Dankjewel voor jouw bijdrage. Dat voegt ook echt iets toe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:48 schreef danos het volgende:
Die galbak van reus met zijn nikszeggende gewouwel, ben blij als ie weg is!
Proloog is ook leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo'n etappe wel, maar bij de laatste etappe kan ik het me wel voorstellen. Of bij de Alpe d'Huez.
met vlakke etappe ben ik wel mee eens, maar als je bovenop een berg gaat staan waar je de renners al van ver ziet aankomen en onder je te zien gaan bij die haarspeldbochten en uiteindelijk langs je, dat is wel vet denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zal wel wat mensen voor de kop stoten, maar ik vind het langs de kant staan bij een wielerwedstrijd maar een apart fenomeen. Helemaal als je bij een vlakke etappe staat te kijken en er speciaal voor naar Frankrijk afreist.
Met heel de familie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zal wel wat mensen voor de kop stoten, maar ik vind het langs de kant staan bij een wielerwedstrijd maar een apart fenomeen. Helemaal als je bij een vlakke etappe staat te kijken en er speciaal voor naar Frankrijk afreist.
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zeik in een flesje in de vorm van een balzak.
Bah.
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de campingquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.
Zoals ik al zei; Zeik in een flesje in de vorm van een balzak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de camping
Hij is zeker vergeten te schuddenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.
Ik dacht al dat Gesink opgaf ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een paniekerige aankondiging van Mart ...alsof er iemand dood is...
Ja eigenlijk wel. Hopelijk een leuke ploeg voor hem waar hij nog wat mooie uitslagen kan rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
Zat er wel een beetje aan te komen dat Weening weg gaat bij de Rabo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |