quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een broer met varkenshaar?Hij deed me altijd al denken aan een wandelende tandenborstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me altijd af met wat voor een kettingzaag ze nog enig model in dat kapsel weten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij deed me altijd al denken aan een wandelende tandenborstel.
Dat viel mij een tijd terug ook al op en blijkbaar een bepaalde columnist ook, want die schreef er nog over (de link werd geplaatst in dit topic).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Mart z'n haar wordt ook met de dag dunner. Paar sliertjes nog bovenop en verder vrijwel kaal.
quote:Hij geldt al jaren als de éminence grise van de televisie/sportjournalistiek. Terecht of niet? Grijs is ie en heel erg kaal, hoewel hij erg zijn best doet om dat te verbergen. De resterende haren hangen als een matje krullend in zijn nek. Veel zijn het er niet meer. Hoewel, als je ze in je soep zou aantreffen, denk je daar anders over. In de saaie verstreken voetballoze maanden was de dikste Vitas supporter weer beeldvullend aanwezig en naar mijn smaak net iets te vaak. Nu eens in een praatshow, waar hij graag de aandacht vestigt op één of ander boekje van zijn hand, dan weer in een programma met uitsluitend Smeets in de hoofdrol en vervolgens met drie weken lang iedere avond zijn eigen personality show rond de Tour de France. De gasten waren er natuurlijk bijzaak, want hij bedenkt de vragen en zou het liefst zelf de antwoorden geven.
Etc..
quote:Vraag van Mart aan Michael: Boasson Hagen, kan die een beetje fietsen?
Ik wilde em net posten, maar zag dat het al gebeurd wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is dat Duitse liedje uit de Avondetappe van gisteren![]()
Nee. Dat was inderdaad Wovon sollen wir traumen.quote:
Leuke muziek. Dacht eerst dat het van Wir sind Helden was maar lijkt er wel op qua stijl.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij won de etappe zelfs bijnaquote:
Oh ik dacht echt dat het Wir Sind Helden wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |