Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien vragen om psylliumvezels? (die kan je ook zelf halen bij de drogist geloof ik, ik krijg ze standaard) Wel heul smerig (vind ik) maar het is gewoon natuurlijk en helpt goed bij de stoelgang. Als ik in een pijnstillerperiode zit neem ik 1 keer per dag vaker die vezels.
Coco wel!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
En XM, wat vertyfdik wilde dat ik wat voor je kon doen.. maar helaas heb ik geen magic healing powerzzzz
Nee, mn mailadres natuurlijk. Henkpietklaaswim.achternaam@gmail.comquote:
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Beterschap XM en loveli! En ook nog eenvoor Perr-voetje
Wat las ik nou loveli gaat kamperen in Lichtenvoorde? (en is dat volgende week toevallig?)
In de auto zet ik vaak Radio4 aan voor lange ritten, of draai een stapel 'Unplugged' album's.
Uniek mocht dus genieten van Radio4
Ja maar meisje water is heul niet goed voor een maag die overstuur isquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik hier ook staan. Niet bij nagedacht dat ze nu ook konden helpen, goeie! Ik neem ze altijd met wat sap en heb gisteren alleen water (durven) drinken.
En idd smerig, maar erg goed.
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Toevallig he? Heb wel twijfels of het kan doorgaan.
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
had je er wel melk door? essentieel verschil! anders is het ook maar gewoon water met een smaakje..
jaloers, jij gaat al bijna. Ik volgende week pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
ik luister vanallesSowieso check ik om het uur ff de radio om uit te vogelen waar de files/flitsers zijn
En wij rijden allebei, dus als lief een slapie aan het doen is, dan heb ik een relaxt muziekje terwijl ik de richting vakantieland rijd
Ik ben dus alles ah binnenhalen en zet het straks op memorystick
Njah, dan moeten we wat anders verzinnen want thee == water en water == evil op een lege maag die van streek is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Melk en mijn darmen is nooit de meest geweldige combinatie. In geval van nood heb ik wel cola staan, maar zo erg vond ik het nog niet. Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen bij diarree en roestige spijkers is cola nuttig.
Goedgekeurd door kleine Boquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
iemand nog aanraders qua muziek voor in le voiture? Ik heb iig wat dansmuziek, maar relaxtere muziek vind ik ook fijn
Heb Mumford & sons, maar bijv. ook Donavon Frankenreiter
Als ik nu niet relaxt aankom op vakantie dan weet ik het niet meer
Niet de meest verkeerde manier om te wachtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had om half 10 een afspraak, maar degene met wie ik afgesproken had heeft zich verslapen. Ach ja, ik zit in de zon met een cappuccino, ik wacht wel.
Loveli en XM nog steeds niet beter, las ik?Beterschap!
Lekker hé! Vroeg beginnen en vroeg klaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?
Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |