Handmatig of door ARI idd. Iedere rijweg bij zo'n sein bevat een S of een D. Ik zal er wel eens foto's van maken, Zuidbroek heeft een mooie driedubbele.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd, bij stop/door niet! Moet stop/door voor iedere trein handmatig worden bediend?
Als ik me niet vergis is het daar max 60km/h...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Weet iemand toevallig wat de plaatselijke baanvaksnelheid is tussen Muiderpoort en Amsterdam Centraal? Het voelt altijd alsof we maar met 40 km/h over dat stuk kruipen. Als ze daar nou eens 100 van kunnen maken win je al veel tijd Zo scherp zijn die bogen toch niet?
dat wordt dan ook nog veranderdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alleen de bordjes hangen niet handig in de tunnel, veelt te hoog.
Toegevoegd aan de OP (mijn bericht bovenaan zodat het bij 'Open nieuw deel' gelijk goed is)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand het volgende aan de OP toevoegen?
[..]
[ code verwijderd ]
Dat blijft ook maar steeds weer terugkomen namelijk
Da's mooi.quote:
Verander dan gelijk bij mijn verhaaltje "van en naar het Noorden" naar "in het Noorden", als je wilt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP (mijn bericht bovenaan zodat het bij 'Open nieuw deel' gelijk goed is)
Nee. Al kan ik wel wat maken, maar dat is een hels karwei.quote:
Cool. Het aanpassen in de wiki heeft ook niet zo veel zin meer nuquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP (mijn bericht bovenaan zodat het bij 'Open nieuw deel' gelijk goed is)
Uw verzoek is ingewilligd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Verander dan gelijk bij mijn verhaaltje "van en naar het Noorden" naar "in het Noorden", als je wilt.
Dit bedoelde ik dus, dank je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het daar max 60km/h...
Wiki hoeft inderdaad niet meer. Je drukt bij een vol deel op "Open nieuw deel" en alles word gelijk meegenomen, en het topicnummer met +1 verhoogd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Het aanpassen in de wiki heeft ook niet zo veel zin meer nu
Thanx.quote:
Duidelijk. Wel apart dat ze dat niet gelijk trekkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat zal wel iets historisch zijn, dat er ooit seinen zijn bijgeplaatst om in één richting snellere treinopvolging mogelijk te maken. Of het was ooit voor een stop/door bij een (nu verdwenen) overweg bij een (nu verdwenen) halte. Hetzelfde heb je tussen Zuidhorn en Vierverlaten: 1 blok vs. 2 blokken.
Hier gaat het licht ook uit, alhoewel mijn wekker om 5:45 zal gaan. Morgen staat een reis via Amsterdam en dan ICE -> Keulen op het programma. Kom Vrijdag in de loop van de dag weer in Nederland, nadat ik Keulen->Luxemburg per IC gedaan heb dinsdag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nu weer slapen: de wekker gaat om 5 uur de komende drie dagen...
Met één van die doodzeldzame treinen waar Trier Hbf zijn IC-status aan ontleentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef greavy het volgende:
nadat ik Keulen->Luxemburg per IC gedaan heb dinsdag.
En toch staan wij daar 8 minuten stilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met één van die doodzeldzame treinen waar Trier Hbf zijn IC-status aan ontleent
Euh, IC 136 is de eerste die uit Emden vertrekt. Er vertrekken dan nog 3 uit Norddeich Mole, en er begint een IC 138 in Koblenz. Dit is allen richting Luxembourg Gare.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar die gaat maar een keer of 3 per dag toch?
Jezus, rijdt dat nog STEEDS??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef greavy het volgende:
Oja, wel tof aan deze IC is dat je in Koblenz een BR181'er er voor krijgt
Op pagina 32 hebben ze de bovenleiding weggeshopped volgens mij. Ik zie wél portalen, maar geen draadjes. Is dat wel toegestaan volgens de fotoregels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je nou eens kijken
http://www.prorail.nl/Ver(...)derenvervoer_DEF.pdf
Volgens mij is dat een werktrein op een baanvak in aanbouw. Op de Hanzelijn hangt ook nog niet overal draad, maar staan er wel portalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
Op pagina 32 hebben ze de bovenleiding weggeshopped volgens mij. Ik zie wél portalen, maar geen draadjes. Is dat wel toegestaan volgens de fotoregels?
Volgens mij een reguliere kolen/erts trein onder bovenleiding in aanbouw. Aan de palen te zien Betuweroute of Havenspoorlijn, maar omdat op de Betuweroute tijdens de bouw geen reguliere treinen reden, zou het de Havenspoorlijn moeten zijn...?quote:Op zondag 10 juli 2011 06:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een werktrein op een baanvak in aanbouw. Op de Hanzelijn hangt ook nog niet overal draad, maar staan er wel portalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |