Kut he? Onze kat poept ook bij de buren in de tuin. Wel een stuk minder gelukkig sinds ik een ultrasone kattenverschrikker voor 150 euri's heb gekocht. Dus banjert Nils elke ochtend voor zessen braaf met een schepje de tuin van buren door om de drollen eruit te scheppen. De pest is alleen dat bijna alle katten uit de buurt bij hem in de tuin schijten. En Nils is de enige die het opruimt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef RockabeIIa het volgende:
haha gats!
Oh echt, ik zal blij zijn als mijn tuin eindelijk bestraat is. A.s. donderdag gebeurt het dan. Vreselijk, ik heb een leuke bult zand achterin de tuin. Heel leuk voor kids om in te spelen, we hebben er maar liefst 1 heel erg leuke middag in gehad. Maar f**** hell! daarna al snel vol met kattenkeutels! En ik heb dus geen katIk kan er zo boos over worden en heb er al mensen over aangesproken maar hun kat doet dat natuurlijk nooit...
Hè gatver! Kattenstront.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef RockabeIIa het volgende:
haha gats!
Oh echt, ik zal blij zijn als mijn tuin eindelijk bestraat is. A.s. donderdag gebeurt het dan. Vreselijk, ik heb een leuke bult zand achterin de tuin. Heel leuk voor kids om in te spelen, we hebben er maar liefst 1 heel erg leuke middag in gehad. Maar f**** hell! daarna al snel vol met kattenkeutels! En ik heb dus geen katIk kan er zo boos over worden en heb er al mensen over aangesproken maar hun kat doet dat natuurlijk nooit...
Ik dacht dat het met alle noten te maken had, maar goed ik weet er eigenlijk niks van!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef miss_sly het volgende:
Zo!
Wat grappig, al die dreumesjes bezig met poep en plasIk wil het ook gewoon gaan proberen met onderbroekjes. Llijkt me fijner dan met een plastich broekje of hydrofielluier
Vraagje: ik weet dat ze met eten van pinda's aanraden te wachten tot ze met hun hand over hun hoofd hun andere oor kunnen pakken. Iets met de samenstelling van pinda, opzetten enzo. Maar hoe zit het met andere noten, zoals cashewnoten? Ik heb een lekker recept waar cashewnoten in horen. Het kan ook zonder, natuurlijk, maar ik vind het zelf erg lekker met. Zou dat al kunnen?
Ja het schijnt zo dat als een pinda verkeerd komt te zitten in de keel hij op gaat zwellen en een bepaalde stof afgeeft. Hij is ook gladder en harder dan de meeste noten en is dan dus erg moeilijk los te krijgen. Cashewnoten zijn wel redelijk glad, maar hebben een andere vorm en zijn ook zachter. Walnoten zijndan weer heel anders, dus om alle noten onder het noemer"mag niet" te scharen, vind ik wat voorbarig. Maar risico's loop ikliever niet, natuurlijjkquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met alle noten te maken had, maar goed ik weet er eigenlijk niks van!
Zou het kunnen zijn dat het komt omdat de meeste noten aan een boom groeien en dat dat geen kwaad kan maar omdat de pinda een aardnoot is (soort wortel dus) en dus gemaakt om vocht op te nemen wel?
Zoiets idd. En hij zet uit zodra ie vast komt te zitten in de keel, dacht ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef trui het volgende:
ik dacht dat het om de olie ging die uit pinda's komt. die kan een gevaarlijk laagje vormen op de longblaasjes bij verslikken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:55 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, Lente dr eerste 'school'foto.
[ afbeelding ]
Aaah, dus het zijn jouw katten die in Rocka's tuin hebben gepoept!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:02 schreef Incantrix het volgende:
Ooohh, Lente![]()
Wát een meid zo zeg
Ennuhm, dat noten niet mogen wist ik (ofzoiets), maar hoe zit dat dan met pijnboompitten? Die vind Stef zó lekker!
En Asy en Rocks, míjn katten doen dat wel hoor, daarom mogen die ook niet de tuin uit (en sinds dat nogal lastig is af te dwingen hebben ze huisarrest tot we een kattenren hebben gebouwd)Ik vind het om eerlijk te zijn best aso om een ander op te schepen met jóuw huisdier
En plassen en poepen, jaha! Stef's potje vind hij nog steeds leuk om op te zitten, maar erop spetteren doet hij niet meer. Wel tegen zijn bed aan
Ja dat was hem!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Claudia had toch laatst boeken.net als tip?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
OMG Lars ligt te slapen met een auto in zijn hand.
Een opel volgens hemzelf (het is een porsche maar who cares)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even binnen vallen roy heeft heel bewust een aantal stappen gezet tussen peter en mij .
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, dat vestje is leuk heIk heb hem ook nog in het paars, bruin, grijz en lichtbruin/beige
Ik zal aan je denken als ze weggaan
Het is vast geen toeval dat hij weer ineens zelf in slaap valt na die ene keer dat hij zichzelf in slaap heeft gehuild.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn, Claudia! Enig idee waarom ie nu wel zonder problemen is gaan slapen?
Dit dus! Dat trek ik door naar bijna alles.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het zelf ook. M'n hoofd zit nu nog vol - ik pieker over onze vloerkeuze- en ik moet er niet aan denken om 'al' te gaan slapen. Geen wonder dat die dreumesjes dat ook wel eens hebben.
Het is alsof die twee van ons een Amsterdamradar hebben. Zodra we de ring bereiken worden ze wakker.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef becky27 het volgende:
In dat opzicht ben ik wel blij dat Noortje lief inslaapt. Dat gaat over het algemeen wel goed (doe niet aan fokwet) en ze heeft nu drie nachten achter elkaar doorgeslapen!! Unicum!
Het is nu pikkedonker op haar kamertje en vanochtend werd ze om 05.25 uur wakker, lag even te kletsen ("oh wat is het hier donker, wat gek dan dat ik wakker ben, hmmm, misschien moet ik toch nog even slapen"versie in babytaal) en ging weer tukken tot 06.30.
Jaaaaa ga ik weer boarden (ow ook offtopic). Nou ik ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Noortje is nooit een uitslaper geweest, één keer tot half negen en voor de rest meestal een uur of drie eerder dus half zes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dan zullen jullie blij zijn als het weer winter is of niet?
qua inslapen niet nee haha, denk dat ik zelf ook aan het eind van de avond met mijn tong op mijn knieën zit (en nee dan komt dat niet door de wijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:00 schreef octopussy het volgende:
Becky, ik denk dat je geen kind aan Noortje hebt op de camping. Die rent zichzelf helemaal moe
Dat! Gechargeerd gezegd heb ik ontdekt dat kinderen geen robots zijn, maar ook gewoon wezentjes met gevoel. Voordat Lente er was, was ik altijd erg rechtlijnig in m'n opvoedingsopvattingen. Meteen in het eigen bedje slapen, niet laten manipuleren door gehuil, noem maar op. Maar al tijdens m'n zwangerschap veranderden die opvattingen drastisch. En da's maar goed ook, denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ben wel echt enorm veranderd in mijn ideeen wat betreft het opvoeden van kinderen sinds ik zelf een kind heb.
auuuuu arme Lente...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:19 schreef Ssserpente het volgende:
Arme Roy.![]()
Lente stuitert net face forward van het bed. Ook nog. Arm meisje. Toen ik vroeg: "Wil je anders even lekker een tukkie doen?" kwam er een heel schor en zielig: "Ja..."
Dus ze ligt alweer op bed, mijn zieltje.
Gelukkig maar.quote:
Wat dacht je van minder banaan geven en meer laten drinken?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef becky27 het volgende:
och arme Lente, al niet lekker en dan ook nog hard vallen. Prupke...
Bar, Noortje heeft bij tijd en wijle ook veel last van harde keutels. Meestal als ze te veel banaan heeft gegeten en te weinig heeft gedronken. Ik weet meestal niet zo goed wat ik er aan moet doen.
Op het kdv moet ze uit een tuitbeker drinken en dan drinkt ze voor mijn gevoel te weinig. Als ik haar dan een flesje met diksap geef als ze thuis is dan lurkt ze zo 140 ml naar binnen.
Flip, lief!!!![]()
Noortje heeft net voor het eerst een pannenkoek op!!We zijn nu bezig met introductie van soja en dat gaat heel goed. Ook pasta, wat voorheen vaak een dramanacht gaf, gaat nu goed.
Binnenkort met koemelk beginnen, nog geen idee hoe ik dat ga doen maar we gaan het maar mengen met sojamelk of zo.
Duhhuhquote:Op zondag 10 juli 2011 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wat dacht je van minder banaan geven en meer laten drinken?![]()
Grapje hoor. Lente drinkt ook te weinig. Daarom ben ik van m'n 'alleen water-principe' afgestapt en krijgt ze nu vaak appelsap met water gemengd.
Wauw Ivan, wat goed! Dat ie dat al snapt, joh!
Leuk! Roy hier heeft het warm maar ook koudquote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ivan zei vanochtend dat hij het koud had. Dat was nogal een 'WTF!?'-momentje.
uhh Evie vind dentinox lekker ofzo denk ik; die doet dr mondje wel open, en ik smeer het op mijn vinger en dan rechtstreeks met mijn vinger op de bult.. en dat een paar keer achter mekaar meestal. Vind het wel erg sneu dat ze zich zo voelt... (en vind het eerlijk gezegd ook erg vermoeiend..)..quote:Op zondag 10 juli 2011 19:55 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe smeer jij die Dentinox erop, BJ? Lente klemt meteen stijf d'r kaken op elkaar. En laat ze dan idd maar alle vier tegelijk komen, is ze in een keer van de ellende af. Hoop dat d'r velletje snel weer lekkerder zit.
Nog een vraag: hoe krijgen jullie het in hemelsnaam voor elkaar m zonder hulp een zetpil in te brengen (bij je kind). 't Verzandt hier altijd in een groot gevecht waarbij ik het idee heb dat ik met heul onethische handelingen bezig ben...
Serieus: ik voel me er echt een beetje ongemakkelijk bij wanneer ze zo tegenstribbelt terwijl ik iets in d'r kont probeer te stoppen.
Nou he? Het is ook onmogelijk om 'r in een soort zetpilhoutgreep te nemen, ze weet zich prima los te wurmen en te draaien. Vanmiddag heb ik m er snel ingestopt terwijl ze op handen en knieën weg probeerde te vluchten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef octopussy het volgende:
Zetpil vraag ik meestal hulp bijSoms vraag ik me af hoe het in hemelsnaam kan dat zo'n klein lijfje zo enorm sterk kan zijn.
Dentinox: ik doorweek altijd zo'n babywattenstaafje en Hannah kauwt/zuigt het eraf. Ze vindt het lekker dus dat is wel gemakkelijk.
uhh neej ik doelde meer op de TV als afleidingstechniekquote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat zou er opvoedtechnisch niet verantwoord zijn aan verschonen op de bank of afleiden...? I wonder.
dat dus; dat doe ik dus ook als Evie zich niet goed voelt...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft vanmiddag ook twee keer de dvd van de Teletubbies achter elkaar gekeken. Ze heeft een paar keer een poging gedaan om buiten te spelen, maar dat resulteerde keer op keer in huilpartijen. Dan maar met een dekentje op de bank.
vind ik ook leuk, vooral liedjes, en Nijntje is ook leuk; die kijken we soms op de laptopquote:
ik heb een verzamelDVD van sesamstraat; daar staan veel liedjes op... maar een cd weet ik niet..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Goeie, Claudia. Ik weet niet waarom. Ws omdat ik niet wist dat die bestaan voor die kleintjes. Is een zetpil niet beter omdat die de maag niet passeert?
Wat bedoel je met spiegelen, Bar? De pcm-spiegel op peil houden? Da's toch gewoon om de zoveel tijd (bijv. vier uur) toedienen?
Sesamstraat is zo leuk, vooral die liedjes idd. Zou daar een cd van zijn?
Awwww, dubbel pech. Arm kindquote:Op zondag 10 juli 2011 12:19 schreef Ssserpente het volgende:
Arme Roy.![]()
Lente stuitert net face forward van het bed. Ook nog. Arm meisje. Toen ik vroeg: "Wil je anders even lekker een tukkie doen?" kwam er een heel schor en zielig: "Ja..."
Dus ze ligt alweer op bed, mijn zieltje.
Mozes kriebelquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Ssserpente het volgende:
Karin, dat zou fijn zijn! Hou je er verder nog veel rekening mee?
Toch de waterpokken, Twink. Sneu natuurlijk, maar goed, dan heeft ie het maar gehad. Krabt ie niet aan?
Ik vraag me af of jouw antistoffen iets doen. Lente kreeg ook nog bv terwijl ze de waterpokken had en die zag er zo uit.Ze was toen 40 weken oud.
[ afbeelding ]
Ik hoef iig niet bang te zijn dat ze het nog een keer krijgt.
Fijn dat hij niet echt krabt. Volgens mij kun je daar nare littekens aan overhouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Twinkly het volgende:
Oef Lente! Stom, ik wist ook best wel dat zij er zo onder zat, arm krentenbolletje. Dat was tijdens jullie vakantie toch? Dat antistoffenverhaal zal dan wel niet opgaan, nee.
Niels heeft alleen pokjes op zijn gezicht, handen en voeten en veel op zijn billen en bovenbenen. Maar lang niet zo rood als bij Lente en de korstjes die er nu opkomen zijn ook kleiner. Hij zat gisteren wel even aan zijn voorhoofd, maar echt krabben doet hij niet.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:04 schreef Ssserpente het volgende:
De onverwachte aanval heb ik ook geprobeerd, maar daar tuint ze mooi niet in. Zodra ik d'r billen spreid begint ze al te schoppen. Ze houdt sowieso niet van poetsen tussen d'r billen, da's altijd ff miepen. Dus snel en onverwachts lukt hier niet helaasch.
Nu haal ik Nils erbij, maar ik wil het het liefst zonder strijd.
Truus slaapt overdag vrijwel niet. Echt alleen in de doek of bij mij op schoot. Meestal een half uur maximaal. En voor afgelopen week maakte ze eerder nachten van 10 a 11 uur.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef becky27 het volgende:
Wat slaapt Truus veel 's nachts.
Hoe zit dat met de andere kindjes? Noortje slaapt van 19.30 tot 05.30 = 10 uur en 2 uur overdag dus ongeveer 12 uur per dag. Is dat niet veel te weinig?
is per kindje verschillend; ik heb ook een slaapkop...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef becky27 het volgende:
Wat slaapt Truus veel 's nachts.
Hoe zit dat met de andere kindjes? Noortje slaapt van 19.30 tot 05.30 = 10 uur en 2 uur overdag dus ongeveer 12 uur per dag. Is dat niet veel te weinig?
Mine!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
Het beste van sesamstraat
liedjes van sesamstraat deel 1 2 3
tv gaat hier smorgen een half uurtje aan, en sávonds een half uurtje
tussendoor als ik thuis ben staat hier of de radio aan, of gezellige kindermuziek.
hier besloten om Roy zonder pcm op bed te leggen, kan straks altijd nog bekijken mocht de koorts weer oplopen.
Heh bah, wat naar. Wat typisch dat het weer terug isquote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas is vandaag weer begonnen met overgeven :$ Het moeilijke was alleen dat hij wel bleef vragen om eten of drinken, maar dat kwam er dan binnen no time weer uit. Een paar dagen terug moest hij ook al overgeven, maar toen vroeg hij pas om eten toen hij weer wat beter was.
Vanaf 6 uur heeft hij uiteindelijk 2 crakcers gegeten (in fases natuurlijk) en wat gedronken. Ik hoop dat dit het dan was, het is zo sneu om je hummeltje zo zielig te zien.
De CD's van VOF de Kunst zijn ook erg leukquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
tv gaat hier smorgen een half uurtje aan, en sávonds een half uurtje
tussendoor als ik thuis ben staat hier of de radio aan, of gezellige kindermuziek.
hier besloten om Roy zonder pcm op bed te leggen, kan straks altijd nog bekijken mocht de koorts weer oplopen.
hehehe, ik heb een neefje die 9maand ouder is dan Roy, en die slaapt nog erg veel.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef becky27 het volgende:
Ik had het laatst met een vriendin over Noortje haar opstatijden, hun dochter wordt gewoon pas om 08.30 uur wakker. Das 3 uur later dan NoortjeEn die tukt ook met gemak drie uur overdag....
Mjah, als Paul kookt hangt hij bij hem aan zijn beenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar, Trix. Lente hangt tijdens het koken ook het liefst letterlijk aan mijn been. Doodenk vind ik dat. Gelukkig kookt Nils meestal.![]()
Lente slaapt 's nachts van 20:00 uur tot 07:00. Elf uur dus. En overdag zo'n twee tot drie uur. Dus zo'n dertien tot veertien uur per etmaal dus.
Bij Truus wisselt het nogal. Soms is ze rond 06:00 al wakker, soms pas om 09:00. Maar meestal rond 07:00quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef becky27 het volgende:
Ik had het laatst met een vriendin over Noortje haar opstatijden, hun dochter wordt gewoon pas om 08.30 uur wakker. Das 3 uur later dan NoortjeEn die tukt ook met gemak drie uur overdag....
Daar zou ik best wel eens een weekje mee willen ruilenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hehehe, ik heb een neefje die 9maand ouder is dan Roy, en die slaapt nog erg veel.
die gaat er sávond tegen 8 uur in, en slaapt met gemak tot 9.30uur
en tussen de middag van 1uur tot als ze hem zou laten slapen met gemak tot 18 uur...
thomas tochquote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas is vandaag weer begonnen met overgeven :$ Het moeilijke was alleen dat hij wel bleef vragen om eten of drinken, maar dat kwam er dan binnen no time weer uit. Een paar dagen terug moest hij ook al overgeven, maar toen vroeg hij pas om eten toen hij weer wat beter was.
Vanaf 6 uur heeft hij uiteindelijk 2 crakcers gegeten (in fases natuurlijk) en wat gedronken. Ik hoop dat dit het dan was, het is zo sneu om je hummeltje zo zielig te zien.
Wij hebben een kerst-CD van Sesamstraat en die VOF-CD. Verder luistert ze maar gewoon met onze muziek mee hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef _Bar_ het volgende:
Crazyprincess ik heb hier ook cd's van dirk scheele, heb gewone ouderwetse/nieuwerwetse kinderliedjes.
verder cd's van k3, kabouterplop,sesamstraat, en nu mis ik er nog een maar kom daar niet zo snel op
En later naar bed doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef becky27 het volgende:
07.00 uur zou al fijn zijn.... we hebben haar kamertje helemaal verduisterd maar nul komma nul succes.
Maaaaaar, ze slaapt al VIER(!!) nachten door!
Geen succes, die is echt helemaal afgedraaid om 19.30 uur,logisch ook haha.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik een vroege vogel wasquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en qua opstaan, Noortje lijkt erg op Stef, hier is het ongeveer precies zo. En inderdaad, kindjes van vrienden slapen veel langer. Pech, I guess.. Was je zelf vroeger een vroege vogel, Becky? Wel fijn dat ze doorslaapt trouwens
Daar heb je wel een goed punt ja nu ik erover nadenk.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en qua opstaan, Noortje lijkt erg op Stef, hier is het ongeveer precies zo. En inderdaad, kindjes van vrienden slapen veel langer. Pech, I guess.. Was je zelf vroeger een vroege vogel, Becky? Wel fijn dat ze doorslaapt trouwens
Ca.ra, hè, bagger zegBeterschap voor je manneke
CP, later naar bed betekent hier gewoon korter slapen en conform ritme wakker worden. En dan nog lekker een paar dagen chago van vermoeidheidHet ritme van je kind is erg moeilijk om aan te sleutelen. Althans, bij ons exemplaar in elk geval
Ik doe elke ochtend die VOF-CD aan. Gaat ze wil met d'r handen zwaaien. Prachtig om te zienquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef _Bar_ het volgende:
Wij houden op woensdagen heel vaak dansuurtjes, en dan is het wel leuk om gewoon heel veel muziek op te zetten, en dan lekker gek dansen.
Dat is ook echt heel naar jaquote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vond het extra sneu toen hij moest overgeven maar niks in zijn buikje had.![]()
Thomas gaat normaliter rond 7 uur naar bed (geen garantie dat hij dan meteen slaapt, soms gaat hij liggen spelen) en is dan rond 7 uur weer wakker. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Thuis doet hij meestal middagslaapjes van 2 a 3 uur, op het kinderdagverblijf tussen de 1 en 1,5 uur.
Ik wilde je net gaan vragen waar die foto's dan stonden want ik kon ze niet vindenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Asy, sorry, we zijn om 2 uur ff met Stef mee op bed gaan liggen en werden om kwart over vijf wakkerDe fotospam komt nú pas dus..
Ochtendmensen heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
Geen succes, die is echt helemaal afgedraaid om 19.30 uur,logisch ook haha.
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een vroege vogel wasMaar ik weet wel dat ik het raar vond als vriendinnetjes in het vriendenboekje hadden staan dat uitslapen hun hobby was. Ik heb me er wel bij neergelegd, het is nou eenmaal zo.
quote:
Nee niet altijd, het was tot voor kort geen probleem, nu wel vaak met vaseline.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met die zetpillen he? Gebruiken jullie neem ik aan toch wel wat zalf ofzo he?
Ik gebruik al zalf als ik de thermometer erin steekquote:Op zondag 10 juli 2011 21:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
Nee niet altijd, het was tot voor kort geen probleem, nu wel vaak met vaseline.
jij hebt gewoon bikkels!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik gebruik ook zalf. Maar ik geef eigenlijk zelden pillen. En ik smeer ook nooit dentinol.
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik gebruik ook zalf. Maar ik geef eigenlijk zelden pillen. En ik smeer ook nooit dentinol.
Dat dan weer wel, maar die thermometer is van een ander goedje gemaakt als de zetpil.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik gebruik al zalf als ik de thermometer erin steek
Hmmmm ja, is natuurlijk ook zo. Zetpil bij mezelf gaat er ook zo in.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar die thermometer is van een ander goedje gemaakt als de zetpil.
Ik probeer het tot een minimum te beperken, zetpillen maar ze is zo vaak ziek geweest dat er hier toch wel al vier doosjes doorheen zijn gegaan de afgelopen 15 maanden.
Of ik maak er bikkels van, dat kan ook.quote:
oh, nou ik heb mezelf nog nooit een zetpil gegeven... slik ook nooit pcm of zoiets.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm ja, is natuurlijk ook zo. Zetpil bij mezelf gaat er ook zo in.
Het is maar goed dat ik geen zuster ben geworden
Niet bij dreinen en huilen, alleen wanneer er echt wat is, en dat is vooral bij koorts. We zitten nu op dag 5 na de BMR prik dus ik verwacht nog wel wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Of ik maak er bikkels van, dat kan ook.![]()
Nee hoor, ze zijn heus wel eens ziek geweest ondertussen, en dan krijgen ze ook echt wel zetpillen, maar bij dreinen, huilen (zonder koorts), enz... Ik denk er dan gewoon niet aan.
Nee, het valt best wel mee. Hij zat zichzelf vooral de dagen (en nachten) voordat de pokjes opkwamen dwars, hij sliep bijna niet. Hij had toen ook koorts/verhoging (ik temp niet, tenzij hij echt heel heet aanvoelt). Er zijn vandaag niet zoveel pokjes meer bijgekomen en hij zit duidelijk lekkerder in zijn vel en heeft vandaag 3,5 uur geslapen overdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Niels de waterpokken, arm kereltje. Hij lijkt er niet veel last van te hebben, twinkly?
Ik bedoel ook niet te zeggen dat mensen te snel een zetpil gevebn hoor, ik vind mezelf eerder te laat soms. Toen R vijf dagen nadat ik aan de bel trok met spoed buisjes kreeg heb ik wakker gelegen van de vraag of ik nou dreinsymptomen ed wel serieus genoeg had genomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
oh, nou ik heb mezelf nog nooit een zetpil gegeven... slik ook nooit pcm of zoiets.
[..]
Niet bij dreinen en huilen, alleen wanneer er echt wat is, en dat is vooral bij koorts. We zitten nu op dag 5 na de BMR prik dus ik verwacht nog wel wat.
Volgens mij zeg je dat ook niet hoor. Ik heb in het begin ook heel weinig pcm gegeven, bij mezelf vind ik het niet nodig (heb ooit vanwege pijn op 8 pcm per dag geleefd en das ook niet goed). Maar ik ben met Noortje regelmatig naar kinderarts en weet ik het wat geweest en die zeggen dat een pcm geen kwaad kan en al helemaal niet als je kindje daarmee wat meer zichzelf is. Dus ik heb er nu gewoon geen moeite meer mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet te zeggen dat mensen te snel een zetpil gevebn hoor, ik vind mezelf eerder te laat soms. Toen R vijf dagen nadat ik aan de bel trok met spoed buisjes kreeg heb ik wakker gelegen van de vraag of ik nou dreinsymptomen ed wel serieus genoeg had genomen.
Dat doet ze dus ook al. Crosst ze de hele kamer door voor een sopzoenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
CP, dat is zó lief!! En wacht nog even tot ze ze zelf komt bréngen! Dan ben je nog meer de gelukkigste mama op aardeEn hihi, ik ben ook een avondmens, maar werkelijk, toen ik klein was was ik vreselijk. Ik was altijd tussen 4 en 6 wakker en zette dan de boel op stelten. Ik ben echt bang dat Stef ook zulke dingen gaat uitvreten, dan zijn we nog niet jarig
Asy, ze staan er hoor!
En ehm, ja, zetpillen poept Stef er binnen de 20 minuten weer uit, heel irritant. Daarom dus vloeibaar..
nee, ik niet en nooit gedaan eigenlijk, ook niet bij temperaturen. Maar ik hoef beide dingen zelden toe te dienen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met die zetpillen he? Gebruiken jullie neem ik aan toch wel wat zalf ofzo he?
Ooohh, zo cute he? Stef doet nu als kusje zijn mond tegen je wang of mond aan en doet dan heel overdreven een kusjes-geluid na. En dan niet het smakken met de lippen, maar het stem-gedeelte: "MMMMMWAH!"quote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat doet ze dus ook al. Crosst ze de hele kamer door voor een sopzoen
Wij werdern vroeger altijd naar beneden gestuurd 's morgens. Ga maar TV kijken
Ooooowwwww, als Truus dat gaat doen blijft er echt niks van me overquote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohh, zo cute he? Stef doet nu als kusje zijn mond tegen je wang of mond aan en doet dan heel overdreven een kusjes-geluid na. En dan niet het smakken met de lippen, maar het stem-gedeelte: "MMMMMWAH!"![]()
En oh, ik mocht mijn kamer niet uit, want ik ging geen tv kijken. Ik ging lekkages veroorzaken, eieren door de keuken laten kletteren, de schoencadeautjes van het hele gezin opvreten en dat soort
als we temperaturen een klein beetje vaseline aan het puntje.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
nee, ik niet en nooit gedaan eigenlijk, ook niet bij temperaturen. Maar ik hoef beide dingen zelden toe te dienen.
aah Twinkly dat is echt lief!![]()
![]()
Haha, dat ze dan een plasje mama op de grond kan MMMWAH-enquote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ooooowwwww, als Truus dat gaat doen blijft er echt niks van me over![]()
![]()
Ik rammel ondertussen echt de pan uit
Wat waren wij braaf dan
Wij waren verslaafd aan de DJ Cat-show met Linda de Mol
Ik ga kijken!quote:
dat is wel een mooie gedachte, dan was het niet zo slecht van me..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef Twinkly het volgende:
MP, wat rotMaar misschien had ze het echt wel veel te heet en was het juist een goed idee, wat koel water over haar hoofd. Ze kalmeerde in ieder geval wel ervan.
Ja, dit dacht ik dus ook!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef Twinkly het volgende:
MP, wat rotMaar misschien had ze het echt wel veel te heet en was het juist een goed idee, wat koel water over haar hoofd. Ze kalmeerde in ieder geval wel ervan.
Mijn ouders zouden dat ook wel willen.. helaas wonen ze op twee uur rijden afstand (en mijn schoonmoeder op 1 uur, maar zonder eigen vervoer) , dus tegen de tijd dat ze hier zouden kunnen zijn, zou mijn tax allang overschreden zijn... Ik mis dat eigenlijk best, die optie...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iedereen verliest zijn geduld weleens
Ik had het vorige week nog, maar dan met Meike, die haalt me de laatste tijd soms het bloed onder de nagels vandaan, toen mijn tax bereikt was heb ik mijn ouders gebeld of die haar even wilden overnemen...Gelukkig wilden ze dat.
De cd een kuiken is geen kip lag bij de Hema in de bakken. Puur jeugdsentiment van mij met liedjes als "we hadden een boot in de gang" , "visje", "met een lepel kun je roeren" en "mijn vader is op vakantie, dat duurt al een hele poos, na na na" (barst uit in gezang).quote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:18 schreef Shandaly het volgende:
Wat naar, Bar! Sterkte!
Ow, en Sonnetje: Gefeliciteerd met Floris!! (Ik hoorde net op de radio Evers zeggen dat vorig jaar op deze dag de finale van het WK werd gespeeld... en ik moest gelijk aan jou denken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |