Volgende keer eerst zelf nadenkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef JimboSlice het volgende:
Met z'n tweeën cultuur opsnuiven op bareback moutain
Draai het ff om jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Volgende keer eerst zelf nadenken![]()
Hoe durf je erop te zeiken na dat outfit van eergisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk flut t-shirt heeft Boogerd aan.
Ze spatten geen van alle van het schermquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk flut t-shirt heeft Boogerd aan.
Het is duidelijk ingericht door een Amerikaan die geen enkele benul van smaak of traditie had.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Specularium het volgende:
Die kamer waarvan ze uitzenden is wel kitscherig elitair en groot genoeg voor het ego van Mart.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
mag ik even zeiken over dat constante gezeik van jullie in dit topic?
Zeiken is lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Wat is er mis met bordelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort bordeel heeft ie er van gemaakt.
Pics van jou om te kijken of je lekker bentquote:
Wat moet je dan? Herhalen wat ze op tv zeggen en inhoudelijk op die B-sport ingaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Thijs Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die mooiboy links aan tafel?
Is dat Kai Reus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |