Maar hou je dat zelf dan niet bijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
oh trouwens gisteren kregen we een tasje mee met ons 'dossiers' daar zaten tentamens en werkstukken in die je gemaakt had
blijkt dat ik 2 toetsen die ik dit jaar herkanst heb in 2008 en 2009 al gehaald had! maar dat die dus ook uit dat cijfersysteem waren verdwenen!
allemaal werk voor niks dus
ik wou net zeggen volgens mij heb ik die in vegas gezien!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef CherryLips het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/M%26M%27s_World#London_location
*ticket boekt*
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
oh trouwens gisteren kregen we een tasje mee met ons 'dossiers' daar zaten tentamens en werkstukken in die je gemaakt had
blijkt dat ik 2 toetsen die ik dit jaar herkanst heb in 2008 en 2009 al gehaald had! maar dat die dus ook uit dat cijfersysteem waren verdwenen!
allemaal werk voor niks dus
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ehm, ik keek ER maar nu kijk ik eigenlijk niks meer
Kreeg een persbericht van ze binnenquote:
jawel, maar het is allemaal ook nogal ingewikkeldquote:
Ik heb een tijdje House en alle versies van CSI gekeken, en wel het eerste seizoen van Grey's, en ER, maar toen werd ik gek.quote:
heb jij ook dat 13street kanaal? klinkt wel als jou ding danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje House en alle versies van CSI gekeken, en wel het eerste seizoen van Grey's, en ER, maar toen werd ik gek.
Je wil niet weten wat ik allemaal kijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje House en alle versies van CSI gekeken, en wel het eerste seizoen van Grey's, en ER, maar toen werd ik gek.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel, maar het is allemaal ook nogal ingewikkeld
ik ben ooit gestopt met de studie, en toen ook echt uitgeschreven geweest
daarna terug gekomen en terug ingeschreven
in die tussentijd hebben ze de namen en codes van vakken veranderd
daarom verdwijnen die cijfers bij mij ook telkens omdat het systeem ze niet meer kent
ik kan daar zelf ook totaal geen overzicht in houden
(bijvoorbeeld ik moest vakdidactiek 5 nog inhalen dat ging over werkvormen
dit jaar gaat vakdidactiek 5 over ethiek, die heb ik al gehaald in mijn eerste jaar en toen hete dat vakdidactiek 4. Werkvormen is ook niet vakdidactiek 4 nu of zo maar 7 (geloof ik) het heeft een andere code en word gegeven door iemand anders en de eindopdracht is anders)
dus in het begin van dit schooljaar heb ik samen met mijn mentor een lijst gemaakt aan de hand van het cijfersysteem omdat dat gewoon het meest overzichtelijk was
Sommige dingen wist ik zeker of herkende ik als in dat heb ik al afgerond maar ik snapte er zelf ook niks meer van op een gegeven moment
zo heb ik ook al eerder een vak 2 keer gevolgd omdat het vak zo was veranderd dat ik het niet herkendeen ik dacht dat ik bij een compleet nieuw vak zat
Alles!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal kijk.
Ja, is ook wel leuk. Oja, Dexter heb ik ook het eerste seizoen van gekeken. Of de helft van het eerste seizoen dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb jij ook dat 13street kanaal? klinkt wel als jou ding dan
Hoe gaat het met de huizenjacht trouwens?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is ook wel leuk. Oja, Dexter heb ik ook het eerste seizoen van gekeken. Of de helft van het eerste seizoen dan.
Maar ik zag laatst een stuk van de nieuwe Sherlock en die was wel tof. Alleen jammer dat we die zender alleen in de woonkamer hebben en dus niet op m'n slaapkamer
Ga over twee weken tijdelijk in onderhuur. Geen idee hoe tijdelijk het is, maar gezien de huidige markt kan ik er wel twee jaar blijven tot het verkocht wordtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de huizenjacht trouwens?
Zou idd zomaar kunnen dat het daar mee te maken heeft gehad!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als de overstap naar het BA-MA-systeem, had alles ook ineens een nieuwe naam of werden de punten anders verdeeld. Eerste jaar een cursus gevolgd in het oude systeem, jaar daarop in het BAMA-systeem een 'aansluitende' cursus gevolgd maar die sloot niet meer aan omdat de vernieuwde cursus in het eerste jaar ook was aangepast. Stelletje mutsen.
...waarom is het onderhuur als het te koop staat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga over twee weken tijdelijk in onderhuur. Geen idee hoe tijdelijk het is, maar gezien de huidige markt kan ik er wel twee jaar blijven tot het verkocht wordt
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...waarom is het onderhuur als het te koop staat?
Dan is het toch gewoon antikraak?
Zomerseries:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lijstje van vorig seizoen:
HIMYM
Gossip Girl
Glee
Parenthood
Hellcats
modern family
The big bang theorie
Greys
desperate housewifes