No way, dat vind ik echt lelyke honden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doberman pincher (gecoupeerd) thats the way to go
nee joh fantastische beesten dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way, dat vind ik echt lelyke honden.
true dat!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso honden met lange haren. Shit zit overal.
Of mensen die hun hond buiten uitkammen, en dan laten ze het haar ook gewoon liggen.
Fucking nasty.
Ahw, vind dat echt prachtbeesten!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Fsmxi het volgende:
Boutfoto, maar kon hem niet echt beter krijgen met m'n webcam
[ afbeelding ]
Met je stonerkop!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, wat een poepiequote:
Ahw, Duitse herder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Damn, wat een poepie![]()
Onze oude reus
[ http://img694.imageshack.us/img694/8333/fando.jpg (copy/paste deze link) ]
You've got taste girl.quote:
Ik ben vanaf kleins af aan ook al gek op die beesten. Door series zoals Rin tin tin en commissaris rex.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
You've got taste girl.
Sinds ik ben geboren heb ik altijd Duiste Herders om mij heen gehad. Ongelofelijk lieve honden met veel energie.
Licht uit, gordijnen dicht, deur op slot en net doen of je slaapt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef Frankii het volgende:
Dr komt zo een vriendin van me langs waarvan ik weet dat ze me leuk vind, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin. Waarom laat ik me altijd zo omver lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |