevy het volgende:
[..]
das boel vlot.. ik heb 'm laatste week van maart ingediend en vorige week bijgeschreven gekregen
Erg van genoten jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens, qua humor, THE EASY A een van de meest leuke films sinds jaren
Ik dacht dat het een flauwe high school movie zou zijn... maar damn wat is die film grappig!
Net iets leukere slimmere sarcastischere humor dan de gemiddelde high school movie... plus Patricia Clarkson & Stanley Tucci samen
Hoe ontdek jij dat soort films?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
Dit is zo'n leuke film, helemaal over the top, lekkere wijven en geweld, wat wil een mens nog meer?![]()
http://www.imdb.com/title/tt1212974/
quote:
Wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me neither. 3 keer geprobeerd, 3 keer in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ben nu Eden Lake maar aan het binnenhalen
Oftewel venco en de gemiddelde filmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me neither. 3 keer geprobeerd, 3 keer in slaap gevallen.
heeft ie z'n handjes wel eerst gewassen?quote:
Lief!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef vencodark het volgende:
Gister was wel leuk. Broertje heeft zijn 2e Mbo diploma binnen dus dat was wel een cadeautje waard. Wist niet wat ik moest geven en hij is zo arm als een zwerver zo'n beetje. Nooit echt geld, nooit een stapel goeie kleding. Dus ik neem hm dagje mee naar Amsterdam en kan ie voor ¤ 100 euro wat kopen. Tja, 100 euro ben je wel zo aan maar het is iig iets. Hij was compleet verbaast van het bedrag en wilde het niet aannemen. Mijn vader heeft hm overtuigd dat ie het gewoon moet aannemen, al voelt dat wel beetje onwennig.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef vencodark het volgende:
Gister was wel leuk. Broertje heeft zijn 2e Mbo diploma binnen dus dat was wel een cadeautje waard. Wist niet wat ik moest geven en hij is zo arm als een zwerver zo'n beetje. Nooit echt geld, nooit een stapel goeie kleding. Dus ik neem hm dagje mee naar Amsterdam en kan ie voor ¤ 100 euro wat kopen. Tja, 100 euro ben je wel zo aan maar het is iig iets. Hij was compleet verbaast van het bedrag en wilde het niet aannemen. Mijn vader heeft hm overtuigd dat ie het gewoon moet aannemen, al voelt dat wel beetje onwennig.![]()
Dit bedoel ik dus, hoe kom je in godsnaam bij zo'n film terechtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
En deze dit weekend ms maar eens kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1284485/
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
En deze dit weekend ms maar eens kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1284485/
quote:
The Fountainquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Almost. Ik heb The Fountain toch ook doorstaan.
Zo tragischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Fountain
Wordt gezien als de meest kitscherige protserige te zweverige film van Arrronofsky.... maar ik vind hem zooooo mooiDe beelden, het verhaal, de boodschap, de muziek, het acteerwerk
ha ha.. je zei coming..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Coming-of-age film, maar dan met zombies
Daarna niet in de auto stappen, ik zeg het maar vastquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ben nu Eden Lake maar aan het binnenhalen
quote:
Ah nee he, ik hou al niet van autorijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarna niet in de auto stappen, ik zeg het maar vast
Als je wat meer ervaring hebt, vaker seks, en de kunde, ben je niet meer zo verbaasd van vrouwen en comingquote:
Voelt goed om lief te zijn.quote:
Ik begrijp er weinig van maar ik heb hm dan maar 1 keer gezien. Ik ga hm vaker kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Fountain
Wordt gezien als de meest kitscherige protserige te zweverige film van Arrronofsky.... maar ik vind hem zooooo mooiDe beelden, het verhaal, de boodschap, de muziek, het acteerwerk
Uhmmmmm... ja, true... maar ergens toch ook wel weer mooi. Dat we niet bang moeten zijn voor de dood. Dat, als je accepteert dat het een onderdeel van het leven is, we los kunnen laten.quote:
tja.. zo'n inkopper had ik kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je wat meer ervaring hebt, vaker seks, en de kunde, ben je niet meer zo verbaasd van vrouwen en coming
Meer dan 'wel aardig' kon ik 'm ook niet vinden..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
Gister trouwens deze gezien, was wel aardig.
http://www.imdb.com/title/tt1187064/
Mijn claustrofobie wilde bij die laatste wel helpenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:38 schreef vencodark het volgende:
Laatste keer dat ik echt op het puntje van mijn stoel zat, was toen bij Requiem denk ik...en bij The Descent toch ook wel.
Alienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks met SF, dus ik had films als the Thing en Alien nog nooit gezien.
Me over laten halen door beetman ze toch te kijken, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze beter vind dan de gemiddelde film die nu uitkomt. Oude films zijn nog echt spannend.
Ik hou niet zo van films waarin alles steeds overnieuw gebeurd nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meer dan 'wel aardig' kon ik 'm ook niet vinden..
Maar Fountain is dan ook nou niet bepaald de gemiddelde filmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Almost. Ik heb The Fountain toch ook doorstaan.
Heb de film ook wel vaker gezien en iedere keer komt er een nieuw laagje van "ooo wacht" bij lijkt het wel. Plus hij heeft hem best wel open gelaten voor interpretatie. Ik heb echt verschillende verklaringen gelezen waarbij ik denk "Ja inderdaad, kan". De documentaire over de film vond ik trouwens erg de moeite waard en ook wel verhelderend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef vencodark het volgende:
Ik begrijp er weinig van maar ik heb hm dan maar 1 keer gezien. Ik ga hm vaker kijken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van films waarin alles steeds overnieuw gebeurd nee.
Lola Renntquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij de eerste 2 delen gezien en vond het tof. Het tofste aan die films vind ik nog dat er praktisch niets gebeurd in verhouding tot films nu, maar door de spanning zit je echt op het puntje van je stoel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alien![]()
Wist u dat:
Alien de eerste SF-horror was?
Dit, anders dan de tekst: In space, no one can hear you scream, op de poster, niet was aangegeven?
Op de premiere alleen SF fans afkwamen?
Die lijkbleek weer naar buiten kwamen?
(overigens vind ik Aliens nog toffer)
Lola renntquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
en memento.. en lost highwayquote:
Ik heb hem ook maar één keer gezien, heb hem laatst toevallig nog gekochtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb de film ook wel vaker gezien en iedere keer komt er een nieuw laagje van "ooo wacht" bij lijkt het wel. Plus hij heeft hem best wel open gelaten voor interpretatie. Ik heb echt verschillende verklaringen gelezen waarbij ik denk "Ja inderdaad, kan". De documentaire over de film vond ik trouwens erg de moeite waard en ook wel verhelderend.
Veel mensen vinden dat 1 van de zwaktes van de film, dat ie zo "open" en vaag is. Ik vind het ergens wel mooi.
Ja, dat vertelde beetman er niet bij!quote:
Die heb ik ooit heel lang geleden een keer 'snachts op de VPRO gezien ja. Ik vond haar haar wel tof, weet ik nog.quote:
Memento vond ik dan wel weer ok.quote:
Alien blijft geweldig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alien![]()
Wist u dat:
Alien de eerste SF-horror was?
Dit, anders dan de tekst: In space, no one can hear you scream, op de poster, niet was aangegeven?
Op de premiere alleen SF fans afkwamen?
Die lijkbleek weer naar buiten kwamen?
(overigens vind ik Aliens nog toffer)
Ja die vond ik ook best aardigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
Gister trouwens deze gezien, was wel aardig.
http://www.imdb.com/title/tt1187064/
Ook zoiets...ik kan concerten niet afkijken. Na een half uur spoel ik door.quote:
Ja precies, heerlijk traag. Dan vind je Alien 3 ook wel tof. Alien Resurected kun je daarintegen dan misschien beter overslaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij de eerste 2 delen gezien en vond het tof. Het tofste aan die films vind ik nog dat er praktisch niets gebeurd in verhouding tot films nu, maar door de spanning zit je echt op het puntje van je stoel.
Hush. Uit 2008quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer leuke filmtips?
Niet dat ik ze allemaal kijkIk snap niet hoe jullie dat doen.
Ik heb alleen een live dvd van The Killers, één keer gekekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zoiets...ik kan concerten niet afkijken. Na een half uur spoel ik door.Vind het saai ofzo denk ik.
Ik ook, maar dit concert niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zoiets...ik kan concerten niet afkijken. Na een half uur spoel ik door.Vind het saai ofzo denk ik.
Ik weet niet of ik 3 nou wel of niet gezien heb eigenlijk, maar beetman heeft hier de box, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies, heerlijk traag. Dan vind je Alien 3 ook wel tof. Alien Resurected kun je daarintegen dan misschien beter overslaan
Heb wel dvd van Woodstock 69, 2 keer gekeken maar dat zijn nog verschillende artiesten en meer documentaire ook. Als ik concerten eens opneem van tv dan heb ik het na de helft wel gezien ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen een live dvd van The Killers, één keer gekeken
Ameliequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer leuke filmtips?
Niet dat ik ze allemaal kijkIk snap niet hoe jullie dat doen.
Ah mooi, kun je mooi de extra lange/trage director's cut kijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 3 nou wel of niet gezien heb eigenlijk, maar beetman heeft hier de box, dus dat komt goed.
Een van die reeks is van Jean-pIerre Jeunet... de regisseur van o.a. Ameliequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 3 nou wel of niet gezien heb eigenlijk, maar beetman heeft hier de box, dus dat komt goed.
Volgende week nieuw seizoen Breaking Bad!
Die laatste drie heb ik nog niet gezien, dank jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amelie
Little Miss Sunshine
Eden Lake
The Descent
The Fall
Y to mama tambien
The easy A
Deel 4quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van die reeks is van Jean-pIerre Jeunet... de regisseur van o.a. AmelieVreemd!
Is volgens mij ook meer iets wat op de achtergrond aan moet staan ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef vencodark het volgende:
Heb wel dvd van Woodstock 69, 2 keer gekeken maar dat zijn nog verschillende artiesten en meer documentaire ook. Als ik concerten eens opneem van tv dan heb ik het na de helft wel gezien ofzo.
Ja, deel 4, Resurrection, de Alien film, die geen Alien film isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van die reeks is van Jean-pIerre Jeunet... de regisseur van o.a. AmelieVreemd!
Could be...maar dan heb je meer aan live cd's.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets wat op de achtergrond aan moet staan ofzo.
Typfout: Y tu mama tambienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laatste drie heb ik nog niet gezien, dank je
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Typfout: Y tu mama tambien
Heerlijek film
Ik ben wel Jeunet fan, maar volgens mij heb ik die niet gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, deel 4, Resurrection, de Alien film, die geen Alien film is
Als ik zin heb in zomer dan kijk ik die filmquote:
Goed, Alien 4 is veel minder erg van AvP, maar in het lijstje komt hij wel na AvP:Rquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel Jeunet fan, maar volgens mij heb ik die niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |