abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 08:18:16 #1
70532 loveli
N
pi_99141224

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
pi_99141267
Ik zag mooie tassen voorbij komen op http://www.vente-exclusive.com/nl-NL

Fijn dat je goed geslapen hebt Li! Voel je je ook beter?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99141348
half en half bijgelezen, wat je ook doet, niet proberen die diclo op te lossen in water! er zit niet voor niets een maagsapresistent laagje omheen!

Veel en koud water drinken op een net leeggepompte maag is ook nooit een goed idee, dan schiet de kramp er gelijk weer in en ben je het net zo hard weer kwijt.

Neem je die maagbeschermers tegelijk met de diclo? Beter neem je de maagbeschermers 's ochtends en 's avonds een keer (weet niet welke je hebt?) dan ontstaat er een beschermlaagje.
Maagbeschermers en dan gelijk diclo er achteraan helpt niet echt.

(maar waarschijnlijk heb je nu je eigen huisarts al gebeld)
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 08:39:50 #4
70532 loveli
N
pi_99141475
Nog niet gebeld, maar ik stop iig met de maagzuurremmers (Omeprazol). Eerst even op gang komen.
crap in = crap out
pi_99141480
Mogge, even teruglezen.

Getver Loveli, ga je wel de ha bellen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99141537
Goedemorgen!

Allemaal een beetje beter? mijn voet wel, hoop dat ik vanavond kan gaan bodycombatten!
pi_99141552
6,5 km | 10,1 km/u
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99141625
Planning:

O: 250 ml magere yoghurt met 4 el cruesli, blauwe bessen en lijnzaad
T: 200 gr cherry tomaten, 2 speltboterhammen
L: uiensoep. pistolet ei en rauwkost
T: 200 gr rauwkost
T: 150 ml yoghurt met *iets* (fruit, sinaasappel misschien?)
B: 2x 20 minuten fietsen
S: bodycombat
D: pasta met courgette

Ik ga proberen om voor de bodycombat nog even schoenen te kopen :') hoop dat het lukt!
pi_99141687
ik moet nog wakker worden :+

ik las rauw ei en pistolet op je lijstje en dacht WTH Perruche :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99141704
Laatste werkdag *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99141722
Hmmmm rauw ei :9

Ga je op vakantie aurum?
pi_99141730
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn :Y

Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter

Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer :P
pi_99141755
Wakker worden gaat hier maar matig, lang leve pijnstillers.. heb die van vandaag nog niet gehad, nog even een uurtje wachten tot mijn held die vanmorgen om 5 begonnen is met werken thuis is.

lijstje voor vandaag:
O: dikke snee brood van mijn gister versgebakken brood met kaas, karnemelk
T: appel, cappuccino
L: yoghurt met muesli, rauwkost
T: iets fruitigs (er moeten wat boodschappen komen nog) en cappuccino
D: bietjes met uitjes en een tartaartje
T: warme appel met kaneel
pi_99141756
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag mooie tassen voorbij komen op http://www.vente-exclusive.com/nl-NL

Fijn dat je goed geslapen hebt Li! Voel je je ook beter?
wil je ons lid maken van een exclusieve club :P

Als je iemand kent die al lid is van Vente-Exclusive.com, vul dan hier zijn/haar e-mailadres in:
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:02:15 #15
70532 loveli
N
pi_99141777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn :Y

Ik draai Dolly Parton tijdens lange ritten oO<
crap in = crap out
pi_99141819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik draai Dolly Parton tijdens lange ritten oO<
jij hebt soms echt een oude ziel Li O+

kan je wel naar buiten om boodschapjes te doen?
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:06:47 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99141856
-O-

No way dat ik naar die afspraak op het werk kan.

Li, gaat het met jou al wel wat beter?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:12:26 #18
70532 loveli
N
pi_99141943
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij hebt soms echt een oude ziel Li O+

kan je wel naar buiten om boodschapjes te doen?
Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijk :')

Als het spreekuur is afgelopen moet ik nog een keer terugbellen welke pijnstiller ik moet halen. Heb maar om ibuprofen gevraagd, heb er in het verleden wel wat last van de stoelgang mee gehad, maar bij lange na niet in de zelfde categorie als gisteren.
crap in = crap out
pi_99141951
Ah, vakantie aurum! Waar ga je heen? :9
Muziek: Noah and the Whale, vind ik tegenwoordig erg fijn om te luisteren! Ook The Gaslight Anthem enzo. The Naked and famous.. etc.

Vandaag maar eens wat sporturen boeken voor volgende week, weer een rondje fietsen en hardlopen!

Vanavond eten we couscous, maar moet nog wat voor erbij hebben, maar weet nog niet wat. Liefst vega en niet al te duur :P
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:15:14 #20
70532 loveli
N
pi_99141986
XM, bij mij gaat het beter dan bij jou geloof ik. Gaat Zwolle wel lukken?
*fingers crossed*
crap in = crap out
pi_99141998
Ik vind de Blood Red Shoes geweldig, maar daar ga je misschien wel heel hard van rijden. B-)
En Moss is ook heel tof. En Placebo. En Devotchka (voor het melancholieke effect). En Jason Mraz voor de blije liedjes. Pete Murray voor de surfmuziek (zelfde relaxte stijl als Donovan Frankenreiter), Sigur Ros voor het mooie (alhoewel je dat of geweldig vindt, of je haat het!).
Ook tof: Kraak en Smaak, Arcade Fire, Gnarls Barkley, Ceelo Green (moet je wel Fuck you èn Forget you downloaden!), Mika (voor instant happiness).
Succes! *)

XM, wat waardeloos dat je je nog steeds zo kut voelt! Is het die blaasontsteking of zijn het je darmen?
Doe wat je niet durft.
pi_99142011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wil je ons lid maken van een exclusieve club :P

Als je iemand kent die al lid is van Vente-Exclusive.com, vul dan hier zijn/haar e-mailadres in:
Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99142012
Mogguh!

Beterschap XM en loveli! En ook nog een :* voor Perr-voetje :D

Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?) :o

In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4 :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99142060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijk :')

Als het spreekuur is afgelopen moet ik nog een keer terugbellen welke pijnstiller ik moet halen. Heb maar om ibuprofen gevraagd, heb er in het verleden wel wat last van de stoelgang mee gehad, maar bij lange na niet in de zelfde categorie als gisteren.
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:19:11 #25
70532 loveli
N
pi_99142063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting. B-)
HenkPietKlaasWim?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:20:23 #26
70532 loveli
N
pi_99142085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.

En idd smerig, maar erg goed.
crap in = crap out
pi_99142094
oh en een mooie cd voor in de auto vind ik Into the wild van Eddie Vedder O+
pi_99142113
En XM, wat vertyfd ;( ik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz ;(
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:23:21 #29
70532 loveli
N
pi_99142145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
En XM, wat vertyfd ;( ik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz ;(
Coco wel!
crap in = crap out
pi_99142162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

HenkPietKlaasWim?
Nee, mn mailadres natuurlijk. Henkpietklaaswim.achternaam@gmail.com B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99142168
ik luister vanalles :P Sowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn :Y

En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd *O*

Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick *O*
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:24:15 #32
70532 loveli
N
pi_99142170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Beterschap XM en loveli! En ook nog een :* voor Perr-voetje :D

Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?) :o

In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4 :)
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
crap in = crap out
pi_99142204
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.

En idd smerig, maar erg goed.
Ja maar meisje water is heul niet goed voor een maag die overstuur is :*
Dan beter slappe thee met een wolkje melk en wat suiker ofzo.. puur water is veel te veel werk voor je maag en verzacht niets maar dat heb je al ondervonden :X

Lichaamstemperatuur of ietsjes warmer drinken is ook beter dan koud als je maag van streek is.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:27:08 #34
70532 loveli
N
pi_99142217
Van thee werd ik ook misselijk :')
crap in = crap out
pi_99142236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Van thee werd ik ook misselijk :')
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
pi_99142246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
:Y
Ja, zo'n druk weekend is natuurlijk het leukst wanneer je er volop van kan genieten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:33:15 #37
70532 loveli
N
pi_99142342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
crap in = crap out
pi_99142343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
ik luister vanalles :P Sowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn :Y

En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd *O*

Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick *O*
jaloers, jij gaat al bijna. Ik volgende week pas.

Maar goed.

Planning:

O: yoghrut met banaan en allbran
L: restje pastasoep met bonen, tomaat en spinazie en gevulde pasta, worstje
T: ?
D: op m'n planning staat weer pasta, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Wellicht een gevulde salade met wat brood, ofzo.
T: iets lekkers!
pi_99142424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Njah, dan moeten we wat anders verzinnen want thee == water en water == evil op een lege maag die van streek is.
Roosvicee? Dat wil bij mij nog wel eens helpen en dan echt af en toe een slokje, niet in 1 keer een glas.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:07 #40
70532 loveli
N
pi_99142455
Voorlopig ga ik er vanuit dat 'ie het vandaag weer doet.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:59 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99142474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Ja!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99142564
Goedemorgen :Y)

Twee keer goed nieuws! Ik ben sinds 6 dagen geleden bijna een kilo aangekomen *O*
Momenteel weeg ik 43.3 kg en ik woog 1 juli 42.5 kg. Gaat de goede kant op! (Vetpercentage is wel gezakt? Dat is echt bizar, op de fitness schrokken ze er ook van, momenteel is die 2.1%??????????)

Eeeenn ik heb straks een sollicitatie gesprek bij een eettentje. Maar ik weet niet wat ik aan moet doen.

Moet ik dan of heulll netjes, of gewoon in een spijkerbroek (omdat ze werkers zoeken) maar toch netjes? :P
pi_99142682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:

Goedgekeurd door kleine Bo :D die gaat direct liggen slapen _O-
pi_99142691
Siral, hoe is de bedrijfscultuur? Ubernetjes(3-delig pak, stropdas), netjes(pantalon, overhemd), degelijk(nette (spijker)broek, overhemd), casual(whatever)...

VP van 2.1%? Dat lijkt me niet te kloppen... <10% is al zeer ongezond, 2.1% lijkt me desastreus.
pi_99142749
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet :)

Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
pi_99142760
Oh en voor een eettentje gewoon een spijkerbroek, gympen ofzo, en een leuk bloesje. Het is geen sterrenrestaurant toch? Succes!
pi_99142779
Goeiemorgen! :)
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel. :Y)

Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik? -O-Beterschap! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:56:50 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99142823
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99142870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen! :)
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel. :Y)

Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik? -O-Beterschap! :*
Niet de meest verkeerde manier om te wachten :D
Hier is de hulp ziek ;( dus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen }:|

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Lekker hé! Vroeg beginnen en vroeg klaar dan ;)
pi_99142915
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....

vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht

Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
pi_99143096
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?

Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk. :P
Everything has changed
pi_99143107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet :)

Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
Zo'n weegschaal gaf bij mij ooit een vetpercentage aan van 48,5% ofzo. :D
Nu ben ik best wel 5 kilo te zwaar, maar dit vond ik wel heel erg pessimistisch. Zeker voor iemand die op dat moment 200 km per week fietste, 3 keer ging hardlopen en 2 keer naar de sportschool ging. :D
Alhoewel dat was ook de test waar ik in een stoffige afgesloten ruimte, op een hometrainer een test moest doen met een hartslagmeter om terwijl de dame die de test afnam gezellig tegen me zat te praten. :P
Vrij kansloos dus. :D

Siral, ik zou gewoon een leuk rokje met bloesje aandoen. Of een leuk jurkje ofzo. Netjes, maar tegelijk casual. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99143136
loveli, ik kan je ook ORS aanraden! Dat wordt verkocht in zakjes poeder en moet je mengen met water. In Peru voelde ik me een keer hondsberoerd terwijl we een tof boottochtje op de planning hadden staan. Ik wilde eigenlijk niet mee gaan, maar probeerde eerst nog wat ORS binnen te krijgen. Binnen een half uurtje voelde ik me 10x beter :Y . Het maakte zoveel verschil!

Maar fijn om te horen dat het beter gaat. Omeprazol heb ik ook gehad, maar reageerde er niet raar op...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99143155
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk. :P
Right you are! :D

En het is gelukt! Ik heb wel eerst Evy van mijn i-pod afgegooid en Renate ervoor in de plaats gezet. Nu heb ik weer hernieuwde motivatie. Heb vandaag les 4 gelopen: 7 keer 2 minuten rennen en 2 min wandelen, het is weer een begin!
pi_99143161
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer? :P

O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit

Ik was al 'normaal' aan het eten in de richting van:

O: 2 sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit

En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!! :@
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:15:06 #56
70532 loveli
N
pi_99143254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....

vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht
Huidplooimeting laten doen en die getallen als referentie nemen. Ook de huidplooimeting is niet perfect, maar wel beter dan deze.
quote:
Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.
crap in = crap out
pi_99143279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.
[/quote]

Ja dat dacht ik ook.. ik heb gister iets moois gekocht voor het 50 jarig trouwen van mijn opa en oma in augustus, denk dat ik dat aan doe :)
pi_99143285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer? :P

Ik was al normaal aan het eten voor mijn doen in de richting van:
O: twee sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit

En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!! :@
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:17:26 #59
70532 loveli
N
pi_99143311
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
crap in = crap out
pi_99143316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst, ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99143320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben? :@
pi_99143350
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).

Succes met je sollicitatie!
pi_99143367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
Hmhm.. ik moet minimaal 30 gram aan beleg! En minimaal 1 snee met hagelslag/speculoos oid.
De rest met kaas/ei/pindakaas en vleeswaren. Mag mager vleeswaren zijn, maar ik moet varieeren.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:19:54 #64
70532 loveli
N
pi_99143373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben? :@
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
crap in = crap out
pi_99143382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).

Succes met je sollicitatie!
Thanks!! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
Ja klopt maar het voelt overdreven :@
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:21:20 #66
70532 loveli
N
pi_99143403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:20 schreef Siral het volgende:
Ja klopt maar het voelt overdreven :@
crap in = crap out
pi_99143423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken? :D Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
pi_99143428
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

You got me, bah, haha

dat is trouwens wat m'n zus zegt.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:24:39 #69
70532 loveli
N
pi_99143475
En wat zeg je zelf?
crap in = crap out
pi_99143495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef loveli het volgende:
En wat zeg je zelf?
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
pi_99143535
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:26:56 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99143536
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu ^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_99143546
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!

PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
pi_99143555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken? :D Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
pi_99143567
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:28:17 #76
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99143577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen :)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99143610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!

PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...
Enige waar ik op dit moment moeite mee heb is die lijst. Tot 1800 kcal komen vind ik momenteel geen probleem, dat heb ik de afgelopen 4 dagen gedaan!!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
Ja, het minimale gezonde gewicht weliswaar, maar toen ik dat woog zat ik 100% lekker in mijn vel.
Ik heb maar een smalle bouw dus dat is echt een perfect gewicht voor mij.
pi_99143625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen :)
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goed :)
pi_99143629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.

Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
pi_99143648
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu ^O^
Dankje :D

quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:32:49 #81
148689 Muis006
pi_99143688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha.

Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
pi_99143693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.

Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik :)
pi_99143712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk... :@
pi_99143746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:

[..]

Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik :)
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...

Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
pi_99143778
mwah dat zal je tegenvallen hoor Siral :) Bij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.

Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)

Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
pi_99143783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...

Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
Het gaat me niet om het getal of het gewicht. Echt niet. Want als ik straks normaal/goed eet en veel sport dan ga ik misschien wel meer wegen omdat ik dan o.a meer spieren opbouw en mijn vetpercentage iets hoger komt. Ik ga uit van hoe ik er uit zag met dat gewicht, niet het getal. En dat vond ik echt heel prima!
pi_99143808
quote:

[..]

Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk... :@
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
pi_99143810
Ik doe even mijn lijstje van vandaag:

S: hardlooplesje 7 x 2 min. hardlopen/ 2 min. wandelen
O: bak halfvolle kwark met banaan, blauwe bessen en havermout
T: 2 plakken roggebrood met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 1 boterham met iets nader te bepalen
T: appel, al ben ik die de laatste tijd een beetje zat. Zo maar eens naar de winkel voor ander frutti
D: feestje van het werk: warm en koud buffet

Denk dat ik met zo'n lijstje misschien 300 gram per week afval, wat ik er dan in het weekend weer aan eet en zo blijf ik lekker op gewicht ^O^
pi_99143820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.

Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
Everything has changed
pi_99143823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
mwah dat zal je tegenvallen hoor Siral :) Bij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.

Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)

Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
Het klopt ook wel wat, ik heb op internet wat research gedaan en er staat dat ik met 2100 kcal per dag bijna een halve kilo zal aankomen per week. Dus met deze lijst zal dat misschien iets meer zijn...
pi_99143824
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan :@)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...

Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:38:31 #92
148689 Muis006
pi_99143833
Oh, iets heel anders, ik ga de vruchtenyoghurt de deur uittiefen en gewone yoghurt eten :P

Met gebroken lijnzaad.

* Damn you love handles*
pi_99143839
quote:

[..]

Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepen :)

:*
pi_99143846
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn sommigen en waar gaan ze heen? En wat wil jij? Raadselachtig hoor :)
pi_99143898
Mooi lijstje, Anna!

Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb... 8)7
pi_99143900
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
True.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
Zoals ik al zei, ik ben van de week uit eten geweest, mezelf in de spiegel gezien met het winkelen, heb een dame blanche gegeten en er is echt een knop om..
pi_99143911
Ik ga weer even een belrondje doen.. heb me voorgenomen om net zolang te gaan zeuren tot de wachttijd minstens gehalveerd is.. Ik heb zo GEEN zin in weer een hele zomervakantie aan me voorbij te laten gaan in een waas.. bovendien is die rotzooi alles behalve bevorderlijk voor mijn gezondheid.

*stampvoet*
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:41:50 #98
148689 Muis006
pi_99143919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!

Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb... 8)7
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
pi_99143928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan :@)

Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:42:17 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99143930
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
En een leuker boek?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99143941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepen :)

:*
Ik denk dat als ik op vakantie ben veel juist al automatisch zal gaan, dit is nog 3 weken weg, en ik denk dat ik in 3 weken tijd er alleen maar nog positiever tegenover zal staan. En waarschijnlijk net zo kan genieten qua eten zoals andere mensen het zullen doen. Dat is tenminste wat mijn streven is!! Over drie weken genieten op eigen houtje, zonder nadenken en een lijstje!
pi_99143969
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En een leuker boek?
thuis op m'n nachtkastje ligt een leuker boek. Heb al 3 koppen koffie op vandaag, maar het werkt niet. Toch moet het, dus even doorbijten...
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:43:52 #103
70532 loveli
N
pi_99143973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Siral het volgende:
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...
Enige waar ik op dit moment moeite mee heb is die lijst. Tot 1800 kcal komen vind ik momenteel geen probleem, dat heb ik de afgelopen 4 dagen gedaan!!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Siral het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goed :)
Iedereen heeft ups en downs. Nu zit je lekker in je vel en kun je alles aan, maar juist als je een dip hebt wordt het moeilijk. Mijn 2 cent: ondersteuning van een pro is wenselijk. Juist om je met je eigen valkuilen te helpen.

De knop is om, maar je bent er nog niet. Maak het jezelf makkelijk en probeer niet in je eentje het iel nog eens uit te vinden.

Verder ligt het idd heel erg aanbouw of je bmi ok is of niet. Een foto zegt meer dan een stom getal.
crap in = crap out
pi_99143975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!

Dank!

Moet je Kant lezen voor je werk? Vakantiedingen regelen is zo oneindig veel leuker, dus ik geef je groot gelijk.
pi_99143991
Zeg Siral schat... ik heb niet echt een verstoorde relatie met eten, ik hou ervan. Mijn lijf hield er alleen mee op waardoor ik veel minder ging verbranden dan voorheen dus moest ik een nieuw eetpatroon..
Het heeft me zeker een half jaar gekost voordat ik dat goed te pakken had.
Ik denk dat je het erg onderschat met je drie weken en beter ben je erop voorbereid dat het wat langer duurt, je komt van ver meid! Je ongeduld kan je valkuil worden.. niet doen!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:44:33 #106
70532 loveli
N
pi_99143994
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En een leuker boek?
_O-
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:45:01 #107
70532 loveli
N
pi_99144002
quote:
Ja.
crap in = crap out
pi_99144033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

:Y maar eet ze niet direct uit de pot, snij ze eerst nog wat kleiner en lepel het dan op.
Siepel in stukken is er ook lekker doorheen!
pi_99144083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:43 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Iedereen heeft ups en downs. Nu zit je lekker in je vel en kun je alles aan, maar juist als je een dip hebt wordt het moeilijk. Mijn 2 cent: ondersteuning van een pro is wenselijk. Juist om je met je eigen valkuilen te helpen.

De knop is om, maar je bent er nog niet. Maak het jezelf makkelijk en probeer niet in je eentje het iel nog eens uit te vinden.

Verder ligt het idd heel erg aanbouw of je bmi ok is of niet. Een foto zegt meer dan een stom getal.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, ik heb iig vandaag nog een afspraak bij maatschappelijk werk. Ik heb daar aangegeven dat ik misschien meer hulp wil, maar het nog eventjes aankijk.

En dat is precies wat ik bedoel te zeggen. Ik kijk dus echt niet naar getallen, maar naar hoe ik me voel.En als ik in de spiegel kijk dan zie ik dat er op vooral mijn bovenlichaam (schouders/armen/borst) meer vetjes mogen komen. En dan heb ik niet zoiets van "oh dan moet ik zoveel kg aankomen". Nee, tot ik tevreden ben met de spiegel, en hoe ik me voel, dan is het voor mij perfect.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:48:23 #110
70532 loveli
N
pi_99144096
Siepel, is dat ui ofzo?
crap in = crap out
pi_99144128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Siepel, is dat ui ofzo?
yup.

Boh, nu echt.
pi_99144141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:44 schreef MarMar het volgende:
Zeg Siral schat... ik heb niet echt een verstoorde relatie met eten, ik hou ervan. Mijn lijf hield er alleen mee op waardoor ik veel minder ging verbranden dan voorheen dus moest ik een nieuw eetpatroon..
Het heeft me zeker een half jaar gekost voordat ik dat goed te pakken had.
Ik denk dat je het erg onderschat met je drie weken en beter ben je erop voorbereid dat het wat langer duurt, je komt van ver meid! Je ongeduld kan je valkuil worden.. niet doen!
Klopt, maar weet je waar ik bang voor ben...
Als ik nu een maand die lijst volg, kilos aankom, en dan straks weer "normaal" moet gaan eten, dan ga ik toch enorm honger lijden weer? Omdat mijn maag gewend is geraakt aan dubbel zoveel! Dat is echt wat ik vrees..
pi_99144152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Siepel, is dat ui ofzo?
In het Fries en in het Twents wel, in het Drents ongetwijfeld ook.
pi_99144177
Dat gaat langzaam Siral, net als na afvallen weer opbouwen..
Ik neem nu bijvoorbeeld eens een boterham meer, jij dan eens een boterham minder. Dat gaat niet van de een op de andere dag en dat moet ook niet van de een op de andere dag.
pi_99144179
Ik moet trouwens aanstalten gaan maken....

Maatschappelijk werk gesprek + sollicitatie. :P

Jullie horen me straks wel weer!
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:51:07 #116
148689 Muis006
pi_99144185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, maar weet je waar ik bang voor ben...
Als ik nu een maand die lijst volg, kilos aankom, en dan straks weer "normaal" moet gaan eten, dan ga ik toch enorm honger lijden weer? Omdat mijn maag gewend is geraakt aan dubbel zoveel! Dat is echt wat ik vrees..
Die lijst van die dietiste komt veel dichter in de buurt van 'normaal' eten dan wat jij eerst at.
pi_99144204
http://www.nu.nl/media/2558915/avro-stuurt-bners-fort-boyard.html

Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen :D
pi_99144228
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:
Dat gaat langzaam Siral, net als na afvallen weer opbouwen..
Ik neem nu bijvoorbeeld eens een boterham meer, jij dan eens een boterham minder. Dat gaat niet van de een op de andere dag en dat moet ook niet van de een op de andere dag.
Nee dat heeft ze zelf gezegd. Dit is niet iets wat MOET. De boog hoeft niet continue gespannen te zijn. Het is een richtlijn. Het is een streven naar. Als ik net die ene dag geen 4 snedes brood achter m'n kiezen krijg, dan niet. De volgende dag is er weer eentje. En ik hoef ook helemaal niet elke dag hetzelfde te eten zoals op die lijst staat. Als er een keer iets anders voorvalt is dat gewoon zo.
pi_99144271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:

Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen :D
Hehehe, ik had exact dezelfde reactie! :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:54:20 #120
148689 Muis006
pi_99144277
quote:

Ja ik las het!

Ik heb dinsdag nog op TV5 de Franse editie zitten kijken.

Fort Boyard O+
pi_99144278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Die lijst van die dietiste komt veel dichter in de buurt van 'normaal' eten dan wat jij eerst at.
Dat begrijp ik..

Momenteel zie ik het zo: Het ontbijt en de laatste maaltijd zijn momenteel voor mij extra.

Als je de rest zonder dat alleen verdeeld over de dag klinkt het relatief normaal, op de roomboter en extra dik/calorisch beleg na dan ;)
pi_99144287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Komt van het woordje cipolla :) Italiaans voor ui.

En *O* net weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:57:02 #123
148689 Muis006
pi_99144360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

En *O* net weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Wat fijn MarMar! *O*

De aanhouder wint!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:59:40 #124
70532 loveli
N
pi_99144423
*duimt voor mar*
crap in = crap out
pi_99144438
quote:

[..]

Whieehoooo!!! *O*
pi_99144443
Eigenlijk van het Latijnse woord cepula, het verkleinwoord van cepa wat ui betekent.
Siepels :9

* jompelt mee
pi_99144530
quote:

[..]

Ik duim ook mee! *O*

En Mario Cipollini (de wielrenner) heet dus eigenlijk Mark Uitje? /teleurstelling
pi_99144557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat begrijp ik..

Momenteel zie ik het zo: Het ontbijt en de laatste maaltijd zijn momenteel voor mij extra.

Als je de rest zonder dat alleen verdeeld over de dag klinkt het relatief normaal, op de roomboter en extra dik/calorisch beleg na dan ;)
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.
Ik neem aan dat je dan wel iets anders verplaatst naar de ochtend trouwens, maar dat komt dan wel.
Everything has changed
pi_99144595
quote:

[..]

Wat fijn! *O* Ik hoop met je mee!
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:05:57 #130
148689 Muis006
pi_99144619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik duim ook mee! *O*

En Mario Cipollini (de wielrenner) heet dus eigenlijk Mark Uitje? /teleurstelling
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.

In een andere taal klinkt het altijd mooier :P
pi_99144629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

En in het Gronings :Y.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Lijst
()
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap

*)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99144742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:06 schreef sigme het volgende:

[..]

En in het Gronings :Y.

[..]

*)
^O^ O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:11:09 #133
148689 Muis006
pi_99144804
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha :')) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten _O-

Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:11:34 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99144820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

:D

Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken :+
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:12:04 #135
148689 Muis006
pi_99144834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hahaha _O-

Charming.
pi_99144856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^ O+
Oh ja, radio 4 in de auto: ^O^ O+
pi_99144868
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:03 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.
Ik neem aan dat je dan wel iets anders verplaatst naar de ochtend trouwens, maar dat komt dan wel.
Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan heb (toen ik geen lijst had), smorgens muesli met volle yoghurt, tussendoor fruit, als lunch 2 a 3 belegde boterhammen waarvan eentje met zoet, dan een normaal tussendoortje. Met normaal avondeten en savonds nog fruit met yoghurt, en soms iets lekkers. Dat lijkt mij een heel normale/degelijke dag!!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:13:16 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99144876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha :')) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten _O-

Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank! *O*
pi_99144883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:

Progressie FTW *O*
pi_99144889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nacho Libre - Gratis chips!
pi_99144942
Cipollini is uitjes :P meervoud!

Oh nee da's eigenlijk cipolline geloof ik. Cipolli -cipollina - cipolinne. Ja.
pi_99144960
omg ik verdien echt een prijs voor scatterbrain van de dag :')

Was iemand aan het bellen voor de VvE, want de bouwkundige ingenieur stond beneden...belt mijn buurvrouw aan voor de sleutels zodat ze de post kan checken etc. Zeg tegen haar dat ik over 5 minuten naar haar toe kom.....en ik vergeet haar helemaal :') Uur later schiet het me ineens te binnen :X
pi_99144968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank! *O*
^^
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:16:52 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99144994
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter? O+

*duimen draaien nog voor XMert en loveli*
pi_99144996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goedgekeurd door kleine Bo :D die gaat direct liggen slapen _O-
:+

Slaapmuziekjes voor de hond, we haz it 8-)
pi_99145043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet de meest verkeerde manier om te wachten :D
Hier is de hulp ziek ;( dus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen }:|
*reality check*

wat denk je dat de meesten van ons doen ;)
pi_99145076
Door dat gepraat over muziek ben ik bij het volgende nummer beland! O+
pi_99145103
blegh, buikpijn.

Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 11:20:06 #149
70532 loveli
N
pi_99145121
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*reality check*

Heb jij geen hulp in de huishouding???
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:21:12 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99145157
quote:

[..]

Nee ik denk dat het uit het Latijn komt maar ik kan nu niet opzoeken wat ui in het Latijn precies is . postte viz dit niet eens?

En jee *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_99145169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*reality check*

Hetzelfde :D maar mijn vrije dag was soms harder lopen dan @work vandaar die hulp :+
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 11:22:08 #152
70532 loveli
N
pi_99145180
Chipollatapudding zit toch geen ui in?
crap in = crap out
pi_99145192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.

Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:22:33 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99145194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

die wilde ik ook net noemen lol en Enrique idd :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:23:43 #155
148689 Muis006
pi_99145237
Morgen mijn laatste tentamen *O*

Een herkansing, maar ik heb het vak al gehaald dus de druk is eraf.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 11:23:59 #156
70532 loveli
N
pi_99145248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
crap in = crap out
pi_99145254
quote:

ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?
pi_99145301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

bietjessalade :9

Bietjes uit pot laten uitlekken, knoflookteentje in inimini stukjes snijden, beetje zout, en azijn....15 minuutjes laten staan zodat de knoflook een beetje geur/smaak loslaat -> attack :9
pi_99145313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter? O+

*duimen draaien nog voor XMert en loveli*
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar ach :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99145358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
Dat zegt niet heel veel ben ik achter :Y)
pi_99145401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bietjessalade :9

Bietjes uit pot laten uitlekken, knoflookteentje in inimini stukjes snijden, beetje zout, en azijn....15 minuutjes laten staan zodat de knoflook een beetje geur/smaak loslaat -> attack :9
Ik laf bietjes O+ ! *bookmarkt*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99145405
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?
Nope, ga morgen langs. Heb wel gisteren de oude opgezegd maar heb nu dus nog een maand...
pi_99145406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef loveli het volgende:

[..]

:N

daarbij zeg ik zeg nooit nooit :s)
pi_99145465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik laf bietjes O+ ! *bookmarkt*
bij mijn eerste Nl'se vriendje kreeg ik warme bietjes. Dat klopte niet :+ En ik vind het zo nog steeds niet lekker :N :@

bietjessalade O+

oh en goed nummer Vaiz!
pi_99145537
brief van de gemeente Nijmegen:

"blablabla, bijvoorbeeld als u verhuisd"

:'( standaardbrief :'(
Ja doei.
pi_99145548
Siral, ik ben ook een tijdje erg dun geweest (40-45 kilo bij 1.75)
Ik sportte vrij veel, at normaal (alleen geen jus, boter, vond ik vies.)

- Mijn haar was altijd vrij pluizig
- Mijn huid was droog
- Uit school ging ik meteen tegen de verwarming zitten
- Ik was heel snel ziek, en viel daardoor nog meer af
- Moe
- Enz

Je gaat je echt 100 keer beter voelen met een gezond eetpatroon en een gezond gewicht. Ik weeg nu 60-65 kilo en ben nog steeds dun genoeg.

O en misschien is dit een voorbeeld voor je, dit meisje at eerst vrij weinig, zat op het randje van ondergewicht. Daarna besloot ze heel goed te eten en te sporten.
Voor:

Na:

Hier staat haar verhaal: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Worry is a misuse of imagination
pi_99145549
Warm is idd viesssss. Bietjes dus :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99145612
A disturbance in the force!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:37:45 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99145703
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar ach :+ .
Mooizo dat het al beter gaat! Begone, evil virus, begone!

V1z0Rmans :') :D
pi_99145710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

dat denk ik ook, maar goed. Als het 1x in de 4 weken komt, geen probleem. Zoals nu 2 weken lang is wel lang. Ach ja, maar even aanzien. Het is altijd zo onhandig met vakantie enzo...
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:38:45 #171
148689 Muis006
pi_99145747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] A disturbance in the force!
_O-
pi_99145824
Ik vind bietjes warm en koud wel lekker eigenlijk :@
pi_99145870
quote:

Jeugdsentiment O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99145882
Laatste brief *O* en dan lunch :Y)
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 11:49:11 #175
70532 loveli
N
pi_99146068
Yay, I O+ assistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!

Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.

En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
crap in = crap out
pi_99146233
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, I O+ assistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.

Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.

En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent ;)
pi_99146245
Klinkt goed Loveli!

Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!! *O*
Doe wat je niet durft.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:57:52 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99146383
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Loveli!

Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!! *O*
*O*

Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:58:48 #179
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_99146424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.

Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nóg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 11:59:09 #180
70532 loveli
N
pi_99146436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent ;)
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.

We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
crap in = crap out
pi_99146457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:

Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul ;)
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
pi_99146460
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.

We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Everything has changed
pi_99146492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

*O*

Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
Ik was net begonnen met een PM te dichten! :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:02:31 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99146545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik was net begonnen met een PM te dichten! :D
Wat ben ik toch vooruitstrevend.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:02:55 #185
70532 loveli
N
pi_99146561
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.

Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
crap in = crap out
pi_99146590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.

Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:05:11 #187
70532 loveli
N
pi_99146622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul ;)
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
HA is goed, de assistente is een muts. Eerste keer dat ik haar zag liep ze de trap af in een te kort rokje (om een te dikke reet) zodat ik kon zien dat ze een maillot droeg. Verder zit ze altijd ingeinteresseerd achter haar compu en gisteren behandelde ze een patient die een beetje in paniek tussendoor wilde niet lief. En ze heeft haar monitor zo staan dat je kunt meelezen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:06:32 #188
70532 loveli
N
pi_99146668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
crap in = crap out
pi_99146788
Hallo!

Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens ;)

Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem :)

Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:10:13 #190
70532 loveli
N
pi_99146815
Eh... broccoli?

Welkom ;)
crap in = crap out
pi_99146849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nóg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
hoopvol.

Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
pi_99146909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
Aha :) wist wel dat er een onderbouwing zou zijn.
En zou over dat beeldscherm gewoon een opmerking maken maar soit ik heb er de pest in als mensen niet goed omgaan met vertrouwelijke gegevens :@
pi_99146933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!

Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens ;)

Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem :)

Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
:W welkom!
pi_99146973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
Siral, ik ben ook een tijdje erg dun geweest (40-45 kilo bij 1.75)
Ik sportte vrij veel, at normaal (alleen geen jus, boter, vond ik vies.)

- Mijn haar was altijd vrij pluizig
- Mijn huid was droog
- Uit school ging ik meteen tegen de verwarming zitten
- Ik was heel snel ziek, en viel daardoor nog meer af
- Moe
- Enz

Je gaat je echt 100 keer beter voelen met een gezond eetpatroon en een gezond gewicht. Ik weeg nu 60-65 kilo en ben nog steeds dun genoeg.

O en misschien is dit een voorbeeld voor je, dit meisje at eerst vrij weinig, zat op het randje van ondergewicht. Daarna besloot ze heel goed te eten en te sporten.
Voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Hier staat haar verhaal: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Ik ken dat verhaal inderdaad! :) Maar zij was echt op een andere manier veel gaan eten denk ik dan ik nu doe, met intensieve training. Ik ben ook maar amateur ;) En zo dun als haar ben ik niet!! :o Maar ik snap wat je bedoeld. En ik wil ook echt wat aankomen!!
pi_99146989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoopvol.

Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
Jagär, om ook wat positiefs te zeggen ;)
Ik heb hem vanaf 2008 en ben de eerste 2 jr niet ongesteld geweest en daarna heel af en toe een ieniemini beetje per dag voor max 4-5 dagen ofzo ^O^
Zie alleen nu al op tegen het moment dat ik een nieuwe moet :')
pi_99146991
Ik zit nu aan mijn ontbijt MET een kiwi :Y) had vanmorgen zin om brood te eten dus heb ik het omgedraaid :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:14:20 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99147002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!

Ohai, welkom! *O* Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt :D
pi_99147130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohai, welkom! *O* Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt :D
Staat iets over in de openingspost ;) maar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard :)
pi_99147244
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:21:17 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99147296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Staat iets over in de openingspost ;) maar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard :)
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denkt :P Ik vind het wel grappig, het is hier misschien soms net een soapserie? :+ Wie is jouw favoriete Slankie!? enzo :D

Maar goed, meeposten is idd gezelliger!
pi_99147348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt. :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:22:33 #202
70532 loveli
N
pi_99147361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt. :)
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:23:00 #203
70532 loveli
N
pi_99147377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denkt :P Ik vind het wel grappig, het is hier misschien soms net een soapserie? :+ Wie is jouw favoriete Slankie!? enzo :D

Maar goed, meeposten is idd gezelliger!
Maak een poll :+
crap in = crap out
pi_99147410
Ik heb er ook eentje van 45 kg zie ik nu. Het verschil is wel duidelijk te zien, vind mezelf met 45 toch wel mooi eigenlijk. En ik wil ze best nu sturen hoor?
pi_99147412
Lijstje:

O: Danio Yoghurt (iets zegt met dat dat niet slank verantwoord is :P )
T: niets
L: 4x boterham filet Am met een uitje en 2x pure chocolade hagelslag
T: nectarine
D: Sperziebonen en nog geen idee wat erbij te doen zo eens kijken wat er is.
T: nootjes
pi_99147426
Welkom Nallie! Allergieën lijken me naar, hopelijk vind je snel de boosdoener.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99147494
Nou mijn lijstje van vandaag dan

O: allbran met sojamelk
T: koffie verkeerd met sojamelk
T; banaan
L: bruin pistoletje geitenkaas en 2 plakken ontbijtkoek
T: appel en paar maiskoekjes van gister
D: zelfgemaakte groentensoep met avocado-tomaat salade en brood
T: misschien waarschijnlijk nog koekje/dropjes/stukje chocola…

Vandaag even geen sport. Ik loop hard met Evy, 2x per week, ben nu bij de 1 na laatste les!!
Verder boks ik 1x per week en in t weekend ga ik nog 1x naar de sportschool (heb studentenabbo, maar werk nu dus pas niet meer in de daluren... abbo loopt pas januari af).
Anyway, morgenochtend begin ik weer met Evy, had even weekje rust ivm last van knie.
pi_99147497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Siral het volgende:
Ik heb er ook eentje van 45 kg zie ik nu. Het verschil is wel duidelijk te zien, vind mezelf met 45 toch wel mooi eigenlijk. En ik wil ze best nu sturen hoor?
In dat geval ben ik wel nieuwsgierig :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99147515
quote:
Ik heb interesse :)
pi_99147538
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Nallie! Allergieën lijken me naar, hopelijk vind je snel de boosdoener.
Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.
Ben sinds paar dagen actief de zuivel aan t uitbannen. Kijken hoe dat werkt!
pi_99147571
Hmm dat van die assistente klinkt wel bekend eigenlijk :P
Paracetamol moet niet in zn algemeenheid ontraden worden, maar sommigen hebben een ander levermetabolisme zodat het weinig doet. Wie dat zijn, weten we pas bij invoeren van de persoonlijke medicatie op basis van dna analyse
pi_99147705
Anders stuur even jullie e-mail adres via pm, dan stuur ik per mail, anders moet ik die foto's uploaden..
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:32:18 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99147778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.
Ben sinds paar dagen actief de zuivel aan t uitbannen. Kijken hoe dat werkt!
Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*
pi_99147798
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
Anders stuur even jullie e-mail adres via pm, dan stuur ik per mail, anders moet ik die foto's uploaden..
Done :)
pi_99147822
Welkom Nallie :)
pi_99147864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Maak een poll :+
Die wint Maria zelf! O+
pi_99147867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat ja...
pi_99147885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje :)) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
pi_99147932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Die wint Maria zelf! O+
helemaal niet, ik ben veel leuker dan Maria! :6
pi_99147951
Welkom Nallie!

Ik kreeg net een bloemetje thuisbezorgd, dat gebeurt mij echt nooit, maar wat wordt een mens daar blij van! O+ Dus nu zit ik me te bedenken wie ik een bloemetje kan sturen :)
pi_99147979
Ik ga naar maatschappelijk werk, heb een afspraak om 1 uur, ben rond half 3 denk ik wel weer terug, dan lees ik wel terug wat jullie van de foto's vonden..

Tot straks :W
pi_99147999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Siral het volgende:

[..]
En zo dun als haar ben ik niet!! :o
Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschil :X
45 is dan wel al een heel duidelijk verschil, maar ook dan kan er echt nog wel wat bij.. :*
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:39:01 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99148011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Die wint Maria zelf! O+
Awww *;

*insert horde Maria-hatende-lurkers met torches en pitchforks* _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje :)) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
Oh da's een bekend verhaal ja! Buikrommels zijn zo irritant oO<

Ik wist niet dat kou-allergie bestond, dat lijkt me heel lastig! Al heb ik wel gehoord dat mensen met bepaalde ziektes erg gevoelig zijn voor kou (zoals mijn vriend's mamma, met haar MS).
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:39:03 #224
70532 loveli
N
pi_99148015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Darmen op orde krijgen is dan prio 1. Als die niet goed zijn kun je daar op allerlei manieren last van krijgen. Probiotica, prebiotica, netjes eten en dan langzaam dingen gaan toevoegen om te kijken of je ertegen kunt. Sommige overgevoeligheden verdwijnen als je je darmen op orde hebt.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:40:55 #225
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99148079
Nou Henk, waar blijft die PM B-)
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:41:41 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99148114
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

helemaal niet, ik ben veel leuker dan Maria! :6
*battle-mode a la Yo Mamma maar dan niet zo nasty* Yo Mamma is SO delightful, that we'll all be hard-put to top that :(

8-)
pi_99148118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef anna82 het volgende:
Welkom Nallie!

Ik kreeg net een bloemetje thuisbezorgd, dat gebeurt mij echt nooit, maar wat wordt een mens daar blij van! O+ Dus nu zit ik me te bedenken wie ik een bloemetje kan sturen :)
Ha wat leuk :) van een speciaal iemand?
pi_99148119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:
Zag Piet net bezig, anders moet je Klaas of Wim maar even vragen...
pi_99148143
Laten we t hopen!
Maar mijn relatie met eten is ook nog niet optimaal. Ik hoop dat topic helpt!
Heb een paar jaar geleden echt een hele verstoorde relatie met eten gehad en vind het nog steeds moeilijk om 'slechte' voedingsmiddelen te eten. Het eten gaat wel, maar daarna heb ik altijd zo'n schuldgevoel. Dat gaat al beter. Aan de andere kant vind ik eten erg leuk, ik hou ook onwijs van koken/bakken en het opeten ook :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:42:39 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99148151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef anna82 het volgende:
Welkom Nallie!

Wat lief! O+ Met een bepaalde reden? *O*
pi_99148229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*battle-mode a la Yo Mamma maar dan niet zo nasty* Yo Mamma is SO delightful, that we'll all be hard-put to top that :(

8-)
Good Guy Greg FTW!

SPOILER: want groot
pi_99148316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat lief! O+ Met een bepaalde reden? *O*
Twee vriendinnen hebben een (wandel)weekend bij ons gelogeerd (in ons tuinhuisje O+ ) en vriendje heeft ons heel goed verzorgd met taxi-ritjes toen de voetjes au deden en lekkere ontbijtjes/avondeten/boodschappen.

Dus eigenlijk is het meer een bloemetje voor hem, maar soit :D
pi_99148339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O-
pi_99148390
zal ik ook nog ff positief zijn, ik heb de mijne 7 jaar dus dit is de tweede en heb afgezien van de eerste maand dat mijn hoormoonhuishouding zich moet uitlijnen geen last
pi_99148413
Welkom Nallie! :)

Ik drop even een lijstje.
O: kiwi, 2 sneetjes volkorenbrood met avocado, koffie met melk
T: cappuccino
L: 2 sneetjes brood, omelet van 2 eieren, champignons en een beetje kaas
T: wortels, appel, meloen
S: fitness
D: gekookte aardappels met broccoli, witte bonen in tomatensaus en een braadworstje :9 (soort Engels ontbijt 's avonds, maar wel met broccoli O-))
T: misschien nog wat yoghurt
T: glaasje wijn

-edit- Oeps, de S vergeten...
Everything has changed
pi_99148483
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

In dat geval ben ik wel nieuwsgierig :Y .
^^

en welkom Nallie :Y
pi_99148600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Mini. het volgende:

D: gekookte aardappels met broccoli, witte bonen in tomatensaus en een braadworstje :9 (soort Engels ontbijt 's avonds, maar wel met broccoli O-))

^O^
pi_99148642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Mini. het volgende:

Netjes!
pi_99148682
Mooi, mini. .

bah, dak van Twente stadion ingestort, mensen onder het puin en alles...M'n vader is met z'nw erk nauw betrokken bij dat stadion..

Gelukkig zijn ze op vakantie, dus geen kans dat hij daar was.
pi_99148709
ja heftig nieuws, ik zie het (inclusief een berg misselijke grappen) voorbij komen op twitter net. Hopelijk komen de mensen er een beetje goed vanaf :X
pi_99148737
6 doden hoorde ik net :{ ;(
pi_99148757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef V1z0R het volgende:
6 doden hoorde ik net :{ ;(
de twentsche courant spreekt van 5 gewonden...
pi_99148771
pi_99148845
nu op het nieuws: vermoedelijk bouwvakkers onder het puin, niets over doden..
pi_99149065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:
Check je inbox!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Er moest gelunched worden. B-)
Buiten de deur natuurlijk. *)
Doe wat je niet durft.
pi_99149088
Jee, dat ziet er heftig uit zeg...
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:17:13 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99149521
Hoi, ik reageer nof even op duizend topics geleden...

@marmar: ik vind mijn ontbit juist het best funtionerende onderdeel van mn lijstje. Als ik het eet tenminste - gaat doorgaans wel goed. Het bevat ongeveer 250 ckal, gezonde vetten en vezels en ik zit juiat de hele ochtend goed vol.

Mijn probleem de laatstevqeek is juist om genoeg te eten de rest vam de dag en gezond te kiezen. Loop te klooien met mn darmen, en dan heb ik niet veel eetlust. En als ik ergems zin in heb is t meestal niet zo gezond maar bijvoorbeeld sterk van smaak en zout, zoals chips.

Ik.voel me nu de hele dag slap en lusteloos, ook geen trek in eten. S avinds vind ik t lekkerst dus dan eet ik wel meestal met krampen tot gevolg.

Kortom kut. Heb dokte gebeld, die wilde nog even aanzien tot ik vakantie heb ivm waarschijnlijke rol van stress....ondertussen poog ik voldoende en gezond te eten.

Weet niey meer zo goed wat mn punt was....ohja, dat ik niet het idee heb dat mijn ontbijt me tot snaaien aanzet...
Kwak
pi_99149669
@kwak bij crackers kan je ook vanalles bedenken, watvoor crackers eet je dan?

Als het echt niet gaat zou ik wel gewoon nog een keer dok bellen overigens, tenzij je zelf ook vindt dat die stress de bepalende factor is. Volgens mij weet je dat zelf altijd het best.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:22:25 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99149724
Zo, ff noten gekocht. Hier kosten ze 6,50 per 500 gram dus ik fiets voortaan wel weer een stukje op vrijdagmiddag want wekelijks 6,50 vind ik wat te gortig (ze kosten op een andere markt 5 euro)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:25:01 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99149835
Mag ik ook pm van siral bitte? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_99149853
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ff noten gekocht. Hier kosten ze 6,50 per 500 gram dus ik fiets voortaan wel weer een stukje op vrijdagmiddag want wekelijks 6,50 vind ik wat te gortig (ze kosten op een andere markt 5 euro)
Wat heb je dan voor die 6,5?
pi_99150117
Hebben jullie ooit denkbeeldige vrienden gehad?
pi_99150196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Probability het volgende:
Zelfs die kon ik niet vinden ;(
pi_99150222
quote:
nog steeds *D

Ik begin ook gewoon lekker tegen mezelf te kletsen als ik het te druk heb :') Dan externaliseer ik mijn todo lijst :P
pi_99150232
Ja ik kijk nu gepest, vandaar.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:34:50 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99150241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef loveli het volgende:

[..]

ik niet iig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99150348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nog steeds *D

Ik begin ook gewoon lekker tegen mezelf te kletsen als ik het te druk heb :') Dan externaliseer ik mijn todo lijst :P
Ja maar dat is toch heel anders :P? Doe ik ook hoor haha
pi_99150351
quote:
* HenkPietKlaasWim heeft elkaar. O+
Doe wat je niet durft.
pi_99150388
quote:
ik had iig wel een denkbeeldig zondebokje :P als iets stuk was had "mirjam" het altijd gedaan en niet ik!
pi_99150421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik had iig wel een denkbeeldig zondebokje :P als iets stuk was had "mirjam" het altijd gedaan en niet ik!
Hahaha das wel slim :)
pi_99150434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik niet iig.
O goeie, ik kan mijn mama wel even gaan helpen, die heeft nog geen vakantie!

Al moet ik eerst mijn eigen huishouding nog even in orde maken :@
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:39:36 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99150450
quote:
het lukt me niet om en pm te sturen vanaf mijn phone, maar ik zou graag een pm willen siral.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:40:49 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99150516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

pi_99150564
Ik vind het altijd zo jammer als mijn lunch op is :(
pi_99150587
Bij mij hebben ze ook eens gedreigd mijn haar af te knippen :o
Ik vond het niet héél erg maar mijn mutti heeft toen aangifte gedaan met mij.

Volgens mij ben ik ook wel gepest maar kwam het nooit zo binnen, denk iedereen wel. (Niet om het te bagatelliseren of zo)
pi_99150596
Ik heb zin in zoet :D
pi_99150604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer als mijn lunch op is :(
Neem je toch nog een boterham?
pi_99150668
Ja maar dat hoort niet in mn schema ;) ik mag straks mn tussendoortje.
Ik heb ALTIJD zin in eten, echt erg :)
pi_99150690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Nallie het volgende:
Veel koken, voor veel mensen, gaat je eetlust ook wel weg :P!
pi_99150800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Probability het volgende:

Volgens mij ben ik ook wel gepest maar kwam het nooit zo binnen, denk iedereen wel. (Niet om het te bagatelliseren of zo)
Oh well, ik had flaporen (had ja, op mijn 13e aan geopereerd) een bril en geitewollenkleren.. Gelukkig heb ik ook twee grote broers en hebben die me wel geleerd om te gaan met pesten :P
Als iemand iets zei over mijn bril zei ik bijvoorbeeld: "ja lelijk ding he? Maar die kan ik afzetten, probeer dat maar eens met je gezicht!" (toen was ik een jaar of 8 :P )
pi_99150863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Veel koken, voor veel mensen, gaat je eetlust ook wel weg :P!
you sure? ik denk dat den Blijker het daar niet mee eens is en nog wat van die mensen...

never trust a skinny cook!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:48:27 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99150867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Nallie het volgende:
Hou jij je met alles, altijd aan een schema? Lijkt me lastig. Kan je niet beter een gezond tussendoortje extra nemen dan? Een bak wortels ofzo?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:49:10 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99150894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat heb je dan voor die 6,5?
gemengd, ongezouten. Walnoten, paranoten etc. Zal straks thuis ff kijken wat er precies in zit maar volgens mij ong hetzelfde als bij die andere toko.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:53:05 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99151110
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh well, ik had flaporen (had ja, op mijn 13e aan geopereerd) een bril en geitewollenkleren.. Gelukkig heb ik ook twee grote broers en hebben die me wel geleerd om te gaan met pesten :P
Als iemand iets zei over mijn bril zei ik bijvoorbeeld: "ja lelijk ding he? Maar die kan ik afzetten, probeer dat maar eens met je gezicht!" (toen was ik een jaar of 8 :P )
Nais :D

Ik had echt mazzel wat dat betreft, ik was heus geen knap kind en altijd al wat spekkig, maar ik ben nooit gepest ofzo op school. De enige keren dat ik voor 'dik' werd uitgemaakt waren de kinders in kwestie dikker dan ikzelf :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:54:55 #275
148689 Muis006
pi_99151213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nais :D

Ik had echt mazzel wat dat betreft, ik was heus geen knap kind en altijd al wat spekkig, maar ik ben nooit gepest ofzo op school. De enige keren dat ik voor 'dik' werd uitgemaakt waren de kinders in kwestie dikker dan ikzelf :')
Ik loens dus ik was de 'schele'. Toen ik slechthorend werd kwamen er uiteraard andere bijnamen.

Ach ja, see you when you wash my car.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:55:06 #276
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99151222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D ! _O-
pi_99151231
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hou jij je met alles, altijd aan een schema? Lijkt me lastig. Kan je niet beter een gezond tussendoortje extra nemen dan? Een bak wortels ofzo?
Naja wel vaak. Heb redelijk strenge zelfdiscipline. Maar mn tussendoortjes zijn ook gezond. En het is geen honger. Tis gewoon zin om te eten :) moet ook een beetje op mn gebit letten, dus constant eten is ook geen goed plan!
pi_99151273
Ik ben nooit gepest en heb ook nooit gepest. het ergste was dat iemand mij een "mandarijn" noemde? Nou ja :') Ik gooide een mandarijn naar hem en het was opgelost.
pi_99151279
Nah ik had een vrij toffe basisschooltijd, pesten gebeurt overal wel wat, maar extreem was het bij ons op school iig nooit. Niet zo als de schrijnende voorbeelden die bij "pesten" soms voorbij komen, daar krijg ik het koud van.

Wat ik wel echt kut vond en daar werd ik ook heel boos van als kiddo is dat ze altijd bij me kwamen om hulp met rekenen etc. en ze me vervolgens altijd als laatste kozen bij gym, maar daar zat denk ik ook de frustratie bij dat ik zelf ook wel zag dat ik fysiek niet mee kon komen met de rest.
pi_99151280
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik loens dus ik was de 'schele'. Toen ik slechthorend werd kwamen er uiteraard andere bijnamen.

Ach ja, see you when you wash my car.
_O- way to go.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:56:17 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99151295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Probability het volgende:

er is een verschil tussen een keer het bokje zijn, ruzie, of ineens ergens niet bij horen - dat zijn kindeten die testen hoe macht werkt voor alsvze later groot zijn- en stelselmatig gepest, uitgesloten en vernederd worden.

Het eersre overkwam mij voornamelijk, het tweede mijn broertje. Ik ben misschien altijd sociaal iets begaafder geweest dan hij, waardoor ik op tojd in de allemansvriend veranderde die door een jederige houding wel door iedereen werd geaccepteerd, meestal. Hij niet.

Van de tweede optie wordt een kind doorgaans zo kwetsbaar dat het een vicieuze cirkel wordt, en dan gaan mensen wel eens spreken over kinderen die het zgn.uitlokken of over zichzelf afroepen.

true, het ene kind is robuuster, socialer en populairder dan het andere, maar pesten is nooit ok. Het maakte mijn broertje zo ongelukkigcen onzeker dat mijn moeder regelmatig vreesde dat hij niet voor de trein zou wachten bij het spoorovergang.. en hij is er nog steeds dooor getekend. T gaat goed, maar hij is geslotener, v9orzichtiger en meer op zuchzelf. Kweysbaarder ook.

Ik heb overigens ook genoeg therpie nodig gehad om van mij ergste onderdanigheid en people pleasong af te komen.

Ik veaag me wel eens af of het anders wascgegaan als wij geen dikke kinderen waren geweest.
Kwak
pi_99151317
Oeh zin in eten, ik ook! Maakt niet uit wat, als het maar voedsel is :')
pi_99151362
Mijn ouders vonden mij altijd heel mooi, knap en slim (mooi/knap was ik niet echt :')) dus ik vond het vooral treurig dat ze zo een slecht beoordelingsvermogen hadden :D

Verder was ik bizar sterk, bruine band judo, dus dan gaat de lol er misschien wat sneller af :')

Heb nu pas de laatste jaren dat ik groepen vrienden heb, vond ze op de middelbare school nooit zo, waren niet echt mijn type mensen.
pi_99151437
:D mijn moeder vond mij ook altijd superknap/mooi/etc! Haha! Zo hoort het ook :P Ik heb ook nooit gevochten ofzo, 1 keer wilde iemand met ij vechten maar toen had iik zoiets van WTF? Haha!

Lijkt me wel heel erg als je kind gepest wordt...
pi_99151471
Wat ik me ervan herinner is dat pesten altijd gelijk behandeld werd bij ons op school. Zo nodig praatten we er dagenlang over (inclusief de pauzes, wat wij dan minder tof vonden uiteraard) tot de banden weer hersteld waren.
Die betrokkenheid mis ik tegenwoordig wel op de meeste basisscholen (een van de redenen waarom ik absoluut geen fan ben van de brede school bijvoorbeeld, hoe groter, hoe minder echte betrokkenheid en hoe minder men de kinderen echt kent kort gezegd.. )
De school waar mijn dochters op zitten heeft veel van de school waar ik vroeger zelf op zat.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:59:47 #286
277802 _Calimero_
pi_99151472
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Want dan kan ik ook even je lover beoordelen. B-)
Qua foto's had ik maandag weer even een hoogtepunt toen ik aan het wandelen was. :D Mijn gezelschap begreep het "hoofden bij elkaar en lachen voor de foto" principe niet echt. :D
.
Hehe, ik heb de foto gezien, grappige foto inderdaad :)

En is de lover goedgekeurd? :D
pi_99151475
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er is een verschil tussen een keer het bokje zijn, ruzie, of ineens ergens niet bij horen - dat zijn kindeten die testen hoe macht werkt voor alsvze later groot zijn- en stelselmatig gepest, uitgesloten en vernederd worden.

Het eersre overkwam mij voornamelijk, het tweede mijn broertje. Ik ben misschien altijd sociaal iets begaafder geweest dan hij, waardoor ik op tojd in de allemansvriend veranderde die door een jederige houding wel door iedereen werd geaccepteerd, meestal. Hij niet.

Van de tweede optie wordt een kind doorgaans zo kwetsbaar dat het een vicieuze cirkel wordt, en dan gaan mensen wel eens spreken over kinderen die het zgn.uitlokken of over zichzelf afroepen.

true, het ene kind is robuuster, socialer en populairder dan het andere, maar pesten is nooit ok. Het maakte mijn broertje zo ongelukkigcen onzeker dat mijn moeder regelmatig vreesde dat hij niet voor de trein zou wachten bij het spoorovergang.. en hij is er nog steeds dooor getekend. T gaat goed, maar hij is geslotener, v9orzichtiger en meer op zuchzelf. Kweysbaarder ook.

Ik heb overigens ook genoeg therpie nodig gehad om van mij ergste onderdanigheid en people pleasong af te komen.

Ik veaag me wel eens af of het anders wascgegaan als wij geen dikke kinderen waren geweest.
Dat bedoel ik dus ook.

Snap ook ergens wel dat het 'grappig' is voor kinderen (en voor sommige volwassenen ook nog..) als je op knoppen kan drukken. Ben altijd heel blij geweest dat mijn ouders altijd benadrukt hebben dat je je op die knoppen laat drukken. (En dat ik 2-4 x per week moest sporten.)
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:00:28 #288
277802 _Calimero_
pi_99151499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:
:D mijn moeder vond mij ook altijd superknap/mooi/etc! Haha! Zo hoort het ook :P Ik heb ook nooit gevochten ofzo, 1 keer wilde iemand met ij vechten maar toen had iik zoiets van WTF? Haha!

lijkt me verschrikkelijk! Ik zie zoveel mensen die gepest zijn, en die er nog steeds een flinke deuk in hun zelfvertrouwen van hebben!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:01:44 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99151555
Het zijn wasa thin crisps, met vrij dik pindakaas. Soms ook gewoo- knackebrod.

En ja, ik verdenk ook stress. Dokter zij ook datvik net als met ontsteking moet luisteren naar mn hongergevoel - waar ik zij in heb moet ik wel kunnen hebbenvdoorgaans. Heb nu ook weinig zin in snaai...
Kwak
pi_99151575
Ik ben in de eerste twee jaar van mijn middelbare schooltijd flink gepest. Ik was een jaar jonger dan de meeste in m'n klas, en 2 jaar jonger dan sommigen, flink lang en dun en erg onzeker en verlegen, en dat was genoeg.

Ik heb er soms nog steeds last van, ik heb altijd bevestiging van vrienden nodig dat ze me nog leuk vinden, op de een of andere manier.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:02:36 #291
277802 _Calimero_
pi_99151589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef kwakz0r het volgende:

En ja, ik verdenk ook stress. Dokter zij ook datvik net als met ontsteking moet luisteren naar mn hongergevoel - waar ik zij in heb moet ik wel kunnen hebbenvdoorgaans. Heb nu ook weinig zin in snaai...
Zeg, ben jij dronken, typ je mobiel of draag je een blinddoek ofzo... :o
pi_99151606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:

Lijkt me ook vreselijk! Gelukkig hebben mijn kids vooralsnog een gezonde dosis zelfvertrouwen, beetje plagen komt wel voor hoor, zo kwam de oudste laatst thuis met een sip gezicht omdat ze nerd genoemd werd, maar was ze daar stiekem ook wel weer trots op "ik kan er toch niets aan doen dat ik zo slim ben" en dan lacht ze wel weer.
Ik probeer in elk geval heel duidelijk te maken bij de kids dat pesten eigenlijk nooit persoonlijk bedoeld is en dat als ze ergens mee zitten, ze er niet alleen mee moeten blijven zitten.
pi_99151635
ik was trouwens ook nooit populair, beetje buitenbeentje. Maar veel van mijn nu-vrienden hebben dat... :D
pi_99151640
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Zeg, ben jij dronken, typ je mobiel of draag je een blinddoek ofzo... :o
Kwak typt altijd zo, haast of zo :P?
pi_99151671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
ik was trouwens ook nooit populair, beetje buitenbeentje. Maar veel van mijn nu-vrienden hebben dat... :D
lol same here, maar "veel van mijn vrienden" is dan wel weer positief he :) het is best een luxe om veel vrienden te hebben.
pi_99151680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hehe, ik heb de foto gezien, grappige foto inderdaad :)
vooral omdat een vriendin van mij in eerste niet doorhad dat het verstandelijk gehandicapten waren! :D Die dacht "jemig, wat een rare vriendinnen heeft die HPKW!" :D
quote:
En is de lover goedgekeurd? :D
Ja!!!! O+ En ik zag dat hij oorspronkelijk uit mijn toekomstige vakantieland komt! :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:05:03 #297
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99151682
Eh ja ik typ mobiel en mn invulscherm gaay op zwart als ik type, dus ik zie pas achteraf wat er staay :')
Kwak
pi_99151715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef kwakz0r het volgende:

Meestal vertelt je lijf wel waar je behoefte aan hebt als je goed luistert idd. In elk geval sterkte ermee, begint je vakantie al snel? Je bent er wel aantoe volgens mij.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:06:30 #299
277802 _Calimero_
pi_99151745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

vooral omdat een vriendin van mij in eerste niet doorhad dat het verstandelijk gehandicapten waren! :D Die dacht "jemig, wat een rare vriendinnen heeft die HPKW!" :D

[..]

Ja!!!! O+ En ik zag dat hij oorspronkelijk uit mijn toekomstige vakantieland komt! :D
echt :o Dat zie je toch vrij duidelijk vond ik :+ hihi

Ja, ga je daarheen als volgende bestemming, of ooit een keer?

Hij wil er zelf nog een keer naar toe en ik wil sowieso graag naar Z-Am dus dan wil ik graag samen gaan reizen met hem O+
pi_99151747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol same here, maar "veel van mijn vrienden" is dan wel weer positief he :) het is best een luxe om veel vrienden te hebben.
Nou ja veel. Paar goede en paar minder goede. Ik zie ze meestal 1x per maand tegenwoordig, en ben dan elke week wel 1 of 2 avonden kwijt :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:06:49 #301
277802 _Calimero_
pi_99151753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
Eh ja ik typ mobiel en mn invulscherm gaay op zwart als ik type, dus ik zie pas achteraf wat er staay :')
Ah, day verklaary een heley hoopy 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')