quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zitten ook echt geen reet te doen, behalve hun kauwgom alvast inkauwen
Ik ga zo op het station wat snoepjes halen voor je doosje (quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn boodschappenlijst voor vanavond gewoon al af
Nee, postanaalvrouwequote:
Zwarte doosje met mintiesquote:
Succes!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
Aaaaaaaaaah over 5 minuten presentatie, paniek, moord, brand, verlaat het schip!
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ksnappum, je gaat m hervullen natuurlijk, Pis
![]()
![]()
Ik ben echt duizend dingen tegelijk aan het doen hier, nadenken zit er ff niet in geloof ik
Ben je al in Princemodus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet wel snoepjes kopen voor in de trein!
Die eerste natuurlijk! En je zat bij de Griek?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens er waren 4 vrouwen en die namen alle 4 het zelfde toetje
Wat zou dat zijn geweest
DESSERTS
Sizzling brownie, met vanille-ijs en chocolade saus
Dulce de leche, met vanille-ijs
Tiramisu, huisgemaakt Italiaans dessert
Gecaramelisseerde appel met kaneel-ijs
Romige shake, aardbeien en mint en chocolade ijs
Chocolade en vanille mousse, met hazelnoot
Griekse yoghurt, met walnoten en honing
Irish koffie
Thee van verse mintblaadjes
* Koffie
* Cappuccino
* Thee
Ja in Eindhoven in de Playerz. Er zijn nog kaarten te koopquote:
Ik hoop hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit de Playerzquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven in de Playerz. Er zijn nog kaarten te koop
Ja, daarom begrijp ik niet dat een van mijn meisjes me nog nooit daar over verteld heeftquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Is het een opzitdildo met een blokkadestuk?
Daar waren ze veilig voor jou. Al die amateurtjes liepen daar, die wimpelen ze moeiteloos af.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom begrijp ik niet dat een van mijn meisjes me nog nooit daar over verteld heeft
Same difference apekopquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is een bokspringpaaltje voor een straatmeubilair bedrijf
ik heb er net zoveel moeite in gestoken om hem niet te laten kantelen of draaien, hij is namelijk verstelbaar en heb naar dat mechanisme moeten kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je er nog een kantelsysteem in doen zodat mensen na het bokspringen op hun smoel liggen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom begrijp ik niet dat een van mijn meisjes me nog nooit daar over verteld heeft
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oh jezus wat een opluchting, hoorde allemaal doemverhalen van mensen die voor mij waren (je moet je ontwerp verdedigen tegenover 2 leraren) heb heel lang zitten praten en ze zijn nog net niet met de loep over m'n technische tekeningen heen gegaan. Leraren hadden 20 minuten lang een verbluffende pokerface. Kreeg aan het einde toch een hoop complimenten en de eerste voldoende van de dag
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Er zit iemand naast me met puzzelboek, ik heb een Bosmoment
Ja dat is ie ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ah mooi, de post doet het steeds vaker goed Bos!
Die marshmellow lag hier, ik dacht doe dr maar bij, voor als ie m niet kent![]()
Ik vind die kaart echt zoooooo leuk ( al zeg ik het zelf)
OVer zoiets maak je geen grapjes..quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het dak ambieerde een carriere als vloerbedekkiing
Dat ging je toch alquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal je eerlijk zeggen, ik vind het lullig hoor, maar ik laat mn dag dr niet door beinvloeden.
Ga ik nu naar de hel?
Ja de vuurwerkramp, 9/11, Madrid, Londen..quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word er ook altijd naar van. En bij sommige gebeurtenissen beïnvloed het me wel degelijk ja.
Virginia Tech werd ik ook echt ziek van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja de vuurwerkramp, 9/11, Madrid, Londen..
Ik moest googlen,quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Virginia Tech werd ik ook echt ziek van.
NU ook op RTL7quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
14.30 uur is de persconferentie op Journaal 24.
Veel mensen uit Rijssen werken daar.
Okee, dan doe ik dat de volgende keer/vanavond nog even wat langer.. Meestal laat ik het zakje of thee-ei hooguit 1 minuut zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja, die moet je ff laten trekken maar dan heb je ook wat, ik vind m echt goddelijk
Lijkt me al met al ook handiger en volwassener, al ben je wel een type ervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik ga denk ik toch maar geen tongpiercing meer nemen, ik wil niet dat mijn tong opzwelt.
De ouderwetsche handboei?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
Nee daarom pak ik ook een armpiercing.
quote:
NSJ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, wordt er nog iets uitgezonden van dat festival, op tv?
Ah oke!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NSJ?
Jawel, elke avond, maar vast niet van Prince hoor
quote:
Okee, daar. Daar loop ik wel eens, maar ja. Ik let niet echt op kroegennamen. Wel ben ik ooit bij die CD-winkel geweest. de Bullit..quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens Bos, de Playerz zit tegenover de karaokebar, en een paar barren van de pottenbar!
Ik let ook niet op kroegnamen. Als ik er ben zeg ik altijd ''die ene bar met die groene lichten'' of die ene bar met al die homo's'' ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar. Daar loop ik wel eens, maar ja. Ik let niet echt op kroegennamen. Wel ben ik ooit bij die CD-winkel geweest. de Bullit..
Afgekeken van Pink FLoydquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog altijd op de doorbraak van die band met die rare naam. Iets met kerst 2010 ofzo? Die intro's duurden een kwartier.
Mijn god, en dat wijf dat aan het schreeuwen was alsof ze bij d'r kut werd gepakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog altijd op de doorbraak van die band met die rare naam. Iets met kerst 2010 ofzo? Die intro's duurden een kwartier.
En ineens een fucking hoge snerp of piep door de bar heen, iedereen zat er met een verwrongen gezicht.quote:
met die tijgersquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, tv programma. Voor jouw tijd, ik was toen nog erg jong. Super spannend.
Een straat eigenlijk, Wij woonden in een zijstraat van de straat waar hij VERMOEDELIJK woonde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En met Art 'paar straten verder dan ouderlijk huis Bos81' Rooijackers en Gerard 'GOEDEMIDDAG' Ekdom.
Maaaar.. Rochellequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef Dizer het volgende:
Ok heb dus echt te hard gewerkt vandaag en slaap te kort.. wilde bijna dit topic gaan modereren op offtopic![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Art rooijakkers heeft mijn zus bezwangerd.
Wie is Rochelle?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dizzle ging naar Rochelle, ze zong ergens.
SPOILER: Niet voor Vaduz als ie het ooit nog wil lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
Leuk ja!Ja echt.SPOILER: Niet voor Vaduz als ie het ooit nog wil lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zijn ze Jo aan het bedanken, ik heb mezelf echt niet in de hand, lig op de grond nu!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
vandaar dat ik het niet herkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Harry Potter premiere in London!
Ben letterlijk aan het janken maar boeit me niet, fuck the police!
Zolang je blijft ademen mag jij dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt.![]()
Nu zijn ze Jo aan het bedanken, ik heb mezelf echt niet in de hand, lig op de grond nu!
Ja, gewoon even kort bijgekletst. Ik keek zo naar haar buik en zag dat die dikker was dan voorheen, Dus zei ik hey zwanger? En ja, ze krijg haar eerste kindje over een tijdjequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die rondleiding heb je niet wat aan.Beter om dan qualitytime te pakken.
Ja dat wel, maar ze had en het figuur er niet voor om dik te worden en ze hield duidelijk haar hand op/onder haar buik, wat je zwangere vrouwen vaak ziet doen..quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is altijd gevaarlijk he, zoiets vragen.
Okee, dan wel ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn wel goede aanwijzingen ja. Een teamgenoot jaren terug ging de mist ermee in, die schaamde zich rot.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het ooit aan een lerares gevraagd, die ging helemaal uit haar bidprentje of ik wel goed opgevoed was...
... maar twee maanden later was ze met zwangerschapsverlof.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het ooit aan een lerares gevraagd, die ging helemaal uit haar bidprentje of ik wel goed opgevoed was...
... maar twee maanden later was ze met zwangerschapsverlof.
Nopes, toen is ze overspannen de ziektwet ingegaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je haar nog tegengekomen na de bevalling Lut?
Doos closed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, toen is ze overspannen de ziektwet ingegaan.
Yay, je gaat al bijna!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Succes Lut!
Oooooooooooh vandaag kan me echt niet snel genoeg gaan![]()
Pisces kijk:
Funny man
Gaatje?quote:
Wortelkanaalbehandelingquote:
Gets, tandarts is altijd vervelend.quote:
Is je tandarts een beetje relaxed?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n held wat dat betreft
Maar wel 'echt' vakantie na vandaag!!
Ohquote:
Nee..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je tandarts een beetje relaxed?
Yeah, vakantie![]()
![]()
Schattepatatjefrietje!quote:
Nee geen vakantie in de planning hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee..De vrouwen zijn wel leuk, maar degene die echt behandelt zeg maar is een vieze vuile enge vent.
Ga jij nog op vakantie?
Ik ben in het bezit van een waar logboek, completus paratus!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed! Never forget. Hoop dat je alle gegevens en tips en tricks nog paraat hebt!
Lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gister tussen de arbeit door nog een patatje gepakt. Die frietbaas heb ik leuke gesprekken mee, hij stapelt voor mij nog hoger op zo'n klein bakje. Is echt een kunstwerk.
Succes Bos! Geen idee wat je gaat testen, maar testen is (vind ik) altijd tof!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo, net thuis, maar meteen weer weg, op naar Philips voor het testen van dat product..
Hij heeft ook zo'n goed contrast, fijne kleuren! En de postzegel vond ik ook mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf is die he?
Ik wou dat ik iemand had die me zulke kekke kaartjes stuurde
Een gruttoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Dawaseenfuuuuut toch?
Ja die vond ik ook leuk.
Heimwee naar Texel
Ik denk ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zou ik prima eilandbewoner kunnen worden, echt!
http://www.waddenparkavantitexel.nl/waddenpark/nl/welkom/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ik ookIk zou schapenscheerderessss worden
![]()
Nee, laat eens zien
Ja ik ga vandaag nog inpakken! Oh ik weet het, ik wil bij Ecomare gaan werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
http://www.waddenparkavantitexel.nl/waddenpark/nl/welkom/
Wij pakken altijd daaro een groot huisje.
Lekker pauper, maar wel schoon en met grote tuin en keirelaxte mensen allemaal.
En als je van het park afloopt en een paar honderd meter loopt dan sta je op die dijk , echt, heerlijk!
Zullen we samen emigreren naar Texel?
Ik wil het echt echt echt, ik zie me daar zo zitten, zielsgelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ga vandaag nog inpakken! Oh ik weet het, ik wil bij Ecomare gaan werken
En huisje even geboekmarkt![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezier vanavond alvast bij Prince trouwens! Ik zie nu de tijd, dat is idd een latertje![]()
Was leuk, ik heb het tegen sommigen wel gezegd wat het is, maar dat was voordat ik een geheimhoudingsplicht heb moeten ondertekenen, dus weet niet wat ik wel en niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes Bos! Geen idee wat je gaat testen, maar testen is (vind ik) altijd tof!
Ik begrijp je helemaal Bos!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
dus weet niet wat ik wel en niet mag zeggen.
Dat zou wel leuk zijn maar ik denk dat ik dan al lang en breed op een oor ligquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog maar een uur of 9
![]()
Wil je nog een liedje horen, ik bel je wel hoor
Ja je moet dr wat voor over hebben he!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn maar ik denk dat ik dan al lang en breed op een oor lig
Normaal zou ik het uiteraard doen, maar ik heb al een week from hell gehad en ik lig bijna elke nacht wakker omdat het zo stikheet in huis isquote:
Ja, maar soms ook wel moeilijk. Ik vind het soms wel moeilijk om aan te geven hoe ik me zelf eronder voel en dat soort vragen, maar goed dat is misschien ook nog wel een leerproces.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal Bos!Fijn dat het iig leuk was!
Ja, wie weet word je er steeds handiger inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar soms ook wel moeilijk. Ik vind het soms wel moeilijk om aan te geven hoe ik me zelf eronder voel en dat soort vragen, maar goed dat is misschien ook nog wel een leerproces.
Het is een FIAT panda?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Pheno het volgende:
Waarom kijk ik naar een geparkeerde auto? En erger, blijf ik kijken?
Veel plezier dit weekend!quote:
Ik heb wel een paar grappig bedoelde groetjes uit Eindhoven kaarten. Maar die kun je hier in de stad op wel meer plaatsen kopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf is die he?
Ik wou dat ik iemand had die me zulke kekke kaartjes stuurde
Leuk toch, vrienden makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond crashen voor bordspelletjes bij twee mensen die ik alleen ken van de verjaardagen van een goede vriend van mij.Was een spontane actie van ze, alleen ben ik de enige die ook echt kon.
Nou, maakt niet uit, ik ga gewoon. Bordspelen.
Weet ik. Ongezond is lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
Jouw obsessie met bordspelletjes is niet gezond.
Ik was 10 ofzo toen, als kind was ik wat gemener enzoquote:
Jillz, oh ja ook nog een keer halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik kan ook echt een valse snoes zijn als ik speel. Inhouden ging soms niet meer na 4 Jillz.
Lekker bubbelen meid, lekker appelfris!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker bubbelen meid, lekker appelfris!
Ja echt he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik in de Altstadt een Jilzz voor je bestelde Bella, keek die barman op alsof ik Pools praatte
Ja, okee ik geef toe ik wist ook eerst niet waar je het over had, maar ik ben dan ook geen barman.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he._! Ik was content met mijn bier, maar een barman die Jillz niet kent, mijn god.
Dat is altijd wel tof ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik een tijd terug bij pa was blijven slapen had ik een oud boekje van Kees Jansma over het WK 1990 naar hier mee teruggenomen (boekje was al van mij). Bladerde ik er gisteren in zie ik dat er een foto van me inzat met een aantal mensen waarmee ik toen mee optrok tijdens het stappen. Geen idee meer op welk feest het was en waar, maar wel grappig om weer terug te zien.
.quote:
Like a Bos.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ja, zal iets van 10 jaar geleden zijn ofzo. Maar het lijkt me wel een feest bij een kroeg ofzo, Want ik heb een glas bier in mijn hand, meestal bij verjaardagen dronk ik uit de fles. Of er moest een tapsysteem hebben gestaan toen..
MMmmmmmmBoppequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef pgrferrari het volgende:
Weekend!
Zo Topgear, morgen Jumbo en BredaLive
Gaaf welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Even de rest onherkenbaar gemaakt, weet niet of ze het leukvinden als ik hun gezicht zomaar op internet gooi, met of zonder namen.
Je leeft!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik mis de 3J'sEn Van Velzen
![]()
Maar wel Rowen Heze, Caro Emerald & Junkie XL
Hoest op het feessie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Leuk Bos, om zoiets weer plotseling terug te vinden!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik een tijd terug bij pa was blijven slapen had ik een oud boekje van Kees Jansma over het WK 1990 naar hier mee teruggenomen (boekje was al van mij). Bladerde ik er gisteren in zie ik dat er een foto van me inzat met een aantal mensen waarmee ik toen mee optrok tijdens het stappen. Geen idee meer op welk feest het was en waar, maar wel grappig om weer terug te zien.
Ja zeker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos, om zoiets weer plotseling terug te vinden!
Ik ook, maar niet voor lang.quote:
Dunno! Is het een middag- of avondmeet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom doe ik dit mezelf ook altijd aan, naar een meet gaan met mensen die je niet kent._!
Lekker aan de borrelquote:
Rotjeknor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker aan de borrelWelke stad is de meet?
Ah dan komt alles goed!quote:
Fijn dat het geslaagd was en dat het leuke mensen zijn om vaker te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker, wil hard revanche nemen. Ik kon mijn praatjes niet waarmaken. Verder zijn het zulke leuke mensen dat het niet eenmalig mag blijven.
Ooh wat spannend Bos..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:44 schreef Bos81 het volgende:
Even in Geldrop SJefke even uitgelaten. Pa zit in Tilburg, want broer en schoonzus zijn in het ziekenhuis, Ze gaan de kleine waarschijnlijk al halen. Zullen wel weer bloeddrukproblemen zijn of voorzorgsmaatregelen net als bij de eerste
S p p p pp p pannn nn eeenddd
Ik ook, i'm sorry. Carcasonne won ik bijna. Maar Kolonisten van Catan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:49 schreef Bellatrix het volgende:
Spannend Bos!
En Martin, son, i am dissapoint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |