Er word op het moment een spoorlijn gebouwd voor 3 minuten winstquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook niet alsof het heel veel scheelt.
30 km @160 per uur is 11'15"
30 km @140 per uur is 12'51"
Met optrekken en afremmen erbij wordt het verschil NOG kleiner.
Dan zit hij in bunnik al achterop de sprinterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef Temlin het volgende:
De treinen mogen wel eens 200 rijden tussen Arnhem en Utrecht.
Tussen Arnhem en Utrecht is toch vast wel ergens een inhaalspoor?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan zit hij in bunnik al achterop de sprinter
Niet echt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Tussen Arnhem en Utrecht is toch vast wel ergens een inhaalspoor?
Gaat niet gebeuren, want:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef Temlin het volgende:
De treinen mogen wel eens 200 rijden tussen Arnhem en Utrecht.
Maar van die centen hebben we nu WEL een stationquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
Tsja, helaas is de HSL Oost (vooralsnog) afgeblazen...
Niet van die centen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar van die centen hebben we nu WEL een station![]()
In Veendam
Bedoel je niet Maarheeze?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Niet van die centen.
Maar goed, kun je een stoptrein niet in Wolfheze aan de kant zetten?
Wat een blekequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit Meerkerk, MET mijn 714![]()
[ afbeelding ]
Okee dit soort dwalingen mag iedereen één keer maken. Jouwes is op nuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat emplacement bij Maarn maarheeze heette.
ja zat ook vol met havermout en shizzle. Was van de Br000dzaak. Zal wel geen ecte 714 geweest zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een blekemaar lekker hoor!! Ik ben natuurlijk gewoon jaloers
Ach, maak je maar niet druk, 158701. Zolang het maar toegelicht wordt mag het welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef Socios het volgende:
Men mag hier geen treinen of treinstellen bij nummer noemen maar wel versnaperingen?![]()
Nee, laatst hebben ze er nog een hoop sporen weggehaald.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
Doen ze daar nog werkelijk iets met goederen eigenlijk?
714 is inmiddels toegetreden tot de Realm of Basic Knowledge. Paar jaar geleden al hoor. Fred Flintstone weet dat nog welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ach, maak je maar niet druk, 158701. Zolang het maar toegelicht wordt mag het wel
200 per uur over een overwegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want:
1) ATB-beperkingen
2) 1500V-beperkingen
3) Alleen de onderbouw is geschikt voor 200 km/h. Baan zelf geschikt maken voor 200 km/h vraagt alsnog wat werk van ProRail.
Amsterdam Bijlmer ArenA - Utrecht Centraal is al geheel overwegvrij, dit hoort ook bij "de onderbouw".quote:
Ja, maar het ging nu over Ut - Ah.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef James1988 het volgende:
Amsterdam Bijlmer ArenA - Utrecht Centraal is al geheel overwegvrij, dit hoort ook bij "de onderbouw".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |