abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99295825
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:

[..]

jij hebt gewoon bikkels!
Of ik maak er bikkels van, dat kan ook. :X
Nee hoor, ze zijn heus wel eens ziek geweest ondertussen, en dan krijgen ze ook echt wel zetpillen, maar bij dreinen, huilen (zonder koorts), enz... Ik denk er dan gewoon niet aan. :@
  zondag 10 juli 2011 @ 21:40:05 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99295862
:@ ik moet eerlijk bekennen dat ik ook de thermometer amper gebruik bij Evie... ik voel wel als ze koortsig is, maar zolang ze alert is, goed drinkt en plast, zie ik niet zo de toegevoegde waarde om de getalletjes te weten...
:@

en zetpillen; ik geloof dat Evie dr maximaal 7 ofzo gehad heeft in dr leven....
blijkbaar heb ik geluk dat ze niet vaak ziek is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 10 juli 2011 @ 21:40:50 #228
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99295899
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hmmmm ja, is natuurlijk ook zo. Zetpil bij mezelf gaat er ook zo in.
Het is maar goed dat ik geen zuster ben geworden :Y)
oh, nou ik heb mezelf nog nooit een zetpil gegeven... slik ook nooit pcm of zoiets.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Of ik maak er bikkels van, dat kan ook. :X
Nee hoor, ze zijn heus wel eens ziek geweest ondertussen, en dan krijgen ze ook echt wel zetpillen, maar bij dreinen, huilen (zonder koorts), enz... Ik denk er dan gewoon niet aan. :@
Niet bij dreinen en huilen, alleen wanneer er echt wat is, en dat is vooral bij koorts. We zitten nu op dag 5 na de BMR prik dus ik verwacht nog wel wat.
pi_99295989
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Niels de waterpokken, arm kereltje. Hij lijkt er niet veel last van te hebben, twinkly?
Nee, het valt best wel mee. Hij zat zichzelf vooral de dagen (en nachten) voordat de pokjes opkwamen dwars, hij sliep bijna niet. Hij had toen ook koorts/verhoging (ik temp niet, tenzij hij echt heel heet aanvoelt). Er zijn vandaag niet zoveel pokjes meer bijgekomen en hij zit duidelijk lekkerder in zijn vel en heeft vandaag 3,5 uur geslapen overdag.
Hij heeft geloof ik toch wel een beetje last van jeuk: vandaag moest ik "been wrijven". Wel gek dat hij dan zelf niet krabt.

Niels is vooral fan van Blauw, als hij mijn telefoon ziet wil hij "blauw kijken" of "tevisie achtekant" (die met Andre van Duin dus). Hij zingt heel vaak zomaar delen van Blauw ("bloemkool sla") en hij zingt het einde van De P van Pino mee (Lekker vies!) als ik het voor hem zing.

Ik vind deze zo schattig O+

Niels is zo aan het praten en zo leuk aan het spelen O+. We krijgen constant commando's, bv: "oma toel zittun, mama toel zittun" en dan gaat hij ook op een stoel zitten "zo".
Er hing vandaag een shirt van mijn moeder aan een hangertje uit het raam en Niels wist precies dat het "trui oma" was :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99296110
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:40 schreef becky27 het volgende:

[..]

oh, nou ik heb mezelf nog nooit een zetpil gegeven... slik ook nooit pcm of zoiets.

[..]

Niet bij dreinen en huilen, alleen wanneer er echt wat is, en dat is vooral bij koorts. We zitten nu op dag 5 na de BMR prik dus ik verwacht nog wel wat.
Ik bedoel ook niet te zeggen dat mensen te snel een zetpil gevebn hoor, ik vind mezelf eerder te laat soms. Toen R vijf dagen nadat ik aan de bel trok met spoed buisjes kreeg heb ik wakker gelegen van de vraag of ik nou dreinsymptomen ed wel serieus genoeg had genomen.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:48:58 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99296337
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet te zeggen dat mensen te snel een zetpil gevebn hoor, ik vind mezelf eerder te laat soms. Toen R vijf dagen nadat ik aan de bel trok met spoed buisjes kreeg heb ik wakker gelegen van de vraag of ik nou dreinsymptomen ed wel serieus genoeg had genomen.
Volgens mij zeg je dat ook niet hoor. Ik heb in het begin ook heel weinig pcm gegeven, bij mezelf vind ik het niet nodig (heb ooit vanwege pijn op 8 pcm per dag geleefd en das ook niet goed). Maar ik ben met Noortje regelmatig naar kinderarts en weet ik het wat geweest en die zeggen dat een pcm geen kwaad kan en al helemaal niet als je kindje daarmee wat meer zichzelf is. Dus ik heb er nu gewoon geen moeite meer mee.

En nu ga ik tukken, onze lieve persoonlijke wekker gaat morgen weer om 05.30 af en ik moet weer aan het werk (*verlangt heeeeel erg naar vakantie*)
pi_99296409
Hier weinig problemen met pcm-zetpillen. Leuk vindt ie het niet, maar ik krijg het wel makkelijk voor elkaar. Ik wist trouwens niet dat er een kauwvariant was, misschien toch maar eens naar kijken. Alhoewel, voor 's nachts lijkt me dat ook niet optimaal.

En Groof, dat van te laat zijn herken ik wel. Daarom ben ik nu wel een stuk makkelijker geworden. Terwijl ik in het eerste jaar behoorlijk conservatief met pcm was.

Over tv kijken. Ik ben nu allang blij dat we eindelijk iets hebben gevonden wat Thomas kan boeien. Hij vindt de meeste dingen gewoon echt niet leuk.Gelukkig is er Elmo! Lekker een hysterisch beest wat veel beweegt zingt en maf doet. Dat vindt ie wel leuk. Gek genoeg kan nijntje hem dus totaal niet boeien terwijl hij helemaal gek is van zijn nijntje boekjes en speelgoed.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:50:09 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99296410
groof, ik ben ook altijd laat met pcm geven hoor. Ik denk er ook nooit aan :N
Zo heb ik een keer een halve nacht opgezeten met een huilende Harry. Ik heb nu nog geen idee wat er toen was maar toen ik na al die uren bedacht dat hij zich misschien niet lekker zou kunnen voelen (na alle andere opties) heb ik hem een zetpil gegeven en sliep hij binnen een kwartier! :o

Ow en ik doe geen zalf aan zetpil en/of thermometer :@
Ik maak dus wel zijn billen vochtig met een billendoekje voordat ik de zetpil inbreng.
Ik temp trouwens ook bijna nooit...
pi_99296750
:o
Helemaal vergeten om trots te melden dat Truus sinds een dag of twee kusjes geeft op commando O+
Echt, de eerste keer dat ze dat deed kon je me opvegen. Tranen in m'n ogen :D
En m'n man lachen natuurlijk :D

En nu ben ik verslaafd aan kusjes van d'r krijgen :@
  zondag 10 juli 2011 @ 21:58:34 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99296815
CP, wat leuk! O+
pi_99296903
Wat lief he CP O+ !!!

Niels doet het pas sinds vorige week, en dan nog alleen als hij er zin in heeft ;) Vanavond toen ik hem naar bed bracht kreeg ik heel veel kussen. Ik kreeg er helemaal de slappe lach van, hij greep mijn gezicht vast met twee handjes en dan die wijd open mond tegen mijn gezicht aan :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99296975
Awwwwwwwwwwww, wat schattig O+

Ik ben echt zo'n weekdier geworden sinds ik een kind heb.
Truus doet het overigens ook niet elke keer. Soms krijgen we gewoon ouderwetsch een bats voor onze harses _O-
  zondag 10 juli 2011 @ 22:02:33 #238
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99297040
CP, dat is zó lief!! En wacht nog even tot ze ze zelf komt bréngen! Dan ben je nog meer de gelukkigste mama op aarde O+ En hihi, ik ben ook een avondmens, maar werkelijk, toen ik klein was was ik vreselijk. Ik was altijd tussen 4 en 6 wakker en zette dan de boel op stelten. Ik ben echt bang dat Stef ook zulke dingen gaat uitvreten, dan zijn we nog niet jarig :P

Asy, ze staan er hoor! :*

En ehm, ja, zetpillen poept Stef er binnen de 20 minuten weer uit, heel irritant. Daarom dus vloeibaar..
3!
pi_99297123
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
CP, dat is zó lief!! En wacht nog even tot ze ze zelf komt bréngen! Dan ben je nog meer de gelukkigste mama op aarde O+ En hihi, ik ben ook een avondmens, maar werkelijk, toen ik klein was was ik vreselijk. Ik was altijd tussen 4 en 6 wakker en zette dan de boel op stelten. Ik ben echt bang dat Stef ook zulke dingen gaat uitvreten, dan zijn we nog niet jarig :P

En ehm, ja, zetpillen poept Stef er binnen de 20 minuten weer uit, heel irritant. Daarom dus vloeibaar..
Dat doet ze dus ook al. Crosst ze de hele kamer door voor een sopzoen :D

Wij werdern vroeger altijd naar beneden gestuurd 's morgens. Ga maar TV kijken :Y)
pi_99297162
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met die zetpillen he? Gebruiken jullie neem ik aan toch wel wat zalf ofzo he? :o
nee, ik niet en nooit gedaan eigenlijk, ook niet bij temperaturen. Maar ik hoef beide dingen zelden toe te dienen.

aah Twinkly dat is echt lief! O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 juli 2011 @ 22:08:05 #241
95408 Incantrix
pi_99297313
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dat doet ze dus ook al. Crosst ze de hele kamer door voor een sopzoen :D

Wij werdern vroeger altijd naar beneden gestuurd 's morgens. Ga maar TV kijken :Y)
Ooohh, zo cute he? Stef doet nu als kusje zijn mond tegen je wang of mond aan en doet dan heel overdreven een kusjes-geluid na. En dan niet het smakken met de lippen, maar het stem-gedeelte: "MMMMMWAH!" O+ :D

En oh, ik mocht mijn kamer niet uit, want ik ging geen tv kijken. Ik ging lekkages veroorzaken, eieren door de keuken laten kletteren, de schoencadeautjes van het hele gezin opvreten en dat soort :')
3!
pi_99297417
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ooohh, zo cute he? Stef doet nu als kusje zijn mond tegen je wang of mond aan en doet dan heel overdreven een kusjes-geluid na. En dan niet het smakken met de lippen, maar het stem-gedeelte: "MMMMMWAH!" O+ :D

En oh, ik mocht mijn kamer niet uit, want ik ging geen tv kijken. Ik ging lekkages veroorzaken, eieren door de keuken laten kletteren, de schoencadeautjes van het hele gezin opvreten en dat soort :')
Ooooowwwww, als Truus dat gaat doen blijft er echt niks van me over :o O+ :D

Ik rammel ondertussen echt de pan uit :X

Wat waren wij braaf dan :D
Wij waren verslaafd aan de DJ Cat-show met Linda de Mol :D
  zondag 10 juli 2011 @ 22:11:53 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99297494
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef Poppejans het volgende:

[..]

nee, ik niet en nooit gedaan eigenlijk, ook niet bij temperaturen. Maar ik hoef beide dingen zelden toe te dienen.

aah Twinkly dat is echt lief! O+ O+ O+
als we temperaturen een klein beetje vaseline aan het puntje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:13:54 #244
95408 Incantrix
pi_99297598
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ooooowwwww, als Truus dat gaat doen blijft er echt niks van me over :o O+ :D

Ik rammel ondertussen echt de pan uit :X

Wat waren wij braaf dan :D
Wij waren verslaafd aan de DJ Cat-show met Linda de Mol :D
Haha, dat ze dan een plasje mama op de grond kan MMMWAH-en :P

En ja! Sky Channel FTW! *O* Transformers! O+ O+ *high five*
3!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:14:03 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99297603
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga kijken!

Aaah Twinks, dat is ook lief!
Harry is heel gul met kusjes geven. Iedereen kan er eentje krijgen. Als je er naar vraagt maar hij komt ze ook zelf brengen. Bij de meeste mensen draait hij dan keurig hun hoofd en krijgen ze zo'n kleffe natte kus op de wang O+
En mama krijgt heel vaak een knuffel en dan zegt hij op een lief toontje 'haai' terwijl hij zijn armpjes om je nek slaat O+ O+
ja ik ben verliefd op mijn eigen kind en wil met hem trouwen :P
pi_99297705
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn kind nu pas (echt) leuk begin te vinden :@
Ben kennelijk gewoon niet zo'n babymens _O-
pi_99297761
Hoi :W ik kom me hier melden want mijn meisje is inmiddels 1 jaar oud. Mag ik in het lijstje?
8 juli 2010 Femke dochter van mereltje

Lees hier over zetpillen en temperaturen. Ik geloof dat Femke in haar hele leven ook maar een paar zetpillen heeft gehad. Temperaturen in het begin natuurlijk maar daarna nauwelijks meer, alleen dat ik me nog kan herinneren was bij het doorkomen van haar eerste tandje.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:17:46 #248
95408 Incantrix
pi_99297795
Twinks, ik las over je heen, wat wat superschattig! O+

CP, mag toch? Het wordt steeds leuker! :)

Mereltje, wat leuk, gefeliciteerd!! *O*
3!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:19:29 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99297883
Mereltje en Femke welkom hier *O*
CP niks mis mee toch, en eerlijk is eerlijk het word ook steeds leuker naarmate ze ouder worden ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99297975
Ow temperaturen. ik ben altijd zo bang voor koortstuipen (heeft Meike een keer gehad) dus ik hou de temp wel echt in de gaten als het echt hogere koorts wordt.

Mereltje, gefeliciteerd met je dochtertje en welkom hier!

Kusjes geven, dat is lief zeg!!!

Jeempje, zat net een filmpje te kijken van Lars dat ie begint te rollen, nog helemaal zo'n kaal plekkie op zijn koppie...waar blijft de tijd?????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')