abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99136186
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GAM SC MEET:

Zaterdag 23 juli geworden.

Tussenstand van voorkeuren voor stad:
Kuuk: Eindhoven, Utrecht
Misan: Utrecht, Amsterdam
koei: Utrecht, Amsterdam, Eindhoven
Sharana: Amsterdam, Eindhoven, Utrecht
Nebo: Utrecht
Mday: Eindhoven, Utrecht
Solique: Amsterdam, Utrecht

Afwezig: Fallen, kipgezicht en Spanky
Misschien: Rossdale
Aanwezig: koei, kuuk, sharana, Sol, Mday, Misan, Nebo, Petti, Frankii, Poit, Fruit, Gamebabe

Opgeven kan bij de selectie-commissie!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GAM SC Wars: Teh OP Returns.

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

Tribalava60.gif
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: PSN-downie die probeert een eigen spelleke te maken

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, hier moet nog wat bij na de meet. Kusje, Kuuks en Shar.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
pi_99136206
OF CAPTAIN JACK SPARROOWWWWW!!!!11111

donderdag 7 juli 2011 @ 00:01:15 #3
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_99136283
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_99136328

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99136455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Mday het volgende:

[..]
@ikb9000
mss kan ik je helpen ofzo?
Chill, dankjewel! Duurt alleen wel nog even voordat ik uberhaupt geld ervoor heb :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:06:10 #7
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_99136482
Nick's zooi is verreweg veel grappiger SF

Veeeel grappiger.
pi_99136556
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef Mday het volgende:

Veeeel grappiger.
Nou 10 internets voor Nick dan ;(

Die laatste was niet bedoeld als grappig bytheby. Maar het is al weer duidelijk. GEZELLIG WEER HIER.

DAG.
pi_99136592
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef Mday het volgende:

Veeeel grappiger.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Die laatste was niet bedoeld als grappig bytheby. Maar het is al weer duidelijk. GEZELLIG WEER HIER.

DAG.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99136702
quote:
Breaking Bad _O_
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:34:30 #11
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_99137528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

DAG.
snap ik wel hoor. alleen dat laatste filmpje. raarr.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:39:35 #12
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_99137980
Ik weet niet waarom iedereen Source Code zo de hemel in prijst. Wat een saaie film met clichés is dat zeg... Ik heb me kapot zitten ergeren hier en daar.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_99138498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Nebo het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen Source Code zo de hemel in prijst. Wat een saaie film met clichés is dat zeg... Ik heb me kapot zitten ergeren hier en daar.
Geen goeie prammen in beeld om de pijn te verlichten?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:07:45 #15
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99138534
waarom heeft jack sparrow een staart
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_99138604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Geen goeie prammen in beeld om de pijn te verlichten?
Nee, niks, nada, noppes, alleen maar een herhaling van acht minuten, elke keer iets anders met een verhaaltje er omheen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:11:02 #17
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99138607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Nebo het volgende:
Oneens. Sure, jij en ik zagen alle parelle universum-zooi en dat voorspelbare gedrag van Jake dan wel aankomen maar vast niet elke kijker zag dat en bovendien, zelfs dat negerende dan is het een goede, spannende film.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_99138632
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:11 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Oneens. Sure, jij en ik zagen alle parelle universum-zooi en dat voorspelbare gedrag van Jake dan wel aankomen maar vast niet elke kijker zag dat en bovendien, zelfs dat negerende dan is het een goede, spannende film.
De spanning was ver te zoeken. Je weet dat er een happy ending komt, je weet alleen niet precies in welke vorm. Voor een marinier gedroeg hij zich, ondanks de verwarring, aardig debiel in de eerste helft.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:14:42 #19
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99138673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:12 schreef Nebo het volgende:

[..]

De spanning was ver te zoeken. Je weet dat er een happy ending komt, je weet alleen niet precies in welke vorm. Voor een marinier gedroeg hij zich, ondanks de verwarring, aardig debiel in de eerste helft.
Hij had dan ook vrijwel geen herinneringen op dat moment. Ik weet niet hoe jij je zou gedragen dan, maar hij zat al vrij lang in het systeem en het is vrij logisch dat je dan paranoïde als de pest zou worden.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:18:06 #20
111656 Poit
12-08-12
pi_99138740
FRUITERT!! JE BENT EEN BAAAAAAS!!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:19:01 #21
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99138761
Daar komt nog bij dat het feit of het een happy ending is, afhankelijk is van welke ethische theorie je een fan bent. Zelfs negerende dat die ene man die Jake 'bezit' sowieso dood gaat...
pi_99138762
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:14 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Hij had dan ook vrijwel geen herinneringen op dat moment. Ik weet niet hoe jij je zou gedragen dan, maar hij zat al vrij lang in het systeem en het is vrij logisch dat je dan paranoïde als de pest zou worden.
Ongetwijfeld. Maar goed, ook het hele idee van dat geheugen en synapsen-verhaal sloeg natuurlijk kant noch wal. Hoe kan je de laatste acht minuten van iemand meemaken en ondertussen nieuwe dingen zien die onmogelijk vanuit het geheugen gevormd kunnen worden. Het korte termijngeheugen kan niet eens zoveel details opslaan. Leuk dat er in tegenstelling tot Inception een wetenschappelijke verklaring in zit, maar zorg dan in ieder geval dat het klopt. Maar goed, laten we het maar op een meningsverschil houden.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:21:52 #23
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99138822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar goed, ook het hele idee van dat geheugen en synapsen-verhaal sloeg natuurlijk kant noch wal. Hoe kan je de laatste acht minuten van iemand meemaken en ondertussen nieuwe dingen zien die onmogelijk vanuit het geheugen gevormd kunnen worden. Het korte termijngeheugen kan niet eens zoveel details opslaan. Leuk dat er in tegenstelling tot Inception een wetenschappelijke verklaring in zit, maar zorg dan in ieder geval dat het klopt. Maar goed, laten we het maar op een meningsverschil houden.
Het is overduidelijk dat de personages van het onderzoeksinstituue tegen hem liegen, misschien omdat ze zelf gewoon niet eens weten hoe hun systeem werkt... het systeem creëert gewoon op een of andere wijze een link naar een parallel universum op een bepaald punt in de tijd. Ja, het is sci-fi babble, maar aangezien dat de hele premisse van de film is, is het wat onzinnig als je daarover gaat klagen.

Binnen die regels functioneert de film uitstekend.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:35:02 #24
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99139082
Dat wordt trouwens allemaal min of meer uitgelegd in de film en als je die regels niet accepteert en er vanuit gaat dat alles in het korte termijn-geheugen afspeelt, zou de film dus juist geen happy ending hebben. Je spreekt jezelf tegen! Opletten jong.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:39:54 #25
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99139171
Even negerende dat je psycholoog bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')