Niks aan de hand. Gewoon doorlopen!quote:
Zo lang die Ienieminie niet ruikt naar de vinger van Tommy is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, bij de kleine medische keuring bij def toen, ontdekte die vrouw dat ik een ieniemienie piepje in mijn longen heb (roken!!). Nu ben ik bang dat die er nog steeds zit en dat ze daar wat van gaan zeggen, echter heb ik er normaal geen last van dus...
Tja, beetje zorgen maken is niet erg..
Ach maak nie uit. Bij mij kwamen ze dr achter dat mn longinhoud bijna 20% kleiner is dan normaal. "Hoor je verder geen last van te hebben hoor", afgezien van een enkele keer hyperventilatie tijdens de ALOquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, bij de kleine medische keuring bij def toen, ontdekte die vrouw dat ik een ieniemienie piepje in mijn longen heb (roken!!). Nu ben ik bang dat die er nog steeds zit en dat ze daar wat van gaan zeggen, echter heb ik er normaal geen last van dus...
Wel een standaard reactie van de mod trouwens.quote:
Er is een manier waarop je het beste dat piepje kan verwijderen, maar you're not gonna like itquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Diesel, Pepers, Wodka?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een manier waarop je het beste dat piepje kan verwijderen, maar you're not gonna like it
Die oplossing is best wel defintief.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een manier waarop je het beste dat piepje kan verwijderen, maar you're not gonna like it
Ik weet nog geen eens wat een SOP isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien dat Maitje daar meer van weet?
Stoppen met roken...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo volgens mij is alles gepakt
Niet nodig. Ik heb al een passend antwoord gegeven.quote:
fuck, net gemist. wat was het?quote:
Die!quote:
Ohquote:
Okiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb al een passend antwoord gegeven.
Wat?quote:
Dat krijg je als je op een ander forum aan het neuzen bent.quote:
Sneuvelen voor je vaderland is niet meer van deze tijd. Ik heb iig geen concrete plannen in die richting..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
33% militairen wil niet meer sneuvelen!
[..]
Overleg je dat dan wel even met de tegenstanders in Verweggiestan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sneuvelen voor je vaderland is niet meer van deze tijd. Ik heb iig geen concrete plannen in die richting..
?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overleg je dat dan wel even met de tegenstanders in Verweggiestan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |