Of ik maak er bikkels van, dat kan ook.quote:
oh, nou ik heb mezelf nog nooit een zetpil gegeven... slik ook nooit pcm of zoiets.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm ja, is natuurlijk ook zo. Zetpil bij mezelf gaat er ook zo in.
Het is maar goed dat ik geen zuster ben geworden
Niet bij dreinen en huilen, alleen wanneer er echt wat is, en dat is vooral bij koorts. We zitten nu op dag 5 na de BMR prik dus ik verwacht nog wel wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Of ik maak er bikkels van, dat kan ook.![]()
Nee hoor, ze zijn heus wel eens ziek geweest ondertussen, en dan krijgen ze ook echt wel zetpillen, maar bij dreinen, huilen (zonder koorts), enz... Ik denk er dan gewoon niet aan.
Nee, het valt best wel mee. Hij zat zichzelf vooral de dagen (en nachten) voordat de pokjes opkwamen dwars, hij sliep bijna niet. Hij had toen ook koorts/verhoging (ik temp niet, tenzij hij echt heel heet aanvoelt). Er zijn vandaag niet zoveel pokjes meer bijgekomen en hij zit duidelijk lekkerder in zijn vel en heeft vandaag 3,5 uur geslapen overdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Niels de waterpokken, arm kereltje. Hij lijkt er niet veel last van te hebben, twinkly?
Ik bedoel ook niet te zeggen dat mensen te snel een zetpil gevebn hoor, ik vind mezelf eerder te laat soms. Toen R vijf dagen nadat ik aan de bel trok met spoed buisjes kreeg heb ik wakker gelegen van de vraag of ik nou dreinsymptomen ed wel serieus genoeg had genomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
oh, nou ik heb mezelf nog nooit een zetpil gegeven... slik ook nooit pcm of zoiets.
[..]
Niet bij dreinen en huilen, alleen wanneer er echt wat is, en dat is vooral bij koorts. We zitten nu op dag 5 na de BMR prik dus ik verwacht nog wel wat.
Volgens mij zeg je dat ook niet hoor. Ik heb in het begin ook heel weinig pcm gegeven, bij mezelf vind ik het niet nodig (heb ooit vanwege pijn op 8 pcm per dag geleefd en das ook niet goed). Maar ik ben met Noortje regelmatig naar kinderarts en weet ik het wat geweest en die zeggen dat een pcm geen kwaad kan en al helemaal niet als je kindje daarmee wat meer zichzelf is. Dus ik heb er nu gewoon geen moeite meer mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet te zeggen dat mensen te snel een zetpil gevebn hoor, ik vind mezelf eerder te laat soms. Toen R vijf dagen nadat ik aan de bel trok met spoed buisjes kreeg heb ik wakker gelegen van de vraag of ik nou dreinsymptomen ed wel serieus genoeg had genomen.
Dat doet ze dus ook al. Crosst ze de hele kamer door voor een sopzoenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
CP, dat is zó lief!! En wacht nog even tot ze ze zelf komt bréngen! Dan ben je nog meer de gelukkigste mama op aardeEn hihi, ik ben ook een avondmens, maar werkelijk, toen ik klein was was ik vreselijk. Ik was altijd tussen 4 en 6 wakker en zette dan de boel op stelten. Ik ben echt bang dat Stef ook zulke dingen gaat uitvreten, dan zijn we nog niet jarig
Asy, ze staan er hoor!
En ehm, ja, zetpillen poept Stef er binnen de 20 minuten weer uit, heel irritant. Daarom dus vloeibaar..
nee, ik niet en nooit gedaan eigenlijk, ook niet bij temperaturen. Maar ik hoef beide dingen zelden toe te dienen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met die zetpillen he? Gebruiken jullie neem ik aan toch wel wat zalf ofzo he?
Ooohh, zo cute he? Stef doet nu als kusje zijn mond tegen je wang of mond aan en doet dan heel overdreven een kusjes-geluid na. En dan niet het smakken met de lippen, maar het stem-gedeelte: "MMMMMWAH!"quote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat doet ze dus ook al. Crosst ze de hele kamer door voor een sopzoen
Wij werdern vroeger altijd naar beneden gestuurd 's morgens. Ga maar TV kijken
Ooooowwwww, als Truus dat gaat doen blijft er echt niks van me overquote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohh, zo cute he? Stef doet nu als kusje zijn mond tegen je wang of mond aan en doet dan heel overdreven een kusjes-geluid na. En dan niet het smakken met de lippen, maar het stem-gedeelte: "MMMMMWAH!"![]()
En oh, ik mocht mijn kamer niet uit, want ik ging geen tv kijken. Ik ging lekkages veroorzaken, eieren door de keuken laten kletteren, de schoencadeautjes van het hele gezin opvreten en dat soort
als we temperaturen een klein beetje vaseline aan het puntje.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
nee, ik niet en nooit gedaan eigenlijk, ook niet bij temperaturen. Maar ik hoef beide dingen zelden toe te dienen.
aah Twinkly dat is echt lief!![]()
![]()
Haha, dat ze dan een plasje mama op de grond kan MMMWAH-enquote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ooooowwwww, als Truus dat gaat doen blijft er echt niks van me over![]()
![]()
Ik rammel ondertussen echt de pan uit
Wat waren wij braaf dan
Wij waren verslaafd aan de DJ Cat-show met Linda de Mol
Ik ga kijken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |