Daarom komt hij ook niet bij een topteam, leuke voor de middenmoot die koba maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Burnie88 het volgende:
Is misschien wel spectaculair enz., maar ik vind het niet erg slim.. Koba zou inmiddels beter moeten weten + het feit dat tracktime nu erg belangrijk is, dan moet je gewoon iets minder risico nemen.
Het lijkt me best leuk om hem eens te zien naast bijvoorbeeld Petrov of Kubicaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daarom komt hij ook niet bij een topteam, leuke voor de middenmoot die koba maar meer ook niet.
Echt he.... Koba is gewoonquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef M.Melandri het volgende:
Typisch koba, gewoon gas blijven geven ook al kan het niet
Ik moet altijd aan Sato denken als ik hem zo zie knallenquote:
??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Burnie88 het volgende:
Kutzooi, Giedo is heftig gecrasht bij de GP2..
Kan niks vinden over crash van van der Gardequote:Bird opent weekend op Silverstone als snelste
Sam Bird heeft de snelste tijd laten noteren tijdens de vrije training op het circuit van Silverstone. De Brit reed voor eigen publiek een tijd van 1.41.763, waarmee hij leider in het kampioenschap Romain Grosjean twee tienden voorbleef.
Addax-rijder Giedo van der Garde begon het weekend met de achtste tijd en moest een seconde toegeven op de mannen vooraan. De GP2-training werd verreden onder beduidend betere omstandigheden dan de eerste oefensessie in de Formule 1. Bird was hierdoor vijf seconden sneller dan Red Bull-coureur Mark Webber in de ochtend.
De GP2-kwalificatie in Engeland begint om 15:55 uur Nederlandse tijd.
Die schreef Autosport: http://www.autosport.com/news/report.php/id/92915quote:Title contender Giedo van der Garde (Addax) had an eventful session and ended up with the eighth fastest time. He was on course to improve on that as the chequered flag came out, but he ran wide exiting Stowe and crashed heavily on the inside of the track.
Volgens Giedo (twitter) is alles oke verder, dus zal vast wel goedkomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef M.Melandri het volgende:
Hopelijk kan hij wel deelnemen aan de kwalificatie vanmiddag.
Wat een huilie. Beetje zielig om te geloven dat er weer samengespannend wordt met Ferrari om de concurrentie uit te schakelen.. Kom op man, je bent al zo goed als kampioen met Vettel!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.formule1.nl/ni(...)mt-ferrari-goed-uit/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |