Neem een katquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Er vliegt hier weer een mug rond..zo fijn.. Zit al helemaal onder de muggenbulten. Jeeeeuk
Ben je er nou wel of niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lees nu het goede nieuws van meneer Indaha pas![]()
Wat heerlijk zeg!
Ben nu weer binnen en ga zo op bedjequote:
Ik ga ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben nu weer binnen en ga zo op bedje
Je weet dat ze er zijn, want je ziet ze. Maar het is niet dat je dan denkt: "Mên, wat een kattenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Hoe doen wij dat met 8 katten?
Elies, jij bent ook weleens hier geweest. Merkte jij echt dat er heel veel katten zijn hier?
Geen lastigere mensen om zaken mee te doen dan Limburgers. Ze zijn ontevreden en blijven ontevredenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
En die Randstadmentaliteit bij bedrijven is ook niks
Ik zou ook niet meer terug willen. Raar is dat eigenlijk. Als ik Rotterdam binnen rij, dan vind ik het leuk om te zien, maar als ik weer naar het zuiden ga, dan ben ik blij de rust tegemoet te gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er 44 jaar gewoond maar ik zou nu echt niet meer willen. Veel te druk.
Mss geldt dat dan voor Limburgers onder elkaar of zo, ik vind ze hier altijd een stuk prettiger dan die gejaagde Hollanders, en beleefder ook. Ze roepen ieg niet gelijk "jij"en "jij moet voor mij" en "mop"en zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen lastigere mensen om zaken mee te doen dan Limburgers. Ze zijn ontevreden en blijven ontevreden
Hoe weet jij dat ze dat niet zeggen? Die lui zijn sowieso niet te verstaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Mss geldt dat dan voor Limburgers onder elkaar of zo, ik vind ze hier altijd een stuk prettiger dan die gejaagde Hollanders, en beleefder ook. Ze roepen ieg niet gelijk "jij"en "jij moet voor mij" en "mop"en zo.
Ik denk het. Maar vraag het in mijn (zakelijke) omgeving en ze zeggen vrijwel allemaal zonder uitzondering dat Friesland en Limburg de lastigste zijn. Friesland omdat je er als niet-Fries bijna niet tussenkomt en Limburg omdat ze bij aanvang al wantrouwend en lopende de deal moeilijk tevreden te stellen zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Mss geldt dat dan voor Limburgers onder elkaar of zo, ik vind ze hier altijd een stuk prettiger dan die gejaagde Hollanders, en beleefder ook. Ze roepen ieg niet gelijk "jij"en "jij moet voor mij" en "mop"en zo.
Dat ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Hoe weet jij dat ze dat niet zeggen? Die lui zijn sowieso niet te verstaan
Daar heb ik gelukkig hier geen last van.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil weer in Arnhem wonen, dat is ook een gezellige stad. Niet te druk, mooie gebouwen. Utrecht vind ik ook wel leuk, maar dat is een lelijke stad.Ik woonde eerst in het centrum van Arnhem, boven een winkel. Dat was wel relaxt.
En of de mensen heel vriendelijk zijn boeit mij niet zo, ik ben zelf ook niet iemand die behoefte heeft om met onbekende mensen te kletsen en zeg ook niet tegen iedereen goedemorgen enz.. Veenendaal vind ik vreselijk, overal kom ik wel familie tegen
Ik ben hartstikke jeugdigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Mag jij dat nog Rewimo, een jeugdherberg?
Wat leuk, veel plezier
Dat noemt zich KlantenServicequote:L.S. Een week geleden heeft u ons een e-mail gestuurd, waarop u nog geen antwoord van ons heeft gekregen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik zou ook niet meer terug willen naar de Randstad
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt, complete hysterie hiernaast, er zat een wesp in de keuken en ze kregen hem niet door het open raam naar buiten gejaagd.
Ik heb m maar naar buiten gezet met een bekertje.
Nu heb ik geloof ik een heldenstatus
Dan kan ik me voorstellen dat je erbij uit de buurt blijft ja. Maar over het algemeen maken mensen zo verschrikkelijk veel stennis als ze een wesp zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik kende iemand die er bijna aan doodging. Hij wist het niet, maar bleek er allergisch voor toen hij op een wesp was gaan zitten. Die kon nog net op tijd het ziekenhuis bereiken.
Oef, jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:
.... Kleuter van 5 wordt midden in de nacht ziek en moet overgeven.... Dan is een stapelbed opeens iets minder leuk....
![]()
Ik heb zelf die angst niet zo erg. Maar de man in kwestie had hem natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je erbij uit de buurt blijft ja. Maar over het algemeen maken mensen zo verschrikkelijk veel stennis als ze een wesp zien.
Onderste bed ook vol?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:
.... Kleuter van 5 wordt midden in de nacht ziek en moet overgeven.... Dan is een stapelbed opeens iets minder leuk....
![]()
Onder andere....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf die angst niet zo erg. Maar de man in kwestie had hem natuurlijk wel.
[..]
Onderste bed ook vol?
Arm kind vooral ja.. Gurm... dat bibberende stemmetje...Mammie. ik was een beetje te laat wakker geworden..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Heerlijk, zo midden in de nachtArm kind, arme mama
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Archeologen hebben in de Egyptische stad Alexandrië een basiliek opgegraven, die waarschijnlijk de eerste was in deze havenstad. Dat heeft de Egyptische raad voor oudheden donderdag bekendgemaakt. De basiliek stamt uit de Romeinse tijd en is gebouwd op de ruïnes van een tempel uit het Ptolemaeïsche tijdperk.
Er zijn twee rijen granieten en kalkstenen pijlers gevonden, die parallel naast elkaar liggen. Dit wijst erop dat de basiliek als een sociale ontmoetingsplaats fungeerde, die tevens voor handel en rechtspraak werd gebruikt.
Bij de opgravingen zijn ook diverse beelden van de Egyptische godin Isis en van de Grieks-Egyptische godin Serapis gevonden.
[ afbeelding ]
Een rood poesjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:14 schreef MaJo het volgende:
Hier weer twee foto's van Noa
[ afbeelding ]
En weer in slaap gevallen op het blok
[ afbeelding ]
Vanavond naar de dierenarts om voor het eerst in te enten en in te schrijven enzo.
Ze speelt echt zoveel
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Archeologen hebben in de Egyptische stad Alexandrië een basiliek opgegraven, die waarschijnlijk de eerste was in deze havenstad. Dat heeft de Egyptische raad voor oudheden donderdag bekendgemaakt. De basiliek stamt uit de Romeinse tijd en is gebouwd op de ruïnes van een tempel uit het Ptolemaeïsche tijdperk.
Er zijn twee rijen granieten en kalkstenen pijlers gevonden, die parallel naast elkaar liggen. Dit wijst erop dat de basiliek als een sociale ontmoetingsplaats fungeerde, die tevens voor handel en rechtspraak werd gebruikt.
Bij de opgravingen zijn ook diverse beelden van de Egyptische godin Isis en van de Grieks-Egyptische godin Serapis gevonden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik moest ook lachen. Hij heeft een dubbele nationaliteit, maar woont al sinds zijn geboorte in Engeland. Ik vind het briljant dat hij altijd probeert Nederlands te spreken als hij hier is. Heel knapquote:
Zo kwam hier dinsdag de man van Whirlpool. Om - wat bleek - een rubbertje op een bakje te vervangen. Nog geen twee minuten werk. Rekening net geen ¤ 80quote:Ik toch toch mijn rolluik laten fixen vorige week?
Man is heel even bezig geweest, het werkte zo weer omdat het de schakelaar was.
Rekening net binnen, 186,24
Lief hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een rood poesje
Is het echt een meid? Ze is mooi hoor
quote:
Kan ik een paar duizend euro lenen?quote:
Ik wil altijd nog eens een rode poes. En dan noem ik haar Kotexquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
Lief heVoor zover ik kan zien is het echt een meisje, maar ik ga haar vanavond laten checken door de dierenarts dus dan weten we het zeker
En we kunnen de naam altijd nog veranderen naar Noah dus dat is handig
Haha Kotex is een coole naamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens een rode poes. En dan noem ik haar Kotex
Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
Schakelaartje 35 eu, loon 55 eu, voorrijkosten 59 eu, klein materiaal 7,50, BTW er bij.
Hatsee, honderdzesentachtig euro alstublieft.
Nou ja, hij doet het weer, zullen we maar zeggen
Wat dat betreft kun je maar beter een rode kater hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
Haha Kotex is een coole naam
Aangezien ik zelf rood haar heb worden nu de flauwste grappen gemaakt over mijn rode poes![]()
Ow, jakkesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef vamperotica het volgende:
Onder andere....
Ik werd wakker van het geluid van een waterval...Gevolgd door overgeefgeluiden en nog een waterval... Resultaat... Een bibberig jongetje boven aan het trappetje... druipende traptreetjes, onderste bed wat onder gespetterd ( werd gelukkig iets tegen gehouden door de stof van de brandweer auto... De straten van het speelzeil zien eruit alsof ze decor zijn geweest voor een goedkope, zeer bloederige hororfilm ( meneer had gister schijnbaar iets "roods" gegeten) en de groene muur zit tot halerwege onder de spetters....
Ik ben benieuwd, krijgen we daar ook foto's vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou. DM's nieuwe pup word waarschijnlijk vandaag geboren..als er tenminste 2 reutjes bijzitten.
Ze is echt heel mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:14 schreef MaJo het volgende:
Hier weer twee foto's van Noa
[ afbeelding ]
En weer in slaap gevallen op het blok
[ afbeelding ]
Vanavond naar de dierenarts om voor het eerst in te enten en in te schrijven enzo.
Ze speelt echt zoveel
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens een rode poes. En dan noem ik haar Kotex
Oppakken en aan de kant zetten. Daarna negerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:42 schreef MaJo het volgende:
Noa zit nu trouwens in de speelfase waarbij ze je hand vastpakt met haar nagels en er in bijt. Hoe kun je dat afleren? Het is ubercute maar ik wil niet dat ze een krabber/bijter wordt
Ok, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oppakken en aan de kant zetten. Daarna negeren
Is je vervelende collega terugquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ow Chrisus Greys, dat is een tegenvaller ja![]()
Ik heb echt een hoerekutdag, the shit is hitting the fan BIG time hier vandaag.
Maar nu zit ik aan mn McLunch
Ik ga maar schakelaarmaker worden denk ik!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
Schakelaartje 35 eu, loon 55 eu, voorrijkosten 59 eu, klein materiaal 7,50, BTW er bij.
Hatsee, honderdzesentachtig euro alstublieft.
Nou ja, hij doet het weer, zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha Kotex is een coole naam
Aangezien ik zelf rood haar heb worden nu de flauwste grappen gemaakt over mijn rode poes![]()
McLunchquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ow Chrisus Greys, dat is een tegenvaller ja![]()
Ik heb echt een hoerekutdag, the shit is hitting the fan BIG time hier vandaag.
Maar nu zit ik aan mn McLunch
Ja kan ook nog rubbertjes-van-het-glansspoelmiddelenbakje-vervanger wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga maar schakelaarmaker worden denk ik!
Ik zou het doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga maar schakelaarmaker worden denk ik!
Ik doe het gewoon beide, double teh monehz!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja kan ook nog rubbertjes-van-het-glansspoelmiddelenbakje-vervanger worden
Ik zat er net aan te denken! Sowieso: als je een béétje monteur bent, kun je een leuke boterham verdienenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe het gewoon beide, double teh monehz!
Natuurlijk mag je meedoenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef baniekje het volgende:
Man met 2 rechterhanden is het goedkoopste he....![]()
Ik lurk al zo lang mee misschien is het zinvol om eindelijk maar eens te vragen of ik mee mag doen?![]()
Ovenknopjesreperateur, goede. Die drie dingen moet toch net lukken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken! Sowieso: als je een béétje monteur bent, kun je een leuke boterham verdienen
Ga nog iets met 'knopjes-aan-ovens' doen. Kun je oefenen bij Greys
Ligt eraan, wat heb je meegebracht voor me?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef baniekje het volgende:
Ik lurk al zo lang mee misschien is het zinvol om eindelijk maar eens te vragen of ik mee mag doen?![]()
Da's wel vet coolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ovenknopjesreperateur, goede. Die drie dingen moet toch net lukken.
Filthy rich word ik.
Tuurlijk mag dat ,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef baniekje het volgende:
Ja, ik stond ook heel verbaasd te kijken vanmorgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef indaha het volgende:
Vamp beterschap voor de kleine man![]()
Rewimo wat gaat dat hard 2 kilo sinds zondag![]()
Nu is hij weer goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef indaha het volgende:
hallo zie ik dat goed mijn post klopt niet mijn naam is verschovenFok is weer kapot
Ik woon in kerkrade.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu is hij weer goed, maar kom jij ook uit Limburg dat je gelijk vlaai in de aanbieding hebt Baniekj?
Rond 2 uur ongeveer, komt dat nog uit en bij wie moet ik met de vlaai voor de deur staan bij jou of bij Mama Miaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Oognip het volgende:
Indaha, hoe laat hebben we morgen ook alweer afgesproken?
Dank! Eigenlijk heb ik ook iever een zak frietjes hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat Limburg! En taart!
Maar vooruit
Dat zijn er wel genoeg om je voor Flora en Fauna te qualificeren dacht ik zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef baniekje het volgende:
7 volwassen en een kitten van bijna 12 weken. Hij heet Donut.
Onze kater van 13 had het helaas ook. Hij zit nu apart met zijn brokjes, blaasgruisdieet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn kat heeft een blaasontsteking. Had rode urine en was helemaal van slag
.
Snel naar de DA dan maar!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn kat heeft een blaasontsteking. Had rode urine en was helemaal van slag
.
Ja echt leuk,de stokstaartjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik kan ook niet quoten![]()
Maar ik kan er niet veel over zeggen , ik zeg alleen dat ik zoiets echt nog nooit meegemaakt heb en dat ik wel wat gewend ben na bijna 10 jaar hier![]()
Nieuwe kaart is tof he
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja echt leuk,de stokstaartjesen mijn man moest lachen om meneer Indaha (maar dan mijn eigen naam)
Binnenkort komen we naar maastricht en dan za lik zijn naam onthullenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Oognip het volgende:
Indaha, hoe laat hebben we morgen ook alweer afgesproken?
Had je hem niet gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Rond 2 uur ongeveer, komt dat nog uit en bij wie moet ik met de vlaai voor de deur staan bij jou of bij Mama Mia
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Binnenkort komen we naar maastricht en dan zal ik zijn naam onthullen
Strega is idd ingewikkeld, maar dat werpt zijn vruchten wel af.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef indaha het volgende:
Pagan hoe gaat het bij jullie, is Strega nog steeds ingewikkeld
Jep!quote:
Ik deed het na een week zelf bij mijn man, als je het eenmaal weet hoe is het niet zo heel moeilijk en je hoeft dan niet te wachten tot de thuiszorg geweest is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega is idd ingewikkeld, maar dat werpt zijn vruchten wel af.Alleen de dames van de thuiszorg zijn een beetje betuttelend en bemoeiziek. Iets waar wij allebei niet zo goed tegen kunnen.
Mijn nieuwe meds werken goed voor mijn hart, maar ik ben daardoor al moe als ik opsta, erg vervelend. Mijn HA heeft naar aanleiding van die bijwerkingen cardiologie gevraagd om me versneld op te roepen voor controle.
Je hebt teveel gedronken denk ik; alles ziet er hier in elk geval keurig uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef indaha het volgende:
Pagan zie jij dat nu ook boven jou icoon staat mijn naam, ik dacht al dat ik het daarstraks ook al bij Baniekje zag
Ik heb alleen koffie opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt teveel gedronken denk ik; alles ziet er hier in elk geval keurig uit
Dat hoef je toch niet te vragenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef baniekje het volgende:
Fok doet hier normaal, op CPU kannibalisme na.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik deed het na een week zelf bij mijn man, als je het eenmaal weet hoe is het niet zo heel moeilijk en je hoeft dan niet te wachten tot de thuiszorg geweest is.
Ja soms zijn de bijwerkingen best heftig maar goed dat je hart het wel weer naar behoren doet
Toch nog vlooien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Oognip het volgende:
The seven year itch is bij ons een jaar eerder aangekomen
Geen vlooienquote:
Zo noemen we het onderling, maar laatst zei ik het per ongeluk tegen een van de dames. Gelukkig had ze het niet door.quote:
Sterkte!quote:
Mmmmm, das kutquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen vlooien
Ruzie ook niet echt gewoon zo'n punt waarop je denkt: is dit wat ik wil en dan van beide kanten.
Owquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen vlooien
Ruzie ook niet echt gewoon zo'n punt waarop je denkt: is dit wat ik wil en dan van beide kanten.
PM me even wat je krijgt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug van de winkelIk werd redelijk meewarig aangekeken
Misschien dacht ze dat het een koosnaampje was (quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo noemen we het onderling, maar laatst zei ik het per ongeluk tegen een van de dames. Gelukkig had ze het niet door.
het zijn geen zakken maar pakjes, maar 10 staat toch redelijk raarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
En met hoeveel zakken Bros Mint moest je langs de kassa dan?
Van de kassadame?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het zijn geen zakken maar pakjes, maar 10 staat toch redelijk raarEn 2 zakken chips en een soort bento, die blik van de caissiere
Ik maak ff een foto
Inderdaad. Maar we hebben zulke momenten wel vaker gehad, maar nu is het echt echt. We zijn ook al zolang samen en ik was zo jong (15) dat ik weleens denk: wil ik niet wat meer rond kijken en lekker vrij zijn? Maar aan de andere kant heb ik nu een geweldig lieve vriend die me neemt zoals ik ben dus opgeven doe ik niet zomaar (en hij ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, das kutMaar op zich wel "fijn" (bij wijze van) dat het van beide kanten is...
Dat is ook wel weer fijn, dat je er samen voor kunt vechten en er dan sterker uit komtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar we hebben zulke momenten wel vaker gehad, maar nu is het echt echt. We zijn ook al zolang samen en ik was zo jong (15) dat ik weleens denk: wil ik niet wat meer rond kijken en lekker vrij zijn? Maar aan de andere kant heb ik nu een geweldig lieve vriend die me neemt zoals ik ben dus opgeven doe ik niet zomaar (en hij ook niet)
Thanksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer fijn, dat je er samen voor kunt vechten en er dan sterker uit komt
Sterkte
Mja, maar het gras is altijd groener aan de overkant. Vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar we hebben zulke momenten wel vaker gehad, maar nu is het echt echt. We zijn ook al zolang samen en ik was zo jong (15) dat ik weleens denk: wil ik niet wat meer rond kijken en lekker vrij zijn? Maar aan de andere kant heb ik nu een geweldig lieve vriend die me neemt zoals ik ben dus opgeven doe ik niet zomaar (en hij ook niet)
Misschien ff resetten oid, door de stekker er uit te halen en weer in te doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Qwea het volgende:
Ooh en trouwens... Als iemand een oplossing heeft :
Vaatwasser stond eergisteren aan, Q moest bordje hebben (alles zat in die kut vaatwasser) dus die heb ik opengerukt en eruit getrokken (dat bordje) doe ik hem dicht, ging die niet meer aan. Bleef water onderin staan. Net vaatwasser weer aangedaan (zout was ook op dus dat zit er ook in) op het eco programma gezet, weigert dat kloteding nog steeds dienst
Dat is waar en dat besef ik me ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, maar het gras is altijd groener aan de overkant. Vergis je daar niet in.
Kan niet, inbouw vaatwasserquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien ff resetten oid, door de stekker er uit te halen en weer in te doen?
(Da's altijd mijn oplossing, stekker er uit en weer in, verder kom ik niet)
Maar moet je dan daarna niet weer op start drukken ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
ooh, hij stond zelfs alweer op eco. Dus hij dutte niet
Ik moest aan jullie denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die is ook leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Oh en Multi, als je straks leest, we hebben ook gemaild voor Caramela
Daar waren nieuwe foto's van bij het gastgezin:
http://www.sos-strays.nl/nederlands/caramela_foto.html
En er staat duidelijk dat ze goed met katten kan.
Dus nou, afwachten maar waar we langs mogen komen
Dat is ook een leuk hondje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Ik wens je een fijne vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
Over 3 uur zie ik Noa weerEn dan een maand niet
Maar wel lekker een maandje naar Spanje![]()
Nee nog nietquote:
Nou dan is er niets aan te doen, maar over 1.5 uur krijg je een Princeheerlijk weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Haha nee we zijn sowieso maar met zn tweeën vanmiddag
Ja ik had gevraagd of iedereen je wil bellen dan gaat de tijd wat sneller als je druk bezig bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Baafje gaat morgen pas mee![]()
Ow ow ow en echt, ALLE gekken van NL zijn ook weer aan het bellen hier![]()
Teveel echte gekkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Andere collega is vanmiddag dus wel naar huis gegaan omdat ze het niet meer trok
Ik ben heul niet aan het bellen, ik zit de Tour te kijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Baafje gaat morgen pas mee![]()
Ow ow ow en echt, ALLE gekken van NL zijn ook weer aan het bellen hier![]()
Oh hey thnx, echt een superidee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik had gevraagd of iedereen je wil bellen dan gaat de tijd wat sneller als je druk bezig bent
Ben jij ook zo gek?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben heul niet aan het bellen, ik zit de Tour te kijken
Ik hoop het toch welquote:
Ik vind alles best zolang je me maar niet beltquote:
Ja ik laat nog wel even weten hoe haar eerste dierenartsbezoek is verlopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne vakantieen laat je nog even weten of Noa idd een vrouwtje is
Joa, ik raakte vanmorgen ook ff in de stress.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het toch wel, één van die vrienden had 'm toch besteld?
Rond twee uur maar jullie moeten even overleggen wie er koffie gaat zettenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoi
hoe laat kwam je morgen?mijn geheugen is een zeef
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Rond twee uur maar jullie moeten even overleggen wie er koffie gaat zettenen waar ik voor de deur moet gaan staan
Nee wij gaan dit weekend wel weg, op bezoek bij mede -Fokkers en de volgende dag naar het Dolfinariumquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik laat nog wel even weten hoe haar eerste dierenartsbezoek is verlopen
Ga jij (mensen van hier) ook nog op vakantie? Ik ga voor het eerst in 3 jaar weer eens echt weg. Alleen weekendjes weg geweest in de tussentijd. Dus heb er erg zin in
Hebben jullie onderling ook contact hier? Ik post in een ander topic waar we inmiddels elkaar ook ontmoet hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee wij gaan dit weekend wel weg, op bezoek bij mede -Fokkers en de volgende dag naar het Dolfinarium
Cooolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef tombolafan het volgende:
De buit:
[ afbeelding ]
En Bros Aero mint ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Oei dat is idd kei-zielig, heb je wel lang genoeg gekoeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben kei-zielig; net de binnenkant van mijn pols verbrand aan de stoom van een hete pan (die ik onder tde kraan hield). Nu zit er een verbandje om met uierzalf en het is net of ik geprobeerd heb mijn pols door te snijden
nu nog een weekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Coool
Hoe lang blijf je eigenlijk daar?
Walkers is 100000 keer lekkerderquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu nog een week
En ze hadden mooi geen Walkers chipsDus ik heb deze meegenomen om te proeven zelf
Halve chipspad was leeg dus misschien van de week meer geluk
Zit je in Engeland? Zo ja, waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu nog een week
En ze hadden mooi geen Walkers chipsDus ik heb deze meegenomen om te proeven zelf
Halve chipspad was leeg dus misschien van de week meer geluk
Ik ga vannacht, en morgennacht, en Barbaaf gaat mee, en ik ga met nog een Fokker ( maar die kende ik al pré-Fok! ) , en ik ga op 26 juli nog es.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben jullie onderling ook contact hier? Ik post in een ander topic waar we inmiddels elkaar ook ontmoet hebbenZelfs mijn beste vriend aan over gehouden
Oeh dolfinarium is tof!
En las ik nou dat mensen morgen naar Prince gaan? Tof! We zouden vrijkaarten krijgen voor North Sea Jazz maar helaas niks ontvangenNu komt het me eigenlijk wel goed uit want ik moet nog veel te veel regelen voor de vakantie. Zondag gaan we weg en morgen geef ik nog een verjaardag/afstudeerfeest
Ah een echte Princefan dus, tof! NSJ vind ik een stuk minder sinds het in Rotterdam is en het is echt veeeel te duur geworden! Daarom kwamen de vrijkaarten wel mooi van pasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga vannacht, en morgennacht, en Barbaaf gaat mee, en ik ga met nog een Fokker ( maar die kende ik al pré-Fok! ) , en ik ga op 26 juli nog es.
Ik had best naar NSJ gewild, superveel gave artiesten, maar dat was wel een heel duur grapje en ook echt lange dagen, met die Princenachten dr bij, zolang wil ik de oppas niet met mn dierentuin opzadelen
De Fokkers waar ik morgen naar toe ga zie ik dan voor het eerst in persoon, ik heb wel al verschillende anderen ontmoet en het is me goed bevallenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben jullie onderling ook contact hier? Ik post in een ander topic waar we inmiddels elkaar ook ontmoet hebbenZelfs mijn beste vriend aan over gehouden
Oeh dolfinarium is tof!
En las ik nou dat mensen morgen naar Prince gaan? Tof! We zouden vrijkaarten krijgen voor North Sea Jazz maar helaas niks ontvangenNu komt het me eigenlijk wel goed uit want ik moet nog veel te veel regelen voor de vakantie. Zondag gaan we weg en morgen geef ik nog een verjaardag/afstudeerfeest
Ja maar op NSJ komt ook echt een boel veel wat ik wel had willen zien hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah een echte Princefan dus, tof! NSJ vind ik een stuk minder sinds het in Rotterdam is en het is echt veeeel te duur geworden! Daarom kwamen de vrijkaarten wel mooi van pas
Leuk is dat hè! Wij zijn inmiddels ook best een hechte groep en kennen elkaar best goed. De meesten heb ik door de jaren al ontmoet en dus een paar goede vriendschappen aan over gehoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
De Fokkers waar ik morgen naar toe ga zie ik dan voor het eerst in persoon, ik heb wel al verschillende anderen ontmoet en het is me goed bevallen
Witte tandpasta er op en minimaal een uur laten zitten. Werkt perfect!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben kei-zielig; net de binnenkant van mijn pols verbrand aan de stoom van een hete pan (die ik onder tde kraan hield). Nu zit er een verbandje om met uierzalf en het is net of ik geprobeerd heb mijn pols door te snijden
Dat zijn wel gave namen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar op NSJ komt ook echt een boel veel wat ik wel had willen zien hoor!
Veel Princerelated ook, maar Larry Graham, Paul Simon, Shaka Khan, Candy Dulfer, Mavis Staples en Snoop staan hoog op mn wishlist
Toeval?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het wel spannend
ik heb een aantal Fokkers ontmoet, waaronder mijn buurmeisje
Nou ja, het gaat wel weer over en uiteraard heb ik gekoeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
Oei dat is idd kei-zielig, heb je wel lang genoeg gekoeld.
Beterschap en een kussie erop
Zij had een kitten-nestje topic (Oognip dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toeval?
Ik heb mijn eerste vriendje leren kennen via internet. We zaten allebei op een Amerikaanse musicalsite en we waren daar de enige twee Nederlanders. Bleken we allebei uit hetzelfde dorp te komen
Candy in combinatie met Prince is wel weer wat anders ja. Solo vind ik er alleen niet zoveel aan. Haar pa rockt veel harderquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Candy is met Prince en Maceo aan haar zijde echt onwaarschijnlijk fenomenaal.
En Maceo was gisteren bij de soundcheck van Prince en hoeft donderdag pas weer ergens in Frankrijk te zijn, dus ik denk wel dat ie dr bij gaat zijn
Wow dat is wel heel erg toevalligquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zij had een kitten-nestje topic (Oognip dus) en via via kwamen we erachter dat we naast elkaar woonden
Echt precies naast elkaar. Het is echt drie stappen mijn deur uit (we wonen in een appartementencomplex) en dan sta ik bij haar voor de deurquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel erg toevalligMaar echt precies naast elkaar of heel dicht bij elkaar in de buurt?
Als ik de loterij win gaan we samenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geschiedenis
![]()
![]()
![]()
![]()
oude volkeren
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Kan ik een paar duizend euro lenen?
Laatste keren dat ik Prince zag speelden ze samen mee, en Sheila E ook nog es, en Larry Graham, dat was echt echt zo een feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Candy in combinatie met Prince is wel weer wat anders ja. Solo vind ik er alleen niet zoveel aan. Haar pa rockt veel harderEn gaaf als Maceo mee zou spelen!
quote:
+1quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]Nog tips nodig? Ik heb er een tijdje gewoond
Wow what are the oddsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Echt precies naast elkaar. Het is echt drie stappen mijn deur uit (we wonen in een appartementencomplex) en dan sta ik bij haar voor de deur
Mag, maar ik heb niet heel veel tijd (ben aan het oppassen bij een nicht van me die hier is gaan wonenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]Nog tips nodig? Ik heb er een tijdje gewoond
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Pagan het volgende:
Witte tandpasta er op en minimaal een uur laten zitten. Werkt perfect!
Als Candy ook op NSJ speelt is de kans best groot denk ik?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatste keren dat ik Prince zag speelden ze samen mee, en Sheila E ook nog es, en Larry Graham, dat was echt echt zo een feest![]()
Maceo doet zeker mee, hoe het met Candy zit, geen idee.
Maar ik zou het gaaf vinden
Heb jij er ook gewoond?quote:
Dat weet ik niet meer want ik ben mn concertkaartjesblik kwijt, maar ik denk wel een keer of 20quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als Candy ook op NSJ speelt is de kans best groot denk ik?
En hoe vaak heb je Prince gezien?
Waar zit je? Buiten het centrum is ook genoeg moois te zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag, maar ik heb niet heel veel tijd (ben aan het oppassen bij een nicht van me die hier is gaan wonen) dus ik ben vooral aan het racen als ik in Londen zelf ben
Stukje buiten Londen, als aupair een jaar , in Fleet ja, maar ik was er wel elk weekend toenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer want ik ben mn concertkaartjesblik kwijt, maar ik denk wel een keer of 20![]()
Maar de laatste keer was in 2002
Wow das vaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer want ik ben mn concertkaartjesblik kwijt, maar ik denk wel een keer of 20![]()
Maar de laatste keer was in 2002
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zij had een kitten-nestje topic (Oognip dus) en via via kwamen we erachter dat we naast elkaar woonden
Ach ik woonde in Londen maar dan kom je ook lang niet elke dag in het centrum hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stukje buiten Londen, als aupair een jaar , in Fleet ja, maar ik was er wel elk weekend toen
Ik heb dat alleen met Prince, en ik had het met PJ Harvey, tot vorige maand, die liefde is overquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow das vaakEn best lang geleden ook weer! Ik ben ook zo iemand hoor, als ik iets echt goed vind loopt het bij mij ook in de tientallen
Ik ook, echt heeeeeeeeeel erg!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik woonde in Londen maar dan kom je ook lang niet elke dag in het centrum hoorHoewel ik er wel studeerde dus dan moest ik wel echt dwars door de stad heen
Ik mis Londen![]()
PJ Harvey vond ik wel goed op Werchter, maar kende haar ook niet echt. Wat is er misgegaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Prince, en ik had het met PJ Harvey, tot vorige maand, die liefde is over
Ja maar nu met nieuwe foto'squote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Die had ik ook allang laten zienHeb je al mail van Esther terug?
Ik heb nu een vriend en dat maakt het ook wel lastiger. Ik heb me toen echt voorgenomen om weer terug te gaan maar dat is er helaas niet van gekomenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, echt heeeeeeeeeel erg!
Maar ik heb nu honden en die kunnen niet zomaar ff mee, en de oudste wil ik niet meer laten enten, dusch we wachten geduldig nog 12 jaar tot Chico 25 is en dood mag
Knap, met een afstandsbediening.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang je me maar niet belt![]()
Dat ziet er ranzig uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef tombolafan het volgende:
De buit:
[ afbeelding ]
En Bros Aero mint ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Chiswickquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zit je? Buiten het centrum is ook genoeg moois te zien
Ja hequote:
Ah dan zit je ook nog wel een eindje van Londen zelf afquote:
I would eat it.quote:
Ja, best wel iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan zit je ook nog wel een eindje van Londen zelf af
Ik ben ook helemaal niet meer van de Nederlandse musicalsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Musicals vond ik vroeger ook leuk, maar sinds ze hip zijn en NL vertaald worden niet meer.
Les Mis heb ik in Londen denk ik ook wel 10 keer gezien of zo, door de jaren heen![]()
PJ Harvey is dr bezieling ergens verloren helaas, we zijn vorige maand zomaar naar huis gegaan tijdens het concert, we trokken het echt echt niet meer
Ik verbrand me zo debiel vaak, dat ik koelzalf van de dokter heb gekregenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Lijkt me ook niet handig neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, best wel idd
En het zijn 2 kindjes van net 3 die kunnen nog niet zo lang lopen en in de metro met de tweelingwagen is ook geen succes
En waar zit de M&Mshop?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:27 schreef Pheno het volgende:
M&M Shop in Londen, neem meteen die driekleurige M&M's voor me mee tombo!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriend en dat maakt het ook wel lastiger. Ik heb me toen echt voorgenomen om weer terug te gaan maar dat is er helaas niet van gekomenWel meerdere malen op bezoek geweest uiteraard
Wanneer woonde jij er? Ik in 2004-2005 (wat is dat lang geleden alweer
)
Ah oke, anders moet je het ff via Lily vragen als zij je een mail terug stuurt. Dat is mijn contactpersoon voor het adverteren;)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar nu met nieuwe foto's
En meer info volgens mij als de vorige keer dat ik keek![]()
Mail aan Lily voor Caramela ging er dus in één keer uit, mail van Esther heb ik nu al drie keer terug gehad sinds gister. Dus of er zat gister iets niet lekker in yahoo, of bij haar niet. Ik ga het zo weer proberen!
Uh, even zoeken, stond een mail in prquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar zit de M&Mshop?
En ik ben blij dat ik nog 8 kilo extra mee terug kan zo
Ik zeg alleen maar dat het lang geleden is, nog niet eens dat ik oud word ofzoquote:
Die Nederlandse overgeproduceerde toestanden kunnen niet tippen aan die oude musicals die in Londen in stoffige theaters jaren lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet meer van de Nederlandse musicalsVeel musicals ook in Londen gezien, en toen ik jonger was ook in Nederland want toen vond ik de vertalingen nog niet zo erg. Nu al een hele tijd niet meer naar een musical geweest, uitzondering wordt Miss Saigon in september
Ah wel zonde
Leicester Squarequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, even zoeken, stond een mail in prmomentje
Vind jij t dr ook uitzien als beschimmelde of radioactieve sjokolade?quote:
Heuj, Phenoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, even zoeken, stond een mail in prmomentje
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Nederlandse overgeproduceerde toestanden kunnen niet tippen aan die oude musicals die in Londen in stoffige theaters jaren lopen.
Ik ging ook altijd daar, Les Mis, Oliver, Sweeney Todd, etc
Ja, dat dus (net gevonden).quote:
Oi.quote:
Waar zit dat en wat moet ik daar halen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ga dan ook gelijk even naar de Topshop voor mij![]()
Ja, ik schrok ook wel toen ik het zag, maar het smaakt gewoon naar after eightquote:
Voordat ik dr ging wonen ging ik echt minstens 4 keer per jaar ff shoppen daar al.quote:
En wat is er speciaal aan die driekleur-m&ms?quote:
Oxford Street. Kledingwinkel a la H&M maar dan nog veeeeuuuul tofferquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zit dat en wat moet ik daar halen?
En neem wat lush mee, ik gebruik Dirtyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zit dat en wat moet ik daar halen?
Ik heb bij de Lush gewerktquote:
Oeh! ff lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
Ben effe weg maar niet voordat ik jullie gewezen heb op dit topic
Het begint een beetje mwah maar het wordt beter en beter
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Ik kan ze in NL niet vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat is er speciaal aan die driekleur-m&ms?
quote:
Na tien jaar ruik je dat nog!quote:
En ik de jouwequote:
Mwah valt mee, de geur is inmiddels uit mijquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik de jouweVroeg me al af waar ik je van kende
Ik post er ook nooit meerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Idd Lush topics, wel een poos geleden hoor, ik ben een beetje afgeknapt, ik gebruik het nog wel maar ik ga nooit meer naar de winkel of zo
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
Ben effe weg maar niet voordat ik jullie gewezen heb op dit topic
Het begint een beetje mwah maar het wordt beter en beter
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Ben je erger dan een kok?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verbrand me zo debiel vaak, dat ik koelzalf van de dokter heb gekregenIk zit ook onder de brand littekens. Laatste is van 1.5e week geleden op mijn onderarm... strijkijzer rand erop
Zit net te kijken, ding is makkelijk 10 cm lang
Lush als bedrijf is echt verschrikkelijk. Je verdient vreselijk slecht (8,24 per uur op mijn 28ste), geen reiskostenvergoeding (moest van Utrecht naar Amsterdam), je wordt de hele dag op de vingers gekeken en ze zijn fucking schijnheiligquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja die winkels zijn niet meer wat ze waren he?
Ze pakken nu niet eens meer in met dat leuke papier![]()
En waar ze vroeger nog zo klantvriendelijk waren heb ik het idee dat de meisjes nu strafpunten krijgen als ze te vrolijk zijn of zo![]()
Ik was er toevallig dinsdag nog, moest ff een kadootje halen voor die vrienden waar ik zo heen ga en ff een masker scoren met lege potjes.
Ja, ik ben lekker bezig hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Elies, wat ben je toch onhandig!Kusje op je zielige pootje
Ah doorgaans zijn engelse bedrijven wel tof om voor te werken, ik heb zelf voor Virging gewerkt, dat was ech super.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lush als bedrijf is echt verschrikkelijk. Je verdient vreselijk slecht (8,24 per uur op mijn 28ste), geen reiskostenvergoeding (moest van Utrecht naar Amsterdam), je wordt de hele dag op de vingers gekeken en ze zijn fucking schijnheilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |