Hebben we Hutch daar ook niet weggehaald?quote:thijsslegers
#Zanka van #fckopenhagen is idd een target van #PSV. Ze hebben een eerste move gemaakt, het geboden bedrag heb ik nog niet kunnen checken
Ja. Eerste bod van 3 miljoen Euro was niet genoeg had ik ergens gelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hebben we Hutch daar ook niet weggehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef LudoSanders het volgende:
*proest* daar ging mijn koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Maza is veel te duur voor de bank. Schijnt toch iets van 1 miljoen Euro te verdienen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon Maza houden, wat nou als Marcelo rood heeft of geblesseerd? Wie heb je dan over?
Bouma en aankoop. Ik heb liever nog 1 verdediger erbij.
Pieters kan in principe ook nog centraal uit de voeten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef rubbereend het volgende:
je hebt sowieso drie centrale verdedigers van niveau nodig..... we hebben er eigenlijk maar één, en daar zit ook nog eens de sleet op waarschijnlijkBouma.
Gewoon wat jeugd erin gooien. Die Verkoelen of Dengering. Kan niet veel minder zijn dan Marcelo vorig jaar heeft laten zien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pieters kan in principe ook nog centraal uit de voeten.
We hebben er geen, Bouma is nooit top geweest, hoogstens 'goed' en dat was hij vorig seizoen ook al in de verste verte niet meer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef rubbereend het volgende:
je hebt sowieso drie centrale verdedigers van niveau nodig..... we hebben er eigenlijk maar één, en daar zit ook nog eens de sleet op waarschijnlijkBouma.
7 uur, ook op EL...quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoelaat begint het vanavond eigenlijk?
Ik ben er sinds kort ook achter dat neef van mij blijkbaar professioneel voetballer is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:31 schreef Buitendam het volgende:
Sla ik vanochtend het Eindhovens Dagblad open, zie ik dat een familielid ineens de nieuwe voorzitter van FC Eindhoven is. Die ga ik het eerstkomend familiefeest even porren voor wat nieuwsflashes
Die knallende vrije trappen met 100 km per uurquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:05 schreef Einthovuh het volgende:
Dit was pas een verdedigerAlex
[ afbeelding ]
Ja, dat riepen ze bij Feyenoord tot een jaartje of 2 geleden ook nog elk seizoen... Ik kan niks met dat soort uitspraken. Selectie staat nog niet eens vast...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sakkerju! Het hoge woord is er uit bij Fred Rutten: "De basis is kampioen worden."
Ik denk wel een stukje sneller.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die knallende vrije trappen met 100 km per uur
Sowieso met deze selectie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sakkerju! Het hoge woord is er uit bij Fred Rutten: "De basis is kampioen worden."
Verdediging is zo lek als 'n mandje man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |