Waar het hart van vol is...quote:
FOTO'S NU !quote:
Ons modem is kapot en nu moet ik via mijn foon op de kleine laptop mijn werk doen, werkt niet fijnquote:
Mwehehe best wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
En ondanks de makeupjes blijft de beste faal van lindy die een paraplu koopt waardoor het per direct stopte met regenen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef Diconnected het volgende:
Mah birthday present van Demelza en Lindy![]()
[ afbeelding ]
Maar toen was het wel mooi droogquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
En ondanks de makeupjes blijft de beste faal van lindy die een paraplu koopt waardoor het per direct stopte met regenen
Ik zou ZEKER gaan rellen, andermans post zo lang houden en openen is toch gewoon strafbaar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef princess-a het volgende:
Woooow Lin! Goede faal![]()
Vinden jullie dat ik mag rellen bij de bank die naast mijn huis gevestigd is? De postbode vergist zich nogal eens, met als resultaat dat veel post voor ons bij hen bezorgd wordt. Oké
maar dat werkelijk álles geopend terug komt hangt me flink de keel uitEerst een brief van mijn provider die aangaf dat mn abo een aantal dagen later inging, hebben ze ruim 2 weken vastgehouden, waardoor ik er dus te laat achter kwam. Herinnering aan mn ziekenhuisafspraak (die ik gelukkig zelf ook wel onthoud) en nu is mn bankpas weg en heb ik zo'n flauw vermoeden dat zij hem hebben
Ik zou gaan rellen bij de bank én bij de tnt/postNL/wat het ook is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef princess-a het volgende:
Woooow Lin! Goede faal![]()
Vinden jullie dat ik mag rellen bij de bank die naast mijn huis gevestigd is? De postbode vergist zich nogal eens, met als resultaat dat veel post voor ons bij hen bezorgd wordt. Oké
maar dat werkelijk álles geopend terug komt hangt me flink de keel uitEerst een brief van mijn provider die aangaf dat mn abo een aantal dagen later inging, hebben ze ruim 2 weken vastgehouden, waardoor ik er dus te laat achter kwam. Herinnering aan mn ziekenhuisafspraak (die ik gelukkig zelf ook wel onthoud) en nu is mn bankpas weg en heb ik zo'n flauw vermoeden dat zij hem hebben
Zou het echt strafbaar zijn?? Asociaal is het sowieso! Morgen fijn even verhaal halenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik zou ZEKER gaan rellen, andermans post zo lang houden en openen is toch gewoon strafbaar?
belachelijk ook, je kan toch een naam lezen of niet dan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou het echt strafbaar zijn?? Asociaal is het sowieso! Morgen fijn even verhaal halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |