quote:
Op donderdag 7 juli 2011 21:40 schreef C_N het volgende:[..]
kom met een proof dat het geen linkse werklozen zijn by the way. de linkse israelish zijn dt die mee gaan op de flotilla .
Jij beweert het, kom jij maar met een proof ..
ik constateer dat journalisten die meegaan niet werkloos zijn. Ik zie op diverse foto's een hele hoop senioren, die zullen ook niet werkloos zijn neem ik aan, die zijn gepensioneerd. Voor de rest lees ik dat een boel mensen moesten afhaken omdat hun vakantie over is en zij weer aan het werk moeten. Als er al werklozen tussen zitten zullen dat mensen zijn die zich dat kunnen veroorloven, van een uitkering is het iig niet mogelijk.
Of ze links zijn, tja, ik kan niet in hun hoofd kijken of op hun stembiljet .. maar zelfs al waren ze dat wel, allemaal, wat dan nog? Is een andere politieke overtuiging hebben iets smerigs of zo?
Of is het op zich net niet smerig genoeg, links, voeg je daarom maar dat 'werkloos' toe?
Anyway, daar gaat dit topic niet over, dit topic gaat over twee journalisten die de floot verlaten hebben omdat ze de gang van zaken daar niet vertrouwden en nu Israël niet in mogen. Schijnbaar zijn ze te kritisch en moeten ze daarom geweerd worden? Of er gaat iets niet helemaal goed, de mensen aan de top zijn eventjes het boekie zoek, paniekvoetbal, eerst dreigen met die 10-jaar ban die de volgende dag weer in wordt getrokken, en nu weer dit.