Waar het hart van vol is...quote:
FOTO'S NU !quote:
Ons modem is kapot en nu moet ik via mijn foon op de kleine laptop mijn werk doen, werkt niet fijnquote:
Mwehehe best wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
En ondanks de makeupjes blijft de beste faal van lindy die een paraplu koopt waardoor het per direct stopte met regenen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef Diconnected het volgende:
Mah birthday present van Demelza en Lindy![]()
[ afbeelding ]
Maar toen was het wel mooi droogquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
En ondanks de makeupjes blijft de beste faal van lindy die een paraplu koopt waardoor het per direct stopte met regenen
Ik zou ZEKER gaan rellen, andermans post zo lang houden en openen is toch gewoon strafbaar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef princess-a het volgende:
Woooow Lin! Goede faal![]()
Vinden jullie dat ik mag rellen bij de bank die naast mijn huis gevestigd is? De postbode vergist zich nogal eens, met als resultaat dat veel post voor ons bij hen bezorgd wordt. Oké
maar dat werkelijk álles geopend terug komt hangt me flink de keel uitEerst een brief van mijn provider die aangaf dat mn abo een aantal dagen later inging, hebben ze ruim 2 weken vastgehouden, waardoor ik er dus te laat achter kwam. Herinnering aan mn ziekenhuisafspraak (die ik gelukkig zelf ook wel onthoud) en nu is mn bankpas weg en heb ik zo'n flauw vermoeden dat zij hem hebben
Ik zou gaan rellen bij de bank én bij de tnt/postNL/wat het ook is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef princess-a het volgende:
Woooow Lin! Goede faal![]()
Vinden jullie dat ik mag rellen bij de bank die naast mijn huis gevestigd is? De postbode vergist zich nogal eens, met als resultaat dat veel post voor ons bij hen bezorgd wordt. Oké
maar dat werkelijk álles geopend terug komt hangt me flink de keel uitEerst een brief van mijn provider die aangaf dat mn abo een aantal dagen later inging, hebben ze ruim 2 weken vastgehouden, waardoor ik er dus te laat achter kwam. Herinnering aan mn ziekenhuisafspraak (die ik gelukkig zelf ook wel onthoud) en nu is mn bankpas weg en heb ik zo'n flauw vermoeden dat zij hem hebben
Zou het echt strafbaar zijn?? Asociaal is het sowieso! Morgen fijn even verhaal halenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik zou ZEKER gaan rellen, andermans post zo lang houden en openen is toch gewoon strafbaar?
belachelijk ook, je kan toch een naam lezen of niet dan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou het echt strafbaar zijn?? Asociaal is het sowieso! Morgen fijn even verhaal halen
Wij falen alleen maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef Incantrix het volgende:
[n00b]Faal? Ik zie alleen redelijke WIN's?[/n00b]
Tevens: hoi![]()
En dat verhaal van die bank
Thanksquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Briefgeheim_%28juridisch%29
Oohhhh te gek! Herinner het me nog van vroeger,met de magiër en de leeuwen,ben er zelfs twee keer geweest (nou ja,om heen gevaren,we mochten ivm ouderdom en gevaar niet op)quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh my, oh my, Fort Boyard komt in september weer terug op tv![]()
Ja, en de lilliputtersquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oohhhh te gek! Herinner het me nog van vroeger,met de magiër en de leeuwen,ben er zelfs twee keer geweest (nou ja,om heen gevaren,we mochten ivm ouderdom en gevaar niet op)
Nee, en jij staat er nergens opquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we hebben alleen geen foto van ons 3en
Ja want ik maakte de foto'squote:
Ja, dat doen wequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja want ik maakte de foto's
Maken we de volgende x wel goed!
Och erm.... ik zou willen dat ik de poes kon helpen door d'r een plekje te geven, maar Sien en Dik, dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo op de rest reageren maar ik wil toch even een oproepje doen. Een vriendin van mij heeft een poes, ze heet Devil en is ongeveer tien jaar. Devil is een hele lieve, rustige cyperse poes. Ze komt wel eens buiten, maar alleen in de tuin, het is geen zwervertje. Ze weet namelijk niet hoe ze moet springen.
Nu had de man van deze vriendin altijd al een hekel aan katten, maar dat loopt nu een beetje uit de hand. Als ze voor volgende week vrijdag geen nieuw huisje voor de kat hebben, moet ze naar het asiel, en dat gun ik deze poes niet.
De problemen zijn begonnen nadat ze een kindje hebben, sindsdien doet devil het (door de stress) soms naast haar bak. Dat is de enige reden. Verder heeft de poes geen aantoonbare gezondheidsklachten.
Zoekt er iemand nog een lieve poes? Ken je iemand? Stuur me dan even een berichtje. Dankjewel
Ja, dat lijkt me dan ook niet zo'n goed plan....quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik zit met hetzelfde. Die van mij hebben teveel pit, en vier is echt te veel
Wat een nare manquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo op de rest reageren maar ik wil toch even een oproepje doen. Een vriendin van mij heeft een poes, ze heet Devil en is ongeveer tien jaar. Devil is een hele lieve, rustige cyperse poes. Ze komt wel eens buiten, maar alleen in de tuin, het is geen zwervertje. Ze weet namelijk niet hoe ze moet springen.
Nu had de man van deze vriendin altijd al een hekel aan katten, maar dat loopt nu een beetje uit de hand. Als ze voor volgende week vrijdag geen nieuw huisje voor de kat hebben, moet ze naar het asiel, en dat gun ik deze poes niet.
De problemen zijn begonnen nadat ze een kindje hebben, sindsdien doet devil het (door de stress) soms naast haar bak. Dat is de enige reden. Verder heeft de poes geen aantoonbare gezondheidsklachten.
Zoekt er iemand nog een lieve poes? Ken je iemand? Stuur me dan even een berichtje. Dankjewel
vast wel. Ik ga je mailenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Sq, ik wil Devil !
Kan ze niet even wachten? Ik denk een week of drie?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Sq, ik wil Devil !
Kan ze niet even wachten? Ik denk een week of drie?
Datquote:
Ik dacht al wat is dat voor auto?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat
En net de Rolls opgehaald, vanmiddag bruiloft van mijn zus.
Jaaaaa!! Bootje met een gele kring er om heenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwhehehehe die fotos![]()
Volgende keer meet hier en dan allen op bootjeeee!!!
Oeh, nicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat
En net de Rolls opgehaald, vanmiddag bruiloft van mijn zus.
en een zwembandje om zoals deze meneer heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Bootje met een gele kring er om heen
OH MY GOD!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
en een zwembandje om zoals deze meneer heeft![]()
Muahahaha, Cause I made youquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OH MY GOD!!!!
Waarom klikte ik op het filmpje
Rolls Royce uit '65.quote:
Doe even peekshur maken van je hele look/oufit straksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rolls Royce uit '65.
Zo, nagels zijn gedaan, panty is aan, nu alleen nog wat make up en mijn jurk aan.![]()
En straks zus aankleden.
Is goed babe!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
De faals en foto's![]()
![]()
Ziet er weer heerlijk gezellig uit
Ijsje heel veel plezier vandaag !!! De toettoet is echt amazing
Lin!! Ik heb je nog nodig voor volgende week. Bruiloft van beste vriendin en jij moet me nog even tips geven welke kleur make-up ik beste bij mijn jurkje kan doenpwetty pleasssse
Donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is goed babe!!
Stuur me even een PM met een foto van het jurkje, zal ik een make-upje voor je bedenken!
naar de 1e hulp voor stress???quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:20 schreef Diconnected het volgende:
Mocht lekker een uurtje eerder naar huisben echt zo gaar als een garnaal..
En ik moet nog allemaal dingen doen enzo. En moeders is ook al terug van werk, want die is te gestressed op het werk, dus die was weer naar de 1e hulp gebracht op het bedrijventerrein... Meh.
Ja was ook aan het hyperventileren en hoge bloeddruk en bijna flauwvallen enzo.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
en een zwembandje om zoals deze meneer heeft![]()
Jup, heel tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
was gister de bruiloft van je vriendin? Was het tof??
You are welcomequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me getraumatiseerd voor m'n leven
Was heel leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
You are welcome
Leuk Deb dat je bruidsmeisje washad je een mooie jurk?
Mijn make up van Beautyjoint is ook binnenOf nja, het is al langer binnen maar ik ben nu pas weer bij mam. I like the nude on nude pallet
Heeel mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was heel leuken check m'n Facebook profielfoto maar
! Het was vooral een veelzijdige jurk, heb 'm die dag 4x anders gedragen.
Jeejquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen feesboek
Joepie, onze toettoet is thuis!
I can see pictjur from joe in toettoet yes?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen feesboek
Joepie, onze toettoet is thuis!
Beterschap chick!quote:
nah, ben nu ff aan het bieren met yet another fok-kennisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
I can see pictjur from joe in toettoet yes?
mannenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben stuk.
En teleurgesteld, "vriend" zou komen, maar heeft uiteindelijk helemaal niets van zich laten horen. Klootzak.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef Loqi het volgende:
Zit ik lekker te falen, mandje vol, door naar afrekenen, Credit card...
die heeftbij ...die is vanmorgen naar 'vakantie' vertrokken (scoutingkamp als begeleider) en atm niet bereikbaar
![]()
Ingebouwde faal preventie![]()
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef zoeperzazke het volgende:
van damnyouautocorrect.com
[ afbeelding ]
Ik denk dat de 67 cm die op de site bij lengte staat wel klopt, als ik zo naast me kijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
Mijn nagellaklades zijn vol aan het raken, en nu ben ik even in dubio over wat ik moet doen.
Ik heb namelijk 3 x 2 lades, en ik heb ze vorige zomer bij de blokker gekocht. Het is geen vaste collectie, dus het is uberhaupt de vraag of ze dit jaar weer gaan komen. Ook wordt het dan allemaal wel hoog. Nu zit ik aan een helmer te denken, maar nu is de vraag, hoe hoog dat ding is zonder wielen. Op de Ikea site staat een hoogte van 7 cm (), dat zal wel niet kloppen.
Kan iemand me de ware hoogte vertellen?
Dat zal dan ongeveer net zo hoog zijn als mijn huidige syteem, alleen begint die nu vol te raken. Weet jij hoeveel china glaze lakjes er in één helmer lade passen? Dan kan ik inschatten of ik erop vooruit ga.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat de 67 cm die op de site bij lengte staat wel klopt, als ik zo naast me kijk
Ik ga even voor je tellen, moment!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zal dan ongeveer net zo hoog zijn als mijn huidige syteem, alleen begint die nu vol te raken. Weet jij hoeveel china glaze lakjes er in één helmer lade passen? Dan kan ik inschatten of ik erop vooruit ga.
6 rijen van 10 lakjes?quote:
Tien rijen van 6 lakjesquote:Op zondag 10 juli 2011 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
6 rijen van 10 lakjes?
In mijn huidige systeem kunnen er ongeveer 50 per la, maar je kunt niet die hele la eruit trekken. Daardoor zie je alleen de eerste 7en rijen.
Wat dat betreft zou een helmer wel een uitkomst zijn. Alleen ben ik bang dat ik dat ding binnen no-time vol heb, gezien ik mijn lak op merk sorteer. Maar ach, het ding kost dan ook niks.
Dankjewel iig!
was het een bijbaan of een fulltime baan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:15 schreef Miezziej het volgende:
Mijn contract bij mijn wannabe baantje bij AH wordt niet verlengd![]()
Was toch mijn eerste "echte" werk he. Maarja, nu 3,5 jaar wordt je nog steeds als nummertje gezien en willen ze je geen vast contract geven.
Zsm iets anders regelen, anders kan ik geen nagellak meer kopen de vaste lasten niet meer opbrengen.
Bijbaanquote:Op zondag 10 juli 2011 02:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het een bijbaan of een fulltime baan?
Wat een toffe kado's heb je gehad, en zo te horen een hele leuke verjaardag!quote:Op zondag 10 juli 2011 08:36 schreef Incantrix het volgende:
Haai! Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd <3 Het was zo geweldig, het was enórm gezellig, we hebben met 7 grote mensen en 3 kleine dreumesjes lekker chinees gegeten en de hele avond in de tuin gezeten..En ik had centjes gevraagd voor een flitser en zoveel gekregen dat ik ook nog genoeg geld heb om over een maandje 1 van die nieuwe chanels te kopen <3 En ik heb OPI not like the movies (tasformaat), happy anniversary en Austin-tatious turquoise gekregen
Nu moet ik kiezen welke ik zo als eerste op doe alleen..
Princess-a, nog eenvoor je gesprek over je broer, soms kan het zo opluchten om het er even flink uit te gooien.. Een paar weken geleden had ik voor de 4e keer een miskraam en toen hebben we het gewoon 'out in the open' gezegd. Erover praten is dan heel confornterend, maar het helpt wel het een soort van te accepteren, of in elk geval voor waar aan te nemen. Ik vind het vreselijk te lezen dat jij je broer hebt verloren, ik hoop dat je hem altijd dichtbij je zal hebben in je hart en dat je erover zal kunnen praten wanneer je dar nodig hebt en kunt zwijgen wanneer dat moet
Inschrijven bij uitzendbureau?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bijbaan
Bijna 20 he, dan ben je al te bejaard voor de supermarkt. Vier weken nog om een nieuwe bijbaan te vinden, iemand suggesties?haha
Rondje door de stad en kijken welke winkels iets voor het raam hebben hangen? Of promotiebureaus af gaan, zien of je promotiewerk kunt doen..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bijbaan
Bijna 20 he, dan ben je al te bejaard voor de supermarkt. Vier weken nog om een nieuwe bijbaan te vinden, iemand suggesties?haha
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Zo, zolder af, rommelkamer af, keuken bijna af. We gaan goed!
Done!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
even een oproepje, heeft iemand het telefoonnummer van Puckzzz en zo ja, zou je me dat dan willen PM-men? (ga er van uit dat ze daar geen problemen mee heeft...)
Dat was ik ook van plan dit weekend, maar ik kan niet eens heen en weer naar de wc zonder buiten adem te zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ook al ge-pmd
Zo, ben lekker al m'n make-upjes aan het sorteren in m'n la, kwasten aan het schoonmaken en lakjes uitzoeken.
Awh, lekker de griep te pakken dus?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan dit weekend, maar ik kan niet eens heen en weer naar de wc zonder buiten adem te zijn
Ja, lig al drie dagen op de bank... heb wel al 3 seizoenen how i met your mother gekekenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awh, lekker de griep te pakken dus?
Zo danquote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lig al drie dagen op de bank... heb wel al 3 seizoenen how i met your mother gekeken
Oh handigquote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik wel 2 verschillende nummers
bedankt meiden!
Euw.... dat is het nr waarop ik d'r 21 juni nog heb ge-wats-app-t (quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik wel 2 verschillende nummers
bedankt meiden!
Ja, zeker! En ik ben het nog niet eens beuquote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo dan! Maar wel goede bezigheidstherapie
Hoe maak jij altijd je kwasten schoon? Eerst met MAC, en daarna shampoo? Of alleen MAC?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker! En ik ben het nog niet eens beu
Ik ben bijna aan het einde van seizoen 4
Als ik ze echt goed schoonmaak, dan alleen met afwasmiddel (shampoo is eigenlijk te vet voor je kwasten...) en tussendoor alleen met MACquote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe maak jij altijd je kwasten schoon? Eerst met MAC, en daarna shampoo? Of alleen MAC?
Okay, en dan gewoon in een teiltje en laten weten ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik ze echt goed schoonmaak, dan alleen met afwasmiddel (shampoo is eigenlijk te vet voor je kwasten...) en tussendoor alleen met MAC
Ik doe een beetje afwasmiddel op mijn hand, kwast er door met een beetje water, kwast in je handpalm zegmaar laten schuimen door hem heen en weer te zwiepen en dan afspoelen onder de kraan en op een handdoek liggend laten drogenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay, en dan gewoon in een teiltje en laten weten ofzo?
Okay. doe ik dat de volgende keerquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik doe een beetje afwasmiddel op mijn hand, kwast er door met een beetje water, kwast in je handpalm zegmaar laten schuimen door hem heen en weer te zwiepen en dan afspoelen onder de kraan en op een handdoek liggend laten drogen
Ik zou ze niet laten weken, te veel risico dat de lijm oplost en de haren loslaten!
Thanx!!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Beterschap lin, gelukkig is himym vet leuk
Die Hard!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!!
Dat wel ja!
Het downloaden van seioen 5 is bijna klaar
En dan te bedenken dat ik ze allemaal al een keer heb gezien
Zeker!! Ook will and Grace heb ik al minstens 3x alle 8 seizoenen van gezien en Friends... don't even get me started... minstens 6x van voren naar achterenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die Hard!
Heb net weer even wat muziek gedownload, ik heb echt asap een externe harde schijf nodigheb gewoon teveel foto's en muziek
Wow wat een beslissing! Ik ga jouw steunenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef princess-a het volgende:
Ladies! Ik ga 15-20 kilo afvallen en daarna laat ik mn borsten verkleinen. Gaan jullie me steunen?
Goed van jou!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wow wat een beslissing! Ik ga jouw steunenkijken of ik zelf ook 15 kg kan afvallen!
Ja ik ga binnenkort weer afspraak maken bij diettiste, mag helaas niet Sonja Bakkerenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goed van jou!Kunnen we elkaar motiveren
![]()
Ik weet dat ik dit kan, heb het eerder gedaan (23 kg) en voel me hetzelfde als ik me toen voelde. Sonja Bakker boodschappenlijstje ligt klaar in mn portemonnee. Morgen direct beginnen
Ohja dat is ook zo! Heb je dan heel veel dingen waar je rekening mee moet houden? Of is het wel te doen om wat te 'minderen'? Sporten helpt een boel inderdaad! Ik heb vandaag 10 km gefietst, kan jammergenoeg niet aanmelden bij de sportschool omdat ik nog niet zeker ben van een baan over 2 maanden. Maar zodra dat door is ren *ahum ik naar de sportschool voor een abonnementquote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik ga binnenkort weer afspraak maken bij diettiste, mag helaas niet Sonja Bakkerenvanwege m'n diabetes enzo. Maargoed, ik moet ook weer gaan sporten enzo
gaat goedkomen met ons
Naja mijn lichaam is gewend 6x per dag te eten anders gaat het verkeerd, zoals vandaagquote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo! Heb je dan heel veel dingen waar je rekening mee moet houden? Of is het wel te doen om wat te 'minderen'? Sporten helpt een boel inderdaad! Ik heb vandaag 10 km gefietst, kan jammergenoeg niet aanmelden bij de sportschool omdat ik nog niet zeker ben van een baan over 2 maanden. Maar zodra dat door is ren *ahum ik naar de sportschool voor een abonnement
10 km heen en 10 km terug? Of in totaal? Ik ga je steunen!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja mijn lichaam is gewend 6x per dag te eten anders gaat het verkeerd, zoals vandaagontbijt en tussendoortje gemist en ik ben gelijk van de leg
Ja sportschool vind ik ook blegh, maar straks in augustus moet ik iedere dag 10km gaan fietsen, heen/terug school. En tjah, eten... Ik ben een echte foodie
terwijl ik wel alles mager eet enzo, dus moet gewoon gaan bewegen en buikspieroefeningen. Krijg ik ook een keer voor de verandering positief bericht van m'n artsen
10 in totaal, thank godquote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
10 km heen en 10 km terug? Of in totaal? Ik ga je steunen!Laat maar weten als je zover bent haha
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
even een oproepje, heeft iemand het telefoonnummer van Puckzzz en zo ja, zou je me dat dan willen PM-men? (ga er van uit dat ze daar geen problemen mee heeft...)
sorry is nergens voor nodig meid! Kan niet altijd online zijn toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry...ik heb inmiddels PM gestuurd
Daar kan ik alleen maar dit op antwoorden: Wat een debielenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Godnondeju
Ik moet een spandoek van 8 meter breed maken met allemaal logo's van sponsoren. Dus ik heb gevraagd of men hun logo's groot in EPS formaat door wilde sturen. De oogst:
7 PDF-bestanden
2 JPEGS van 10 kb
2 grote JPEGS
2 EPS bestanden
een powerpointpresentatie
en een compleet opgemaakte tijdschriftadvertentie![]()
Toen ik op de tijdschriftenadvertentie reageerde met "dit is een advertentie, heb je ook een logo?" kreeg ik terug "Dit is het logo."![]()
Ik ben vandaag voor het eerst twee/drie uurtjes van de bank geweest, naar de Ikeaquote:
Thanks chick! Heb de boodschappen al in huis en was vandaag heel braafquote:
Dat ziet er gezellig uit! Vertel je hoe het bevalt?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had vorige week hardloopschoenen gekocht!! Ik ga start to run doen metWilde dit weekend beginnen, maar dat ging dus niet echt... dus ik hoop dat ik nu woensdag kan starten
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Godnondeju
Ik moet een spandoek van 8 meter breed maken met allemaal logo's van sponsoren. Dus ik heb gevraagd of men hun logo's groot in EPS formaat door wilde sturen. De oogst:
7 PDF-bestanden
2 JPEGS van 10 kb
2 grote JPEGS
2 EPS bestanden
een powerpointpresentatie
en een compleet opgemaakte tijdschriftadvertentie![]()
Toen ik op de tijdschriftenadvertentie reageerde met "dit is een advertentie, heb je ook een logo?" kreeg ik terug "Dit is het logo."![]()
Oeh succes!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had vorige week hardloopschoenen gekocht!! Ik ga start to run doen metWilde dit weekend beginnen, maar dat ging dus niet echt... dus ik hoop dat ik nu woensdag kan starten
Keigoed van jou!!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Thanks chick! Heb de boodschappen al in huis en was vandaag heel braaf
[..]
Dat ziet er gezellig uit! Vertel je hoe het bevalt?
Thanxquote:
nee, maar amenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Had ik al gezegd dat ik inpakken ook haat?
Dat lijkt me ook vreselijk irritantquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Whehe niet gezegd, wel verwacht!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Dat is dan wel weer een pluspuntquote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef Debsterr het volgende:
Gelukkig zijn wij wel goed in rigoureus afscheid nemen van zooi.
Wat zij zegt!quote:
Whatsup?quote:
Zo van, we fucken lekker met je gevoelens en daar laten we het bijquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Sien is altijd zo dankbaar als ze een nieuwe speel krijgt, zoals een IKEA-knuffel-voetbal van wel twee hele ekkies
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Sien is altijd zo dankbaar als ze een nieuwe speel krijgt, zoals een IKEA-knuffel-voetbal van wel twee hele ekkies
[ afbeelding ]
Boh! Die ene jongen waarvan je er in Amerika achter kwam dat je hem leuk vindt?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo van, we fucken lekker met je gevoelens en daar laten we het bij
quote:
Ik bekijk ze net, ik kijk wel nasty op die eerste hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en Debs, heb je de foto's gezien? Die eerste vind ik wel echt heel tof
Ja, daarom juistquote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bekijk ze net, ik kijk wel nasty op die eerste he!
Dat is wel fijn, dat hij een nieuw plekje heeft waar hij lekker kan draken. En fijn dat dat bij een kennis is, dan kun je m af en toe nog opzoekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:47 schreef Puckzzz het volgende:
Beertje heeft een nieuw baasje (kennis van ons) waar hij alle vrijheid heeft om de draak die hij is uit te hangen. Ik kan hem echt niet heel de dag opsluiten in een flatje![]()
Dus het wordt alleen ik en mijn Duiveltje![]()
Oeh, lekker zwetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
holy fuuuuuuck airco uitgevallen in de serverruimte het is daar nu 37 graden
mja en servers die uitvallen omdat ze overhit rakenquote:
het is wel echt ruk van Beerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:47 schreef Puckzzz het volgende:
Beertje heeft een nieuw baasje (kennis van ons) waar hij alle vrijheid heeft om de draak die hij is uit te hangen. Ik kan hem echt niet heel de dag opsluiten in een flatje![]()
Dus het wordt alleen ik en mijn Duiveltje![]()
Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:30 schreef princess-a het volgende:
Boh Puckzzz wat lijkt me dat moeilijk! Maar absoluut de juiste beslissing. Fijn dat jij voor Devil gaat zorgen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
I haz peekshur of da Devill. You want lookie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
I haz peekshur of da Devill. You want lookie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Diconnected het volgende:
Peekshurrrr!
Mweh.Mama is overspannen/burnout. Ben blij dat ik deze weken niet zoveel hoef te werken, want het gaat echt niet goed met dr, en ik vind het gewoon niet fijn om der alleen thuis te laten enzo. Dokter zei dat ze veel leuke dingen moet doen dus ik ga der maar zo veel mogelijk bezighouden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
En dan krijg je vorige week te horen dat tante van vriendlief is opgegeven door de dokters; en zo is ze vannacht al overleden
Paar maanden geleden nog maar een diagnose van kanker gehad. En op 1 of andere manier hadden we een groot vermoeden dat het erg snel zou gaan; maar als het dan toch eenmaal gebeurt...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
En dan krijg je vorige week te horen dat tante van vriendlief is opgegeven door de dokters; en zo is ze vannacht al overleden
Paar maanden geleden nog maar een diagnose van kanker gehad. En op 1 of andere manier hadden we een groot vermoeden dat het erg snel zou gaan; maar als het dan toch eenmaal gebeurt...
he priempje tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal misschien op wat tenen trappen hier met deze opmerking, maar ik ben nou eenmaal (bijna) altijd eerlijk over mijn opinies. Ga alsjeblieft gewoon ontzettend genieten van de bruiloft van je beste vriendin en vriend!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Rond de 70... Ik heb haar meermaals gezien op familiefeesten maar echt 'kennen'; is het niet (krijg je met een giga grote familie aan vriendliefs kant..). Maar ik heb ze anderhalve week dus nog gezien op familiefeest waar ze echt persé naartoe wou (en toen kon ze al bijna niet meer lopen; afgelopen week kon ze alleen nog maar in bed liggen.. Tjah dan weet je dat het echt hard gaat..).
Begrafenis zal wellicht zaterdag zijn; maar dat horen we nog van schoonmoeders.
Alleen hebben we vrijdag dus trouwfeest van beste vriend van vriendlief (en mijn beste vriendin)...
'Fijn' dubbel gevoel zo
/eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal misschien op wat tenen trappen hier met deze opmerking, maar ik ben nou eenmaal (bijna) altijd eerlijk over mijn opinies. Ga alsjeblieft gewoon ontzettend genieten van de bruiloft van je beste vriendin en vriend!
Ik snap dat het even schrikken is als iemand plots overlijdt, maar je geeft al aan dat je deze vrouw nauwelijks kende, en het is ook geen jonge moeder van 35 die ineens uit het leven wordt weggerukt.
Ofja, ik ben wat rigoreus in mijn opvattingen en dat weet ik, maar ik heb altijd zoiets, het is niet verplicht om in diepe rouw te zijn als iemand overlijdt uit je familie, enkel omdat het familie is. Ofzo.
Dit dus, zeker omdat je haar niet echt kende. Maar als je vriend graag naar de begravenis is het natuurlijk anders maar lekker genieten van de bruiloftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal misschien op wat tenen trappen hier met deze opmerking, maar ik ben nou eenmaal (bijna) altijd eerlijk over mijn opinies. Ga alsjeblieft gewoon ontzettend genieten van de bruiloft van je beste vriendin en vriend!
Ik snap dat het even schrikken is als iemand plots overlijdt, maar je geeft al aan dat je deze vrouw nauwelijks kende, en het is ook geen jonge moeder van 35 die ineens uit het leven wordt weggerukt.
Ofja, ik ben wat rigoreus in mijn opvattingen en dat weet ik, maar ik heb altijd zoiets, het is niet verplicht om in diepe rouw te zijn als iemand overlijdt uit je familie, enkel omdat het familie is. Ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo camo-nagels maken, mijn vader zwaait morgen af bij de Landmacht![]()
Weet je wat het is... Ik hoop eigenlijk ook gewoon dat de begrafenis niet vrijdag isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niiiiicequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn beste vriendin heeft gisteren de 20w echo gehad en ik word oom!!
Wel wennen aan het idee, mijn vriendinnen krijgen namelijk altijd dochters, en nu dus niet
Briljant!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo camo-nagels maken, mijn vader zwaait morgen af bij de Landmacht![]()
Jaaaaaaaaaa dies leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Lekker naar de Efteling geweest. Mocht een van jullie nog gaan dit jaar: ga écht in Joris en de Draak, wat een bazenachtbaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef Incantrix het volgende:
Stormqueen, coolCongrats x2! (Ennuhm, jongetjes
Ik ben vandaag 4 jaar getrouwdHeb voor de gelegenheid uiteraard happy anniversary op
JAAAA en als je voorin zit loop je waterrisicoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Lekker naar de Efteling geweest. Mocht een van jullie nog gaan dit jaar: ga écht in Joris en de Draak, wat een bazenachtbaan![]()
Jaa!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JAAAA en als je voorin zit loop je waterrisico!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Diconnected het volgende:
Peekshurrrr!
Mweh.Mama is overspannen/burnout. Ben blij dat ik deze weken niet zoveel hoef te werken, want het gaat echt niet goed met dr, en ik vind het gewoon niet fijn om der alleen thuis te laten enzo. Dokter zei dat ze veel leuke dingen moet doen dus ik ga der maar zo veel mogelijk bezighouden.
Wat een poepsiequote:
Gezelliequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, natuurlijk. Ik zit ruim in mijn tijd dit weekend, ik bel wel ff!
ik krijg ook een kleinzoonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn beste vriendin heeft gisteren de 20w echo gehad en ik word oom!!
Wel wennen aan het idee, mijn vriendinnen krijgen namelijk altijd dochters, en nu dus niet
Ik verwacht een jaar lang collegequote:
en toen heb je het in een helmer gedaan en nu ga je fotos laten zien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:40 schreef Lindytje het volgende:
Make-up-stash uitgezcht en opgeruimd, al mijn kwasten gewassen en idem met mijn visagie-koffer
Kutkarwei, maar nu is alles weer helemaal netjes
Toen heb ik mijn eigen spullen inderdaad in een Helmer gedaan, de koffer is nog gewoon de kofferquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
en toen heb je het in een helmer gedaan en nu ga je fotos laten zien?
Heb jij 35meter nagel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Loqi het volgende:
wtf, anticlimax.. er zit maar krap 35 cm folie in die nail-foil setjes
Oh.... what a bummer...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Loqi het volgende:
wtf, anticlimax.. er zit maar krap 35 cm folie in die nail-foil setjes
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij 35meter nagel?
o grapje centimeter sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh.... what a bummer...
Maar wel een toffe buiten dat vest en jurkje zijn zo
kreeg ze niet mooi op de foto tho
Knoei
Heerlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
Make-upstash pics staan in het make-up-tips-topicLink naar de post:
Make-up tips Topic #29 Met faals!
Smerig sommige... blehhhhquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Brrrrr....
http://izismile.com/2011/(...)ernails_15_pics.html
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Brrrrr....
http://izismile.com/2011/(...)ernails_15_pics.html
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
boh, leuke dag gehad. Eerste en laatste militaire feestje in 15 jaar dat ik klatsnuchter was
en nou is mijn papa niet meer De Kolonel
Dat valt best meequote:Op donderdag 14 juli 2011 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij wil dico heel graag gefeliciteerd worden, after mentioning her upcoming birthday for like a dozen times![]()
vooruit, gefeliciteerd!
en puckzzz, spannennnd! Neem je nog vrij om te klussen?
Boterkoek en cake en kwarktaart staat klaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat maar te plagen dico![]()
wel taart eten he!!
Mag ik bij je eten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Boterkoek en cake en kwarktaart staat klaar
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Loqi het volgende:
Ik heb misschien een stagemaandag gesprek in het museum waar dat dan zou zijn
Haha, ja dat zal ook wel. Ik weet het precieze nog niet, dat hoor ik maandag, maar het heeft te maken met het onderzoeken en produceren van informatie voor een tentoonstellingquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
haha, zolang het geen neongeel is loopt dat wel los toch? Museum -> kunstenaarsWat voor stage is het?
Super leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal ook wel. Ik weet het precieze nog niet, dat hoor ik maandag, maar het heeft te maken met het onderzoeken en produceren van informatie voor een tentoonstelling
You haz nomsquote:
quote:
morgen ook? hoe laat vier je het morgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Boterkoek en cake en kwarktaart staat klaar
Ik heb me er ook een half jaar lang in mogen verdiepen, collectie samenstellingen, marketing voor museum etc, heeeel leuk! Snap je helemaal!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
dank je, ik ben helemaal hyper! Ik hoop echt dat t wat wordt (moet nog een opdracht opgesteld worden en goedkeuring van de uni etcetc) want het lijkt me super interessant (het sluit aan bij opdrachten en werkstukken die ik eerder gemaakt heb).
Yesquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
morgen ook? hoe laat vier je het morgen?
Well donequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd Dico en Puckzzz!![]()
Wtf he, ik ben dus echt nét wakker
Oeh!! Bijna vergeten inderdaad!! Sorryquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli dico !!!
@Lin... Had je nog aan mij gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |