Ik zit ook meestal op de grond. Er ligt een dun topmatrasje onder het vloerkleed, dus het zit geweldig. Op de bank lig ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:59 schreef loecje het volgende:
is dat niet vervelend om elke keer te bukken als je iets wilt pakken?
Dat is wel leuk opgelost voor als je niet zoveel ruimte hebtquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef loecje het volgende:
plantje, glas, afstandsbediening en leeg bierflesje, onder nog wat tijdschriften/folders
foto's doen het beter:
[ afbeelding ]
mijn salontafel (of meer bijzettafel) van een Ikea hutten wijnrek en ikea stockholm dienblad.
het onderstel moet nog geverfd worden dus het dienblad staat er nog los op(beetje scheef)
idee komt van ikeahackers. ik heb alleen het wijnrekje een stukje verhoogd omdat het tafeltje anders wel erg laag was.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is wel leuk opgelost voor als je niet zoveel ruimte hebtEven het idee opslaan in m'n hoofd
Ooo dat ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
Candle-achtig ding met kaars en bloemen erin,onderzetters standaard en een temperatuur/luchtvochtigheid meter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erin een stuk stof waarmee ik ook een stoel bekleed heb die ook in de woonkamer staat, bloempjes in verschillende vormen.
Zo min mogelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Vow het volgende:
[..]
Ooo dat ziet er mooi uit.![]()
Ik heb net een nieuwe gekocht, ook met een glasplaat. Mijn salontafel was meestal een rommeltje en dat doet gelijk afbreuk aan de hele woonkamer. Dus nu wil ik hem netjes houden. Alleen weet ik niet wat er dan wel op te zetten.
Ik heb nou een schaaltje met daarop twee bijpassende potjes staan. Zo laat ik het.quote:
quote:
In een studentenkamer mag alles.quote:
Wat heb ik gedaan!quote:* loecje haalt lacktafel weer naar binnen*
DS4 als je een bureau weg doet vervang ik ons ikea exemplaar met liefdequote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
In een studentenkamer mag alles.
[..]
Wat heb ik gedaan!
Ons huis is altijd netjes,daar zorgt vooral mijn vrouw wel voor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 06:42 schreef Vow het volgende:
Eenvoudige vraag, wat voor spulletjes en prulletjes heb jij erop staan?
En heb je het netjes of is het een rommeltje?
Heb ik ook, anders is het ook maar zo zwart allemaalquote:
Niet alle FOK! users zijn jongquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:47 schreef DS4 het volgende:
Bij oude van dagen zie je dit soort zaken nog wel... maar dat het ook bij fokkers voor komt schokt mij wel een beetje. Het is nl. niet retro, maar ouderwets!
Jij weet helemaal niet hoe die kleedjes eruit zienquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef DS4 het volgende:
Maar bejaard en seniel is weer het andere uiterste...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef DS4 het volgende:
Ja, laten we gewoon duidelijk zijn: het kan gewoon volgens DS4 NOOIT.
Ok, een kleedje van een aantrekkelijke dame die in het heetst van de strijd op een salontafel neer is gekomen kan wel, maar dan moet je natuurlijk wel Vlaams spreken.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef DS4 het volgende:
Hé: regel 1, DS4 heeft altijd gelijk.
Regel 2... euh... waarom zou er een regel 2 zijn, regel 1 is toch duidelijk?
Videobanden? Wat staat er op? Bud Spencer?quote:een stapeltje videobanden (ja, videobanden ja)
Hé: regel 1!quote:
Ik heb er even een foto van gemaakt voor je. Ik zal dan wel een oude van dage zijn danquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:47 schreef DS4 het volgende:
Bij oude van dagen zie je dit soort zaken nog wel... maar dat het ook bij fokkers voor komt schokt mij wel een beetje. Het is nl. niet retro, maar ouderwets!
tja ik word niet vrolijk van een een groot zwart vlak in me woonkamerquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:55 schreef DS4 het volgende:
Ik word er niet vrolijk van... Maar het is inderdaad ook niet wat een bejaarde zou doen.
O well...
Op dit moment even niets, maar dat is meer omdat we aan het voorbereiden zijn voor de verhuizing en in onze huidige woning inmiddels wat opslag staat van zaken die naar het nieuwe huis moeten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef Bisamrat het volgende:
tja ik word niet vrolijk van een een groot zwart vlak in me woonkamerje moet toch wat zoals ik al zei. Maar laat maar eens zien wat jij hebt staan zou ik zeggen.
o.a. een videoband van akira. en een met wat concerten enzo die opgenomen zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:28 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Videobanden? Wat staat er op? Bud Spencer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |