SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Recentelijk onderzoek is niet mooi, maar weet niet of je t echt fout mag rekenen, hr, voorkomen dat niet...
Verder wat hierboven genoemd wordt en dan heb ik t niet uitgebreid bestudeerd.
Is het expres zó geschreven?
Wanneer heb je voor het laatst gereboot? Als dat recentelijk is, dan moet je even kijken welk proces zoveel CPU pakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
@Huppel, helpt helemaal niks. Computer heeft ook een CPU van 95-100
Even via taakbeheer je browser afsluiten (proces stoppen) dat helpt ook wel vaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Have you tried turning it off and on againquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Meh, het is een computer van 't werk en ik wil geen gekke dingen doen... Straks zijn er stukken kwijt of wat dan ook...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gereboot? Als dat recentelijk is, dan moet je even kijken welk proces zoveel CPU pakt.
Ik ben niet gek, dan begint 't feest weer opnieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again
Oeh feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, dan begint 't feest weer opnieuw![]()
Over dat procentteken heb ik mijn twijfels. Volgens de SI-richtlijnen moet hij los van het getal staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zien
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.quote:
Wat zeg je dat.. Euhm... Charmantquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.
Ik lees er ook wel overheen, er zijn maar weinig fouten die me echt storen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zien
Hoi Klutsie!quote:
Ja hè! Laatst werd ik trouwens in eenzelfde setting verrast door een christelijk meisje dat vertelde dat poep lekker was omdat het zo lekker zacht en warm was.quote:
Het is niet echt een vlotte film nee, maar die suspense.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar val ik structureel bij in slaap.
De miniserie of de film?quote:
Efkes een pijp oud eten uit munne rug douwe!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.
De film. Ik heb de miniserie ook ooit wel eens gezien, maar kan me daar niet echt meer van herinneren wat ik daarvan vond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De miniserie of de film?
Ik vond zelf de miniserie leuker eigenlijk (Stephen King zelf ook geloof ik)
Die heb ik geloof ik nog ergens op een dubbele videobandquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De film. Ik heb de miniserie ook ooit wel eens gezien, maar kan me daar niet echt meer van herinneren wat ik daarvan vond.
Bij de miniserie ben ik bij de eerste aflevering afgehaakt. Ik ben niet zo van de miniseriesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De film. Ik heb de miniserie ook ooit wel eens gezien, maar kan me daar niet echt meer van herinneren wat ik daarvan vond.
Hij schrijft nog als een tierelier, komt elk jaar wel een boek van hem uit. Ik lees ze nog steeds trouw, sla alleen de Dark Tower-meuk over. Under the Dome vond ik wel goed, en Duma Key ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nog ergens op een dubbele videoband
Was met Rebecca Demornay (van The hand that rocks the cradle)
Stephen King.... ik weet 't niet. Vond veel films leuk vroeger, maar de boeken kwam ik echt never nooit doorheen. Daarna ging 't met de films best wel bergafwaarts (vond ik) en nu is het vrij stil. Waar is ie heen?
Ik heb Carrie en The Green Mile wel aardig uit kunnen lezen maar door It kwam ik niet heen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stephen King.... ik weet 't niet. Vond veel films leuk vroeger, maar de boeken kwam ik echt never nooit doorheen. Daarna ging 't met de films best wel bergafwaarts (vond ik) en nu is het vrij stil. Waar is ie heen?
Snap precies wat je bedoeld. Heb vroeger zijn films verslonden. Heb me zelfs door de 6 uur durende The Stand gewerkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dark Tower is zo'n fantasy reeks, toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schrijft nog als een tierelier, komt elk jaar wel een boek van hem uit. Ik lees ze nog steeds trouw, sla alleen de Dark Tower-meuk over. Under the Dome vond ik wel goed, en Duma Key ook.
Heb IT meerdere keren gelezen, geweldig boekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb Carrie en The Green Mile wel aardig uit kunnen lezen maar door It kwam ik niet heen.
Ik kon die miniserie van The Stand niet uitstaan. Halverwege de eerste aflevering uitgezet. het boek daarentegenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoeld. Heb vroeger zijn films verslonden. Heb me zelfs door de 6 uur durende The Stand gewerkt.Die boeken kwam ik niet doorheen, en ik ben wel gek op lezen op zich. En later kreeg je films als Rose Red enzo.
Ik vond Rose Red op zich nog wel redelijk, maar die films.... Dreamcatcher en zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoeld. Heb vroeger zijn films verslonden. Heb me zelfs door de 6 uur durende The Stand gewerkt.Die boeken kwam ik niet doorheen, en ik ben wel gek op lezen op zich. En later kreeg je films als Rose Red enzo.
Ik heb driekwart uitgelezen. Toen was ik het beu. Het is allemaal zo uitgebreid en gedetailleerd omschreven, dat hoeft voor mij niet zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb IT meerdere keren gelezen, geweldig boek
Ik heb thuis Dreamcatcher, Green Mile en Shawshank/Apt Pupil. Prachtige boeken, en 2 ervan prachtfilms. En allemaal geen horror. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Driekwart is toch genoeg? Kan me van de film/miniserie herinneren dat het stom werd tegen het einde aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb driekwart uitgelezen. Toen was ik het beu. Het is allemaal zo uitgebreid en gedetailleerd omschreven, dat hoeft voor mij niet zo.
Alles wordt wel vrij rap vertaald. Soms zie ik ook nog een of andere nieuwe verhalenbundel liggen die ik niet ken, dus er komt nog vaak wat uit. Ik heb er nog een stel liggen die ik nog moet lezen, zoals Cell. En z'n zoon schijnt ook leuke boeken te schrijven, heb een tijdje terug een boek van hem gekocht maar nog niet gelezen. Enquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dark Tower is zo'n fantasy reeks, toch?
Ja ik hoor er hier in NL niet zo heel veel meer over, over meneer King. Kan ook aan mij liggen hoor, ik luister ook niet meer zo goedHeb er wel veel films van gezien.
Dreamcatcher is toch wel horror? (of sci-fi, weet ik 't)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis Dreamcatcher, Green Mile en Shawshank/Apt Pupil. Prachtige boeken, en 2 ervan prachtfilms. En allemaal geen horror. Heerlijk
Different Seasonsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis Dreamcatcher, Green Mile en Shawshank/Apt Pupil. Prachtige boeken, en 2 ervan prachtfilms. En allemaal geen horror. Heerlijk
Ja maar het gaat echt nergens over. Ik heb het boek niet gelezen omdat die film zo dom was. Heb me kapot gelachen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamcatcher is toch wel horror? (of sci-fi, weet ik 't)
Sci-Fi met een licht horror laagje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamcatcher is toch wel horror? (of sci-fi, weet ik 't)
Ik moest juist m'n moeder waarschuwen. Maar die kwam niet eens zo ver, die haalt de openingscredits niet eens bij spannende films.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
Ik keek vroeger met mijn mams altijd King-films, Carrie, Christine, It, noem maar op.
Dan zat ik als klein meisje Carrie te kijken en waarschuwde ze even dat na de aftiteling die hand nog uit het graf kwam.
Shawshank Redemption, Apt Pupil, The Breathing Method geloof ik en The Body.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die bundel. Weet even niet meer uit het hoofd wat de andere twee verhalen zijn.
Nou ja, het waren tenminste geen aliens die de aarde gingen veroveren terwijl ze niet tegen water kunnen. Ehrm, hallo, 80% water!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het gaat echt nergens over. Ik heb het boek niet gelezen omdat die film zo dom was. Heb me kapot gelachen.
Mijn moeder nam horrorfilms voor me op en dan mocht ik stukjes kijken toen ik al op de kleuterschool zat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest juist m'n moeder waarschuwen. Maar die kwam niet eens zo ver, die haalt de openingscredits niet eens bij spannende films.
Heb je dat stuk van Lebbis daarover gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het waren tenminste geen aliens die de aarde gingen veroveren terwijl ze niet tegen water kunnen. Ehrm, hallo, 80% water!!
Jaaa, dat is waar. Heb nog even naar de laatste pagina's doorgebladerd om het einde nog even te lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Driekwart is toch genoeg? Kan me van de film/miniserie herinneren dat het stom werd tegen het einde aan
Jaa...volgens mij wel. Over een man die steeds dunner en dunner werd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
Je had toch ook zo'n film, Thinner, was die niet ook van King?
Ja, die vond ik toen ook wel aardig. Maar dat zal nu wel niks zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa...volgens mij wel. Over een man die steeds dunner en dunner werd.
They're all gonna laugh at you!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
Ik keek vroeger met mijn mams altijd King-films, Carrie, Christine, It, noem maar op.
Dan zat ik als klein meisje Carrie te kijken en waarschuwde ze even dat na de aftiteling die hand nog uit het graf kwam.
Signs vind ik echt een geweldige filmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het waren tenminste geen aliens die de aarde gingen veroveren terwijl ze niet tegen water kunnen. Ehrm, hallo, 80% water!!
Welke cover?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles wordt wel vrij rap vertaald. Soms zie ik ook nog een of andere nieuwe verhalenbundel liggen die ik niet ken, dus er komt nog vaak wat uit. Ik heb er nog een stel liggen die ik nog moet lezen, zoals Cell. En z'n zoon schijnt ook leuke boeken te schrijven, heb een tijdje terug een boek van hem gekocht maar nog niet gelezen. EnIt
Ik kreeg hem vroeger niet mee bij de bieb omdat ik te jong was, mocht m'n broer hem steeds halen/verlengen. Echt, als ze die versie nog ergens hebben liggen met die cover, dan moet ik hem hebben. Jeugdsentiment
![]()
M'n eerste King-boek was De Schnabbel, allemaal kleine verhalen met o.a. De Aap en Dichte Mist
Ja die had een vloek of zo toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa...volgens mij wel. Over een man die steeds dunner en dunner werd.
Daar had ik m'n broer voor die zeven jaar ouder was en doodleuk 's middags horrorfilms zat te kijken als m'n ouders aan het werk waren. Videotheek zat letterlijk om de hoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder nam horrorfilms voor me op en dan mocht ik stukjes kijken toen ik al op de kleuterschool zat.
De Vervloeking, heb het boek ervan. Vervloekt door een of andere oude zigeunerheks.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
Je had toch ook zo'n film, Thinner, was die niet ook van King?
Ik heb Sings toen in het openluchttheater in Apeldoorn gezien. DAT was supertof, was het ook een geschikte film voor. Op dvd vond ik 'm om te janken eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Signs vind ik echt een geweldige filmMeer door de spanning en Mel Gibson en dat lieve kindje en
Joaquin
Gewoon alles. Alleen dat stukje was een beetje jammer ja, maar je moet gewoon niet te veel nadenken, net als ik.
Ik heb nu een pocket met de clown uit de film erop en van die circusletters. De biebversie was zo'n grote uit de jaren 80, met een papieren bootje in een gootje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke cover?
Ik heb hem voor het eerst gelezen toen ik 11 of 12 was, was de cover van de film zeg maar.
En heb in de bieb een hele oude hardcover zien staan
nee, maar dat ga ik nu doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dat stuk van Lebbis daarover gezien?
You finally broke its spiritquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
Yessss! Eindelijk doet het logo wat ik wil.
Maar uiteindelijk gingen (vind ik) de films van Shyamalan echt rap naar beneden qua kwaliteitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Signs vind ik echt een geweldige filmMeer door de spanning en Mel Gibson en dat lieve kindje en
Joaquin
Gewoon alles. Alleen dat stukje was een beetje jammer ja, maar je moet gewoon niet te veel nadenken, net als ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een pocket met de clown uit de film erop en van die circusletters. De biebversie was zo'n grote uit de jaren 80, met een papieren bootje in een gootje.
Ja dat was volgens mij degene die ik als eerste gelezen heb dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een pocket met de clown uit de film erop en van die circusletters. De biebversie was zo'n grote uit de jaren 80, met een papieren bootje in een gootje.
Hij begon goed. Maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen (vind ik) de films van Shyamalan echt rap naar beneden qua kwaliteit
Ik vond DEVIL nog wel leuk, maar daarvan was hij alleen de producent, niet de regisseur.
Signs was, net als veel andere films van M. Knight Smahahahamamalayanananan, tot de laatste scene kickequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joaquin
Lady in the Water, daar ben ik wel vier keer bij in slaap gevallen toen ik hem had gehuurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen (vind ik) de films van Shyamalan echt rap naar beneden qua kwaliteit
Ik vond DEVIL nog wel leuk, maar daarvan was hij alleen de producent, niet de regisseur.
MissB, was dat niet die film die wij gekeken hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen bal aan, zijn films. Bij die ene film met Bruce Willis had ik binnen een kwartier al door dat Bruce eigenlijk dood was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Signs was, net als veel andere films van M. Knight Smahahahamamalayanananan, tot de laatste scene kicke
Zitten ze in die kelder en we trokken het niet meer in de bios. M'n nicht zat naast me van 'ja nou kappen hoor!'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Signs was, net als veel andere films van M. Knight Smahahahamamalayanananan, tot de laatste scene kicke
Mijn eerste was denk ik wel IT. Die was op tv toen ik op de basisschool zat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder nam horrorfilms voor me op en dan mocht ik stukjes kijken toen ik al op de kleuterschool zat.
Ik vond het eind wel een deceptie, hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, sixth sense.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen bal aan, zijn films. Bij die ene film met Bruce Willis had ik binnen een kwartier al door dat Bruce eigenlijk dood was.
Er waren twee shyamalalananana films met Brucequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen bal aan, zijn films. Bij die ene film met Bruce Willis had ik binnen een kwartier al door dat Bruce eigenlijk dood was.
Ja ik was ook heel jong toen ik die zag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste was denk ik wel IT. Die was op tv toen ik op de basisschool zat.
Dan keek ik hem op mijn slaapkamer, op bed... met de deur open zodat ik kon gillen als het te eng werd en mama mee moest komen kijken
En de volgende dag op school er allemaal over praten.
Echt iedereen van mijn leeftijd heeft wel een cloantrauma geloof ik
Ik zag voorstukjes van IT bij Rene Mioch op tv toen. Ik was denk ik een jaar of 7 ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste was denk ik wel IT. Die was op tv toen ik op de basisschool zat.
Dan keek ik hem op mijn slaapkamer, op bed... met de deur open zodat ik kon gillen als het te eng werd en mama mee moest komen kijken
En de volgende dag op school er allemaal over praten.
Echt iedereen van mijn leeftijd heeft wel een cloantrauma geloof ik
Heb die film ook gezien toen ik jaar of 8 was. SLECHT IDEE!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik was ook heel jong toen ik die zag.
Doodsbang voor clowns toen.
En no way dat ik in de buurt van een afvoerput kwam.
Ik ben 1 van de weinigen die het sprookje van Lady in the water wel leuk vind geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lady in the Water, daar ben ik wel vier keer bij in slaap gevallen toen ik hem had gehuurd.
The Happening was een leuk idee, een goed begin, maar dat ging ook nergens over. EnMark Wahlberg
Die vond ik toen wel goed. Maar ja, Samuel L. Jackson.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Unbreakable vond ik onprettigMaar wel supermooie muziek.
Ik had hem vorig jaar op dvd gekocht (kutkwaliteit trouwens, alsof het bij de Kruidvat van video op dvd was gezet) en wat een verrotte special effectsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag voorstukjes van IT bij Rene Mioch op tv toen. Ik was denk ik een jaar of 7 ofzo.
Zag je het stukje dat hij uit die badkamerput kwam en met dat putje bij straat.
Ik ben jarenlang een beetje creeped out geweest door putjes.
Toen ik de film ging kijken op mijn 12e ofzo kwam ik erachter dat het 1 grote deceptie was. Seriously, het is een spin?!?
De serie is zó leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die het sprookje van Lady in the water wel leuk vind geloof ik
The Happening niet eens meer gekeken, die leek me zo bagger slecht.
Sixt Sense vind ik leuk, Unbreakable niet, Signs wel oke, The Village leuk.
Last airbender was een aanfluiting richting de serie
Oja, The Village. Die vond ik alleen de eerste keer spannend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die het sprookje van Lady in the water wel leuk vind geloof ik
The Happening niet eens meer gekeken, die leek me zo bagger slecht.
Sixt Sense vind ik leuk, Unbreakable niet, Signs wel oke, The Village leuk.
Last airbender was een aanfluiting richting de serie
Ik vond Michael Bay best leuke films makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ach, alles beter dan Michael Bay of Uwe Boll films
Ja, maar de film was echt stoooooooooomquote:
ALs ik het nu kijk vind ik het stiekem nog wel creepy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem vorig jaar op dvd gekocht (kutkwaliteit trouwens, alsof het bij de Kruidvat van video op dvd was gezet) en wat een verrotte special effectsMaar daar let je als 10-jarige niet zo op.
Komt die remake trouwens nog?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALs ik het nu kijk vind ik het stiekem nog wel creepy.
Die man is net een kleuter. Groot budget... en het wordt knallen, ontploffingen, hele flauwe seksgrapjes en inzoomen op dikke tietenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Michael Bay best leuke films maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |