Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, twee cilinder VTR toch? (zit mobiel) rijdt wel anders dan 4 cilinder he
helemaal niet slechter, gewoon anders.quote:
Mooi, ik wil geen naaimachinequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
helemaal niet slechter, gewoon anders.
Veel meer koppel, remmen gaat anders. Ik heb nu ook 2 cilinder, vind het een leuke manier van rijden.
4 cilinder is iets vriendelijker te rijden, maar ik heb dus gewoon weer een 2 cilinder gekocht.
4 cilinder jankt lekker bij optrekken
2 cilinder bromt meer (ik heb open pijpen dus nouja...) en bij gas los ploft en pruttelt ie heerlijk
Ik had die VTR in het zwart, echt zonde dat mijn broer die in de prak gereden heeft. Beest van een machine.
Ja goed, omdat dat topic erbij dan. En m'n maten hier die juichen als er iets gebeurt.quote:[b]Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef KoningStoma het volgende:[/btop[i
Er lopen en fietsen een paar mensen langs en jij gaat kapot?
leuk dat er bij zijn beslissingen precies paden voor hem zijn, zoals daar uit het water etcquote:
Maar dat gebeurd er niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik volg het topic niet. Elke keer als ik hem open, even iets anders doe en weer terug kijk zit ie al vol
Er moet gewoon iets bijzonders gebeuren.
Far Cry sis? Alleen om de naam?quote:
Far Cry heeft al jaren niets meer met Crytek te maken. Ze gebruiken volgens mij nog wel een compleet aangepaste cry engine.quote:
Je doet het iig wel goedquote:
Dat is typisch een mannen ding, wel stofzuigen maar dan alleen eromheen.quote:
Je hoeft toch niet van de vloer te eten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is typisch een mannen ding, wel stofzuigen maar dan alleen eromheen.
Lekker respectloos weer. Geenstijlquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:48 schreef dreamzk het volgende:
Wow
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/07/dit_is_pijn.html
krijg hem net binnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef Michhas het volgende:
Bozz oude pindaplukker hou je telefoon eens in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |