Omdat omNOMNOMNOMNOM beetje langzaam was en niet reageerde op DM.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De enige jaxxen waartegen ik heb gespeeld waren barslecht, nog niet echt gezien wat hij nou kan op late levels
Janna speelt erg leuk. Maar het is zeker een van de moeilijkste supports. Met name je ulti kan echt teamfights beslissen, zowel in het voor- als in het nadeel van je team.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef MrManuel het volgende:
Lapo:
[..]
Omdat omNOMNOMNOMNOM beetje langzaam was en niet reageerde op DM.
Heb ik maar even het vervolg topic geopend.
So.. Let's go!
Vandaag ga ik Nasus of Alistar spelen!
Sona vind ik super support heb ook soraka.. Hoe speelt Janna?
Ik moet zeggen dat ik nogal wat moeite had met Janna. De eerste keer dat ik haar speelde ging mijn lane mate gelijk ragen. Na een aantal matches ging het steeds beter waardoor ik het steeds leuker vond om met Janna te spelen. Het is alleen oefenen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef MrManuel het volgende:
Lapo:
[..]
Omdat omNOMNOMNOMNOM beetje langzaam was en niet reageerde op DM.
Heb ik maar even het vervolg topic geopend.
So.. Let's go!
Vandaag ga ik Nasus of Alistar spelen!
Sona vind ik super support heb ook soraka.. Hoe speelt Janna?
Ze ulti kan iemand wegschieten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:15 schreef Monolith het volgende:
Janna speelt erg leuk. Maar het is zeker een van de moeilijkste supports. Met name je ulti kan echt teamfights beslissen, zowel in het voor- als in het nadeel van je team.
Stja als ik ga spelen met Janna word het sowieso met vrienden want support in Solo is gwoon helft van de tijd met noobs die niet weten hoe te spelen met een Support.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef WaywardOne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nogal wat moeite had met Janna. De eerste keer dat ik haar speelde ging mijn lane mate gelijk ragen. Na een aantal matches ging het steeds beter waardoor ik het steeds leuker vond om met Janna te spelen. Het is alleen oefenen.
Vroeg vroeg? ben al 3 uur wakker!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk ben ik langzaam, weet je hoe vroeg het is nog
vanavond iemand niets te doen, proberen een team van 5 te maken vant forum?
Ja je vrienden zullen niet zomaar tegen je gaan ragenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ze ulti kan iemand wegschieten?
Ik vind het al erg leuk om te spelen met Sona en Soraka.
Ben eigenlijk wel een support/tank champ omdat ik dan echt het idee heb dat ik er toe doe in het gevecht.
[..]
Stja als ik ga spelen met Janna word het sowieso met vrienden want support in Solo is gwoon helft van de tijd met noobs die niet weten hoe te spelen met een Support.
Die daarna gaan vechten over welke lane wie pakt en sturen dan Support solo top.![]()
Ik ben eigenlijk ook op zoek een champ waar je iets voor moet doen om een beetje goed te zijn.
Niet zomaar een faceroll of easy
Ik kan vanavond wel denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk ben ik langzaam, weet je hoe vroeg het is nog
vanavond iemand niets te doen, proberen een team van 5 te maken vant forum?
Puik plan!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben op zich voor een fok 5-man premade, moeten we alleen ff een tijd afspreken. Weet niet zeker of ik kan, maar zullen we gewoon met zn allen kanaal FOK maken/joinen? Je kan vervolgens ook autojoin op dat kanaal aanzetten, dan kunnen we elkaar allemaal makkelijk vinden/inviten/groepschatten op het moment dat we online zijn
Komt goed pas 1 potje verloren met Alistar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:43 schreef nyny83 het volgende:
Wel frozen heart bouwen dan he! Dikke armor, cooldown reduction en slower attack speed voor hunnie
wat bouw je als manaregen? Philosophers stone hoop ik? Toch niet die meki pendant shit he? Want dat is echt ruk namelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:47 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Komt goed pas 1 potje verloren met Alistar.
Bouw eerst Manaregen voor het irriteren. Daarna HP regen.
Dan gewoon veel regen bouwen en dan komt het allemaal goed!
Idd stones..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat bouw je als manaregen? Philosophers stone hoop ik? Toch niet die meki pendant shit he? Want dat is echt ruk namelijk
De ulti van Janna blaast alle vijanden weg en doet een seconde of 4 AoE healing. Je kunt daarmee dus tegenstanders wegblazen om teammates te redden, tegenstanders isoleren / team te splitsen, tegenstanders richting je eigen turrets blazen, met wervelwind / ulti combo kun je ook leuke trucs uithalen, enz enz.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ze ulti kan iemand wegschieten?
Ik vind het al erg leuk om te spelen met Sona en Soraka.
Ben eigenlijk wel een support/tank champ omdat ik dan echt het idee heb dat ik er toe doe in het gevecht.
Bekent..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef nyny83 het volgende:
2 stones? die gold stackt niet meer he, dat weet je?
Beetje vergelijkbaar met de W van Alistar alleen dan tegen het gehele teamquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
De ulti van Janna blaast alle vijanden weg en doet een seconde of 4 AoE healing. Je kunt daarmee dus tegenstanders wegblazen om teammates te redden, tegenstanders isoleren / team te splitsen, tegenstanders richting je eigen turrets blazen, met wervelwind / ulti combo kun je ook leuke trucs uithalen, enz enz.
Als je het verkeerd doet blaas je bijvoorbeeld tegenstanders naar hun eigen turrets toe, waardoor ze veilig zijn ipv gekilled worden door je teammates.
Jep hoofdlettergevoelig!quote:
Met de /r tagquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:27 schreef Kijana het volgende:
Vraagje, ik heb weleens private messages gehad van mensen in mijn friendslist toen ik ingame zat. Maar hoe kan ik dan op ze reageren?
Aha, thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Met de /r tag
Dus als ik bv een bericht naar jou stuur doe jij /r melfino hoi!
Klopt sht..quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Keselo het volgende:
/w "naam" (zonder haakjes
of /r "bericht"
Bij r hoef je de naam niet erbij te doen, omdat je naar de persoon die je het laatste bericht heeft gestuurd chat.
Op mobafire.com zullen vast en zeker goede staan!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef WaywardOne het volgende:
Weet iemand een goede guide voor Heimerdinger? Kan maar geen goede vinden.
Rond die tijd kan ik me dat voorstellen jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef znarch het volgende:
Btw, die chatgroup is leeg of ligt dat aan mij?
Ik zal ook even mijn TS3 server in de OP zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef nyny83 het volgende:
Rond die tijd kan ik me dat voorstellen ja
Heimerdinger is broken, erg slecht, wordt outshined door bijna alle AP champions.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef WaywardOne het volgende:
Weet iemand een goede guide voor Heimerdinger? Kan maar geen goede vinden.
Ja je kan hem inderdaad niet vergelijken met Brand ofzo. Maar vind hem toch erg leuk om mee te spelen. Heeft erg handige dingen. Slow, blind, stun. Lekker snel farmen. Early game kan je jezelf goed feeden als je mid staat. Had in 12 minuten al Needlessly. Ik ging erg goed mid game in. Late game word het minder ja, dan ben je eigenlijk alleen nog goed voor je slow, blind en stunquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heimerdinger is broken, erg slecht, wordt outshined door bijna alle AP champions.
Een vriend van mij speelt een hele sterke heimer, en ook end-game is hij erg nuttig en kan flinke damage naar buiten gooien, hij is geen echte burst AP champ, maar ik vind echt niet dat hij onder doet voor een b.v. brand, je moet hem gewoon anders spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ja je kan hem inderdaad niet vergelijken met Brand ofzo. Maar vind hem toch erg leuk om mee te spelen. Heeft erg handige dingen. Slow, blind, stun. Lekker snel farmen. Early game kan je jezelf goed feeden als je mid staat. Had in 12 minuten al Needlessly. Ik ging erg goed mid game in. Late game word het minder ja, dan ben je eigenlijk alleen nog goed voor je slow, blind en stun
Ehm, heb niet echt een build gevolgd, gewoon dikke AP gestackedquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zal morgen of vanavond nog eens een potje proberen met Heimer!
Mid solo dan wel..
Welke build?
Haha is goed maken we wel custom anders met 10 Fok!kersquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zeg maar even wanneer je dat gaat doen, ga ik in dezelfde lane in het andere team
Toen ik begon met spelen waren al deze problemen er niet..quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef EpicKnife het volgende:
Word echt gek van die servers, ik was gewoon gedisconnected, maar heb nog steeds internet. Kut Riot Games, laat ze ander werk zoeken ipv Games maken.
www.leaguecraft.comquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zal morgen of vanavond nog eens een potje proberen met Heimer!
Mid solo dan wel..
Welke build?
Eerlijk gezegd vind ik mobafire.com veel fijner en zit daar ook al een hele tijd op met eigen geplaatste builds ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
www.leaguecraft.com
Staan veel builds op ook met waardering van spelers, persoonlijk vind ik overigens dat je het beste een build kan doen die bij je speelstijl past, maar je kan op die website wel een beetje een idee krijgen wat de focus is voor een hero, uiteraard kan je ook gewoon rechtstreeks overnemen, maar dat vind ik persoonlijk een beetje saai
Ik weet van mijzelf bijvoorbeeld dat ik soms wat rambo-achtige neigingen kan hebben, dus mijn rune pages zijn daarop gebaseerd, net iets meer survival, gaat wel ten koste van de rest, maar als je 20 seconden langer kan blijven leven kan je 4-5-6 skills meer doen en dat is dan weer meer waard naar mijn mening.
Enige plaats waar ik nog af en toe kijk voor guides inderdaad. Mobafire en Leaguecraft zijn zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef nyny83 het volgende:
Solomid.net heeft ook erg goede guides, die zijn het beste van beide werelden:
- Quick guide bovenaan met daarin skills + items + runes
- Handmatig approve systeem: niet elke dodo kan daar zn prutguide uploaden, hij moet aan bepaalde eisen voldoen en de build moet enigszins logisch zijn.
- Veel guides van 'pro' spelers (2000+ ELO) die dat character door en door kennen en dus weten wat het beste werkt.
Geen idee nog, niemand reageertquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:07 schreef Necrodeath het volgende:
Gaan jullie nu een game spelen?
Ik ben over 5 min ingame, en wil opzich wel meedoen.
Zelfde hier!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zit nog op mn werk, ben er vanavond wel bij natuurlijk
i will show you the definition of paaaaain
Gewoon bij ''Create or Join a Chat Room'' het channel joinen door ''FOK'' in te typen.quote:
Hey vriend, je stelt wel EXTREEM VEEL en hele basic vragen. Misschien eens wat faq's en guides doorlezen om je in te lezen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
Deze fiddle was zo squishy niet, hij had allemaal magic resist en 2500 HP. wat is CC?
Uuhm.. Ashe is simple man..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef EpicKnife het volgende:
Speel weer met Ashe, 0/6/3. kan er echt niet mee spelen, krijg geen fatsoenlijk geld, doe totaal geen damage, een een fiddle hier haalt alleen met zijn ulti al een pentakill, tot 2 keer toe bijna.
Hier ben ik het dus wel mee eens..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey vriend, je stelt wel EXTREEM VEEL en hele basic vragen. Misschien eens wat faq's en guides doorlezen om je in te lezen?
Uiteraard, alleen eerder in deze reeks heeft iemand al de terminologie gepost van LoL (link ernaar toe in ieder geval) dus denk ik dat ze daar op doelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef EpicKnife het volgende:
En jullie denken dat ik weet wat crowd control inhoud?
Vragen stellen moet te doen zijn niet?
Ik vertel eronder toch wat het in houdquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef EpicKnife het volgende:
En jullie denken dat ik weet wat crowd control inhoud?
Vragen stellen moet te doen zijn niet?
Waar ben jij dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vragen staat vrij
nog 8 minuten, kan ik naar huis, dan bus, trein, fietsen, pc aan, lol laden en gaaaaaaaaan
CC, crowd control, eerste spel dat je speelt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:50 schreef EpicKnife het volgende:
http://eu.leagueoflegends.com/eu-platform-split-faq
Aah, dus hier hebben die mensen hun wijsheid vandaan, over die software enzo.
maar hoe doe je cc?
Heb zojuist via logmein even me in de queue gezet en zit er al in..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vragen staat vrij
nog 8 minuten, kan ik naar huis, dan bus, trein, fietsen, pc aan, lol laden en gaaaaaaaaan
Haha, ik wist niet dat zoiets CC betekendequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:55 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
CC, crowd control, eerste spel dat je speelt?
Crowd control betekent dat je door jouw actie de actie van de tegenstander kan controleren, dit is dus bijvoorbeeld, een silence (kan geen spell casten), stun (kan niks), slow (de tegenstander kan je niet bijhouden en je kan dus afstand creeren), fear (zelfde als stun behalve dat stun je op 1 plaats houdt en fear je duidelig maakt echter kan je nog steeds geen acties uitvoeren).
Je gebruikt dit door middel van je skills (respectievelijk q,w,e en r) op de tegenstander te richten en te gebruiken, dit betekent dus wel dat de skill die je gebruikt een CC component heeft.
Zo kan je bijvoorbeeld Fiddle stunnen, en vervolgens kan iedereen uit zijn ulti lopen.
Dan is het begrijpelijk dat je deze vragen hebtquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat zoiets CC betekende
Maar goed, ja dit is de eerste keer dat ik uberhaupt een game op de pc doe.
Eigenlijke elke game wel, behalve old-school rpg's.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:00 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, jup maar ik denk dat ik even weer die lijst met afkortingen en uitleg weer even op ga zoeken.
Maar goed, ik ben eigenlijk een console gamer, maar LoL is nog wel leuk voor op de pc.
Voor als je gebanned ben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb 1 account die ik puur gebruik voor als ik banned ben.
Ligt eraan hoe je raged..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef EpicKnife het volgende:
Nouja, mensen zeggen dat je bans krijgt als je raged.
Is je eigen risico..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:46 schreef EpicKnife het volgende:
Dat laatste, ja hoor, mensen betalen geld en krijg je een ip ban..
Voor leaven sowieso. Terecht. Maar die discussie is eerder gevoerd geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef EpicKnife het volgende:
Nouja, mensen zeggen dat je bans krijgt als je raged.
Ze zijn juist veel succesvoller dan dat ze vooraf hadden verwacht..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:49 schreef EpicKnife het volgende:
Maar je vergelijkt appels met peren. Irl zaken zijn véél belangrijker dan een stom spel.
Bovendien is Riot nog niet succesvol ook, dus teveel geld moet je hun niet gunnen.
Tja, geld betalen betekent gelukkig niet dat je ineens alles kunt maken. Als je leavet en niet begrijpt waarom dat je een ban oplevert op termijn, begrijp je het concept van LoL niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:46 schreef EpicKnife het volgende:
Dat laatste, ja hoor, mensen betalen geld en krijg je een ip ban..
Niet succesvol? LoL!quote:Bovendien is Riot nog niet succesvol ook, dus teveel geld moet je hun niet gunnen.
Je begrijpt volgens mij niet dat zodra je een game lanceerd je..:quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik heb nog nooit zulke slechte servers gezien, en het is lekker slim om zo te denken ja. We nemen kutservers want het spel word toch niet populair. Oh het is populair, zullen we de EU server splitten?
Speel geen HoN no idea.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef EpicKnife het volgende:
Krijg je bij DotA en HoN ook bans dan?
Nou nee omdat je niet op een community speelt waarvan ze je kunnen bannen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:04 schreef EpicKnife het volgende:
Ja waarom niet? Omdat je voor Warcraft inderdaad geld hebt betaald ja..
Blijkbaar denk je dat je omdat iets in een virtuele omgeving plaats vindt en jíj er voor betaald dat jou het ongelimiteerde recht geeft om doen waar je zelf zin in hebt ongeacht of je daarmee het spelplezier van andere betalende klanten bederft. Je reageert als een stereotype verwende puber. Ook in een online game accepteer je een gebruikersovereenkomst waaraan je gewoon juridisch gebonden bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:04 schreef EpicKnife het volgende:
Voor DotA had je destijds gewoon een extern programmaatje draaien met een banlist functie. Die banlists kon je downloaden en delen. Joinde iemand je game die verbannen was dan kon je die automatisch laten kicken of je kon het handmatig doen. Wel wat anders dan door de maker van het spel van de server verbannen worden, maar goed de hele vergelijking tussen DotA ban en LoL ban is sowieso zo krom als het kanquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nou nee omdat je niet op een community speelt waarvan ze je kunnen bannen.
En daarnaast is DotA niet van Warcraft maar gebruiken ze Warcraft en is DotA een mod..
Dus jij wilt zeggen dat als je zombiemod speelt op counterstrike niet gebanned mag worden van de server omdat je het spel hebt betaald? Man soms faal je een beetje.,.![]()
Jonguh hij's ondertussen al lvl 15 hoor!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef MrManuel het volgende:
Anyways genoeg gediscussieerd weer met je.. Je begrijpt namelijk niet hoe 99% van de LoL community denkt en wat de regels zijn waar je je aan moet houden..
Weet je dat heel zeker? Ik heb ook wel eens een missing file error gehad maar die kon ik toen gewoon in een thread op het forum downloaden, toen was het opgelost.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:23 schreef MrManuel het volgende:
Omg.. me LoL crashed met een error.. over een language file die missed.. :S
Moet verplicht gaan reinstallen..
Dus als iemand tijdens het uitgaan in jouw gezicht spuugt ga je ook verontwaardigd doen als hij eruit wordt gezet omdat hij immers ook toegang heeft betaald?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:04 schreef EpicKnife het volgende:
Heb volgehouden omda k nie wou queuen opnieuw..quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Jonguh hij's ondertussen al lvl 15 hoor!!!
[..]
Weet je dat heel zeker? Ik heb ook wel eens een missing file error gehad maar die kon ik toen gewoon in een thread op het forum downloaden, toen was het opgelost.
Jullie doen net alsof leaven een misdrijf is. Tuurlijk snap ik niet hoe de community denkt, en die lui wil ik ook niet begrijpen. Maar hoe kan leaven een spel bederver zijn? Volgend potje toch beter?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je dat je omdat iets in een virtuele omgeving plaats vindt en jíj er voor betaald dat jou het ongelimiteerde recht geeft om doen waar je zelf zin in hebt ongeacht of je daarmee het spelplezier van andere betalende klanten bederft. Je reageert als een stereotype verwende puber. Ook in een online game accepteer je een gebruikersovereenkomst waaraan je gewoon juridisch gebonden bent.
lol, reconnect, 13 minutenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ARgh, calculating... uiteraard moest de NS weer een seinstoring hebben , uur later thuis, nu wel druk natuurlijk :s
Of de overige 9. Ik verlies liever een goede game 5v5 dan dat ik in 20 minuten gratis win omdat iemand leaved. Ik speel voor mijn plezier, niet voor IPquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef nyny83 het volgende:
Omdat als jij leavet, je het potje voor de overige vier verpest. Als je da tniet snapt moet je echt een ander spel gaan spelen, klaar.
true, ook voor het andere team is het een stuk minder uitdagingquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Of de overige 9. Ik verlies liever een goede game 5v5 dan dat ik in 20 minuten gratis win omdat iemand leaved. Ik speel voor mijn plezier, niet voor IP
Je gaat wel merken hoe irritant het is om leavers te hebben als je ooit nog eens level 30 wordt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef EpicKnife het volgende:
En ik speel games voor fun, geen last van ragequitters.
Is er niet veel beter op geworden...Heb nog steeds een queue van 40 minuten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef Tjado het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de EU West en EU N&E split? Heb er zelf geen last van, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen wel wat lastig wordt..
Het is dan ook nog niet gepatched, of wel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Is er niet veel beter op geworden...Heb nog steeds een queue van 40 minuten...
Nou idd. Dan kan je 's avonds tenminste ook fatsoenlijk een spel opstarten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:34 schreef Tjado het volgende:
Nee nog niet idd. Kan niet wachten tot die queues zijn opgelost haha
Nee we doen niet alsof het een misdrijf is. Wel een schending van de voorwaarden op basis waarvan jou de toegang ontzegd kan worden. Net als bij elke dienst die je afneemt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof leaven een misdrijf is. Tuurlijk snap ik niet hoe de community denkt, en die lui wil ik ook niet begrijpen. Maar hoe kan leaven een spel bederver zijn? Volgend potje toch beter?
Als mensen leaven of met een reden afk zijn heb ik daar in elk geval geen probleem mee.
Ik report sowieso niemand, dus ook geen leavers.
Ik ben blij dat ik niet met jou hoeft te queuenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof leaven een misdrijf is. Tuurlijk snap ik niet hoe de community denkt, en die lui wil ik ook niet begrijpen. Maar hoe kan leaven een spel bederver zijn? Volgend potje toch beter?
Als mensen leaven of met een reden afk zijn heb ik daar in elk geval geen probleem mee.
Ik report sowieso niemand, dus ook geen leavers.
Sjonge die gast is echt niet te geloven..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet met jou hoeft te queuen.
Leavers.
Ach, 15 jarig pubertje dat denkt dat de hele wereld om hem draait.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Sjonge die gast is echt niet te geloven..
Hij vindt het dus niet vervelend als ik er voor zorg dat hij een lose krijgt in een ranked na 5 min al
Ik zeg ook niet dat ik leave toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet met jou hoeft te queuen.
Leavers.
Succes, ik ga toch geen match ranked spelen. Ranked nolifersquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Sjonge die gast is echt niet te geloven..
Hij vindt het dus niet vervelend als ik er voor zorg dat hij een lose krijgt in een ranked na 5 min al
Het is maar een game, rustig aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee we doen niet alsof het een misdrijf is. Wel een schending van de voorwaarden op basis waarvan jou de toegang ontzegd kan worden. Net als bij elke dienst die je afneemt.
16.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, 15 jarig pubertje dat denkt dat de hele wereld om hem draait.
Precies, het is maar een game. Iets dat je voor je lol speelt. Als er dan een of ander klotepubertje de boel loopt te verzieken voor de rest, dan mag die wel weg blijven zodat de grote mensen lekker van hun spelletje kunnen genieten.quote:
Ik vind ook dat hij er erg vreemde meningen op na houdt en zichzelf wat te hoog inschat qua kennis over de game maar dit slaat dan weer nergens op, hij zegt zelf dat hij het niet zo'n probleem vindt als iemand in zijn game leavet, dan draait het toch juist niet allemaal om hem, maar goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, 15 jarig pubertje dat denkt dat de hele wereld om hem draait.
Impliceren dat als je Ranked speelt, je geen leven hebtquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Succes, ik ga toch geen match ranked spelen. Ranked nolifers
nee dat geeft juíst aan dat het om hem draait. Hij vindt het niet erg dat mensen leaven dus is het acceptabel. Bijna alle andere spelers vinden het irritant, daarom zijn er regeltjes voor. Vind je dat onzin? Prima, speel je lekker wat anders.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij er erg vreemde meningen op na houdt en zichzelf wat te hoog inschat qua kennis over de game maar dit slaat dan weer nergens op, hij zegt zelf dat hij het niet zo'n probleem vindt als iemand in zijn game leavet, dan draait het toch juist niet allemaal om hem, maar goed
Het idee rondom LoL is mij gewoon te streng voor een game.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
nee dat geeft juíst aan dat het om hem draait. Hij vindt het niet erg dat mensen leaven dus is het acceptabel. Bijna alle andere spelers vinden het irritant, daarom zijn er regeltjes voor. Vind je dat onzin? Prima, speel je lekker wat anders.
Dus als je het niet erg vindt dat mensen leaven moet je iets anders dan LoL spelen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
nee dat geeft juíst aan dat het om hem draait. Hij vindt het niet erg dat mensen leaven dus is het acceptabel. Bijna alle andere spelers vinden het irritant, daarom zijn er regeltjes voor. Vind je dat onzin? Prima, speel je lekker wat anders.
Ja, dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Dus als je het niet erg vindt dat mensen leaven moet je iets anders dan LoL spelen?
Nee, als je gewoon op willekeurige tijdstippen je games wilt kunnen afkappen, dan moet je geen LoL spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Dus als je het niet erg vindt dat mensen leaven moet je iets anders dan LoL spelen?
Dat is dus niet wat je post zegt, maar ok.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, als je gewoon op willekeurige tijdstippen je games wilt kunnen afkappen, dan moet je geen LoL spelen.
Ga eens gauw terug naar school voor Nederlandse lesquote:
ik praat voor anderen en niet over mezelf. Dus mij afkraken heeft dus ook geen zin?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, als je gewoon op willekeurige tijdstippen je games wilt kunnen afkappen, dan moet je geen LoL spelen.
gewend*quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat je post zegt, maar ok.
[..]
Ga eens gauw terug naar school voor Nederlandse les![]()
Dat is wel wat ik zeg. Ik geef duidelijk aan dat leaven niet acceptabel wordt geacht binnen de LoL community. Als jij dat wel wilt kunnen doen wanneer je zin hebt, dan is dat prima. Maar dan loop je het risico om geband te worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat je post zegt, maar ok.
Laat gaan joh, hij is niet zo goed in formuleren. We snappen best wat het punt is (ik ben het er overigens ook mee eens, dus met Monolith, niet met EpicKnife) maar je zet gewoon iets anders neer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef EpicKnife het volgende:
"Bijna alle andere spelers vinden het irritant, daarom zijn er regeltjes voor. Vind je dat onzin? Prima, speel je lekker wat anders."
Ik kan uitstekend formuleren. Dat jullie de verstandelijke vermogens ontberen om het te snappen is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Thas het volgende:
[..]
Laat gaan joh, hij is niet zo goed in formuleren. We snappen best wat het punt is (ik ben het er overigens ook mee eens, dus met Monolith, niet met EpicKnife) maar je zet gewoon iets anders neer.
Annie? Nee is een topper! Als ik haar ben voel ik me lekker OP, mooi gevoel!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Soltd het volgende:
*Weer problemen tegen die combo van Annie.. Wat een kuthero is dat zeg.
Ligt er een beetje aan met wie je tegen haar speelt dan. Heb met malzahar niet echt problemen met haarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Soltd het volgende:
*Weer problemen tegen die combo van Annie.. Wat een kuthero is dat zeg.
Sowieso is met vrienden stukken leuker!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:43 schreef nyny83 het volgende:
Gister ngo een game gedaan met jespertje & friends, ging wel lekkerBlijft leuker om met 5-man premades te spelen dan solo
Die heb ik ook maar er is nu ook een viking achtige skin :pquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke? Ik heb zelf die gray wizard skin
Dan heb je dus met mij gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:43 schreef nyny83 het volgende:
Gister ngo een game gedaan met jespertje & friends, ging wel lekkerBlijft leuker om met 5-man premades te spelen dan solo
Ik bedoelde die nieuwe met die helmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die vikingachtige skin, bedoel je daar die rode?
Ik kies dan toch voor grijze, ben stuk lastiger te onderscheiden zo in teamfights, wel zo lekker als squishy
Ik ben het eens met vrijwel alle patchnotes, dus wat mij betreft een prima patch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:26 schreef Thormodo het volgende:
De nieuwe patchnotes zijn er ook: http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100121
En informatie over Leona: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=3343981
Klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:14 schreef nyny83 het volgende:
Wat is er mis met die teleport? Dat kon al, alleen nu laat de teleport die ward ook eventjes zien zodat mensen kunnen zien waar je vandaan komt. Als je die ward in een brush zet zien ze hem echter nog steeds niet (denk ik)
Van 201.5 naar 182 AP.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Klopt.
Deathcap is trouwens maar een minor nerf, imo.
ze zien jou toch ook al? Waar moet je anders vandaan komen? Ik zie echt het probleem niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Van 201.5 naar 182 AP.
Is toch 10% eraf.
En van de ward vind ik het gewoon annoying dat ze hem zien. Kan ik niet meer ongezien snel teleporten
Het is veel minder dan 10% eraf, de DC bonus scaled met je gehele gear, dus als je 600 AP hebt geeft de bonus je 780 AP waar je voor de nerf 799,5 AP zou hebben en dat is dus een afname van 2,44%.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Van 201.5 naar 182 AP.
Is toch 10% eraf.
En van de ward vind ik het gewoon annoying dat ze hem zien. Kan ik niet meer ongezien snel teleporten
NICE.quote:If Akali uses Shadow Dance on a champion, she will attempt to attack the target upon successfully arriving
Volgens mij heb je tot nu toe alleen nog maar met Veigar gespeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vant weekend weer dan, doe ik ook mee
Veigar 12win hotstreak
Het was juist verschrikkelijk irritant dat hij dat nog niet automatisch deed, aangezien die skill duidelijk synergy met met je Q heeft, maar er dus telkens niet gebruik van maakt. (tenzij je onder het springen keihard rechtermuisknop spamt op je target)quote:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het is veel minder dan 10% eraf, de DC bonus scaled met je gehele gear, dus als je 600 AP hebt geeft de bonus je 780 AP waar je voor de nerf 799,5 AP zou hebben en dat is dus een afname van 2,44%.
Hoe meer AP je hebt hoe minder erg de nerf is, dit is meer om early-game supermans tegen te gaan denk ik.
Elke game is anders...quote:
Ik speel zelf ook altijd maar een handjevol heroes, ik heb nou eenmaal de support role dus soraka, sona, taric is wat ik over het algemeen speel, zou nog janna kunnen doen maar daar zit ik niet echt op te wachten is namelijk niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Past gewoon goed bij me, stuns, heel veel burstdmg en heel handig in teamfights met die aoe stun. Clairvoyance en Teleport en ik kan nog lekker scouten / ganken ook.
Nog geen problemen gehad met Veigar dus ga nog even zo door
Ook met vriend van me paar lvl30 potjes gedaan op veigar , zelfs daar werkt het prima allemaal
Is een mooie aankoop ^^quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef MrManuel het volgende:
Zelf wil ik Malz ook nog kopen..
Pff supervisor liep langs xD
Renekton is toch een carry dps achtig iets?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef BorusBulldog het volgende:
Vergeet Mordekaiser, Nasus, Jarvan, Renekton, Malphite niet.
Alle "tanks" kunnen mooie damage naar buiten gooien met de juiste build, als je bij tanks onderscheid wilt maken gaat het toch voornamelijk om hun mogelijkheid om te initiaten.
Zeker geen carry, maar je kan hem als tank of als dps builden, maar zelfs als tank build kan hij lekkere damage naar buiten gooien en blijft hij ook leven, je hebt niks aan hoge damage als je dood bent zeg ik maar zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Renekton is toch een carry dps achtig iets?
Maar je hebt ook niks aan tanks die geen damage en/of CC doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zeker geen carry, maar je kan hem als tank of als dps builden, maar zelfs als tank build kan hij lekkere damage naar buiten gooien en blijft hij ook leven, je hebt niks aan hoge damage als je dood bent zeg ik maar zo
Ik speel wel graag amu, maar moet nu nog lanen omdat ik de runes voor een jungle build niet echt heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:42 schreef Keselo het volgende:
Amumu is een vrij eenvoudige tank, maar dan moet je eigenlijk junglen. Zelfde geld voor Rammus. Jarvan en Singed zijn wel goede tanks met goede damage die goed kunnen lanen.
Ik zeg ook nergens een pure tank build, maar een gezonde combinatie items (atma's impaler) kan hem sterk maken, en hij heeft een stun, ik vind het persoonlijk in ieder geval nuttiger om hem niet dps te builden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niks aan tanks die geen damage en/of CC doenRenekton puur tank bouwen betekent dat je hem rustig kan negeren en als laatste bewaren.
Ik zag gisteren een AP Ashe met alleen 2 Lichbanes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Zeroku het volgende:
Haha, gisteren deed een vriend van me AP Tristana. Straks ook eens proberen.
Rammus is goed, maar geen enkele hero is unbeatable, Rammus mist de mogelijkheid om continue damage te doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef EpicKnife het volgende:
Maar die zijn zo duurik heb wel eens een unbeatable Rammus gezien, motivatie genoeg om hem te nemen.
Gister nasus een ranked getanked. Ging prima!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef EpicKnife het volgende:
Dus Renekton is niet bepaald een topper. Zou ik dan maar voor Rammus gaan? Ik heb namelijk een tank nodig, die heb ik nog niet.
Nasus dan, maar vind ik niet echt een "tank".
Dan faalden ze in het kiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Gister nasus een ranked getanked. Ging prima!
Kiten is toch het weglokken?quote:
Kiten is met ranged attackers op je blijven schieten terwijl je zelf (omdat je geen range hebt) niet in de buurt kan komen. Kan tegen nasus heel makkelijk eigenlijk, want hij heeft geen dash oid zoals xin zhao, alleen je wither.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kiten is toch het weglokken?
Het was een teamfight en stond er midden in en zorge er voor dat ik daar ook bleef..
<3 CC mogelijkheden van andere champs!
Dat is meer baiten. Kiten is zegmaar dat je er voor zorgt dat je constant harder loopt (meestal door de ander te slowen) dan de tegenstanders waardoor hij niet in melee range kan komen. Nasus wordt nooit gespeeld in tournies, onder andere omdat hij dus heel makkelijk gekite wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kiten is toch het weglokken?
Het was een teamfight en stond er midden in en zorge er voor dat ik daar ook bleef..
<3 CC mogelijkheden van andere champs!
Maar dan heb je het nu voornamelijk over 1v1..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is meer baiten. Kiten is zegmaar dat je er voor zorgt dat je constant harder loopt (meestal door de ander te slowen) dan de tegenstanders waardoor hij niet in melee range kan komen. Nasus wordt nooit gespeeld in tournies, onder andere omdat hij dus heel makkelijk gekite wordt.
in een teamfight kan een ashe jou op afstand bekogelen met slowende pijlen terwijl jij daar weinig aan kan doen. Als die Ashe een beetje damage doet ben jij dan zo neer. Zodra je achter die ashe probeert aan te rennen om die te focussen rent zij weg, schiet een slow, rent weg, schiet een slow etc. etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:17 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Maar dan heb je het nu voornamelijk over 1v1..
Want je gaat niet met een heel team kiten als er 1 iemand tussen zit waarop dit makkelijk kan toch?
En 1v1 speelde ik niet ik zat op Solo lane en deed dus rustig aan tege die 2
Jah oke..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
in een teamfight kan een ashe jou op afstand bekogelen met slowende pijlen terwijl jij daar weinig aan kan doen. Als die Ashe een beetje damage doet ben jij dan zo neer. Zodra je achter die ashe probeert aan te rennen om die te focussen rent zij weg, schiet een slow, rent weg, schiet een slow etc. etc.
AP Ashe faalt sowieso.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een AP Ashe met alleen 2 Lichbanes.
Ja en dat wil prima met een Rammus Taunt, amu ulti, enz. Als zo'n ashe jou echter van een veilige afstand kan neermaaien als jij initiate, dan wordt dat lastig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Jah oke..
Maar in een teamfight worde squishies zoals Ashe als eerste getarget
Daarbij Flash + ulti en je kunt als tank helemaal niets meer tegen Ashe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en dat wil prima met een Rammus Taunt, amu ulti, enz. Als zo'n ashe jou echter van een veilige afstand kan neermaaien als jij initiate, dan wordt dat lastig.
Precies en als het team met Ashe dan ook nog een echte tank heeft, dan kunnen je teammates die Ashe ook niet zo maar focussen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarbij Flash + ulti en je kunt als tank helemaal niets meer tegen Ashe.
Dat mis ik toch heel vaak nog wel erg in random games. Initiate je als amu en raak je er 4/5 met je ult..gaat je team doodleuk terugporten, wegrennen of afwachtend staan kijken (of ze focussen de tank van de tegenstander).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso moet je die pijl in teamfights gebruiken om te engagen. Vanuit daar vecht het hele team, dus die moet gewoon goed zijn. Meestal raak ik de enemy carry en wordt die door mij en de rest genuked, dan is er weinig damage over en kun je teamfights makkelijk eindigen.
Precies en je zit toch al snel op zo'n 17k IP aan runes voor de lvl 30 build.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef nyny83 het volgende:
Mijn build lijkt meer op deze:
http://solomid.net/guides.php?g=293
Runes en masteries daarvan vind ik iets beter. Maar die zijn voor jou nog niet zo van belang, want je hebt nog geen runes en weinig masteries. Maar ga je serieus junglen met Amumu? Dat wordt lastig op lvl 13 hoor, je hebt die runes hard nodig.
Mjah ok, nidalee speel ik nooit maar nu je het zegt kan ik me dat goed voorstellen. Movespeed op Nidalee is awesome omdat ze zo goed kan escapen als ze overextend met splitpushen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef ems. het volgende:
Gevaarlijk = Goed
Dodgerunes op nidalee ook sowieso.
Ik had je trouwens toch al eens geadd? Volgens mij ben jij nooit s'nachts online?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ok, nidalee speel ik nooit maar nu je het zegt kan ik me dat goed voorstellen. Movespeed op Nidalee is awesome omdat ze zo goed kan escapen als ze overextend met splitpushen.
quote:Release Notes PVP.net v1.38.38
Updated the filter on summoner name creation and change
Fixed a bug with multiple error pop-ups appearing in PVP.net
Updated Custom Game Lobby interface
Added default game names to Custom Game creation.
Custom Games now have a “Quit” button in Champion Select. Players will no longer have to log back into PVP.net to cancel a custom game in Champion Select.
Removed warnings for leaving Battle Training during Champion Select
Updated Champion filters in the Summoner Profile
Fixed a bug where the incorrect Mastery Page name was being displayed when viewing another Summoner's profile
Fixed a bug that could cause you to overwrite your own Mastery Pages
Fixed a bug with viewing other players’ Rune Pages
Added multiple rune purchases to the store. Players can now use the “+” and “-“ signs to choose how many runes of a certain type to buy, up to 9
Multiple bug-fixes for the PVP.net store
Updated matchmaking to make level 30s matching with non-30s rarer
League of Legends v1.0.0.121
Akali
If Akali uses Shadow Dance on a champion, she will attempt to attack the target upon successfully arriving
Alistar
Headbutt ability power ratio reduced to .7 from .8
Pulverize ability power ratio reduced to .5 from .6
Triumphant Roar ability power ratio reduced to .2 from .4
Ashe
Enchanted Crystal Arrow
Cooldown increased to 100/90/80 from 75 at all levels
Slow duration no longer scales with level and now slows for 3 seconds at all levels
Blitzcrank
Rocket Grab now has a proper animation.
Brand
Fixed a bug where Pyroclasm could instant-kill enemies under some circumstances.
Ezreal
Tuned Ezreal's autoattack frames to be more responsive
Trueshot Barrage cooldown reduced to 80 from 100.
Essence Flux mana cost reduced to 60/70/80/90/100 from 70/80/90/100/110.
Fiddlesticks
Fixed a bug where Dark Wind could instant-kill people under some circumstances.
Gangplank
Grog-Soaked Blade max stacks reduced to 4 from 5.
Irelia
Bladesurge mana cost changed to 60/65/70/75/80 from 70
Transcendent Blades damage reduced to 80/120/160 from 85/135/185
Jarvan IV
Demacian Standard
Cooldown increased to 13 from 12
Damage reduced to 60/105/150/195/240 from 60/110/160/210/260
Dragon Strike damage reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270
Jax
Leap Strike can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner.
Katarina
Shunpo can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner.
Kog'Maw
Fixed a bug where Void Ooze was not flagged as an area-of-effect spell
Updated Kog'Maw's autoattack frame to be more responsive
Updated Bio-Arcane Barrage attack frame to be more responsive
Updated Caustic Spittle's attack frame to be more responsive
Bio-Arcane Barrage
Cooldown increased to 17 from 15
Duration increased to 10 from 6
Living Artillery drop time reduced slightly to increase consistency (Overall slightly faster)
Lee Sin
Safeguard can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner
Malzahar
Fixed a bug where Nether Grasp would sometimes only deal 4 ticks of damage instead of 5
Rumble
Flamespitter
Damage adjusted to 30/60/90/120/150 from 40/65/90/115/140
Ability power ratio reduced to .45 from .5
Ryze
Overload base damage increased to 40/65/90/115/140 from 30/55/80/105/130
Swain
Ravenous Flock now heals Swain for 75% of damage dealt versus champions, and 25% versus minions
Warwick
Hungering Strike now heals for 80% of damage dealt, down from 100%
Yorick
Omen of War
Fixed a bug where the Spectral Ghoul would not spawn if Yorick was silenced.
Omen of Pestilence
Increased the cast range by 50
Improved the consistency of the AoE slow by increasing the radius and rate of application.
Mana cost reduced to 40/45/50/55//60 from 50/55/60/65/70
Omen of Famine
Mana cost reduced to 55/60/65/70/75 from 60/65/70/75/80
Omen of Death
Updated the visual of Reanimated Champions to better show when a Champion has revived.
Removed the health decay on the Revenant and Reanimated pets
Fixed a bug with the interaction between Chronoshift and Revenants
Fixed a bug with Heimerdinger's turrets and the Reanimated state
Unholy Symbiosis
Yorick now takes 5% reduced damage for each summon that is active.
Increased the Attack Damage and Health of ghouls to 35% from 30% of Yorick's Attack Damage and Health
Ghouls
Ghouls are now immune to slows.
Ghouls take 50% reduced damage from AoE abilities
General
Mana per level increased to 35 from 30
Health per level increased to 85 from 80
Armor per level increased to 3.6 from 3
Base Movement speed increased to 320 from 315
Slightly increased his base Attack Speed
Items
Rabadon's Deathcap base ability power reduced to 140 from 155
General
Fixed areas in brush that did not correctly hide units
Teleporting to a ward will now reveal the ward to enemies for a few seconds
Locally jumping to ward will now destealth the ward for 2 seconds
Added minimap range indicators for long range (non-global ) spells such as Nocturne’s Paranoia and Ashe’s Hawk Shot
Ik zie je idd weinig, maar ik ben meestal 's avonds tussen 8 en 12 zo'n beetje online.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had je trouwens toch al eens geadd? Volgens mij ben jij nooit s'nachts online?
vorige post geedit btw!
Geen slechte lijst op zich. Voor tank is sowieso magic resist erg goed op je quints (scaling) aangezien magic res moeilijk aan te komen is via items in vergelijking met normale armor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef nyny83 het volgende:
Ohja, en voordat mensen weer gaan vragen welke runes ze moeten kopen, haal gewoon het volgende:
Rood:
Magic pen
Armor pen
Geel:
Flat armor
Mana regen/lvl of flat (voorkeur)
Blauw:
Magic res/lvl
AP/lvl
Quints:
Flat health
Armor pen
Flat AP
Voor AD + jungler doe je dan:
armorpen, flat armor, magicres/lvl en armor pen
Voor AP doe je dan:
magicpen, manaregen, ap/lvl, flat ap
Voor tank doe je dan:
magicpen (meeste tanks doen weinig auto-attack), armor, magicres/lvl en flat health
Met deze runes kun je bijna elke character wel spelen. Tuurlijk kun je later uitbreiden, maar ik vind het zinloos om direct al te beginnen met bijv. hele specifieke (en dure) dodgerunes of energy runes e.d.
Kog maw hybrid werkt niet heel fantastisch aangezien zn W verandert is van magic naar physical damage, daardoor zal je nooit echt je volle potentieel eruit halen door penetration die je mist.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef krisjanovich het volgende:
net wat potjes met heimerdinger.. echt zo super chillallemaal gewonnen gewoon rod of ages en daarna cap.. echt multi rockets is zo ziek om te harassen!
ik vroeg me af trouwens ben ik de enige die een pure hybrid build op kog maw speelt? het werkt namelijk echt ziek goed.
je start met doran's ring gaat voor spell penetration boots daarna haunting guise en dan Malady en daarna pas madreds
hierdoor kun je early game en mid game de OPheid van je spells abusen en vooral met zo'n hoge spell penetration en wat runes rip je echt alles wat in de buurt komt.. daarna nemen je auto attacks het wel over als je eenmaal malady hebt en ondertussen door de items en runes ook al iets van 150 ability power en je ript met ongeveer 75 spell penetration (malady+boots+guise+runes) daarna krijg je de attack speed van je passive en madreds en gaat ecth alles kapot.. vooral leuk om te zien hoe al je auto attacks 4 componenten heeft met red buff:
malady debuff, normal attack, spit attack en de red buff!
zie de build ook nergens op mobafire etc. maar hij werkt voor mij echt prachtig, haal er ook alleen maar zieke scores mee. verder is het natuurlijk pure abuse van het feit dat kog'maws spells early en mid game zo goed zijn, en zijn attack late game echt ziek is
ohja hetzelfde werkt ook voor kennen, met hier en daar wat kleine wijzigingen!
ohja vandaag 30 gedinged.. valt me trouwens op dat sommige mensen met 1000 games played er nog steeds niks van kunnen, maar goed misschien helpt mijn dota ervaring
crit is wel goed ja. Maar armor pen is over het algemeen beter aangezien armor pen steeds sterker wordt des te meer je er van hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef Adames het volgende:
Ik vind Crit Chance eigenlijk nog minstens zo fijn om als algemene AD te hebben, zeker omdat het een bijna essentiele mark is op een aantal champions.
Blijft weinig over van Jarvan zo, 2e nerf op rijquote:
Zijn allebei een optie om te kopen van je eerste IP. Discussie zal al vaak genoeg gevoerd zijn, waarbij het er op neer komt dat AP beter is dat Crit Chance getalswijs op de lange termijn, maar Crit Chance kan je wel net dat geluk geven van die dubbele crit op Shaco of Twitch waardoor je soms net wél die kill hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef flipp. het volgende:
[..]
crit is wel goed ja. Maar armor pen is over het algemeen beter aangezien armor pen steeds sterker wordt des te meer je er van hebt.
Rumble nerf is minimaal daar zal je weinig in de game van merken enkel early game, die van WW is wel dik inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Blijft weinig over van Jarvan zo, 2e nerf op rij![]()
Had wel wat hardere nerfs tegen Gangplank verwacht, dit lijkt me weinig verschil maken![]()
Rumble en WW nerfs
Ik bouw die twee altijd met crit damage gewoon omdat het tof is om op lvl 1 220 te crittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef ems. het volgende:
Gangplank en Tryndamere bouw ik alleen met full-crit runepage. Voor elke andere AD sowieso armor pen.
Crit wordt trouwens ook 'sterker' naarmate je er meer van hebt dus die vergelijking gaat niet echt op
Jungle zal het weinig uitmaken omdat je daar toch fixed damage doet met die skill en die 20% minder healing daarover is wel te overzien (misschien 1 HP pot erbij kopen ofzo).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef ems. het volgende:
En toch vind ik beide ook wel enigszins terecht. Jarvan was nog steeds overdreven sterk en met name solo lane warwick was té makkelijk.
Jungle zal verder alsnog makkelijk voor ww zijn lijkt me.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef Zeroku het volgende:
Die 'nerf' van GP. Die is ook echt waardeloos.
de 20% minder healing komt bij de start van de game neer op zo'n 12 HP. BOEIUHHHHH. Het gaat om die midgame van lanewick, en die wordt zo flink aangepakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Jungle zal het weinig uitmaken omdat je daar toch fixed damage doet met die skill en die 20% minder healing daarover is wel te overzien (misschien 1 HP pot erbij kopen ofzo).
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef EpicKnife het volgende:
Weet iemand hoe je Cho'Gath zo laat groeien?
Kijk eens naar z'n ultimate.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef EpicKnife het volgende:
Hm, nope maar ik zag het in een filmpje ik dacht, wtf?
Ja. En ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:44 schreef EpicKnife het volgende:
Werkt dat ook bij minions? en heeft dat groot zijn een voordeel?
3e keer dat ik een mod voor je ga roepen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:24 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
een volwassene zal wel beter weten, niet?
Na 3x nog steeds geen mod gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
3e keer dat ik een mod voor je ga roepen..
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Cho'Gath_the_Terror_of_the_Voidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:41 schreef EpicKnife het volgende:
Ik keen een filmpje en het tabblad stond open en LoL stond niet eens aan..
Lolquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:55 schreef Zeroku het volgende:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=940176
ben je nieuw op fok ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef STING het volgende:
Zoals heel normaal op Fok, graag minderen met de slowchat en heb a.u.b. respect voor elkaars meningen.
Voor AD is manareg/lvl ook aangenaam, zoals voor Ashe bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef nyny83 het volgende:
Ohja, en voordat mensen weer gaan vragen welke runes ze moeten kopen, haal gewoon het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Piperidine het volgende:
Wat is het beste om een beetje snel IP te genereren? Toch via een winnende PvP zonder surrender?
Ik wil namelijk een beetje snel nieuwe Champions halen, word een beetje moe van het standaard rijtje van mij.
Zou kunnen jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef ems. het volgende:
Of je investeert gewoon even in wat RP'tjes
Als er iets erg is zijn het wel level 30's die alleen nog maar champs hebben maar nog geen runes voor de desbetreffende champs.
Ik heb zo'n 7k uitgegeven aan runes, voornamelijk Armor/Magic penetration (9x allebei) en nog een paar die in het lijstje hierboven stonden vermeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef ems. het volgende:
Als er iets erg is zijn het wel level 30's die alleen nog maar champs hebben maar nog geen runes voor de desbetreffende champs.
Met een prijs van 5-7 euro per champion vind ik ze vrij duur.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef ems. het volgende:
Of je investeert gewoon even in wat RP'tjes
Heb zelf inmiddels ook wel 60 euro uitgegeven denk ik, maar dat was dan gelijk voor 2 champion packs zodat ik de originele 40 had, inclusief wat runes en een annie skin. Met de rest een aantal skins gekocht. Kan ik prima mee leven, genoeg tijd al plezier gehad voor die 60 euro. Alleen vind ik de losse champs gewoon erg duur, met de helft van RP zou ik veel meer tevreden zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef MrManuel het volgende:
Hier ben ik het idd mee eens dat ze duur zijn.
Maarja af en toe een financiele boost voor hun is nie erg..
Idd de champs zijn te duur.. Maar skins heb ik ook genoeg gekocht al.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb zelf inmiddels ook wel 60 euro uitgegeven denk ik, maar dat was dan gelijk voor 2 champion packs zodat ik de originele 40 had, inclusief wat runes en een annie skin. Met de rest een aantal skins gekocht. Kan ik prima mee leven, genoeg tijd al plezier gehad voor die 60 euro. Alleen vind ik de losse champs gewoon erg duur, met de helft van RP zou ik veel meer tevreden zijn.
Jax is ook abnormaal sterk voor 3v3quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Idd de champs zijn te duur.. Maar skins heb ik ook genoeg gekocht al.
Misschien wel meer dan 80 euro uitgegeven al
Na lange tijd weer eens Jax gespeeld.
Dik gewonne.. Ace.. Ace.. Triple kill (3v3)
Heerlijk toch?!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:33 schreef jespertje het volgende:
[..]
Jax is ook abnormaal sterk voor 3v3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |