ninja editquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
HTC is klein? Ik dacht wel vroeger altijd dat Festina een ijsjesmerk was
Wat moet een Automerk met een wielerploeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Szura het volgende:
Al die Duitse automerken hebben er ook geen zin in?
Klopt wel wat je zegt. Maar die duitsers die na een etappe direct over doping beginnen is triest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitse commentatoren op Eurosport vielen trouwens wel mee, die heb ik nog niet over doping gehoord.
Groen imago promoten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat moet een Automerk met een wielerploeg?
Festini perenijsjes. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
HTC is klein? Ik dacht wel vroeger altijd dat Festina een ijsjesmerk was
Of wijwater toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef JimboSlice het volgende:
In Italie rijden ze tenminste op water en zeep
Net zo weinig als een bank?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat moet een bank ermee? Wat moet een vakantiebedrijf ermee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Neen. Banken --> dichter bij het volk staan dus je naam verbinden aan de volkssport. Dat is logischquote:
Lekker hoor. IJsjes over je lichaam smeren.quote:
IJsblokjes dan, anders plakt het zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hoor. IJsjes over je lichaam smeren.
Ja wat zou vacansoleil met een 3weken lange dagelijkse reclamespot van 4 uur door het land waar zij 50%? van hun inkomsten vandaan halen moetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moet een bank ermee? Wat moet een vakantiebedrijf ermee?
Wat moet een telefoonfabrikant ermee?
Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ja wat zou vacansoleil met een 3weken lange dagelijkse reclamespot van 4 uur door het land waar zij 50%? van hun inkomsten vandaan halen moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |