abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:20:23 #26
70532 loveli
N
pi_99142085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.

En idd smerig, maar erg goed.
crap in = crap out
pi_99142094
oh en een mooie cd voor in de auto vind ik Into the wild van Eddie Vedder O+
pi_99142113
En XM, wat vertyfd ;( ik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz ;(
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:23:21 #29
70532 loveli
N
pi_99142145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
En XM, wat vertyfd ;( ik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz ;(
Coco wel!
crap in = crap out
pi_99142162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

HenkPietKlaasWim?
Nee, mn mailadres natuurlijk. Henkpietklaaswim.achternaam@gmail.com B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99142168
ik luister vanalles :P Sowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn :Y

En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd *O*

Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:24:15 #32
70532 loveli
N
pi_99142170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Beterschap XM en loveli! En ook nog een :* voor Perr-voetje :D

Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?) :o

In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4 :)
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
crap in = crap out
pi_99142204
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.

En idd smerig, maar erg goed.
Ja maar meisje water is heul niet goed voor een maag die overstuur is :*
Dan beter slappe thee met een wolkje melk en wat suiker ofzo.. puur water is veel te veel werk voor je maag en verzacht niets maar dat heb je al ondervonden :X

Lichaamstemperatuur of ietsjes warmer drinken is ook beter dan koud als je maag van streek is.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:27:08 #34
70532 loveli
N
pi_99142217
Van thee werd ik ook misselijk :')
crap in = crap out
pi_99142236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Van thee werd ik ook misselijk :')
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
pi_99142246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
:Y
Ja, zo'n druk weekend is natuurlijk het leukst wanneer je er volop van kan genieten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:33:15 #37
70532 loveli
N
pi_99142342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
crap in = crap out
pi_99142343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
ik luister vanalles :P Sowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn :Y

En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd *O*

Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick *O*
jaloers, jij gaat al bijna. Ik volgende week pas.

Maar goed.

Planning:

O: yoghrut met banaan en allbran
L: restje pastasoep met bonen, tomaat en spinazie en gevulde pasta, worstje
T: ?
D: op m'n planning staat weer pasta, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Wellicht een gevulde salade met wat brood, ofzo.
T: iets lekkers!
pi_99142424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Njah, dan moeten we wat anders verzinnen want thee == water en water == evil op een lege maag die van streek is.
Roosvicee? Dat wil bij mij nog wel eens helpen en dan echt af en toe een slokje, niet in 1 keer een glas.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:07 #40
70532 loveli
N
pi_99142455
Voorlopig ga ik er vanuit dat 'ie het vandaag weer doet.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:59 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99142474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Ja!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99142564
Goedemorgen :Y)

Twee keer goed nieuws! Ik ben sinds 6 dagen geleden bijna een kilo aangekomen *O*
Momenteel weeg ik 43.3 kg en ik woog 1 juli 42.5 kg. Gaat de goede kant op! (Vetpercentage is wel gezakt? Dat is echt bizar, op de fitness schrokken ze er ook van, momenteel is die 2.1%??????????)

Eeeenn ik heb straks een sollicitatie gesprek bij een eettentje. Maar ik weet niet wat ik aan moet doen.

Moet ik dan of heulll netjes, of gewoon in een spijkerbroek (omdat ze werkers zoeken) maar toch netjes? :P
pi_99142682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn :Y

Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter

Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer :P
Goedgekeurd door kleine Bo :D die gaat direct liggen slapen _O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99142691
Siral, hoe is de bedrijfscultuur? Ubernetjes(3-delig pak, stropdas), netjes(pantalon, overhemd), degelijk(nette (spijker)broek, overhemd), casual(whatever)...

VP van 2.1%? Dat lijkt me niet te kloppen... <10% is al zeer ongezond, 2.1% lijkt me desastreus.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99142749
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet :)

Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
pi_99142760
Oh en voor een eettentje gewoon een spijkerbroek, gympen ofzo, en een leuk bloesje. Het is geen sterrenrestaurant toch? Succes!
pi_99142779
Goeiemorgen! :)
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel. :Y)

Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik? -O-Beterschap! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:56:50 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99142823
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99142870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen! :)
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel. :Y)

Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik? -O-Beterschap! :*
Niet de meest verkeerde manier om te wachten :D
Hier is de hulp ziek ;( dus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen }:|

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Lekker hé! Vroeg beginnen en vroeg klaar dan ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99142915
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....

vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht

Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')