abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 08:18:16 #1
70532 loveli
N
pi_99141224

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
pi_99141267
Ik zag mooie tassen voorbij komen op http://www.vente-exclusive.com/nl-NL

Fijn dat je goed geslapen hebt Li! Voel je je ook beter?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99141348
half en half bijgelezen, wat je ook doet, niet proberen die diclo op te lossen in water! er zit niet voor niets een maagsapresistent laagje omheen!

Veel en koud water drinken op een net leeggepompte maag is ook nooit een goed idee, dan schiet de kramp er gelijk weer in en ben je het net zo hard weer kwijt.

Neem je die maagbeschermers tegelijk met de diclo? Beter neem je de maagbeschermers 's ochtends en 's avonds een keer (weet niet welke je hebt?) dan ontstaat er een beschermlaagje.
Maagbeschermers en dan gelijk diclo er achteraan helpt niet echt.

(maar waarschijnlijk heb je nu je eigen huisarts al gebeld)
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 08:39:50 #4
70532 loveli
N
pi_99141475
Nog niet gebeld, maar ik stop iig met de maagzuurremmers (Omeprazol). Eerst even op gang komen.
crap in = crap out
pi_99141480
Mogge, even teruglezen.

Getver Loveli, ga je wel de ha bellen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99141537
Goedemorgen!

Allemaal een beetje beter? mijn voet wel, hoop dat ik vanavond kan gaan bodycombatten!
pi_99141552
6,5 km | 10,1 km/u
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99141625
Planning:

O: 250 ml magere yoghurt met 4 el cruesli, blauwe bessen en lijnzaad
T: 200 gr cherry tomaten, 2 speltboterhammen
L: uiensoep. pistolet ei en rauwkost
T: 200 gr rauwkost
T: 150 ml yoghurt met *iets* (fruit, sinaasappel misschien?)
B: 2x 20 minuten fietsen
S: bodycombat
D: pasta met courgette

Ik ga proberen om voor de bodycombat nog even schoenen te kopen :') hoop dat het lukt!
pi_99141687
ik moet nog wakker worden :+

ik las rauw ei en pistolet op je lijstje en dacht WTH Perruche :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99141704
Laatste werkdag *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99141722
Hmmmm rauw ei :9

Ga je op vakantie aurum?
pi_99141730
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn :Y

Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter

Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer :P
pi_99141755
Wakker worden gaat hier maar matig, lang leve pijnstillers.. heb die van vandaag nog niet gehad, nog even een uurtje wachten tot mijn held die vanmorgen om 5 begonnen is met werken thuis is.

lijstje voor vandaag:
O: dikke snee brood van mijn gister versgebakken brood met kaas, karnemelk
T: appel, cappuccino
L: yoghurt met muesli, rauwkost
T: iets fruitigs (er moeten wat boodschappen komen nog) en cappuccino
D: bietjes met uitjes en een tartaartje
T: warme appel met kaneel
pi_99141756
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag mooie tassen voorbij komen op http://www.vente-exclusive.com/nl-NL

Fijn dat je goed geslapen hebt Li! Voel je je ook beter?
wil je ons lid maken van een exclusieve club :P

Als je iemand kent die al lid is van Vente-Exclusive.com, vul dan hier zijn/haar e-mailadres in:
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:02:15 #15
70532 loveli
N
pi_99141777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn :Y

Ik draai Dolly Parton tijdens lange ritten oO<
crap in = crap out
pi_99141819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik draai Dolly Parton tijdens lange ritten oO<
jij hebt soms echt een oude ziel Li O+

kan je wel naar buiten om boodschapjes te doen?
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:06:47 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99141856
-O-

No way dat ik naar die afspraak op het werk kan.

Li, gaat het met jou al wel wat beter?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:12:26 #18
70532 loveli
N
pi_99141943
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij hebt soms echt een oude ziel Li O+

kan je wel naar buiten om boodschapjes te doen?
Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijk :')

Als het spreekuur is afgelopen moet ik nog een keer terugbellen welke pijnstiller ik moet halen. Heb maar om ibuprofen gevraagd, heb er in het verleden wel wat last van de stoelgang mee gehad, maar bij lange na niet in de zelfde categorie als gisteren.
crap in = crap out
pi_99141951
Ah, vakantie aurum! Waar ga je heen? :9
Muziek: Noah and the Whale, vind ik tegenwoordig erg fijn om te luisteren! Ook The Gaslight Anthem enzo. The Naked and famous.. etc.

Vandaag maar eens wat sporturen boeken voor volgende week, weer een rondje fietsen en hardlopen!

Vanavond eten we couscous, maar moet nog wat voor erbij hebben, maar weet nog niet wat. Liefst vega en niet al te duur :P
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:15:14 #20
70532 loveli
N
pi_99141986
XM, bij mij gaat het beter dan bij jou geloof ik. Gaat Zwolle wel lukken?
*fingers crossed*
crap in = crap out
pi_99141998
Ik vind de Blood Red Shoes geweldig, maar daar ga je misschien wel heel hard van rijden. B-)
En Moss is ook heel tof. En Placebo. En Devotchka (voor het melancholieke effect). En Jason Mraz voor de blije liedjes. Pete Murray voor de surfmuziek (zelfde relaxte stijl als Donovan Frankenreiter), Sigur Ros voor het mooie (alhoewel je dat of geweldig vindt, of je haat het!).
Ook tof: Kraak en Smaak, Arcade Fire, Gnarls Barkley, Ceelo Green (moet je wel Fuck you čn Forget you downloaden!), Mika (voor instant happiness).
Succes! *)

XM, wat waardeloos dat je je nog steeds zo kut voelt! Is het die blaasontsteking of zijn het je darmen?
Doe wat je niet durft.
pi_99142011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wil je ons lid maken van een exclusieve club :P

Als je iemand kent die al lid is van Vente-Exclusive.com, vul dan hier zijn/haar e-mailadres in:
Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99142012
Mogguh!

Beterschap XM en loveli! En ook nog een :* voor Perr-voetje :D

Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?) :o

In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4 :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99142060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat lukt wel. Gisteren voor de pijnstillers was ik ook al even bij appie langsgeweest (wel 3 keer stilstaan tussen auto en appie, maar who cares). En zo lang ik niet eet ben ik ook niet misselijk :')

Als het spreekuur is afgelopen moet ik nog een keer terugbellen welke pijnstiller ik moet halen. Heb maar om ibuprofen gevraagd, heb er in het verleden wel wat last van de stoelgang mee gehad, maar bij lange na niet in de zelfde categorie als gisteren.
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:19:11 #25
70532 loveli
N
pi_99142063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, als jij mijn naam invult, dan krijg ik korting. B-)
HenkPietKlaasWim?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:20:23 #26
70532 loveli
N
pi_99142085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.

En idd smerig, maar erg goed.
crap in = crap out
pi_99142094
oh en een mooie cd voor in de auto vind ik Into the wild van Eddie Vedder O+
pi_99142113
En XM, wat vertyfd ;( ik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz ;(
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:23:21 #29
70532 loveli
N
pi_99142145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
En XM, wat vertyfd ;( ik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz ;(
Coco wel!
crap in = crap out
pi_99142162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

HenkPietKlaasWim?
Nee, mn mailadres natuurlijk. Henkpietklaaswim.achternaam@gmail.com B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99142168
ik luister vanalles :P Sowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn :Y

En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd *O*

Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick *O*
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:24:15 #32
70532 loveli
N
pi_99142170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Beterschap XM en loveli! En ook nog een :* voor Perr-voetje :D

Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?) :o

In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4 :)
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
crap in = crap out
pi_99142204
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.

En idd smerig, maar erg goed.
Ja maar meisje water is heul niet goed voor een maag die overstuur is :*
Dan beter slappe thee met een wolkje melk en wat suiker ofzo.. puur water is veel te veel werk voor je maag en verzacht niets maar dat heb je al ondervonden :X

Lichaamstemperatuur of ietsjes warmer drinken is ook beter dan koud als je maag van streek is.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:27:08 #34
70532 loveli
N
pi_99142217
Van thee werd ik ook misselijk :')
crap in = crap out
pi_99142236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Van thee werd ik ook misselijk :')
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
pi_99142246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
:Y
Ja, zo'n druk weekend is natuurlijk het leukst wanneer je er volop van kan genieten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:33:15 #37
70532 loveli
N
pi_99142342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
crap in = crap out
pi_99142343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
ik luister vanalles :P Sowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn :Y

En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd *O*

Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick *O*
jaloers, jij gaat al bijna. Ik volgende week pas.

Maar goed.

Planning:

O: yoghrut met banaan en allbran
L: restje pastasoep met bonen, tomaat en spinazie en gevulde pasta, worstje
T: ?
D: op m'n planning staat weer pasta, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Wellicht een gevulde salade met wat brood, ofzo.
T: iets lekkers!
pi_99142424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Njah, dan moeten we wat anders verzinnen want thee == water en water == evil op een lege maag die van streek is.
Roosvicee? Dat wil bij mij nog wel eens helpen en dan echt af en toe een slokje, niet in 1 keer een glas.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:07 #40
70532 loveli
N
pi_99142455
Voorlopig ga ik er vanuit dat 'ie het vandaag weer doet.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:59 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99142474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Ja!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99142564
Goedemorgen :Y)

Twee keer goed nieuws! Ik ben sinds 6 dagen geleden bijna een kilo aangekomen *O*
Momenteel weeg ik 43.3 kg en ik woog 1 juli 42.5 kg. Gaat de goede kant op! (Vetpercentage is wel gezakt? Dat is echt bizar, op de fitness schrokken ze er ook van, momenteel is die 2.1%??????????)

Eeeenn ik heb straks een sollicitatie gesprek bij een eettentje. Maar ik weet niet wat ik aan moet doen.

Moet ik dan of heulll netjes, of gewoon in een spijkerbroek (omdat ze werkers zoeken) maar toch netjes? :P
pi_99142682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:

Goedgekeurd door kleine Bo :D die gaat direct liggen slapen _O-
pi_99142691
Siral, hoe is de bedrijfscultuur? Ubernetjes(3-delig pak, stropdas), netjes(pantalon, overhemd), degelijk(nette (spijker)broek, overhemd), casual(whatever)...

VP van 2.1%? Dat lijkt me niet te kloppen... <10% is al zeer ongezond, 2.1% lijkt me desastreus.
pi_99142749
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet :)

Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
pi_99142760
Oh en voor een eettentje gewoon een spijkerbroek, gympen ofzo, en een leuk bloesje. Het is geen sterrenrestaurant toch? Succes!
pi_99142779
Goeiemorgen! :)
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel. :Y)

Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik? -O-Beterschap! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:56:50 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99142823
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99142870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen! :)
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel. :Y)

Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik? -O-Beterschap! :*
Niet de meest verkeerde manier om te wachten :D
Hier is de hulp ziek ;( dus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen }:|

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Lekker hé! Vroeg beginnen en vroeg klaar dan ;)
pi_99142915
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....

vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht

Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
pi_99143096
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?

Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk. :P
Everything has changed
pi_99143107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet :)

Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
Zo'n weegschaal gaf bij mij ooit een vetpercentage aan van 48,5% ofzo. :D
Nu ben ik best wel 5 kilo te zwaar, maar dit vond ik wel heel erg pessimistisch. Zeker voor iemand die op dat moment 200 km per week fietste, 3 keer ging hardlopen en 2 keer naar de sportschool ging. :D
Alhoewel dat was ook de test waar ik in een stoffige afgesloten ruimte, op een hometrainer een test moest doen met een hartslagmeter om terwijl de dame die de test afnam gezellig tegen me zat te praten. :P
Vrij kansloos dus. :D

Siral, ik zou gewoon een leuk rokje met bloesje aandoen. Of een leuk jurkje ofzo. Netjes, maar tegelijk casual. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99143136
loveli, ik kan je ook ORS aanraden! Dat wordt verkocht in zakjes poeder en moet je mengen met water. In Peru voelde ik me een keer hondsberoerd terwijl we een tof boottochtje op de planning hadden staan. Ik wilde eigenlijk niet mee gaan, maar probeerde eerst nog wat ORS binnen te krijgen. Binnen een half uurtje voelde ik me 10x beter :Y . Het maakte zoveel verschil!

Maar fijn om te horen dat het beter gaat. Omeprazol heb ik ook gehad, maar reageerde er niet raar op...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_99143155
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk. :P
Right you are! :D

En het is gelukt! Ik heb wel eerst Evy van mijn i-pod afgegooid en Renate ervoor in de plaats gezet. Nu heb ik weer hernieuwde motivatie. Heb vandaag les 4 gelopen: 7 keer 2 minuten rennen en 2 min wandelen, het is weer een begin!
pi_99143161
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer? :P

O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit

Ik was al 'normaal' aan het eten in de richting van:

O: 2 sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit

En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!! :@
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:15:06 #56
70532 loveli
N
pi_99143254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....

vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht
Huidplooimeting laten doen en die getallen als referentie nemen. Ook de huidplooimeting is niet perfect, maar wel beter dan deze.
quote:
Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.
crap in = crap out
pi_99143279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.
[/quote]

Ja dat dacht ik ook.. ik heb gister iets moois gekocht voor het 50 jarig trouwen van mijn opa en oma in augustus, denk dat ik dat aan doe :)
pi_99143285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer? :P

Ik was al normaal aan het eten voor mijn doen in de richting van:
O: twee sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit

En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!! :@
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:17:26 #59
70532 loveli
N
pi_99143311
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
crap in = crap out
pi_99143316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst, ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_99143320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben? :@
pi_99143350
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).

Succes met je sollicitatie!
pi_99143367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
Hmhm.. ik moet minimaal 30 gram aan beleg! En minimaal 1 snee met hagelslag/speculoos oid.
De rest met kaas/ei/pindakaas en vleeswaren. Mag mager vleeswaren zijn, maar ik moet varieeren.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:19:54 #64
70532 loveli
N
pi_99143373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben? :@
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
crap in = crap out
pi_99143382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).

Succes met je sollicitatie!
Thanks!! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
Ja klopt maar het voelt overdreven :@
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:21:20 #66
70532 loveli
N
pi_99143403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:20 schreef Siral het volgende:
Ja klopt maar het voelt overdreven :@
crap in = crap out
pi_99143423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken? :D Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
pi_99143428
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

You got me, bah, haha

dat is trouwens wat m'n zus zegt.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:24:39 #69
70532 loveli
N
pi_99143475
En wat zeg je zelf?
crap in = crap out
pi_99143495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef loveli het volgende:
En wat zeg je zelf?
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
pi_99143535
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:26:56 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99143536
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu ^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_99143546
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!

PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
pi_99143555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken? :D Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
pi_99143567
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:28:17 #76
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99143577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen :)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99143610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!

PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...
Enige waar ik op dit moment moeite mee heb is die lijst. Tot 1800 kcal komen vind ik momenteel geen probleem, dat heb ik de afgelopen 4 dagen gedaan!!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
Ja, het minimale gezonde gewicht weliswaar, maar toen ik dat woog zat ik 100% lekker in mijn vel.
Ik heb maar een smalle bouw dus dat is echt een perfect gewicht voor mij.
pi_99143625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen :)
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goed :)
pi_99143629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.

Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
pi_99143648
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu ^O^
Dankje :D

quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:32:49 #81
148689 Muis006
pi_99143688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha.

Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
pi_99143693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.

Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik :)
pi_99143712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk... :@
pi_99143746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:

[..]

Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik :)
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...

Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
pi_99143778
mwah dat zal je tegenvallen hoor Siral :) Bij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.

Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)

Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
pi_99143783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...

Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
Het gaat me niet om het getal of het gewicht. Echt niet. Want als ik straks normaal/goed eet en veel sport dan ga ik misschien wel meer wegen omdat ik dan o.a meer spieren opbouw en mijn vetpercentage iets hoger komt. Ik ga uit van hoe ik er uit zag met dat gewicht, niet het getal. En dat vond ik echt heel prima!
pi_99143808
quote:

[..]

Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk... :@
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
pi_99143810
Ik doe even mijn lijstje van vandaag:

S: hardlooplesje 7 x 2 min. hardlopen/ 2 min. wandelen
O: bak halfvolle kwark met banaan, blauwe bessen en havermout
T: 2 plakken roggebrood met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 1 boterham met iets nader te bepalen
T: appel, al ben ik die de laatste tijd een beetje zat. Zo maar eens naar de winkel voor ander frutti
D: feestje van het werk: warm en koud buffet

Denk dat ik met zo'n lijstje misschien 300 gram per week afval, wat ik er dan in het weekend weer aan eet en zo blijf ik lekker op gewicht ^O^
pi_99143820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.

Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
Everything has changed
pi_99143823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
mwah dat zal je tegenvallen hoor Siral :) Bij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.

Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)

Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
Het klopt ook wel wat, ik heb op internet wat research gedaan en er staat dat ik met 2100 kcal per dag bijna een halve kilo zal aankomen per week. Dus met deze lijst zal dat misschien iets meer zijn...
pi_99143824
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan :@)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...

Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:38:31 #92
148689 Muis006
pi_99143833
Oh, iets heel anders, ik ga de vruchtenyoghurt de deur uittiefen en gewone yoghurt eten :P

Met gebroken lijnzaad.

* Damn you love handles*
pi_99143839
quote:

[..]

Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepen :)

:*
pi_99143846
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn sommigen en waar gaan ze heen? En wat wil jij? Raadselachtig hoor :)
pi_99143898
Mooi lijstje, Anna!

Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb... 8)7
pi_99143900
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
True.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
Zoals ik al zei, ik ben van de week uit eten geweest, mezelf in de spiegel gezien met het winkelen, heb een dame blanche gegeten en er is echt een knop om..
pi_99143911
Ik ga weer even een belrondje doen.. heb me voorgenomen om net zolang te gaan zeuren tot de wachttijd minstens gehalveerd is.. Ik heb zo GEEN zin in weer een hele zomervakantie aan me voorbij te laten gaan in een waas.. bovendien is die rotzooi alles behalve bevorderlijk voor mijn gezondheid.

*stampvoet*
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:41:50 #98
148689 Muis006
pi_99143919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!

Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb... 8)7
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
pi_99143928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan :@)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...

Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:42:17 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99143930
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
En een leuker boek?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')