Wegens upgrade doe ik mijn setje in de verkoop.
Ten eerste de KEF iQ7 speakers.
![ae0a8d6e3ee5149f29acf3a33ea7c969.jpg]()
De kleur is Dark Apple. Uiteraard zijn ze incl. grilles, spikes en andere bijbehoren. 10 jaar garantie, waarvan nog enkele jaren over zijn. (5 of 6 uit mijn hoofd)
Prima speakers voor een stereo of surround opstelling. De kenners weet dat het Engelse merk Kef garant staat voor goed geluid. In elke prijsklasse hebben ze een product die vergelijkbare speakers verslaat.
De opvolger (IQ70 - vrijwel dezelfde speaker) kost momenteel op internet ¤650,- per paar. Mijn setje wil ik kwijt voor ¤425,- per paar. (of een goed bod...)
Uiteraard te beluisteren.
Harman Kardon AVR435
![harmon_kardon_avr_435.jpg]()
Dit is een erg goede receiver voor dit budget. Beter dan een Sony, Pioneer etc. in deze prijsklasse. Vandaar ook de goede kritieken. Krachtig en geschikt om middelgrote vloerstaanders goed aan te sturen.
Daarbij zit er een afstelmicrofoon bij, zodat het systeem automatisch afgesteld kan worden. (EQ settings)
De opvolger (AVR-445 - vrijwel hetzelfde) kost momenteel op internet zo'n ¤665,- (laagste prijs)
Mijn 435 wil ik verkopen voor ¤375,-. Voor dat geld heb je amper een budgetreceiver van Sony e.d.
Uiteraard werkend te zien bij mij thuis. Zo goed als nieuw en incl. alle bijbehoren.... Laatst is de firmware nog geupdate door Harman Kardon.
Bij interesse in beide kan ik een mooie prijs maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moody op 07-07-2011 21:57:19 ]