wil je ons lid maken van een exclusieve clubquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag mooie tassen voorbij komen op http://www.vente-exclusive.com/nl-NL
Fijn dat je goed geslapen hebt Li! Voel je je ook beter?
Ik draai Dolly Parton tijdens lange rittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn
Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter
Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer
jij hebt soms echt een oude ziel Liquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik draai Dolly Parton tijdens lange ritten
Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij hebt soms echt een oude ziel Li
kan je wel naar buiten om boodschapjes te doen?
Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wil je ons lid maken van een exclusieve club
Als je iemand kent die al lid is van Vente-Exclusive.com, vul dan hier zijn/haar e-mailadres in:
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijk
Als het spreekuur is afgelopen moet ik nog een keer terugbellen welke pijnstiller ik moet halen. Heb maar om ibuprofen gevraagd, heb er in het verleden wel wat last van de stoelgang mee gehad, maar bij lange na niet in de zelfde categorie als gisteren.
HenkPietKlaasWim?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting.
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
Coco wel!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
En XM, wat vertyfdik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz
Nee, mn mailadres natuurlijk. Henkpietklaaswim.achternaam@gmail.comquote:
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Beterschap XM en loveli! En ook nog eenvoor Perr-voetje
Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?)
In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4
Ja maar meisje water is heul niet goed voor een maag die overstuur isquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.
En idd smerig, maar erg goed.
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
jaloers, jij gaat al bijna. Ik volgende week pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
ik luister vanallesSowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn
En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd
Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick
Njah, dan moeten we wat anders verzinnen want thee == water en water == evil op een lege maag die van streek is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Goedgekeurd door kleine Boquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn
Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter
Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer
Niet de meest verkeerde manier om te wachtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel.
Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik?Beterschap!
Lekker hé! Vroeg beginnen en vroeg klaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?
Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu
Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?
Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu
Zo'n weegschaal gaf bij mij ooit een vetpercentage aan van 48,5% ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet![]()
Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
Right you are!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk.
Huidplooimeting laten doen en die getallen als referentie nemen. Ook de huidplooimeting is niet perfect, maar wel beter dan deze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel.....
vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.quote:Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..
Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer?
O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit
Ik was al normaal aan het eten voor mijn doen in de richting van:
O: twee sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit
En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!!![]()
Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst, ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..
O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Hmhm.. ik moet minimaal 30 gram aan beleg! En minimaal 1 snee met hagelslag/speculoos oid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben?
Thanks!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).
Succes met je sollicitatie!
Ja klopt maar het voelt overdrevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel.....
quote:
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!quote:
Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben?
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken?Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!
PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Ja, het minimale gezonde gewicht weliswaar, maar toen ik dat woog zat ik 100% lekker in mijn vel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen
Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Dankjequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha.
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.
Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik
Het gaat me niet om het getal of het gewicht. Echt niet. Want als ik straks normaal/goed eet en veel sport dan ga ik misschien wel meer wegen omdat ik dan o.a meer spieren opbouw en mijn vetpercentage iets hoger komt. Ik ga uit van hoe ik er uit zag met dat gewicht, niet het getal. En dat vond ik echt heel prima!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...
Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...![]()
Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.
Het klopt ook wel wat, ik heb op internet wat research gedaan en er staat dat ik met 2100 kcal per dag bijna een halve kilo zal aankomen per week. Dus met deze lijst zal dat misschien iets meer zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
mwah dat zal je tegenvallen hoor SiralBij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.
Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)
Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wie zijn sommigen en waar gaan ze heen? En wat wil jij? Raadselachtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
Zoals ik al zei, ik ben van de week uit eten geweest, mezelf in de spiegel gezien met het winkelen, heb een dame blanche gegeten en er is echt een knop om..quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!
Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb...
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...
Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
En een leuker boek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |