Vanuit je ellebogen trekken brah, niet met je handen, ellebogen naar je toe halen zeg maar. En je rug dan geheel aanspannen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef obsama het volgende:
Ik betaal ook 40, vermoed dat het ongeveer gemiddeld is ?
Heeft iemand nog tips voor als ik m'n rug train ? Heb beetje het gevoel dat ik niet het maximale eruit haal doordat ik ga trekken met m'n armen.
o rly?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Damn zonder alcohol uitgaan is echt easy
Ja ik vind 40 euro wel echt duur namelijk, helemaal als je er een jaar aan vast zit. Maar deze gym is nieuwer, minder summer boys en ongeveer 2 keer zo dichtbij. Plus dat een aantal maten van me daar trainen, mis op het moment echt een spotter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef 16meter het volgende:
Ik betaal 40 p/m euro, dat is best duur. Hiervoor trainde ik voor 30 geloof ik, maar genoeg sportscholen waar je voor zo'n 20 euro p/m al terecht kunt.
Om eerlijk te zijn...had ik altijd dat ik iets moest drinken om los te komen. En geloof me er zijn zat mensen die er ook zo over denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
o rly?
sowieso de veronderstelling dat alcohol het middel is om een leuke avond te hebben.
Ik betaal 16,95quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja ik vind 40 euro wel echt duur namelijk, helemaal als je er een jaar aan vast zit. Maar deze gym is nieuwer, minder summer boys en ongeveer 2 keer zo dichtbij. Plus dat een aantal maten van me daar trainen, mis op het moment echt een spotter.
Sorry maar ik vermaak me in een discotheek echt niet zonder alcohol hoor. In een kroeg is dat anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn...had ik altijd dat ik iets moest drinken om los te komen. En geloof me er zijn zat mensen die er ook zo over denken.
Zo waar dit..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry maar ik vermaak me in een discotheek echt niet zonder alcohol hoor. In een kroeg is dat anders.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry maar ik vermaak me in een discotheek echt niet zonder alcohol hoor. In een kroeg is dat anders.
Redbull is troep, dan neem ik liever een PWOtje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Tja dat kan he...maar ik word zelf heel druk van red bull dus daar kan ik al lekker mee dansen.
Bij F4F zijn de apparaten wel goed..dumbells tot 40 ook een smith en squatrek(het blijkt dus dat ze dit niet bij elke F4F hebben). Voor de rest wel aardige instructeurs maar ik merk dat elke instructeur weer andere dingen zegt en ook dat mensen die daar zelf trainen(de grote guys) ook hele andere ideeen hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
Ik denk dat het een meer belangrijke vraag is: vinden jullie dat je waar krijgt voor je geld
Neeeeeee! Moeten we allemaal aan de kwark.quote:Bijna gedaan met tonijn, vijf van acht soorten op uitsterven
Redactie − 08/07/11, 10:38
Vijf van de acht soorten tonijn in onze oceanen staan op het punt uit te sterven. Als er geen onmiddellijk wereldwijd vangverbod komt, is hun lot nu al bezegeld. De drie andere soorten doen het niet veel beter.
De International Union for the Conservation of Nature (IUCN) schrijft dit in een rapport waarvan de resultaten zijn gepubliceerd in het gerenommeerde blad Science. De kans dat supermarkten in 2020 nog tonijn verkopen is, als er niet snel iets verandert, klein volgens de IUCN.
De visserij van de soorten blauwvintonijn staat volgens het rapport op instorten. De kans op herstel is minimaal, want blauwvintonijnen leven lang en planten zich pas op latere leeftijd voort. Deze soort tonijn is nu al een peperdure delicatesse die voornamelijk door Japanners wordt opgekocht en gegeten. Onlangs werd op een visveiling 300.000 euro neergeteld voor één blauwvintonijn.
Met de grootoogtonijn, geelvintonijn en albacore, de soorten die veelal in onze winkelkarretjes en tussen onze salades en sandwiches belanden, gaat het niet veel beter. Als er niet onmiddellijk een quotum wordt ingesteld voor de vangst van deze soorten is het tegen 2020 gedaan.
IUCN
De IUCN is een internationaal samenwerkingsverband dat zich bezig houdt met natuurbehoud en het verantwoord gebruik van natuurlijke middelen. Er zijn 84 landen bij aangesloten en ongeveer 900 NGO's op het gebied van natuur- en milieubescherming en duurzaam beheer van ecosystemen. Daarnaast werken meer dan 11.000 wetenschappers binnen de IUCN-commissies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |