quote:The Republic of Aristokratisches Preussen is a fledgling, environmentally stunning nation, notable for its compulsory military service. Its hard-nosed, cynical population of 5 million are ruled with an iron fist by the dictatorship government, which ensures that no-one outside the party gets too rich. In their personal lives, however, citizens are relatively unoppressed; it remains to be seen whether this is because the government genuinely cares about its people, or if it hasn't gotten around to stamping out civil rights yet.
The large, corrupt government devotes most of its attentions to Law & Order, with areas such as Social Welfare and Religion & Spirituality receiving almost no funds by comparison. The average income tax rate is 30%, but much higher for the wealthy. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Arms Manufacturing.
Crime is moderate. Aristokratisches Preussen's national animal is the British Queen, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the Preuss Mark.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet.
Dus een leugenaar, haatzaaier, Je bent erger dan een radicale moslim. Echt slim ben je niet zoals je bezig bent. Maargoed, dat is inherent aan je melkertbaan als vuilnisbakkenleger.
Ach, ons Nikita is weer bezigquote:
Ik heb niet gestemd of zoietsquote:WA Delegate (non-executive): The Democratic Republic of Friektopia (elected 8 minutes ago)
Ik weet ook mn god niet waar ze het over heeft. Ik word beschuldigd van liegen over Polen ofzo.quote:
Category: Left-Leaning College State Paradisequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
Woow, dit is een mooie titel.![]()
Left-Leaning College State
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Category: Left-Leaning College State Paradise
Een grammaticaal correcte vertaling is "van Pruisen" (met slechts 1 S).quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Webschip het volgende:
Is Van Pruyssen een goede vertaling, v_P
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:13 schreef dotCommunism het volgende:
Following new legislation in DotCommistan, high-income earners pay a 100% tax rate.
Ze lopen nu te knipogen naar elkaar.quote:
Is het niet heel genant om aan te zien?quote:
Ik kan allerlei foute opmerkingen maken, maar ik doet dat maar niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Is het niet heel genant om aan te zien?
Doe maar wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan allerlei foute opmerkingen maken, maar ik doet dat maar niet.
V_P barst in tranen uit.quote:The latest Harry Potter book is a bestseller, voting is voluntary, military funding has been stripped back, and political parties are banned from advertising and receiving private donations. Crime is totally unknown.
ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
Enemy at the gates, wat was het WW van FOKPOL ook alweer?
50cent?
Ik hoop voor Erik dat hij vanavond nuchter blijft.quote:
We zullen er wel zien wie er in tranen uitbarst als mijn soldaten rovend en plunderend door jouw land trekken.quote:
Dank.quote:
Het spel kent geen oorlog.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zullen er wel zien wie er in tranen uitbarst als mijn soldaten rovend en plunderend door jouw land trekken.
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
Enemy at the gates, wat was het WW van FOKPOL ook alweer?
50cent?
Daar sta je dan met je gigantische legerquote:
Dat zei de Nederlandse regering ook in de jaren 30 van de vorige eeuw.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef dotCommunism het volgende:
Zou er niet op wachten in elk geval.
Behalve dat ik het wél een leuk nummer vind, was het ook een andtwoord op mijn eigen vraag een post eerderquote:
Waarom posten we eigenlijk allemaal op dit suffe forum?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom doen we eigenlijk allemaal mee met dat suffe spel
Wat is de website ook alweer? Ik heb me op mijn werk aangemeld en weet de site niet meer..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Category: Left-Leaning College State Paradise
*edit* hmm, Compatibel heeft dat en als ik de beschrijving van zijn land lees is het er best kut.
ik denk dat ze dat alleen maar roleplayen op het forum van die site eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kun je wel andere landen binnenvallen. Ik moet nu stemmen over een resolutie tegen een nazi die verdacht veel gelijkenissen vertoont met nazi-Duitsland. Deze natie is ook andere landen binnengetrokken.
Goeie vraagquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom posten we eigenlijk allemaal op dit suffe forum?
Kan ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat alleen maar roleplayen op het forum van die site eigenlijk.
Pech jochiequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef Webschip het volgende:
Whiskers, ik hou niet van Aerosmith
Wil je dat echt nooit meer doen?
Het gaat fout?quote:
dat doen ze toch dagelijks in dat vervloekte Amsterdamquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef eriksd het volgende:
der zijn nu dronken mensen voor de tram getieft
quote:The Empire of Whiskerglory is a fledgling, safe nation, notable for its compulsory military service. Its compassionate, intelligent population of 5 million are fiercely patriotic and enjoy great social equality; they tend to view other, more capitalist countries as somewhat immoral and corrupt.
It is difficult to tell where the omnipresent, socially-minded government stops and the rest of society begins, but it devotes most of its attentions to Social Welfare, with areas such as Law & Order and the Environment receiving almost no funds by comparison. The average income tax rate is 45%, but much higher for the wealthy. A large private sector is led by the Basket Weaving industry, followed by Book Publishing and Pizza Delivery.
Euthanasia is legal, voting is compulsory, tourists from around the world come to visit the country's famous rainforests, and the nation is ravaged by daily union strikes. Crime -- especially youth-related -- is totally unknown. Whiskerglory's national animal is the Whiskcat, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the Whisk.
Linkje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe ik het gedaan heb weet ik niet precies, maar:
[..]
Had die geen andere afspraak vanavond?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij moet je maar zien te behelpen met GS?
quote:The Nomadic Peoples of Schiermonnikeig is a fledgling, environmentally stunning nation, notable for its devotion to social welfare. Its compassionate, hard-working, cynical population of 6 million enjoy great individual freedoms in everything except elections, which, where they exist at all, are populist shams for a dictatorship government that has no intention of ever giving up power.
The government -- a sprawling, bureaucracy-choked, corrupt morass -- devotes most of its attentions to Social Welfare, with areas such as Religion & Spirituality and Defence receiving almost no funds by comparison. Citizens pay a flat income tax of 30%. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Book Publishing.
The tenet of free speech is held dear, elections have been outlawed, employers may fire workers without giving any reason, and vegetarianism is compulsory. Crime is relatively low. Schiermonnikeig's national animal is the Leaping Sturgeon, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the Clam.
Ik wist hetquote:
Geef hem maar even een kusje van me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
hij heeft zn nummer + zojuist een knuffel.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
hij heeft zn nummer + zojuist een knuffel.
maareh, u keurt een mentaliteit van belastingontduiking en profiteurschap goed, om maar zo min mogelijk te hoeven betalen aan overheidskosten, zelf lekker lui innen en al dat soort zaakjes?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom posten we eigenlijk allemaal op dit suffe forum?
Ja, eriksd heeft ook een land..quote:
Wie is DN?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja eriksd heeft ook een land..
En Friek_, JoaC, Remlof, KV, Voorschrift, GS, Dot, Robin, DN, PHP en nog tig anderen
Dat zijn er maar een paar hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, eriksd heeft ook een land..
En Friek_, JoaC, Remlof, KV, Voorschrift, GS, Dot, Robin, DN, PHP en nog tig anderen
We zijn met z'n 21-en nuquote:
Vertel dan eens meer dan zinnetjes van max 5 woordenquote:
Alweer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Iets met Iphones en informatietechnologie-consultants, begreep ik.
Ah, dat daar niet aan heb gedacht.quote:
We zijn met 21 zielen.quote:
De vraag is: word jij nr 22?quote:
Oeh, die is oudquote:
Mag ik godverdomme zelf bepalen of ik in vrijheid leef.quote:“live free or die”
Rock.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeh, die is oud![]()
Maar wel leuk, zeker de videoclip (wat dit niet is)
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mag ik godverdomme zelf bepalen of ik in vrijheid leef.
Ik ga er niet heen. Dus hoef ik ook niet weg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
jammer dat gs al weg is. Alhoewel hij ook behoorlijk naar de thyfus was
Vakantie??quote:
Vanavond lepeltje lepeltje met VS?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanavond lepeltje lepeltje met VS?
ToiletPaper! Je bent er nog!quote:
En zit je ook al in de regio??quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
Hoera, ik heb ook een staat gesticht.
Nee, bijzonder weinig zelfsquote:
Weinig denk ik, dan heb je gewoon meer issues om te beantwoorden verwacht ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En wat gebeurt er als je een paar dagen de boel niet bijhoudt?
Je kunt op vakantie gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En wat gebeurt er als je een paar dagen de boel niet bijhoudt?
Welke regio bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ToiletPaper! Je bent er nog!
Het idee alleen alquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig denk ik, dan heb je gewoon meer issues om te beantwoorden verwacht ik
Mwah, ik heb alle reden om erik in deze te geloven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
Die Erik zit gewoon een beetje uit zn nek te brallen. Er gebeurt helemaal niks. Net of die jongens toevallig een kroeg binnenwandelen waar een gay-barman werkt.
Ik heb het wachtwoord niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.nationstates.net/region=fokpol
Ja, ik lees daar sowieso niks.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is toch wel heel droevig.
En dan doel ik niet op de inhoud van het bericht.
Nee, omgekeerd, er was een tijd dat ik nog in de overheid heb geloofd en had gehoopt dat een regering in staat zou zijn werkelijk goed (financieël) beleid te voeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
maareh, u keurt een mentaliteit van belastingontduiking en profiteurschap goed, om maar zo min mogelijk te hoeven betalen aan overheidskosten, zelf lekker lui innen en al dat soort zaakjes?
Dank je. Ook dank aan Jacques.quote:
Bron?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Webschip het volgende:
Nederlandse automobilisten willen voor rijbewijsverlenging opnieuw examen doen. Wat is dit voor een volk aan het worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
Bij gebrek aan beter ga ik maar eens onze zeer uitgebreide familiegenealogie doorbladerenJij durft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K duidelijk. Als jij er zo over denkt prima. Tis je goed recht. Neem die opmerking over G'land daarom wel terug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, omgekeerd, er was een tijd dat ik nog in de overheid heb geloofd en had gehoopt dat een regering in staat zou zijn werkelijk goed (financieël) beleid te voeren.
Maar sinds ik heb gezien met welk visieloze beleid dit kabinet komt, beleid wat er alleen maar op gestoelt is zoveel mogelijk geld binnen te slepen, op dat moment heb ik afscheid van de politiek en democratie genomen.
Wat die jongens in Den Haag doen moeten ze zelf weten, maar ik laat mij hetgeen wat ik heb niet afpakken door een overheid die het vervolgens door slecht beleid verder verkwist.
Klaar, in een land als Luxemburg of Duitsland is dat anders, die landen zijn weliswaar verre van perfect maar maar daar zit niet zo'n weke danwel huichelachtige regering als hier in Nederland. Daar zou ik mijn centjes graag willen afstaan.
Een Amerikaanse Mormoonse Soldate die haar niet veel-voorkomende(in Nederland, kan je nagaan hoe dat in de USofA moet zijn) familienaam tegenkwam. Ze heeft toen de genealogie uitgezocht en nu zit ik hier met twee boekenquote:
Judge Dredd op Veronica.quote:
Een verwijzing naar Flaubert ontbreekt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef TitusPullo het volgende:
The Jingoistic States of Guesclin is a fledgling, pleasant nation, remarkable for its compulsory military service. Its hard-nosed, hard-working, intelligent population of 5 million have some civil rights, but not too many, enjoy the freedom to spend their money however they like, to a point, and take part in free and open elections, although not too often.
The enormous government juggles the competing demands of Social Welfare, Education, and Healthcare. The average income tax rate is 30%. A small private sector is dominated by the Automobile Manufacturing industry.
Crime -- especially youth-related -- is relatively low, thanks to a well-funded police force and progressive social policies in education and welfare. Guesclin's national animal is the scathing peasant frog, and its currency is the Humidor.
Een dikke vrek??quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
Een familielid van mij in 1670 heette Krentebol
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Een verwijzing naar Flaubert ontbreekt.
Een Mormoonse Soldate nog wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Mormoonse Soldate die haar niet veel-voorkomende(in Nederland, kan je nagaan hoe dat in de USofA moet zijn) familienaam tegenkwam. Ze heeft toen de genealogie uitgezocht en nu zit ik hier met twee boeken
[/quote]De mannen die kunnen er ook van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[quote]Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrouwen he.
Waar ging het fout?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
Zozo, mijn familie 'Did quite well financially'
Nergensquote:
Met zn 2en hebben die jongens een barman versierd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Op een terras gezeten en een beetje door je zonnebril naar vrouwtjes zitten kijken????
En die barman, dat was jij?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met zn 2en hebben die jongens een barman versierd.
Dat zie ik zelf ookquote:
"stond in het woordenboek".quote:
Hadden ze toen ook last van EHEC?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nergens
Edit: Alleen was het toen de Aardbeien en Strawberry-shipping business, nu zijn het andere branches
quote:1
AZ
23 18 3 2 57 64 - 12 52
2
Feyenoord
23 18 1 4 55 63 - 15 48
3
Vitesse
23 17 3 3 54 46 - 6 40
4
Ajax
23 16 2 5 50 68 - 26 42
5
FC Twente
23 15 4 4 49 55 - 25 30
6
FC Utrecht
23 13 4 6 43 54 - 28 26
7
FC Groningen
23 11 3 9 36 39 - 41 -2
8
PSV
23 9 8 6 35 35 - 23 12
9
NEC
23 9 3 11 30 22 - 39 -17
10
Roda JC
23 7 7 9 28 31 - 32 -1
11
Heracles Almelo
23 8 4 11 28 20 - 41 -21
12
ADO Den Haag
23 6 7 10 25 20 - 34 -14
13
NAC Breda
23 6 4 13 22 20 - 40 -20
14
SC Heerenveen
23 6 4 13 22 19 - 40 -21
15
Willem II
23 4 6 13 18 29 - 50 -21
16
De Graafschap
23 3 4 16 13 13 - 56 -43
17
Excelsior
23 2 5 16 11 13 - 52 -39
18
VVV Venlo
23 2 2 19 8 17 - 68 -51
Zegt een Katholiekquote:
'They bring you up to do like you daddy done'quote:
Die Lucile is van Z-Afrikaanse afkomstquote:
Episch!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die Lucile is van Z-Afrikaanse afkomst
ja, lekker..quote:
Krentenbol is een fakerquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
Een familielid van mij in 1670 heette Krentebol
Ik had vroeger zo'n mobiel boven mijn wieg van de Marlboroman.quote:
En er kwam rook uit als je aan het touwtje trok?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n mobiel boven mijn wieg van de Marlboroman.
Een familielid van mij heeft een reclamebureau en woont in een villaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Dutchnative het volgende:
Sodeju, een ver familielid is ooit 'Controleur' geweest in Nederlands-Indië
Poeh heeequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een familielid van mij heeft een reclamebureau en woont in een villa![]()
We hebben daarentegen ook veel muzikanten in de familie
Zijn er ook SP-stemmers?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader, ondanks dat die gewoon een fatsoenlijke baan heeft.quote:
Goede Whisky is zeldzaamquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Nu ik nog eens naar Limp Bizkit's Significant Other album luister kan ik concluderen dat het niet het muzikale equivalent van een goede whisky is.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vader, ondanks dat die gewoon een fatsoenlijke baan heeft.
Tijd voor een huisgestookte Pálinkaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Nu ik nog eens naar Limp Bizkit's Significant Other album luister kan ik concluderen dat het niet het muzikale equivalent van een goede whisky is.
Momentje even pm'en.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schei toch uit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja om het vooroordeel juist niet te bevestigen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb ook een fatsoenlijke baan en stem toch soms SP. Vooroordeel ontkracht.
Ach, ik kan dat uit ideologische redenen wel snappen, alhoewel ik het er nooit mee eens zal zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
Peter Andre??quote:
En de POL-studenten die de staat vooralsnog alleen nog maar geld kosten, stemmen VVD. Rara politiepetje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
Castro Is een goede vriend van Nelson Mandelaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader, ondanks dat die gewoon een fatsoenlijke baan heeft.
Voor de rest een oom van mij, die is communist. Hij gaat dan ook heel vaak naar Cuba op vakantie en zit dat land vaak helemaal op te hemelen
Edit: Oh en ik denk dat het grootste deel van mijn familie PvdA stemt. Er zijn eigenlijk maar 3/4 VVD-ers in de familie.
Rond je 20e word je links.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik kan dat uit ideologische redenen wel snappen, alhoewel ik het er nooit mee eens zal zijn
Maar ik ben nog jong, dus je hebt nog kans om mij te brainwashen.
Grappigquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Castro Is een goede vriend van Nelson Mandela
Dat ben je al. hoe kun je er niet mee eens zijn om mensen te helpen??quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik kan dat uit ideologische redenen wel snappen, alhoewel ik het er nooit mee eens zal zijn
Ach, ik heb ooit VVD gestemd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel, je zou haast gaan denken dat het een goede knul isquote:
Omdat dat ook uit particulier initiatief kan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ben je al. hoe kun je er niet mee eens zijn om mensen te helpen??
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de POL-studenten die de staat vooralsnog alleen nog maar geld kosten, stemmen VVD. Rara politiepetje.
Dat is het deel van de hersens dat pas het laatst ontwikkeld hè. Daarom zijn de meeste pubers van die kutkinderen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ben je al. hoe kun je er niet mee eens zijn om mensen te helpen??
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Dit is onbegrijpelijk.quote:Durst stated in 2010 that "It was just a piece of life that I lived, and I guess I'm going to be asked that question (about Spears) for the rest of my life".[24] He reportedly had "wild" "unprotected" sex after she seduced him in a see through blouse. He also went on record hinting she was a natural blonde and had a better body than his ex-girlfriend Carmen Electra.
Remlof ook alquote:
Blijkbaar niet, gezien de meeste mensen alleen voor zichzelf kiezen, het gras bij de buren altijd groener is, mensen tegen elkaar op willen boksen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat dat ook uit particulier initiatief kan.
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
En er kwam rook uit als je aan het touwtje trok?
Bye bye en sterkte al;s je het nodig hebtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat dat ook uit particulier initiatief kan.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bye bye en sterkte al;s je het nodig hebt![]()
Ik heb al 6x gestemt ofzo.quote:
Ik zie daartoe geen enkele reden gezien je spellingsfout.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb al 6x gestemt ofzo.
* Zeelandklopt zichzelf op de borst.
Oh en waarom is de Voedselbank dan uit particulier initiatief ontstaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gezien de meeste mensen alleen voor zichzelf kiezen, het gras bij de buren altijd groener is, mensen tegen elkaar op willen boksen.
Laten we het eens over GS hebben danquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Robin, hoeveel economische of politieke werken heb je al gelezen?Ik vermoed niet bijster veel (wat niet gek is op jouw leeftijd). Mijn gok is dat je voor de eerste beste theorie bent gevallen die lekker in het gehoor klinkt.
Het is niet vreemd dat pubers voor het libertarisme vallen. Het gros laat het ook weer achter zich zodra hun mama stopt met het afvegen van hun billen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Robin, hoeveel economische of politieke werken heb je al gelezen?Ik vermoed niet bijster veel (wat niet gek is op jouw leeftijd). Mijn gok is dat je voor de eerste beste theorie bent gevallen die lekker in het gehoor klinkt.
Maar in de meeste plaatsen wordt de Voedselbank geheel pf grotendeels gefinancierd door de gemeente.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh en waarom is de Voedselbank dan uit particulier initiatief ontstaan?
Ik heb Economy in One Lesson gelezen, en wat teksten op internet. Meer niet echt nee. Dat worden er wel meer hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat er nog een paar mensen zijn die niet denken zoals jij en anderen niet willen laten verrekkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat er toch nog mensen zijn die om andere mensen geven. En geloof me dat zijn geen VVD stemmers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude fiets gegeven aan een jongen waarvan zijn ouders het niet breed hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat er nog een paar mensen zijn die niet denken zoals jij en anderen niet willen laten verrekken
Oh, ik twijfel er niet aan. Vind het al heel wat dat je zo'n boek hebt gelezen op je 15e. Toen ik die leeftijd had interesseerde ik mij niet voor dergelijke shit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Economy in One Lesson gelezen, en wat teksten op internet. Meer niet echt nee. Dat worden er wel meer hoor
Jij bent dan ook geen autistquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel er niet aan. Vind het al heel wat dat je zo'n boek hebt gelezen op je 15e. Toen ik die leeftijd had interesseerde ik mij niet voor dergelijke shit.
Kudo's hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude fiets gegeven aan een jongen waarvan zijn ouders het niet breed hebben
En telfouten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie daartoe geen enkele reden gezien je spellingsfout.
Ik ben vrij normaal, dat klopt.quote:
Je kon hem zeker niet kwijt op MP.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude fiets gegeven aan een jongen waarvan zijn ouders het niet breed hebben
Even afwachten of je nog steeds VVD-er bent als je mag stemmenquote:
Jij bent vast 115quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ach, ik ben ook nog ooit Communist geweest
Het feit dat er voedselbanken bestaan is schandalig. Niemand zou afhankelijk moeten zijn van charity.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een mooie gedachte, dat welquote:
De meeste mensen die daar komen zijn daar ook wegens hoge schulden elders.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het feit dat er voedselbanken bestaan is schandalig. Niemand zou afhankelijk moeten zijn van charity.
Wat is dan precies het verschil met andere regelingen zoals de bijstand, zorgtoeslag, huurtoeslag e.d.?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het feit dat er voedselbanken bestaan is schandalig. Niemand zou afhankelijk moeten zijn van charity.
Ik ook en milieu interesseerde me toen niets.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ach, ik ben ook nog ooit Communist geweest
Mee eens, maar vaak worden ze wel (iig deels) gefinancierd door de gemeentequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Of omdat ze simpelweg te weinig geld hebben. Ze houden dan ook je bankrekening in de gaten, je mag bijv. geen onnodige leningen afsluiten, dan mag je niet meer komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen die daar komen zijn daar ook wegens hoge schulden elders.
Sowieso is charity heel goed, herverdelingskosten draaien welvaart de nek om.
Je punt is?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ook en milieu interesseerde me toen niets.
Dat die niet "particulier" zijn..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil met andere regelingen zoals de bijstand, zorgtoeslag, huurtoeslag e.d.?
Klopt, maar dat neemt niet weg dat het initiatief van goede mensen kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Maar mensen, de Voedselbank is stukken minder particulier dan jullie denken!!
En de meeste mensen in dit topic hebben geen baan maar stemmen VVD.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
Indeed, en dat werd net ook al gezegdquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de meeste mensen in dit topic hebben geen baan maar stemmen VVD.
Ach, dat is onzin. Genivileerde staten doen het juist goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen die daar komen zijn daar ook wegens hoge schulden elders.
Sowieso is charity heel goed, herverdelingskosten draaien welvaart de nek om.
Ach ja, de meeste mensen stemmen tegen hun eigen belangen in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is dan het belangrijke verschil tussen het aannemen van hulp vanuit publieke of particuliere hoek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat die niet "particulier" zijn..
Maar sommigen vanuit onrealistische verwachtingen mbt hun eigen toekomst en anderen uit solidariteitquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, de meeste mensen stemmen tegen hun eigen belangen in.
Die gaan ervan uit dat ze later heel veel geld gaan verdienen, totdat ze in de werkelijkheid stappen en ze thuis komen met 1 of misschien 2 keer modaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ik gedraaid ben.quote:
Dat ligt wel wat anders, vaak zijn dat de staten die verder in ontwikkeling zitten en die de enorme economische groei al hebben gehad. Een socialistisch systeem is voor een booming-economy land als Brazilië funest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, dat is onzin. Genivileerde staten doen het juist goed.
Nee, neoliberalisme en het IMF volgen is dat. Goed beargumenteert in dit boek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ligt wel wat anders, vaak zijn dat de staten die verder in ontwikkeling zitten en die de enorme economische groei al hebben gehad. Een socialistisch systeem is voor een booming-economy land als Brazilië funest.
Oh, absoluut. Ik verwacht echter niet dat de particuliere sector de verzorging van de minima op zich neemt indien de overheid zn handen ervan aftrekt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, maar dat neemt niet weg dat het initiatief van goede mensen kwam.
Als je dat niet voelt, kan ik het je toch niet uitleggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is dan het belangrijke verschil tussen het aannemen van hulp vanuit publieke of particuliere hoek?
Dat zou in theorie rationeel verklaarbaar kunnen zijn. Hogere begrotingstekorten leiden immers tot hogere belastingtarieven in de toekomst.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef dotCommunism het volgende:
God ja, die mensen die geen cent hebben maar VVD stemmen want ze gaan heus ooit wel rijk worden en dan zouden ze nu in hun toekomstige eigen vingers snijden!
Nope, daar valt geen geld te verdienen, dus is de private sector er niet in geinteresseerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Ik verwacht echter niet dat de particuliere sector de verzorging van de minima op zich neemt indien de overheid zn handen ervan aftrekt.
Verzekeringen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nope, daar valt geen geld te verdienen, dus is de private sector er niet in geinteresseerd.
Dat is geen theorie maar een aanname.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zou in theorie rationeel verklaarbaar kunnen zijn. Hogere begrotingstekorten leiden immers tot hogere belastingtarieven in de toekomst.
Pussycat Dolls?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe heetten die vier mooie donkere US dames ook al weer met hun fierce liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |