Het is wel lekkerder dan een fulltime baan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:20 schreef Tegan het volgende:
Ik zou juist stoppen zodat ik wat meer vrijheid had, maar voor jou werken is net zo zwaar als een full time baan.
Je hoeft alleen maar te liggen en mooi te zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel lekkerder dan een fulltime baan.
O.a.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Je hoeft alleen maar te liggen en mooi te zijn?
En met Air neuken als hij dat wil. Ik zag het liever andersomquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te liggen en mooi te zijn?
Ja hoor, maar niet in de dagen dat ik je tot mijn beschikking wil hebben.quote:
Ook niet met mij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet in de dagen dat ik je tot mijn beschikking wil hebben.
Gelukkig weet je het op waarde in te schatten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef Tegan het volgende:
Enige wat nog in de weg staat is dat ik dan gewoon een high class hooker ben.
Daar heb ik toch geen belang bij.quote:
Kijken hoe jullie drie uur lang gaan praten over Bridget Jones enzo? Dat is een regelrechte straf!quote:
Ontbijt op bed!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:36 schreef DrMarten het volgende:
Zo, klusgast weer de deur uit. Nu twijfel tussen nog een uurtje op bed gaan liggen of gewoon maar gaan ontbijten.
I agree. Dus dat gaan we ook niet doen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken hoe jullie drie uur lang gaan praten over Bridget Jones enzo? Dat is een regelrechte straf!
Same same.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:38 schreef Tegan het volgende:
I agree. Dus dat gaan we ook niet doen hoor. Over Grey's Anatomy daarentegen...
Dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
I agree. Dus dat gaan we ook niet doen hoor. Over Grey's Anatomy daarentegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |