Als je Luxemburg bedoelt, volgens mij is dat al jaren niet meer zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat inclusief de handicap die ze hebben met de U-bocht
Hij lijkt me anders zeer capabel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef Omnifacer het volgende:
Is er geen voorzitter bij de persco? Ik vind dat altijd zo matig, als de burgemeester zelf de boel moet leiden
Is naar mijn weten nog steeds zo, RTL valt nog gewoon onder de Luxemburgse wetgeving. Maar qua uitzending maakt dat maar enkele seconden uit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef maxburger het volgende:
[..]
Als je Luxemburg bedoelt, volgens mij is dat al jaren niet meer zo.
Hmm, ik denk dat ze daar geen tijd voor hadden. Lijkt me dat dit een persco is die ze zo snel mogelijk wilden geven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef Omnifacer het volgende:
Is er geen voorzitter bij de persco? Ik vind dat altijd zo matig, als de burgemeester zelf de boel moet leiden
Absoluut.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, wel een hele goede oproep aan de fans om weg te blijven.
Heeft de gemeente geen persvoorlichters in dienst, die dit kunnen doen? Tuurlijk wel. Ik vind het raar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ze daar geen tijd voor hadden. Lijkt me dat dit een persco is die ze zo snel mogelijk wilden geven.
Doorgaans is daar binnen het team iemand voor (woordvoerder), zeker in een stad als Enschede. Het is echter wel vakantie...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ze daar geen tijd voor hadden. Lijkt me dat dit een persco is die ze zo snel mogelijk wilden geven.
Radio 1 was dat, die waren live bij de Persconferentiequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
is het bij mij op TV zoveel langzamer? of heb je een andere bron?
Misschien wel, die moeten dan ook stante pede beschikbaar zijn, ik weet niet waarom ze hier voor hebben gekozen maar goed, ik vind dat hij het goed doet dus wat mij betreft geen punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heeft de gemeente geen persvoorlichters in dienst, die dit kunnen doen? Tuurlijk wel. Ik vind het raar.
DIE DENKT ZEKER DAT HET HIER NOG 40-45 IS!!1!one!11!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef maxburger het volgende:
Kut duitser die gelijk een vertaling wil.
Ik vind voorlichters juist flauwekul, kosten bakken met geld en het enige wat ze meestal te melden hebben is dat ze inhoudelijk niet kunnen ingaan op vragen van de pers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heeft de gemeente geen persvoorlichters in dienst, die dit kunnen doen? Tuurlijk wel. Ik vind het raar.
Nee,quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Persconferentie begonnen
-1 dode
-14 gewonden, 10 daarvan in ziekenhuis, 2 zwaargewond
Dat was inderdaad een van de trieste gevallen van hoe een burgemeester kan optreden tijdens een ramp, ik snap nog steeds niet dat zo'n iemand bestuurder heeft kunnen worden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind voorlichters juist flauwekul, kosten bakken met geld en het enige wat ze meestal te melden hebben is dat ze inhoudelijk niet kunnen ingaan op vragen van de pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |