Het zal toch meer te maken hebben met weinig deelnemers met eenzelfde muzieksmaak/interesse als de jouwe ranja...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:46 schreef ranja het volgende:
Ondanks gebrek aan deelnemers
Het is een tourfilm van een tour uit 2004.
Ach, ik ga de discussie niet opnieuw doen, maar het passieve van iedereen die mee doet blijft me wel verbazen. Ik heb liever dat iemand iets vraagt of gokt waar ik op kan antwoorden dan dat ik uit het niks in moet gaan inlepelen tot iemand toehapt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Burnett het volgende:
Het zal toch meer te maken hebben met weinig deelnemers met eenzelfde muzieksmaak/interesse als de jouwe ranja...
3 damesquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Verder dan een gok op Deerhoof of Ladytron (hoewel ik weet dat ze het niet zijn, want maar 2 dames en 1 heer en geen dames op de keyboards) kom ik ook niet en dus heb ik niks te melden...
Maar wat moet je gokken als je werkelijk geen enkel idee en geen enkel aanknopingspunt hebt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, ik ga de discussie niet opnieuw doen, maar het passieve van iedereen die mee doet blijft me wel verbazen. Ik heb liever dat iemand iets vraagt of gokt waar ik op kan antwoorden dan dat ik uit het niks in moet gaan inlepelen tot iemand toehapt.
Het is ook niet leuk hoor om altijd maar verkeerde dingen te moeten gokkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, ik ga de discussie niet opnieuw doen, maar het passieve van iedereen die mee doet blijft me wel verbazen. Ik heb liever dat iemand iets vraagt of gokt waar ik op kan antwoorden dan dat ik uit het niks in moet gaan inlepelen tot iemand toehapt.
Idd. Eens.quote:quote:
Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar wat moet je gokken als je werkelijk geen enkel idee en geen enkel aanknopingspunt hebt?
Ehh, ik zal ook niet snel gevraagd worden voor de FHM, maar de dame links oogt wel erg mannelijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:50 schreef ranja het volgende:
maar niet alle vrouwen zien er uit zoals in de fhm
Is dat een neger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wilde gok: Michael Jackson? Weet ook niet hoe ik erop kom...
Nee, ik bedoelde de naam van het tijgertjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wilde gok: Michael Jackson? Weet ook niet hoe ik erop kom...
n00biedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, eindelijk eens een herkenbare foto/geen tekening waar ze voor geen drol op lijken
Le Tigre
UK, en die hebben 2 damesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:33 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lush? (geen idee waar die vandaan komen)
Je denkt goed. Maar nog wel wat bekender.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Slush Puppy? (Zelf als ze het niet zijn, prima bandnaam lijkt me)
Kortom je denkt dat niemand de band kent en dus maak je er maar een rebus vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok. Ze maken shoegaze, komen uit Amerika en bestaan uit 3 heren en een dame..
..ow, wacht dat had ik allang gedaan.
Ik geef de mensen die niet zoveel van het genre weten (daarin zijn ze ook niet de bekendsten, maar de mensen die er wel wat van weten, kunnen zo getriggered worden, want met verdere bandinfo gaat het 'm niet worden) maar wel van vruchtenijs houden, ook een kans.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Kortom je denkt dat niemand de band kent en dus maak je er maar een rebus van
Bijnaquote:
Ik dacht dat jij de discussie niet weer opnieuw wilde voeren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Kortom je denkt dat niemand de band kent en dus maak je er maar een rebus van
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat jij de discussie niet weer opnieuw wilde voeren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, eindelijk eens een herkenbare foto/geen tekening waar ze voor geen drol op lijken
Le Tigre
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, dan mogen we toch blij zijn dat ik jullie niet bleef vermoeien met bandinfo.
Het doel heiligt de middelen, schoolvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom Helsen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef methodmich het volgende:
Welke Belgische zanger heeft een achternaam die rijmt op Belsen?
Yep! Wat een baas is het toch.quote:
quote:Geen dubbele bodem, geen trucs
Als ik bij jou ben, dan voel ik me![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik moest denken aan pico bello, maar dat rijmde niet. Misschien dan pico met iets erachter dat op trucs eindigt?
bartrid + 1quote:
quote:A version of the track was re-orchestrated with a choir and full orchestra for The Lord of the Rings: The Two Towers trailer. It was arranged by Simone Benyacar, Daniel Nielsen, and Veigar Margeirsson
quote:
quote:She was mentioned in an episode of The L Word. A group of friends are playing celebrity at a dinner party, when the character Shane McCutcheon selects her name. Most of the lesbians seem to know it's her from the description -"Le Tigre, and Julie Ruin, Bikini Kill"- yet the straight people at the party have no clue who she is. This results in the character of Alice joking, "Oh, she just pretty much started the whole riot grrrl music scene, but hey...", which leaves one straight man asking, "What's the riot grrrl music scene?"
Ik kan beamen dat een Swirl het altijd goed doet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja, ranja..
voor iemand die zoveel vrouwen vraagt, weet je verdomd weinig over wat ze lekker vinden
http://www.swirls.nl/home
Maar die zoek ik niet. Qua titel een beetje een latijnse vervolgvraagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emiliana Torrini heeft Gollum's Song voor LOTR gedaan.
Nope. Titelsong van een film van Darren Aronofsky van een aantal jaren terug.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef ranja het volgende:
nummer met latijnse titel... In Dolce Decorum?
Goed genoeg. Lux Aeterna was de titel die ik zocht.quote:
Overheen gelezenquote:
Heeft ie zoveel voor Depeche Mode geregisseerd, noem je er nou net een die ie niet heeft gedaan...quote:
Wat van wie ?quote:Give him a pair of eyes with a come hither gleam
Give him a lonely heart like Pagliacci
And lots of wavy hair like Liberace
Alleen de cover.quote:
quote:The Chordettes recording of the song was released on the Cadence Records label whose founder, Archie Bleyer, is credited on the disc's label as "knees played by" and orchestra conductor. The piano is played by Moe Wechsler. The single reached #1 on the Billboard United States charts and #11 on the United Kingdom charts in 1954. In November 1954, The Four Aces released a version that charted even higher in the UK, reaching #9 and in the same year a version by Max Bygraves reached #16 on the UK charts. On the Cash Box magazine charts in the US, where all versions were combined, the song also reached #1.
There are numerous recorded versions of the song including versions by Chet Atkins, Mocedades, Blue Diamonds, Marvin Gaye, Gob, The Supremes, The Andrews Sisters, The Puppini Sisters, Linda McCartney and Blind Guardian.
MethodMich +1quote:Dus dan Mr Sandman van Emmylou Harris
De tekst zei me niets maar welquote:
quote:The Chordettes recording of the song [...]. The single reached #1 on the Billboard United States charts and #11 on the United Kingdom charts in 1954.
Ja, daar was hij me in voorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, want hem zei de tekst ook niets, maar legde de link wss via Dolly en Linda
QFTquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Blogman het volgende:
Eigenlijk is het het beste om dan alleen maar het liedje te vragen..
Ik zou denk ik ongeveer hetzelfde antwoorden, als Emmylou Harris er al stond.quote:
eehhmmm.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:38 schreef Blogman het volgende:
Wat had je geantwoord als ik je gevraagd had, wat je bedoeld had met je antwoord ?
quote:
Crystals - He's So Finequote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef Burnett het volgende:
Bedoel je het plagiaat van 'My Sweet Lord'...?
Wie/wat was dat ook alweer...
D'OH!quote:
zo heet het album van A Little More Love. Dacht dat het titelnummer ook een hit was, blijkbaar niet of misschien tipparade.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:27 schreef Blogman het volgende:
Totally Hot komt in mijn lijstje ook niet voor.
maakt 7quote:Xanadu dan
Noobie +1quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stockard Channing, Rizzo in Grease
Welk album van wie?quote:IWBA
SBTH
W
DS
BBB
EMD
(SFM)SSS
MOS
SYD
TITO
IATR
Yep. Klassieker! (en inderdaad foutje bij het overtypenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
The Stone Roses - The Stone Roses
Welk nummer?quote:The last time we talked mr. Smith, you reduced me to tears. I promise you that won't happen again.
Oftewel Prinses Garcia van Monaco.quote:
Genoeg gewacht...quote:
6xquote:Op zondag 10 juli 2011 14:29 schreef ranja het volgende:
Metallica staat er ook zowat elk jaar volgens mij
Wat van wie?quote:His mother told him some day you will be a man
And you will be the leader of a big old band
Many people coming from miles around
And hear you play your music till the sun goes down
Vannacht door Prince fenomenaal over de muziek van z'n eigen 'Peach' heen gespeeld en gezongen...quote:
Heb je haast...?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:47 schreef belsen het volgende:
Is er iemand die er wel zin in heeft, anders stel ik een andere vraag.
Dat zijn de eerste 7.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef Homdeck het volgende:
Bangles - Eternal flame
Eurythmics - Sweet dreams
Mike Oldfield - Moonlight shadow
Aha - Take on me
Feargal Sharkey - A good heart
Champaign - How bout us
Hall & Oates - maneater
Dat zijn er nog 3.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef Burnett het volgende:
cars - drive
heaven 17 - temptation
pat benatar - love is a battlefield
En dat is er ook nog weer een.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef ranja het volgende:
Zo maar 20
Frankie Goes to Hollywood - Relax
Aha - Take on Me
Een ander nummer van Madonna en Michael Jackson verder weer veel afvallers.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:05 schreef Homdeck het volgende:
Crowded House - Into temptation
Duran Duran - Wild boys
Roxette - Listen to your heart
Michael Jackson - Thriller
Split Enz - Message to my girl
Madness - Baggy Trousers
Madonna - Like a Prayer
Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart
David Bowie - China girl
Fleetwood Mac - Sara
Ander nummer van Madonna, Wham en Michael Jackson en die andere twee zijn afgevallen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Madonna - Holiday
Michael Jackson - Beat it
Sandra Kim - J'aime la Vie
Pet Shop Boys - West End Girls
Wham! - WaKe Me Up Before You Go Go al genoemd
Ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Borderline, Club Tropicana en Bad dan
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Vergeet u de tienersterretjes en sythesizergroepen niet?
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Spandau Ballet - Gold
Dat zijn er weer 5 bij.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:28 schreef Homdeck het volgende:
OMD - Maid of Orleans
Ultravox - Vienna
Alphaville - Forever young
En die zijn meer pop dan Such A Shamequote:Op zondag 10 juli 2011 15:28 schreef Homdeck het volgende:
OMD - Maid of Orleans
Ultravox - Vienna
Alphaville - Forever young
quote:
Meer episch 80's.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En die zijn meer pop dan Such A Shame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |