Waar het hart van vol is...quote:
FOTO'S NU !quote:
Ons modem is kapot en nu moet ik via mijn foon op de kleine laptop mijn werk doen, werkt niet fijnquote:
Mwehehe best wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
En ondanks de makeupjes blijft de beste faal van lindy die een paraplu koopt waardoor het per direct stopte met regenen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef Diconnected het volgende:
Mah birthday present van Demelza en Lindy![]()
[ afbeelding ]
Maar toen was het wel mooi droogquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
En ondanks de makeupjes blijft de beste faal van lindy die een paraplu koopt waardoor het per direct stopte met regenen
Ik zou ZEKER gaan rellen, andermans post zo lang houden en openen is toch gewoon strafbaar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef princess-a het volgende:
Woooow Lin! Goede faal![]()
Vinden jullie dat ik mag rellen bij de bank die naast mijn huis gevestigd is? De postbode vergist zich nogal eens, met als resultaat dat veel post voor ons bij hen bezorgd wordt. Oké
maar dat werkelijk álles geopend terug komt hangt me flink de keel uitEerst een brief van mijn provider die aangaf dat mn abo een aantal dagen later inging, hebben ze ruim 2 weken vastgehouden, waardoor ik er dus te laat achter kwam. Herinnering aan mn ziekenhuisafspraak (die ik gelukkig zelf ook wel onthoud) en nu is mn bankpas weg en heb ik zo'n flauw vermoeden dat zij hem hebben
Ik zou gaan rellen bij de bank én bij de tnt/postNL/wat het ook is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef princess-a het volgende:
Woooow Lin! Goede faal![]()
Vinden jullie dat ik mag rellen bij de bank die naast mijn huis gevestigd is? De postbode vergist zich nogal eens, met als resultaat dat veel post voor ons bij hen bezorgd wordt. Oké
maar dat werkelijk álles geopend terug komt hangt me flink de keel uitEerst een brief van mijn provider die aangaf dat mn abo een aantal dagen later inging, hebben ze ruim 2 weken vastgehouden, waardoor ik er dus te laat achter kwam. Herinnering aan mn ziekenhuisafspraak (die ik gelukkig zelf ook wel onthoud) en nu is mn bankpas weg en heb ik zo'n flauw vermoeden dat zij hem hebben
Zou het echt strafbaar zijn?? Asociaal is het sowieso! Morgen fijn even verhaal halenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik zou ZEKER gaan rellen, andermans post zo lang houden en openen is toch gewoon strafbaar?
belachelijk ook, je kan toch een naam lezen of niet dan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou het echt strafbaar zijn?? Asociaal is het sowieso! Morgen fijn even verhaal halen
Wij falen alleen maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef Incantrix het volgende:
[n00b]Faal? Ik zie alleen redelijke WIN's?[/n00b]
Tevens: hoi![]()
En dat verhaal van die bank
Thanksquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Briefgeheim_%28juridisch%29
Oohhhh te gek! Herinner het me nog van vroeger,met de magiër en de leeuwen,ben er zelfs twee keer geweest (nou ja,om heen gevaren,we mochten ivm ouderdom en gevaar niet op)quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh my, oh my, Fort Boyard komt in september weer terug op tv![]()
Ja, en de lilliputtersquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oohhhh te gek! Herinner het me nog van vroeger,met de magiër en de leeuwen,ben er zelfs twee keer geweest (nou ja,om heen gevaren,we mochten ivm ouderdom en gevaar niet op)
Nee, en jij staat er nergens opquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we hebben alleen geen foto van ons 3en
Ja want ik maakte de foto'squote:
Ja, dat doen wequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja want ik maakte de foto's
Maken we de volgende x wel goed!
Och erm.... ik zou willen dat ik de poes kon helpen door d'r een plekje te geven, maar Sien en Dik, dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo op de rest reageren maar ik wil toch even een oproepje doen. Een vriendin van mij heeft een poes, ze heet Devil en is ongeveer tien jaar. Devil is een hele lieve, rustige cyperse poes. Ze komt wel eens buiten, maar alleen in de tuin, het is geen zwervertje. Ze weet namelijk niet hoe ze moet springen.
Nu had de man van deze vriendin altijd al een hekel aan katten, maar dat loopt nu een beetje uit de hand. Als ze voor volgende week vrijdag geen nieuw huisje voor de kat hebben, moet ze naar het asiel, en dat gun ik deze poes niet.
De problemen zijn begonnen nadat ze een kindje hebben, sindsdien doet devil het (door de stress) soms naast haar bak. Dat is de enige reden. Verder heeft de poes geen aantoonbare gezondheidsklachten.
Zoekt er iemand nog een lieve poes? Ken je iemand? Stuur me dan even een berichtje. Dankjewel
Ja, dat lijkt me dan ook niet zo'n goed plan....quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik zit met hetzelfde. Die van mij hebben teveel pit, en vier is echt te veel
Wat een nare manquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo op de rest reageren maar ik wil toch even een oproepje doen. Een vriendin van mij heeft een poes, ze heet Devil en is ongeveer tien jaar. Devil is een hele lieve, rustige cyperse poes. Ze komt wel eens buiten, maar alleen in de tuin, het is geen zwervertje. Ze weet namelijk niet hoe ze moet springen.
Nu had de man van deze vriendin altijd al een hekel aan katten, maar dat loopt nu een beetje uit de hand. Als ze voor volgende week vrijdag geen nieuw huisje voor de kat hebben, moet ze naar het asiel, en dat gun ik deze poes niet.
De problemen zijn begonnen nadat ze een kindje hebben, sindsdien doet devil het (door de stress) soms naast haar bak. Dat is de enige reden. Verder heeft de poes geen aantoonbare gezondheidsklachten.
Zoekt er iemand nog een lieve poes? Ken je iemand? Stuur me dan even een berichtje. Dankjewel
vast wel. Ik ga je mailenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Sq, ik wil Devil !
Kan ze niet even wachten? Ik denk een week of drie?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Sq, ik wil Devil !
Kan ze niet even wachten? Ik denk een week of drie?
Datquote:
Ik dacht al wat is dat voor auto?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat
En net de Rolls opgehaald, vanmiddag bruiloft van mijn zus.
Jaaaaa!! Bootje met een gele kring er om heenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwhehehehe die fotos![]()
Volgende keer meet hier en dan allen op bootjeeee!!!
Oeh, nicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat
En net de Rolls opgehaald, vanmiddag bruiloft van mijn zus.
en een zwembandje om zoals deze meneer heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Bootje met een gele kring er om heen
OH MY GOD!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
en een zwembandje om zoals deze meneer heeft![]()
Muahahaha, Cause I made youquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OH MY GOD!!!!
Waarom klikte ik op het filmpje
Rolls Royce uit '65.quote:
Doe even peekshur maken van je hele look/oufit straksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rolls Royce uit '65.
Zo, nagels zijn gedaan, panty is aan, nu alleen nog wat make up en mijn jurk aan.![]()
En straks zus aankleden.
Is goed babe!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
De faals en foto's![]()
![]()
Ziet er weer heerlijk gezellig uit
Ijsje heel veel plezier vandaag !!! De toettoet is echt amazing
Lin!! Ik heb je nog nodig voor volgende week. Bruiloft van beste vriendin en jij moet me nog even tips geven welke kleur make-up ik beste bij mijn jurkje kan doenpwetty pleasssse
Donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is goed babe!!
Stuur me even een PM met een foto van het jurkje, zal ik een make-upje voor je bedenken!
naar de 1e hulp voor stress???quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:20 schreef Diconnected het volgende:
Mocht lekker een uurtje eerder naar huisben echt zo gaar als een garnaal..
En ik moet nog allemaal dingen doen enzo. En moeders is ook al terug van werk, want die is te gestressed op het werk, dus die was weer naar de 1e hulp gebracht op het bedrijventerrein... Meh.
Ja was ook aan het hyperventileren en hoge bloeddruk en bijna flauwvallen enzo.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
en een zwembandje om zoals deze meneer heeft![]()
Jup, heel tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
was gister de bruiloft van je vriendin? Was het tof??
You are welcomequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me getraumatiseerd voor m'n leven
Was heel leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
You are welcome
Leuk Deb dat je bruidsmeisje washad je een mooie jurk?
Mijn make up van Beautyjoint is ook binnenOf nja, het is al langer binnen maar ik ben nu pas weer bij mam. I like the nude on nude pallet
Heeel mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was heel leuken check m'n Facebook profielfoto maar
! Het was vooral een veelzijdige jurk, heb 'm die dag 4x anders gedragen.
Jeejquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen feesboek
Joepie, onze toettoet is thuis!
I can see pictjur from joe in toettoet yes?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen feesboek
Joepie, onze toettoet is thuis!
Beterschap chick!quote:
nah, ben nu ff aan het bieren met yet another fok-kennisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
I can see pictjur from joe in toettoet yes?
mannenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben stuk.
En teleurgesteld, "vriend" zou komen, maar heeft uiteindelijk helemaal niets van zich laten horen. Klootzak.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef Loqi het volgende:
Zit ik lekker te falen, mandje vol, door naar afrekenen, Credit card...
die heeftbij ...die is vanmorgen naar 'vakantie' vertrokken (scoutingkamp als begeleider) en atm niet bereikbaar
![]()
Ingebouwde faal preventie![]()
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef zoeperzazke het volgende:
van damnyouautocorrect.com
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |