Is ze wel lekker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef Frankii het volgende:
Dr komt zo een vriendin van me langs waarvan ik weet dat ze me leuk vind, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin. Waarom laat ik me altijd zo omver lullen.
Jij moet die kankertube van je gewoon in je aars stoppen en dan afschieten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
Volgens mij vond kutkabouter het niet zo leuk dat ik hem joinde tijdens een potje groundwar...![]()
Nee joh, een kans om te neuken sla je toch niet af?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Licht uit, gordijnen dicht, deur op slot en net doen of je slaapt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, een kans om te neuken sla je toch niet af?en als ze lelijk is doe je het licht uit.
hahahah weet je hoe dat komt..........quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is ze wel lekker?
[..]
Jij moet die kankertube van je gewoon in je aars stoppen en dan afschieten.Ik had een fucking chille lobby waarin iedereen gewoon normaal aan het schieten en cappen was, voor het eerst in meer dan een maand tijd, komt meneer d'rbij en door zijn gekanker en getroll met die tube van 'm begint IE-DE-REEN te tuben. Sterf soldmayor.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
hahahah weet je hoe dat komt..........
Het potje was net begonnen. Ik liep van A naar B ongeveer en weet je wat er toen in eens gebeurde?????? nouuuu kijk... ik werd neergeknald door die verstopt in een hoekje lag op ze buik met een raffica.... iets kutkabouter genaamd ofzo...
Je campt nigga...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]Vind je het gek daar, bij vlag B, waar elke mongool zonder na te denken (soldmayor) het hoekje om rent.
Nee je moest gewoon hard opkankeren met die tube.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je campt nigga...
En dat je daarna 4 keer toevallig achter elkaar op de plek loopt waar mij getunde noobtube terecht komt is gewoon een geval van pech.
Je bent toch niet echt boos he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee je moest gewoon hard opkankeren met die tube.
Volgens mij konden ze het bij de buren horen.quote:
Heb je maar 4 keer getubed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze het bij de buren horen.
Zonet even die van mijn oom en tante uitgelaten, beestje is 3 jaar oud en een energie niet normaal :p ik wilde dat ik hardloopschoenen en sportkleding had aangedaan. Hij is wel lief maar een energie niet normaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben vanaf kleins af aan ook al gek op die beesten. Door series zoals Rin tin tin en commissaris rex.
Je harrier niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je maar 4 keer getubed.
btw jij was het zeker die me harrier en ac binnen 3 seconde uit de lucht haalde ofniet
Mag ik je wakker schudden/slaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef dreamzk het volgende:
Om het gezeur van mij verder te ondersteunen, mn ex gaat mee als date naar lustrum 1x waarschijnlijk. The soap continues
Btw kk sorry dat ik niet reageer op je invites, slechte timing allemaal
Dont be hatin titty, ik ga nog steeds heel veel vrouwen on the side regelenquote:
True en het gaat ook me uiteindelijk alleen maar de kut op helpen, maar heb ik iig wel 1 leuke avond tijdens het lustrumquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik haat niet, je weet wat ik heb gezegd
Wanneer is dat lustrum, hoelang duurt het en kunnen er externen komen (vast niet)?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True en het gaat ook me uiteindelijk alleen maar de kut op helpen, maar heb ik iig wel 1 leuke avond tijdens het lustrum
Begint de 9de, eindigd de 20ste. Op de intercorperale zijn externen invited. Check lustrumusc.nl voor wanneer die zijn. Weet iig dat dinsdag onze festival dag is, beloofd een mooie dag te worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Wanneer is dat lustrum, hoelang duurt het en kunnen er externen komen (vast niet)?
Ik kan eventueel 19e en 20e. De rest niet, zou dat kunnen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Begint de 9de, eindigd de 20ste. Op de intercorperale zijn externen invited. Check lustrumusc.nl voor wanneer die zijn. Weet iig dat dinsdag onze festival dag is, beloofd een mooie dag te worden.
Wat denk je van mij, ik zuip al de hele dag en heb niet gegeten en nog een date gehadquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan er nog mensen mw2 doen vanavond/vannacht? Dan wil ik wel meedoen. Ik vond net een halve fles port in de koelkast, dus serieus spelen ga ik sowieso niet.
Is er dan een intercorperale?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan eventueel 19e en 20e. De rest niet, zou dat kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |