wil je ons lid maken van een exclusieve clubquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag mooie tassen voorbij komen op http://www.vente-exclusive.com/nl-NL
Fijn dat je goed geslapen hebt Li! Voel je je ook beter?
Ik draai Dolly Parton tijdens lange rittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn
Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter
Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer
jij hebt soms echt een oude ziel Liquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik draai Dolly Parton tijdens lange ritten
Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij hebt soms echt een oude ziel Li
kan je wel naar buiten om boodschapjes te doen?
Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wil je ons lid maken van een exclusieve club
Als je iemand kent die al lid is van Vente-Exclusive.com, vul dan hier zijn/haar e-mailadres in:
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijk
Als het spreekuur is afgelopen moet ik nog een keer terugbellen welke pijnstiller ik moet halen. Heb maar om ibuprofen gevraagd, heb er in het verleden wel wat last van de stoelgang mee gehad, maar bij lange na niet in de zelfde categorie als gisteren.
HenkPietKlaasWim?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting.
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
Coco wel!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
En XM, wat vertyfdik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz
Nee, mn mailadres natuurlijk. Henkpietklaaswim.achternaam@gmail.comquote:
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Beterschap XM en loveli! En ook nog eenvoor Perr-voetje
Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?)
In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4
Ja maar meisje water is heul niet goed voor een maag die overstuur isquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.
En idd smerig, maar erg goed.
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
jaloers, jij gaat al bijna. Ik volgende week pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
ik luister vanallesSowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn
En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd
Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick
Njah, dan moeten we wat anders verzinnen want thee == water en water == evil op een lege maag die van streek is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Goedgekeurd door kleine Boquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn
Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter
Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer
Niet de meest verkeerde manier om te wachtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel.
Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik?Beterschap!
Lekker hé! Vroeg beginnen en vroeg klaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?
Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu
Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?
Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu
Zo'n weegschaal gaf bij mij ooit een vetpercentage aan van 48,5% ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet![]()
Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
Right you are!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk.
Huidplooimeting laten doen en die getallen als referentie nemen. Ook de huidplooimeting is niet perfect, maar wel beter dan deze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel.....
vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.quote:Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..
Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer?
O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit
Ik was al normaal aan het eten voor mijn doen in de richting van:
O: twee sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit
En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!!![]()
Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst, ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..
O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Hmhm.. ik moet minimaal 30 gram aan beleg! En minimaal 1 snee met hagelslag/speculoos oid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben?
Thanks!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).
Succes met je sollicitatie!
Ja klopt maar het voelt overdrevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel.....
quote:
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!quote:
Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben?
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken?Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!
PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Ja, het minimale gezonde gewicht weliswaar, maar toen ik dat woog zat ik 100% lekker in mijn vel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen
Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Dankjequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha.
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.
Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik
Het gaat me niet om het getal of het gewicht. Echt niet. Want als ik straks normaal/goed eet en veel sport dan ga ik misschien wel meer wegen omdat ik dan o.a meer spieren opbouw en mijn vetpercentage iets hoger komt. Ik ga uit van hoe ik er uit zag met dat gewicht, niet het getal. En dat vond ik echt heel prima!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...
Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...![]()
Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.
Het klopt ook wel wat, ik heb op internet wat research gedaan en er staat dat ik met 2100 kcal per dag bijna een halve kilo zal aankomen per week. Dus met deze lijst zal dat misschien iets meer zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
mwah dat zal je tegenvallen hoor SiralBij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.
Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)
Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wie zijn sommigen en waar gaan ze heen? En wat wil jij? Raadselachtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
Zoals ik al zei, ik ben van de week uit eten geweest, mezelf in de spiegel gezien met het winkelen, heb een dame blanche gegeten en er is echt een knop om..quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!
Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb...
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...
Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
En een leuker boek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
Ik denk dat als ik op vakantie ben veel juist al automatisch zal gaan, dit is nog 3 weken weg, en ik denk dat ik in 3 weken tijd er alleen maar nog positiever tegenover zal staan. En waarschijnlijk net zo kan genieten qua eten zoals andere mensen het zullen doen. Dat is tenminste wat mijn streven is!! Over drie weken genieten op eigen houtje, zonder nadenken en een lijstje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepen
thuis op m'n nachtkastje ligt een leuker boek. Heb al 3 koppen koffie op vandaag, maar het werkt niet. Toch moet het, dus even doorbijten...quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Siral het volgende:
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...
Enige waar ik op dit moment moeite mee heb is die lijst. Tot 1800 kcal komen vind ik momenteel geen probleem, dat heb ik de afgelopen 4 dagen gedaan!!
Iedereen heeft ups en downs. Nu zit je lekker in je vel en kun je alles aan, maar juist als je een dip hebt wordt het moeilijk. Mijn 2 cent: ondersteuning van een pro is wenselijk. Juist om je met je eigen valkuilen te helpen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Siral het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goed
Dank!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!
Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb...
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
Daar heb je ook helemaal gelijk in, ik heb iig vandaag nog een afspraak bij maatschappelijk werk. Ik heb daar aangegeven dat ik misschien meer hulp wil, maar het nog eventjes aankijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft ups en downs. Nu zit je lekker in je vel en kun je alles aan, maar juist als je een dip hebt wordt het moeilijk. Mijn 2 cent: ondersteuning van een pro is wenselijk. Juist om je met je eigen valkuilen te helpen.
De knop is om, maar je bent er nog niet. Maak het jezelf makkelijk en probeer niet in je eentje het iel nog eens uit te vinden.
Verder ligt het idd heel erg aanbouw of je bmi ok is of niet. Een foto zegt meer dan een stom getal.
Klopt, maar weet je waar ik bang voor ben...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:44 schreef MarMar het volgende:
Zeg Siral schat... ik heb niet echt een verstoorde relatie met eten, ik hou ervan. Mijn lijf hield er alleen mee op waardoor ik veel minder ging verbranden dan voorheen dus moest ik een nieuw eetpatroon..
Het heeft me zeker een half jaar gekost voordat ik dat goed te pakken had.
Ik denk dat je het erg onderschat met je drie weken en beter ben je erop voorbereid dat het wat langer duurt, je komt van ver meid! Je ongeduld kan je valkuil worden.. niet doen!
Die lijst van die dietiste komt veel dichter in de buurt van 'normaal' eten dan wat jij eerst at.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar weet je waar ik bang voor ben...
Als ik nu een maand die lijst volg, kilos aankom, en dan straks weer "normaal" moet gaan eten, dan ga ik toch enorm honger lijden weer? Omdat mijn maag gewend is geraakt aan dubbel zoveel! Dat is echt wat ik vrees..
Nee dat heeft ze zelf gezegd. Dit is niet iets wat MOET. De boog hoeft niet continue gespannen te zijn. Het is een richtlijn. Het is een streven naar. Als ik net die ene dag geen 4 snedes brood achter m'n kiezen krijg, dan niet. De volgende dag is er weer eentje. En ik hoef ook helemaal niet elke dag hetzelfde te eten zoals op die lijst staat. Als er een keer iets anders voorvalt is dat gewoon zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:
Dat gaat langzaam Siral, net als na afvallen weer opbouwen..
Ik neem nu bijvoorbeeld eens een boterham meer, jij dan eens een boterham minder. Dat gaat niet van de een op de andere dag en dat moet ook niet van de een op de andere dag.
Hehehe, ik had exact dezelfde reactie!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2558915/avro-stuurt-bners-fort-boyard.html
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen
Ja ik las het!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen
Dat begrijp ik..quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die lijst van die dietiste komt veel dichter in de buurt van 'normaal' eten dan wat jij eerst at.
Komt van het woordje cipollaquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
In het Fries en in het Twents wel, in het Drents ongetwijfeld ook.
Wat fijn MarMar!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Komt van het woordje cipollaItaliaans voor ui.
Ennet weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Whieehoooo!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ennet weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Ik duim ook mee!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat begrijp ik..
Momenteel zie ik het zo: Het ontbijt en de laatste maaltijd zijn momenteel voor mij extra.
Als je de rest zonder dat alleen verdeeld over de dag klinkt het relatief normaal, op de roomboter en extra dik/calorisch beleg na dan
Wat fijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik duim ook mee!![]()
En Mario Cipollini (de wielrenner) heet dus eigenlijk Mark Uitje? /teleurstelling
En in het Groningsquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
In het Fries en in het Twents wel, in het Drents ongetwijfeld ook.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Lijst
()
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.
In een andere taal klinkt het altijd mooier
Hahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken
Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan heb (toen ik geen lijst had), smorgens muesli met volle yoghurt, tussendoor fruit, als lunch 2 a 3 belegde boterhammen waarvan eentje met zoet, dan een normaal tussendoortje. Met normaal avondeten en savonds nog fruit met yoghurt, en soms iets lekkers. Dat lijkt mij een heel normale/degelijke dag!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.
Ik neem aan dat je dan wel iets anders verplaatst naar de ochtend trouwens, maar dat komt dan wel.
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten
Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Progressie FTWquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten
Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Nacho Libre - Gratis chips!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank!
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedgekeurd door kleine Bodie gaat direct liggen slapen
*reality check*quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet de meest verkeerde manier om te wachten
Hier is de hulp ziekdus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen
Heb jij geen hulp in de huishouding???quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*reality check*
wat denk je dat de meesten van ons doen
Nee ik denk dat het uit het Latijn komt maar ik kan nu niet opzoeken wat ui in het Latijn precies is . postte viz dit niet eens?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*reality check*
wat denk je dat de meesten van ons doen
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.
Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
die wilde ik ook net noemen lol en Enrique iddquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.
In een andere taal klinkt het altijd mooier
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!
ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...
bietjessaladequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar achquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter?![]()
*duimen draaien nog voor XMert en loveli*
Dat zegt niet heel veel ben ik achterquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
Ik laf bietjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bietjessalade
Bietjes uit pot laten uitlekken, knoflookteentje in inimini stukjes snijden, beetje zout, en azijn....15 minuutjes laten staan zodat de knoflook een beetje geur/smaak loslaat -> attack
Nope, ga morgen langs. Heb wel gisteren de oude opgezegd maar heb nu dus nog een maand...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij geen hulp in de huishouding???
bij mijn eerste Nl'se vriendje kreeg ik warme bietjes. Dat klopte nietquote:
Mooizo dat het al beter gaat! Begone, evil virus, begone!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar ach.
dat denk ik ook, maar goed. Als het 1x in de 4 weken komt, geen probleem. Zoals nu 2 weken lang is wel lang. Ach ja, maar even aanzien. Het is altijd zo onhandig met vakantie enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] A disturbance in the force!
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, Iassistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!
Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.
En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Loveli!
Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!!
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.
Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spulquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, Iassistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!
Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.
En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.
We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
Ik was net begonnen met een PM te dichten!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
Wat ben ik toch vooruitstrevend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met een PM te dichten!
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.
Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
HA is goed, de assistente is een muts. Eerste keer dat ik haar zag liep ze de trap af in een te kort rokje (om een te dikke reet) zodat ik kon zien dat ze een maillot droeg. Verder zit ze altijd ingeinteresseerd achter haar compu en gisteren behandelde ze een patient die een beetje in paniek tussendoor wilde niet lief. En ze heeft haar monitor zo staan dat je kunt meelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul![]()
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
hoopvol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nóg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
Ahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens
Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem
Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Ik ken dat verhaal inderdaad!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
Siral, ik ben ook een tijdje erg dun geweest (40-45 kilo bij 1.75)
Ik sportte vrij veel, at normaal (alleen geen jus, boter, vond ik vies.)
- Mijn haar was altijd vrij pluizig
- Mijn huid was droog
- Uit school ging ik meteen tegen de verwarming zitten
- Ik was heel snel ziek, en viel daardoor nog meer af
- Moe
- Enz
Je gaat je echt 100 keer beter voelen met een gezond eetpatroon en een gezond gewicht. Ik weeg nu 60-65 kilo en ben nog steeds dun genoeg.
O en misschien is dit een voorbeeld voor je, dit meisje at eerst vrij weinig, zat op het randje van ondergewicht. Daarna besloot ze heel goed te eten en te sporten.
Voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier staat haar verhaal: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Jagär, om ook wat positiefs te zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoopvol.
Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
Ohai, welkom!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens
Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem
Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Staat iets over in de openingspostquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohai, welkom!Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denktquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Staat iets over in de openingspostmaar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt.
Maak een pollquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denktIk vind het wel grappig, het is hier misschien soms net een soapserie?
Wie is jouw favoriete Slankie!? enzo
![]()
Maar goed, meeposten is idd gezelliger!
In dat geval ben ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Siral het volgende:
Ik heb er ook eentje van 45 kg zie ik nu. Het verschil is wel duidelijk te zien, vind mezelf met 45 toch wel mooi eigenlijk. En ik wil ze best nu sturen hoor?
Ik heb interessequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Nallie! Allergieën lijken me naar, hopelijk vind je snel de boosdoener.
Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.
Ben sinds paar dagen actief de zuivel aan t uitbannen. Kijken hoe dat werkt!
Donequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
Anders stuur even jullie e-mail adres via pm, dan stuur ik per mail, anders moet ik die foto's uploaden..
Dat ja...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt.
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*
Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschilquote:
Awwwquote:
Oh da's een bekend verhaal ja! Buikrommels zijn zo irritantquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
Darmen op orde krijgen is dan prio 1. Als die niet goed zijn kun je daar op allerlei manieren last van krijgen. Probiotica, prebiotica, netjes eten en dan langzaam dingen gaan toevoegen om te kijken of je ertegen kunt. Sommige overgevoeligheden verdwijnen als je je darmen op orde hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helemaal niet, ik ben veel leuker dan Maria!
Ha wat leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef anna82 het volgende:
Welkom Nallie!
Ik kreeg net een bloemetje thuisbezorgd, dat gebeurt mij echt nooit, maar wat wordt een mens daar blij van!Dus nu zit ik me te bedenken wie ik een bloemetje kan sturen
Zag Piet net bezig, anders moet je Klaas of Wim maar even vragen...quote:
Wat lief!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef anna82 het volgende:
Welkom Nallie!
Ik kreeg net een bloemetje thuisbezorgd, dat gebeurt mij echt nooit, maar wat wordt een mens daar blij van!Dus nu zit ik me te bedenken wie ik een bloemetje kan sturen
Good Guy Greg FTW!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*battle-mode a la Yo Mamma maar dan niet zo nasty* Yo Mamma is SO delightful, that we'll all be hard-put to top that![]()
SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Twee vriendinnen hebben een (wandel)weekend bij ons gelogeerd (in ons tuinhuisjequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat lief!Met een bepaalde reden?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag Piet net bezig, anders moet je Klaas of Wim maar even vragen...
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wel nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Mini. het volgende:
Welkom Nallie!
Ik drop even een lijstje.
O: kiwi, 2 sneetjes volkorenbrood met avocado, koffie met melk
T: cappuccino
L: 2 sneetjes brood, omelet van 2 eieren, champignons en een beetje kaas
T: wortels, appel, meloen
S: fitness
D: gekookte aardappels met broccoli, witte bonen in tomatensaus en een braadworstje(soort Engels ontbijt 's avonds, maar wel met broccoli
)
T: misschien nog wat yoghurt
T: glaasje wijn
-edit- Oeps, de S vergeten...
Netjes!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Mini. het volgende:
Welkom Nallie!
Ik drop even een lijstje.
O: kiwi, 2 sneetjes volkorenbrood met avocado, koffie met melk
T: cappuccino
L: 2 sneetjes brood, omelet van 2 eieren, champignons en een beetje kaas
T: wortels, appel, meloen
S: fitness
D: gekookte aardappels met broccoli, witte bonen in tomatensaus en een braadworstje(soort Engels ontbijt 's avonds, maar wel met broccoli
)
T: misschien nog wat yoghurt
T: glaasje wijn
-edit- Oeps, de S vergeten...
Check je inbox!quote:
Er moest gelunched worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag Piet net bezig, anders moet je Klaas of Wim maar even vragen...
Wat heb je dan voor die 6,5?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ff noten gekocht. Hier kosten ze 6,50 per 500 gram dus ik fiets voortaan wel weer een stukje op vrijdagmiddag want wekelijks 6,50 vind ik wat te gortig (ze kosten op een andere markt 5 euro)
Zelfs die kon ik niet vindenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Probability het volgende:
Hebben jullie ooit denkbeeldige vrienden gehad?
nog steedsquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Probability het volgende:
ik niet iig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij geen hulp in de huishouding???
Ja maar dat is toch heel andersquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nog steeds
Ik begin ook gewoon lekker tegen mezelf te kletsen als ik het te druk hebDan externaliseer ik mijn todo lijst
* HenkPietKlaasWim heeft elkaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Probability het volgende:
ik had iig wel een denkbeeldig zondebokjequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Probability het volgende:
Hahaha das wel slimquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik had iig wel een denkbeeldig zondebokjeals iets stuk was had "mirjam" het altijd gedaan en niet ik!
O goeie, ik kan mijn mama wel even gaan helpen, die heeft nog geen vakantie!quote:
het lukt me niet om en pm te sturen vanaf mijn phone, maar ik zou graag een pm willen siral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
* HenkPietKlaasWim heeft elkaar.
Neem je toch nog een boterham?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer als mijn lunch op is
Veel koken, voor veel mensen, gaat je eetlust ook wel wegquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Nallie het volgende:
Ja maar dat hoort niet in mn schemaik mag straks mn tussendoortje.
Ik heb ALTIJD zin in eten, echt erg
Oh well, ik had flaporen (had ja, op mijn 13e aan geopereerd) een bril en geitewollenkleren.. Gelukkig heb ik ook twee grote broers en hebben die me wel geleerd om te gaan met pestenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Probability het volgende:
Bij mij hebben ze ook eens gedreigd mijn haar af te knippen
Ik vond het niet héél erg maar mijn mutti heeft toen aangifte gedaan met mij.
Volgens mij ben ik ook wel gepest maar kwam het nooit zo binnen, denk iedereen wel. (Niet om het te bagatelliseren of zo)
you sure? ik denk dat den Blijker het daar niet mee eens is en nog wat van die mensen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Veel koken, voor veel mensen, gaat je eetlust ook wel weg!
Hou jij je met alles, altijd aan een schema? Lijkt me lastig. Kan je niet beter een gezond tussendoortje extra nemen dan? Een bak wortels ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Nallie het volgende:
Ja maar dat hoort niet in mn schemaik mag straks mn tussendoortje.
Ik heb ALTIJD zin in eten, echt erg
gemengd, ongezouten. Walnoten, paranoten etc. Zal straks thuis ff kijken wat er precies in zit maar volgens mij ong hetzelfde als bij die andere toko.quote:
Naisquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh well, ik had flaporen (had ja, op mijn 13e aan geopereerd) een bril en geitewollenkleren.. Gelukkig heb ik ook twee grote broers en hebben die me wel geleerd om te gaan met pesten![]()
Als iemand iets zei over mijn bril zei ik bijvoorbeeld: "ja lelijk ding he? Maar die kan ik afzetten, probeer dat maar eens met je gezicht!" (toen was ik een jaar of 8)
Ik loens dus ik was de 'schele'. Toen ik slechthorend werd kwamen er uiteraard andere bijnamen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nais![]()
Ik had echt mazzel wat dat betreft, ik was heus geen knap kind en altijd al wat spekkig, maar ik ben nooit gepest ofzo op school. De enige keren dat ik voor 'dik' werd uitgemaakt waren de kinders in kwestie dikker dan ikzelf
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
* HenkPietKlaasWim heeft elkaar.
Naja wel vaak. Heb redelijk strenge zelfdiscipline. Maar mn tussendoortjes zijn ook gezond. En het is geen honger. Tis gewoon zin om te etenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou jij je met alles, altijd aan een schema? Lijkt me lastig. Kan je niet beter een gezond tussendoortje extra nemen dan? Een bak wortels ofzo?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik loens dus ik was de 'schele'. Toen ik slechthorend werd kwamen er uiteraard andere bijnamen.
Ach ja, see you when you wash my car.
er is een verschil tussen een keer het bokje zijn, ruzie, of ineens ergens niet bij horen - dat zijn kindeten die testen hoe macht werkt voor alsvze later groot zijn- en stelselmatig gepest, uitgesloten en vernederd worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Probability het volgende:
Bij mij hebben ze ook eens gedreigd mijn haar af te knippen
Ik vond het niet héél erg maar mijn mutti heeft toen aangifte gedaan met mij.
Volgens mij ben ik ook wel gepest maar kwam het nooit zo binnen, denk iedereen wel. (Niet om het te bagatelliseren of zo)
Hehe, ik heb de foto gezien, grappige foto inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Want dan kan ik ook even je lover beoordelen.
Qua foto's had ik maandag weer even een hoogtepunt toen ik aan het wandelen was.Mijn gezelschap begreep het "hoofden bij elkaar en lachen voor de foto" principe niet echt.
.
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen een keer het bokje zijn, ruzie, of ineens ergens niet bij horen - dat zijn kindeten die testen hoe macht werkt voor alsvze later groot zijn- en stelselmatig gepest, uitgesloten en vernederd worden.
Het eersre overkwam mij voornamelijk, het tweede mijn broertje. Ik ben misschien altijd sociaal iets begaafder geweest dan hij, waardoor ik op tojd in de allemansvriend veranderde die door een jederige houding wel door iedereen werd geaccepteerd, meestal. Hij niet.
Van de tweede optie wordt een kind doorgaans zo kwetsbaar dat het een vicieuze cirkel wordt, en dan gaan mensen wel eens spreken over kinderen die het zgn.uitlokken of over zichzelf afroepen.
true, het ene kind is robuuster, socialer en populairder dan het andere, maar pesten is nooit ok. Het maakte mijn broertje zo ongelukkigcen onzeker dat mijn moeder regelmatig vreesde dat hij niet voor de trein zou wachten bij het spoorovergang.. en hij is er nog steeds dooor getekend. T gaat goed, maar hij is geslotener, v9orzichtiger en meer op zuchzelf. Kweysbaarder ook.
Ik heb overigens ook genoeg therpie nodig gehad om van mij ergste onderdanigheid en people pleasong af te komen.
Ik veaag me wel eens af of het anders wascgegaan als wij geen dikke kinderen waren geweest.
lijkt me verschrikkelijk! Ik zie zoveel mensen die gepest zijn, en die er nog steeds een flinke deuk in hun zelfvertrouwen van hebben!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:
mijn moeder vond mij ook altijd superknap/mooi/etc! Haha! Zo hoort het ook
Ik heb ook nooit gevochten ofzo, 1 keer wilde iemand met ij vechten maar toen had iik zoiets van WTF? Haha!
Lijkt me wel heel erg als je kind gepest wordt...
Zeg, ben jij dronken, typ je mobiel of draag je een blinddoek ofzo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
Het zijn wasa thin crisps, met vrij dik pindakaas. Soms ook gewoo- knackebrod.
En ja, ik verdenk ook stress. Dokter zij ook datvik net als met ontsteking moet luisteren naar mn hongergevoel - waar ik zij in heb moet ik wel kunnen hebbenvdoorgaans. Heb nu ook weinig zin in snaai...
Lijkt me ook vreselijk! Gelukkig hebben mijn kids vooralsnog een gezonde dosis zelfvertrouwen, beetje plagen komt wel voor hoor, zo kwam de oudste laatst thuis met een sip gezicht omdat ze nerd genoemd werd, maar was ze daar stiekem ook wel weer trots op "ik kan er toch niets aan doen dat ik zo slim ben" en dan lacht ze wel weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:
mijn moeder vond mij ook altijd superknap/mooi/etc! Haha! Zo hoort het ook
Ik heb ook nooit gevochten ofzo, 1 keer wilde iemand met ij vechten maar toen had iik zoiets van WTF? Haha!
Lijkt me wel heel erg als je kind gepest wordt...
Kwak typt altijd zo, haast of zoquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zeg, ben jij dronken, typ je mobiel of draag je een blinddoek ofzo...
lol same here, maar "veel van mijn vrienden" is dan wel weer positief hequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
ik was trouwens ook nooit populair, beetje buitenbeentje. Maar veel van mijn nu-vrienden hebben dat...
vooral omdat een vriendin van mij in eerste niet doorhad dat het verstandelijk gehandicapten waren!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de foto gezien, grappige foto inderdaad![]()
Ja!!!!quote:En is de lover goedgekeurd?
Meestal vertelt je lijf wel waar je behoefte aan hebt als je goed luistert idd. In elk geval sterkte ermee, begint je vakantie al snel? Je bent er wel aantoe volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
Het zijn wasa thin crisps, met vrij dik pindakaas. Soms ook gewoo- knackebrod.
En ja, ik verdenk ook stress. Dokter zij ook datvik net als met ontsteking moet luisteren naar mn hongergevoel - waar ik zij in heb moet ik wel kunnen hebbenvdoorgaans. Heb nu ook weinig zin in snaai...
echtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
vooral omdat een vriendin van mij in eerste niet doorhad dat het verstandelijk gehandicapten waren!Die dacht "jemig, wat een rare vriendinnen heeft die HPKW!"
[..]
Ja!!!!En ik zag dat hij oorspronkelijk uit mijn toekomstige vakantieland komt!
Nou ja veel. Paar goede en paar minder goede. Ik zie ze meestal 1x per maand tegenwoordig, en ben dan elke week wel 1 of 2 avonden kwijtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol same here, maar "veel van mijn vrienden" is dan wel weer positief hehet is best een luxe om veel vrienden te hebben.
Ah, day verklaary een heley hoopyquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
Eh ja ik typ mobiel en mn invulscherm gaay op zwart als ik type, dus ik zie pas achteraf wat er staay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |