Omdat omNOMNOMNOMNOM beetje langzaam was en niet reageerde op DM.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De enige jaxxen waartegen ik heb gespeeld waren barslecht, nog niet echt gezien wat hij nou kan op late levels
Janna speelt erg leuk. Maar het is zeker een van de moeilijkste supports. Met name je ulti kan echt teamfights beslissen, zowel in het voor- als in het nadeel van je team.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef MrManuel het volgende:
Lapo:
[..]
Omdat omNOMNOMNOMNOM beetje langzaam was en niet reageerde op DM.
Heb ik maar even het vervolg topic geopend.
So.. Let's go!
Vandaag ga ik Nasus of Alistar spelen!
Sona vind ik super support heb ook soraka.. Hoe speelt Janna?
Ik moet zeggen dat ik nogal wat moeite had met Janna. De eerste keer dat ik haar speelde ging mijn lane mate gelijk ragen. Na een aantal matches ging het steeds beter waardoor ik het steeds leuker vond om met Janna te spelen. Het is alleen oefenen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef MrManuel het volgende:
Lapo:
[..]
Omdat omNOMNOMNOMNOM beetje langzaam was en niet reageerde op DM.
Heb ik maar even het vervolg topic geopend.
So.. Let's go!
Vandaag ga ik Nasus of Alistar spelen!
Sona vind ik super support heb ook soraka.. Hoe speelt Janna?
Ze ulti kan iemand wegschieten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:15 schreef Monolith het volgende:
Janna speelt erg leuk. Maar het is zeker een van de moeilijkste supports. Met name je ulti kan echt teamfights beslissen, zowel in het voor- als in het nadeel van je team.
Stja als ik ga spelen met Janna word het sowieso met vrienden want support in Solo is gwoon helft van de tijd met noobs die niet weten hoe te spelen met een Support.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef WaywardOne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nogal wat moeite had met Janna. De eerste keer dat ik haar speelde ging mijn lane mate gelijk ragen. Na een aantal matches ging het steeds beter waardoor ik het steeds leuker vond om met Janna te spelen. Het is alleen oefenen.
Vroeg vroeg? ben al 3 uur wakker!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk ben ik langzaam, weet je hoe vroeg het is nog
vanavond iemand niets te doen, proberen een team van 5 te maken vant forum?
Ja je vrienden zullen niet zomaar tegen je gaan ragenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ze ulti kan iemand wegschieten?
Ik vind het al erg leuk om te spelen met Sona en Soraka.
Ben eigenlijk wel een support/tank champ omdat ik dan echt het idee heb dat ik er toe doe in het gevecht.
[..]
Stja als ik ga spelen met Janna word het sowieso met vrienden want support in Solo is gwoon helft van de tijd met noobs die niet weten hoe te spelen met een Support.
Die daarna gaan vechten over welke lane wie pakt en sturen dan Support solo top.![]()
Ik ben eigenlijk ook op zoek een champ waar je iets voor moet doen om een beetje goed te zijn.
Niet zomaar een faceroll of easy
Ik kan vanavond wel denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk ben ik langzaam, weet je hoe vroeg het is nog
vanavond iemand niets te doen, proberen een team van 5 te maken vant forum?
Puik plan!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben op zich voor een fok 5-man premade, moeten we alleen ff een tijd afspreken. Weet niet zeker of ik kan, maar zullen we gewoon met zn allen kanaal FOK maken/joinen? Je kan vervolgens ook autojoin op dat kanaal aanzetten, dan kunnen we elkaar allemaal makkelijk vinden/inviten/groepschatten op het moment dat we online zijn
Komt goed pas 1 potje verloren met Alistar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:43 schreef nyny83 het volgende:
Wel frozen heart bouwen dan he! Dikke armor, cooldown reduction en slower attack speed voor hunnie
wat bouw je als manaregen? Philosophers stone hoop ik? Toch niet die meki pendant shit he? Want dat is echt ruk namelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:47 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Komt goed pas 1 potje verloren met Alistar.
Bouw eerst Manaregen voor het irriteren. Daarna HP regen.
Dan gewoon veel regen bouwen en dan komt het allemaal goed!
Idd stones..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat bouw je als manaregen? Philosophers stone hoop ik? Toch niet die meki pendant shit he? Want dat is echt ruk namelijk
De ulti van Janna blaast alle vijanden weg en doet een seconde of 4 AoE healing. Je kunt daarmee dus tegenstanders wegblazen om teammates te redden, tegenstanders isoleren / team te splitsen, tegenstanders richting je eigen turrets blazen, met wervelwind / ulti combo kun je ook leuke trucs uithalen, enz enz.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ze ulti kan iemand wegschieten?
Ik vind het al erg leuk om te spelen met Sona en Soraka.
Ben eigenlijk wel een support/tank champ omdat ik dan echt het idee heb dat ik er toe doe in het gevecht.
Bekent..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef nyny83 het volgende:
2 stones? die gold stackt niet meer he, dat weet je?
Beetje vergelijkbaar met de W van Alistar alleen dan tegen het gehele teamquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
De ulti van Janna blaast alle vijanden weg en doet een seconde of 4 AoE healing. Je kunt daarmee dus tegenstanders wegblazen om teammates te redden, tegenstanders isoleren / team te splitsen, tegenstanders richting je eigen turrets blazen, met wervelwind / ulti combo kun je ook leuke trucs uithalen, enz enz.
Als je het verkeerd doet blaas je bijvoorbeeld tegenstanders naar hun eigen turrets toe, waardoor ze veilig zijn ipv gekilled worden door je teammates.
Jep hoofdlettergevoelig!quote:
Met de /r tagquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:27 schreef Kijana het volgende:
Vraagje, ik heb weleens private messages gehad van mensen in mijn friendslist toen ik ingame zat. Maar hoe kan ik dan op ze reageren?
Aha, thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Met de /r tag
Dus als ik bv een bericht naar jou stuur doe jij /r melfino hoi!
Klopt sht..quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Keselo het volgende:
/w "naam" (zonder haakjes
of /r "bericht"
Bij r hoef je de naam niet erbij te doen, omdat je naar de persoon die je het laatste bericht heeft gestuurd chat.
Op mobafire.com zullen vast en zeker goede staan!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef WaywardOne het volgende:
Weet iemand een goede guide voor Heimerdinger? Kan maar geen goede vinden.
Rond die tijd kan ik me dat voorstellen jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef znarch het volgende:
Btw, die chatgroup is leeg of ligt dat aan mij?
Ik zal ook even mijn TS3 server in de OP zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef nyny83 het volgende:
Rond die tijd kan ik me dat voorstellen ja
Heimerdinger is broken, erg slecht, wordt outshined door bijna alle AP champions.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef WaywardOne het volgende:
Weet iemand een goede guide voor Heimerdinger? Kan maar geen goede vinden.
Ja je kan hem inderdaad niet vergelijken met Brand ofzo. Maar vind hem toch erg leuk om mee te spelen. Heeft erg handige dingen. Slow, blind, stun. Lekker snel farmen. Early game kan je jezelf goed feeden als je mid staat. Had in 12 minuten al Needlessly. Ik ging erg goed mid game in. Late game word het minder ja, dan ben je eigenlijk alleen nog goed voor je slow, blind en stunquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heimerdinger is broken, erg slecht, wordt outshined door bijna alle AP champions.
Een vriend van mij speelt een hele sterke heimer, en ook end-game is hij erg nuttig en kan flinke damage naar buiten gooien, hij is geen echte burst AP champ, maar ik vind echt niet dat hij onder doet voor een b.v. brand, je moet hem gewoon anders spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ja je kan hem inderdaad niet vergelijken met Brand ofzo. Maar vind hem toch erg leuk om mee te spelen. Heeft erg handige dingen. Slow, blind, stun. Lekker snel farmen. Early game kan je jezelf goed feeden als je mid staat. Had in 12 minuten al Needlessly. Ik ging erg goed mid game in. Late game word het minder ja, dan ben je eigenlijk alleen nog goed voor je slow, blind en stun
Ehm, heb niet echt een build gevolgd, gewoon dikke AP gestackedquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zal morgen of vanavond nog eens een potje proberen met Heimer!
Mid solo dan wel..
Welke build?
Haha is goed maken we wel custom anders met 10 Fok!kersquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zeg maar even wanneer je dat gaat doen, ga ik in dezelfde lane in het andere team
Toen ik begon met spelen waren al deze problemen er niet..quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef EpicKnife het volgende:
Word echt gek van die servers, ik was gewoon gedisconnected, maar heb nog steeds internet. Kut Riot Games, laat ze ander werk zoeken ipv Games maken.
www.leaguecraft.comquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zal morgen of vanavond nog eens een potje proberen met Heimer!
Mid solo dan wel..
Welke build?
Eerlijk gezegd vind ik mobafire.com veel fijner en zit daar ook al een hele tijd op met eigen geplaatste builds ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
www.leaguecraft.com
Staan veel builds op ook met waardering van spelers, persoonlijk vind ik overigens dat je het beste een build kan doen die bij je speelstijl past, maar je kan op die website wel een beetje een idee krijgen wat de focus is voor een hero, uiteraard kan je ook gewoon rechtstreeks overnemen, maar dat vind ik persoonlijk een beetje saai
Ik weet van mijzelf bijvoorbeeld dat ik soms wat rambo-achtige neigingen kan hebben, dus mijn rune pages zijn daarop gebaseerd, net iets meer survival, gaat wel ten koste van de rest, maar als je 20 seconden langer kan blijven leven kan je 4-5-6 skills meer doen en dat is dan weer meer waard naar mijn mening.
Enige plaats waar ik nog af en toe kijk voor guides inderdaad. Mobafire en Leaguecraft zijn zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef nyny83 het volgende:
Solomid.net heeft ook erg goede guides, die zijn het beste van beide werelden:
- Quick guide bovenaan met daarin skills + items + runes
- Handmatig approve systeem: niet elke dodo kan daar zn prutguide uploaden, hij moet aan bepaalde eisen voldoen en de build moet enigszins logisch zijn.
- Veel guides van 'pro' spelers (2000+ ELO) die dat character door en door kennen en dus weten wat het beste werkt.
Geen idee nog, niemand reageertquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:07 schreef Necrodeath het volgende:
Gaan jullie nu een game spelen?
Ik ben over 5 min ingame, en wil opzich wel meedoen.
Zelfde hier!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zit nog op mn werk, ben er vanavond wel bij natuurlijk
i will show you the definition of paaaaain
Gewoon bij ''Create or Join a Chat Room'' het channel joinen door ''FOK'' in te typen.quote:
Hey vriend, je stelt wel EXTREEM VEEL en hele basic vragen. Misschien eens wat faq's en guides doorlezen om je in te lezen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
Deze fiddle was zo squishy niet, hij had allemaal magic resist en 2500 HP. wat is CC?
Uuhm.. Ashe is simple man..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef EpicKnife het volgende:
Speel weer met Ashe, 0/6/3. kan er echt niet mee spelen, krijg geen fatsoenlijk geld, doe totaal geen damage, een een fiddle hier haalt alleen met zijn ulti al een pentakill, tot 2 keer toe bijna.
Hier ben ik het dus wel mee eens..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey vriend, je stelt wel EXTREEM VEEL en hele basic vragen. Misschien eens wat faq's en guides doorlezen om je in te lezen?
Uiteraard, alleen eerder in deze reeks heeft iemand al de terminologie gepost van LoL (link ernaar toe in ieder geval) dus denk ik dat ze daar op doelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef EpicKnife het volgende:
En jullie denken dat ik weet wat crowd control inhoud?
Vragen stellen moet te doen zijn niet?
Ik vertel eronder toch wat het in houdquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef EpicKnife het volgende:
En jullie denken dat ik weet wat crowd control inhoud?
Vragen stellen moet te doen zijn niet?
Waar ben jij dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vragen staat vrij
nog 8 minuten, kan ik naar huis, dan bus, trein, fietsen, pc aan, lol laden en gaaaaaaaaan
CC, crowd control, eerste spel dat je speelt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:50 schreef EpicKnife het volgende:
http://eu.leagueoflegends.com/eu-platform-split-faq
Aah, dus hier hebben die mensen hun wijsheid vandaan, over die software enzo.
maar hoe doe je cc?
Heb zojuist via logmein even me in de queue gezet en zit er al in..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vragen staat vrij
nog 8 minuten, kan ik naar huis, dan bus, trein, fietsen, pc aan, lol laden en gaaaaaaaaan
Haha, ik wist niet dat zoiets CC betekendequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:55 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
CC, crowd control, eerste spel dat je speelt?
Crowd control betekent dat je door jouw actie de actie van de tegenstander kan controleren, dit is dus bijvoorbeeld, een silence (kan geen spell casten), stun (kan niks), slow (de tegenstander kan je niet bijhouden en je kan dus afstand creeren), fear (zelfde als stun behalve dat stun je op 1 plaats houdt en fear je duidelig maakt echter kan je nog steeds geen acties uitvoeren).
Je gebruikt dit door middel van je skills (respectievelijk q,w,e en r) op de tegenstander te richten en te gebruiken, dit betekent dus wel dat de skill die je gebruikt een CC component heeft.
Zo kan je bijvoorbeeld Fiddle stunnen, en vervolgens kan iedereen uit zijn ulti lopen.
Dan is het begrijpelijk dat je deze vragen hebtquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat zoiets CC betekende
Maar goed, ja dit is de eerste keer dat ik uberhaupt een game op de pc doe.
Eigenlijke elke game wel, behalve old-school rpg's.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:00 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, jup maar ik denk dat ik even weer die lijst met afkortingen en uitleg weer even op ga zoeken.
Maar goed, ik ben eigenlijk een console gamer, maar LoL is nog wel leuk voor op de pc.
Voor als je gebanned ben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb 1 account die ik puur gebruik voor als ik banned ben.
Ligt eraan hoe je raged..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef EpicKnife het volgende:
Nouja, mensen zeggen dat je bans krijgt als je raged.
Is je eigen risico..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:46 schreef EpicKnife het volgende:
Dat laatste, ja hoor, mensen betalen geld en krijg je een ip ban..
Voor leaven sowieso. Terecht. Maar die discussie is eerder gevoerd geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef EpicKnife het volgende:
Nouja, mensen zeggen dat je bans krijgt als je raged.
Ze zijn juist veel succesvoller dan dat ze vooraf hadden verwacht..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:49 schreef EpicKnife het volgende:
Maar je vergelijkt appels met peren. Irl zaken zijn véél belangrijker dan een stom spel.
Bovendien is Riot nog niet succesvol ook, dus teveel geld moet je hun niet gunnen.
Tja, geld betalen betekent gelukkig niet dat je ineens alles kunt maken. Als je leavet en niet begrijpt waarom dat je een ban oplevert op termijn, begrijp je het concept van LoL niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:46 schreef EpicKnife het volgende:
Dat laatste, ja hoor, mensen betalen geld en krijg je een ip ban..
Niet succesvol? LoL!quote:Bovendien is Riot nog niet succesvol ook, dus teveel geld moet je hun niet gunnen.
Je begrijpt volgens mij niet dat zodra je een game lanceerd je..:quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik heb nog nooit zulke slechte servers gezien, en het is lekker slim om zo te denken ja. We nemen kutservers want het spel word toch niet populair. Oh het is populair, zullen we de EU server splitten?
Speel geen HoN no idea.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef EpicKnife het volgende:
Krijg je bij DotA en HoN ook bans dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |