ninja editquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
HTC is klein? Ik dacht wel vroeger altijd dat Festina een ijsjesmerk was
Wat moet een Automerk met een wielerploeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Szura het volgende:
Al die Duitse automerken hebben er ook geen zin in?
Klopt wel wat je zegt. Maar die duitsers die na een etappe direct over doping beginnen is triest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitse commentatoren op Eurosport vielen trouwens wel mee, die heb ik nog niet over doping gehoord.
Groen imago promoten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat moet een Automerk met een wielerploeg?
Festini perenijsjes. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
HTC is klein? Ik dacht wel vroeger altijd dat Festina een ijsjesmerk was
Of wijwater toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef JimboSlice het volgende:
In Italie rijden ze tenminste op water en zeep
Net zo weinig als een bank?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat moet een bank ermee? Wat moet een vakantiebedrijf ermee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Neen. Banken --> dichter bij het volk staan dus je naam verbinden aan de volkssport. Dat is logischquote:
Lekker hoor. IJsjes over je lichaam smeren.quote:
IJsblokjes dan, anders plakt het zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hoor. IJsjes over je lichaam smeren.
Ja wat zou vacansoleil met een 3weken lange dagelijkse reclamespot van 4 uur door het land waar zij 50%? van hun inkomsten vandaan halen moetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moet een bank ermee? Wat moet een vakantiebedrijf ermee?
Wat moet een telefoonfabrikant ermee?
Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ja wat zou vacansoleil met een 3weken lange dagelijkse reclamespot van 4 uur door het land waar zij 50%? van hun inkomsten vandaan halen moeten
Volgende keer eerst zelf nadenkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef JimboSlice het volgende:
Met z'n tweeën cultuur opsnuiven op bareback moutain
Draai het ff om jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Volgende keer eerst zelf nadenken![]()
Hoe durf je erop te zeiken na dat outfit van eergisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk flut t-shirt heeft Boogerd aan.
Ze spatten geen van alle van het schermquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk flut t-shirt heeft Boogerd aan.
Het is duidelijk ingericht door een Amerikaan die geen enkele benul van smaak of traditie had.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Specularium het volgende:
Die kamer waarvan ze uitzenden is wel kitscherig elitair en groot genoeg voor het ego van Mart.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
mag ik even zeiken over dat constante gezeik van jullie in dit topic?
Zeiken is lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Wat is er mis met bordelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort bordeel heeft ie er van gemaakt.
Pics van jou om te kijken of je lekker bentquote:
Wat moet je dan? Herhalen wat ze op tv zeggen en inhoudelijk op die B-sport ingaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Thijs Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die mooiboy links aan tafel?
Is dat Kai Reus?
Zonneveldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die mooiboy links aan tafel?
Is dat Kai Reus?
Zuurstof is niet onzijdig brother.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
Eddie Merckxx aan het zuurstof. Weet even niet ui mijn hoofd het jaartal. Schat in 1966?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef sjeeledrees het volgende:
Boogerd is dus vaker van vrouwen geruild dan van fiets.
1970quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
Eddie Merckxx aan het zuurstof. Weet even niet ui mijn hoofd het jaartal. Schat in 1966?
Herken de liefhebberquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef sjeeledrees het volgende:
Boogerd is dus vaker van vrouwen geruild dan van fiets.
Gerrie: bedoel je mn vrouwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Karina het volgende:
Er staat buiten een doos, ik weet niet voor wie die is
Yups. Opgezocht en verbeterd. Het geheugen laat mij soms een beetje in de steek. 1967 was de dood van Simpson.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mont_Ventoux
Echt 1970 hoor
1967 stierf Simpson op de Ventoux.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen dan? is voor mijn tijd...
Jij ook niet, sister.quote:
Heb jij toevallig een broer met varkenshaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een broer met varkenshaar?Hij deed me altijd al denken aan een wandelende tandenborstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me altijd af met wat voor een kettingzaag ze nog enig model in dat kapsel weten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij deed me altijd al denken aan een wandelende tandenborstel.
Dat viel mij een tijd terug ook al op en blijkbaar een bepaalde columnist ook, want die schreef er nog over (de link werd geplaatst in dit topic).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Mart z'n haar wordt ook met de dag dunner. Paar sliertjes nog bovenop en verder vrijwel kaal.
quote:Hij geldt al jaren als de éminence grise van de televisie/sportjournalistiek. Terecht of niet? Grijs is ie en heel erg kaal, hoewel hij erg zijn best doet om dat te verbergen. De resterende haren hangen als een matje krullend in zijn nek. Veel zijn het er niet meer. Hoewel, als je ze in je soep zou aantreffen, denk je daar anders over. In de saaie verstreken voetballoze maanden was de dikste Vitas supporter weer beeldvullend aanwezig en naar mijn smaak net iets te vaak. Nu eens in een praatshow, waar hij graag de aandacht vestigt op één of ander boekje van zijn hand, dan weer in een programma met uitsluitend Smeets in de hoofdrol en vervolgens met drie weken lang iedere avond zijn eigen personality show rond de Tour de France. De gasten waren er natuurlijk bijzaak, want hij bedenkt de vragen en zou het liefst zelf de antwoorden geven.
Etc..
quote:Vraag van Mart aan Michael: Boasson Hagen, kan die een beetje fietsen?
Ik wilde em net posten, maar zag dat het al gebeurd wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is dat Duitse liedje uit de Avondetappe van gisteren![]()
Nee. Dat was inderdaad Wovon sollen wir traumen.quote:
Leuke muziek. Dacht eerst dat het van Wir sind Helden was maar lijkt er wel op qua stijl.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij won de etappe zelfs bijnaquote:
Oh ik dacht echt dat het Wir Sind Helden wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |